Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

***UPDATE***

Joehoeee Ladies...

Hier even een update..

Ben inmiddels 3 weken po geweest en het gaat geweldig...

Al gaat het me soms niet snel genoeg maar een enkeling hier weet daar alles van haha ;) ..

Zoals jullie weten was Star (mn rechter) een goede vallende ster en erg snel redelijk op haar plekje met vrijwel geen zwelling...

Stripe (mn linker) daarentegen is een verschrikkelijke treuzelkont... Bleef veel voller en ongeveer een cm hoger zitten... Naar mijn idee een wereld van verschil die vrijwel niemand helemaal opviel behalve mij dus hahaha..

Herinner me trouwens nog de wijze woorden van dr van Selms 10 jaar geleden op mn controle: Ze zijn nu nog scheef maar dat trekt bij hoor ;) ... Geen idee of dat zo was want heb er nooit een foto, meting of spiegel aan besteed hahaha...

Nu dus wel en dan gaat het je niet snel/goed genoeg...

Inmiddels na dezelfde wijze woorden van dr van der Weij dit keer, alles trekt bij en vergeet niet dat 't 3 maanden duurt...

En inderdaaaaaad :D ... Heb sinds 2 dagen wat last van links en sinds gisteravond meer en mn oogje zag vanmorgen een flinke landing van Stripe dus... Nog niet helemaal op haar plek maar stukken beter voor mijn oogje dan eerst...

Mn meting van vorige week was:

70/71 onder en 96/97 boven - volgens www.85b.org (ik vertrouw Amerikaanse maten ;) ) een 70G...

Mn meting van vanmorgen was:

70/71 onder en 98/99 boven - dus een 70H ... De H van HELP... Vroeg een 70F , en had de bh mee, en dat zou het ONGEVEER wel worden hihihi..

Begrijp me niet verkeerd ladies I LOVE THEM.. En voor mij, als infidel, is, dr van der Weij GOD Himself...

Ga er geen topic over openen ;) don't be afraid hihi, maar ik weet wel dat als er ooit nog iets is wat ik wil, dat hij degene is die dat gaat doen...

Heb een super herstel gehad, volledig pijnloos, zonder klachten, en dat lees je tegenwoordig toch steeds minder... ben er natuurlijk nog niet maar ik denk niet dat na 3 weken de ellende nog gaat beginnen...

Mn littekens hebben het 1ste knoopje verloren... Is volgens dr van der Weij het beste om ze er zelf af te laten vallen als het lichaam klaar is met goed genezen.. De kleur neigt al naar roze en die creme die ik gehad heb bevordert het.. Van mn oude littekens is niets te zien dus denk dat die weggehaald zijn voor deze nieuwe, aangezien opnieuw gebruiken ze dikker maakt en stugger en ik daar niks van alles van voel.. Deze zijn ietsjes breder dat wel maar dat heeft alleen maar te maken met de grote van deze prothese en het is niet te zien omdat ze al bijna keurig netjes helemaal in het plooitje liggen...

Kortom ik ben SUPER BLIJ :D :D ...

Ik zal binnenkort een soort van fotocollage maken als ik er aan denk hahaha...

Mn foto's zijn uit mn album simpel om het feit dat ik te laks ben om dat allemaal bij te houden..

En wat heb je aan een OK foto als je geen verschil kan zien omdat de foto van 3, 4 weken of 3 maanden later er niet staat ;) ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahaha, Blondie, wat een geweldig verslag!!!! Helemaal super dat het zo lekker loopt allemaal zeg, en je zou je bijna gaan afvragen of iemand Stripe ingestraald heeft.... Zodat ie sneller zou zakken ;)

Nou en een collage?? Dan ga ik maar eens even gauw kijken in de galerij..... :101:

Doe de groeten aan Femke en Geert he! :45:

liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blonde,

Ben zooooo blij voor je dat alles zo goed gaat, eindelijk beetje te goed met die H zelfs 

Weet je nog een maandje of 2 terug: ( ik citeer  ) wat als ik maar 1 maatje bijkrijg? Nou, je vrees was ongegrond hoor met star en stripe!

Mijn karma blijkt inderdaad bitch te zijn ( ook 1 van je famous quotes  ), want t blijft een Etje....

Als t zo blijft, tja, to wissel or not t wissel???

