Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Lekker dat het zo goed gaat met je ster en streep. Ik kan er helaas geen ..je.. Achter plaatsen. Want die van jou zijn toch verdorie harstikke huge. Hahaha. Ben blij voor je meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Net effies tussenstukjes gekocht voor mn 70Fje hihi.. 75 word echt na een half uurtje te wijd (past een vinger tussen die band en mn huidje zonder te trekken.. Cup blijft wel goed.. Hopelijk gaat mn 70 dan goed zitten want de cup is te krap maar in 70G kon ik niks leuks vinden.. En 70 trekt toch echt rode striemen op de meest losse stand..

Naja we gaan het proberen hihi..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeee,

nou ladies, Stripe heeft besloten te gaan landen... Pff voel 't flink trekken maar zustertje BB heeft bevestigd dat het spiertrekking is hahaha... Je ziet duidelijker verschil en Star en Stripe zijn zo goed als gelijk... Borstspier heeft door dat Stripe echt verder moet in haar leventje en laat haar nu los uit de knuffelstand hihi...

Zal later wat foto's plaatsen..

Metingen zeggen ook genoeg...

Zo was het vorige week nog 70/71-97 en nu is het 71/98,5 . .

Die foto's plaats ik ook hahaha en niet lachen om het waterhoofd van Barbie aub ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

JOehoeee Ladies..

Poosje niet online geweest en verandering van mn profiel door een reden die bij een enkeling van jullie bekend is..

Ga er niet veel over uitbreiden maar heeft niets met de boobs te maken...

Die zitten nog goed...

Anderhalve week terug wel een klap gehad.. Dacht eventjes op de fiets makkelijk 3 aardbeiplanten te kunnen kopen met 30 liter aarde EN smurf op te halen van school hahaha, niet dus...

Alles ging goed tot het afstappen, toen draaide met stuur en rukte aan mn arm... Gevolg: linkerboob een stuk omhoog geschoven naar mijn idee... Na een paar dagen zat ie alweer op zn plek en bij de controle door de pc kreeg ik alleen maar geruststellende woorden... Geen kapsel, scheuren, onstekingen, bloedingen etc etc... Eigenwijs bepakt en bezakt op de fiets gaan laat ik voorlopig eventjes hahaha...

Inmiddels 9 weken po en nog steeds tevreden...

Gisteren een shocking nieuwe meting gedaan: 99-99,5/70cm...

Still growing..

Ze beginnen goed uit te zakken en te vormen.. Al ben ik er nog lang niet..

Er staan wat foto's in mn album, dus wie wil kijken, kan gaan kijken... Als we vriendjes zijn tenminste hihi..

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa Linny, dat doe ik echt geen 2de keer voorlopig hahahaha..

Had vandaag wel wat anders... Met boodschappen doen..

Smurf wilde ijsje als toetje dus ik in de vriezer neuzen en kijken in de supermarkt...

Maar tegenover me staan een jongen en een meisje (denk tussen de 16 en 21 jaartjes ofzo) te discussieren over wat zij moet halen voor haar moeder..

Duurt hem kennelijk nogal lang want hij zegt; weet je nou al wat je hebben moet... En zij opeens: Nou als jij mee zou helpen en niet zo naar die tieten aan de overkant stond te staren waren we al klaar met het lijstje...

Hahahahahahahahahahaha ik dacht dat ik 't niet meer had.. Heb met weglopen stiekem gekeken terwijl ik net deed of ik niks hoorde hahahahaha... Hele rode kop had ie.. Schitterend... En zo'n vrouw naast me maakte ook zo'n beschompend of hoe je het noemt, ingehouden lach geluid hahahahaha... Arme jongen.. Hoop niet dat ie oorlog heeft..

xxxx

En 3 WonderBra's besteld :D ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze gepast in de winkel en online besteld omdat ie bijna 10 euro goedkoper is hihi.. Het is die Ultimate Strapless (2 kleurtjes heb ik) en die is heeeeel laag in het midden... En hij zit lekker... Je kan er ook mee trampoline springen zegt het filmpje... Moet je even googlen.. Ander model dan die van Piepke, die is hoger in het midden.. xxx

Arme jongen he hahahahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar tegenover me staan een jongen en een meisje (denk tussen de 16 en 21 jaartjes ofzo) te discussieren over wat zij moet halen voor haar moeder..

Duurt hem kennelijk nogal lang want hij zegt; weet je nou al wat je hebben moet... En zij opeens: Nou als jij mee zou helpen en niet zo naar die tieten aan de overkant stond te staren waren we al klaar met het lijstje...

hahahahahaah wat leuk! ((voor haar minder leuk!))

Had je eigenlijk heel netjes moeten zeggen "ooh sorry, ik ben al weg, dan kunnen jullie verder winkelen" :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Piepke je had die ogen moeten zien van die griet... Valt me nog mee dat die jongen niet dood neergevallen is...

Waarom neem jij trouwens ook niet die Ultimate Strapless Piepke?? Dan heb je MEGA decolette met die 900cc, die is echt heel laag uitgesneden en blijft gegarandeerd hangen... Zie bijpassende filmpje op internet hihi...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom neem jij trouwens ook niet die Ultimate Strapless Piepke?? Dan heb je MEGA decolette met die 900cc, die is echt heel laag uitgesneden en blijft gegarandeerd hangen... Zie bijpassende filmpje op internet hihi...

xxx

Goede tip... maar tot welke cupmaat gaat deze? :(

Ik ga eens even zoek op internet :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.