Ik hoop nog eens van je te horen of later nog nieuwe foto's te zien, mis me tettematen ( zoal mijn mannetje jullie noemt )

Liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeee,

nou ik hou 't op maandelijks gebeuren dat het 98 is hoor.. Ga gewoon van 96 uit.. Ik zat te wachten op de landing van Stripe terwijl ik moet wachten op Star.. Die word vastgehouden door mn oksel haha.. Zit bij jou die ene niet weer te hoog ofzo? Moet ie misschien naar beneden getrokken? Ik snap er echt niets van hoor.. Kan je niet een foto maken met zelfontspanner of dat hub 't doet? Soms vertekent een foto het heeeeeel erg hoor door de manier/hoek waaruit ie genomen word..

Ik hou het hier nog wel even bij voor 2 of 3 personen waar je toch een soort 'siliconen' band mee hebt.. En kwebbelen op Whatsapp of ping kan altijd :D ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

*****UPDATE 4 WEKEN PO*****

JOehoeee,

vandaag 4 weken po en mag nog steeeeds niet klagen... Saai he...

Vandaag even langs de kliniek geweest en de laatste knoopjes laten knippen want begon een tikkeltje te irriteren..

Star en Stripe beginnen al hun plekje te vinden en het bevalt ze wel :D ...

Vandaag voor de lol eens bh's passen aangezien mn Ordi Fluorescerende Tijgerprint in 70F erg van mn borstbeen afstaat en de cup ongeveer 1 tot 1 1/2cm op mn borst rust is ie te klein maar ze zien er wel leuk in uit...

Sapph 75F zat niet veel beter en groter dan F gaan die niet op een enkel modelletje na dat tot G gaat maar die hadden ze niet...

Toen een 70G geprobeerd maar die vond ik te hoog zitten en die week ook van mn borstbeentje af... 75G week ook af en gelukkig werden de cups iets te groot, vreesde al dat ik straks echt eindig met cup H van HELP...

Toen maar even langs de Hunkemoller voor de grote maten afdeling... 1 bh in maatje 70G zat goed maar die was wit en ik verafschuw wit... De rest week allemaal af, grrr... Al zei de verkoopster ook dat als je zelf geen last hebt van 't feit dat het midden van je bh je borstbeen niet raakt je ze gewoon kan dragen... Ze liet nog zien dat ze 't zelf ook had hahaha...

Simpele conclusie, borsten staan te voluptueus naar voren in verhouding met de smalle omvang en jajaja ladies I LOVE IT...

Ik wurm me gewoon in die 70G/75F en dan wijkt de boel maar iets hoor... volgens mij zit een bh ook bij niemand perfect volgens die richtlijnen...

Toen nog 1 grote grap... De Maximizer hahaha... Hier hebben ze 70, 75 en 80 E, gevonden in een doos die niet uitgepakt bleek te zijn in het magazijn, hoe bedoel je slim ;) ... Brainiacs :P... Maar gelukkig voor mij heb ik 'm niet weten te vinden toen ik 'm graaaag wilde hebben hihi want letterlijk geeeeeen gezicht...

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te klein allemaal...

75E om te beginnen, sluit erg mooi hoor, OP MN RUG hahaha en de rest balanceerd op mn tepels hihi, cups gaan er niet eens overheen hahahah en de rest wijkt volledig van mn lichaam af, totaal geen contact vanaf mn oksel tot de andere oksel... 80E hetzelfde geval, al moet ik die vastknopen op mn rug om hetzelfde effect te behalen zoals met de 75E, anders is het een los bungelend tepelbedekkend jurkje.. Ga morgen kijken of ze er nog zijn en dan weer passen en een foto maken hahahah kunnen jullie mee lachen...

Volgende keer maar eens Dekkertjes proberen, misschien heb ik daar meer geluk mee hihi..

Dit was echt drama EN te lachwekkend voor woorden hihi..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je piest in je broek als je 't ziet hahaha...

Net maar even 3 verschillende Sapph setjes besteld...

Allemaal 75F en dan eens kijken hoe die zitten...

Nu pas 4 weken po natuurlijk, al gebeurd er wienig met mn verschillen, blijf inmiddels alweer 3 weken op 70/71 omvang zitten en de boven omvang blijft ook al 4 weken tussen de 96 en de 98 hangen dus die zal ook de laatste 2 weken niet drastisch gaan veranderen denk ik... Volgende week bij 5 weken po worden ze geleverd... En mag terug tot 7 weken po dus komt helemaaaal goed :D ... Ben erg benieuwd :P of dit ook zo'n disaster gaat worden als gisteren... Hoop 't niet hihi..

dat voloptueuze naar voren staan waardoor die bh's dus zo vervelend naar voren staan en niet aansluiten in het midden gaat toch niet weg he, daar is het Ultra High Profile voor met Bolling :D ... LOVE THEM hihi :55: ...

Volgende week nieuwe update, met 6 weken po bhverslag hahaha, en met 8 weken po nieuwe en waarschijnlijke laatste collage...x

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt alles al helemaal gepland!!! WOEW :45:

Ik ben in ieder geval heeeeel benieuwd naar je nieuwe sapphjes!! Nou ja, dat 'jes' kan ik wel weglaten in jouw geval haha

Hoop dat ze gaan passen, al zullen ze misschien in het midden niet helemaal gaan aansluiten, maar ach.... ALs ze maar lekker zitten he :13:

Het schiet bij jou ook al flink op nu! En zo een superherstel! NICE!!! :101:

Ben benieuwd naar de foto's :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jajaja..

Echt hopen dat ze goed zitten.. Anders zal ikk toch echt 70G moeten gaan zoeken in een leuk modelletje..

En ik ga opnieuw aftellen!!

Nog 11 daagjes..

Op Moederdag zondag 13 Mei ben ik verlost van mn sportbh.. EN mag ik ein-de-lijk weer lekker op mn zij liggen slapen!!

Kan niet wachten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Blondelicious,

Ik heb zojuist je topic doorgelezen, erg leuk om te lezen! Erg fijn dat je zo een goede ervaring hebt opgedaan met dr. van der Weij. Heel geruststellend voor mij, ik word 5 mei door hem geholpen zoals je weet.

Jij gaat alweer richting de 6 weken po, heerlijk lijkt me!

Geniet er van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondie

Ik hoop dat dat 'zij-slapen' bij jou minder pijnlijk is dan bij mij.... Pfff, lijkt wel of die protheses dan hun plaats moeten zoeken..... Na een paar uurtjes MOET ik op mijn rug, of heel langzaam de andere kant op draaien.... AUW (geen idee of dit normaal is haha) En 's morgens bij het rechtkomen, moeten ze ook weer even hun plaats vinden, nog steeds.... ook geen lekker gevoel....

Maar ik kom hier niet om te klagen in jouw topic :D

Ik hoop dat je een leuk setje cadeau krijgt op moederdag!!! En dat het lekker zit!!!

En nog 11 nachtjes slapen :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

!!!...5 en 6 weken po update...!!!

JOehoeee,

ik ben lang niet op het forum geweest... Beetje druk gehad en weinig zin eerlijk gezegd hihi...

Verder had ik ook weinig bijzonders te melden, dan dat ik nog steeds niets te klagen heb...

Dat ze met de week nog veranderen en dat ze nog lang niet klaar zijn...

Het echte veranderen komt immers pas als de sportbh eindelijk volledig uitmag en de 'natuur' hahaha zich er toch nog enigzins mee mag gaan bemoeien... En dat moment is morgen... Op moederdag mag ik eindelijk mn kleine geduldige smurf van 3 weer optillen en de lucht ingooien hihi.. Hij staat te trappelen!!! En ik ook hihi... Die sportbh vliegt de lucht in en Star en Stripe gaan een dagje of 3 lekker luchten saampjes haha...

Veel bh's besteld en veel gepast...

Conclusie: 70H volgens de site maar ik hou het op 70G - 70/97 (www.85b.org)... Denk dat er iets verschil in zit door het metrisch stelsel.. 75F zou kunnen maar op de strakste stad zit die me iets te wijd in mn omvang... 70 trouwens iets te strak maar misschien dat dat wel opgelost kan worden met een tussenstukje.. Aangezien 70G lastig te krijgen is zal ik ze waarschijnlijk erg ordi in een 70F proppen waarbij het laatst bedekte mn tepel is hahaha..

1 bh gekocht omdat ik perse een knallie fluorescerende roze bh wilde en die had alleen de H&M, je bent daar vervloekt als je hoger dan cup D hebt, maar ze passen in een 85D hahahaha en dat voor iemand met een 70 omvang... Zal de omvang iets moeten laten innemen achterop maar dat kon makkelijk had ik gehoord dus we gaan het proberen hihi.. Foto in mn album, samen met een collage tot week 6..

Verder ben ik totaaaaal niet boeiend meer dus have fun met de foto's...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.