Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb een potje creme voor littekens van hem mee gekregen...

Anders moet je even bellen en het vragen... Zie niet duidelijk erop staan of het een vitE creme is bijvoorbeeld..

Heb er eerlijk gezegd ook weinig verstand van hoor..

Moet je nog op controle binnenkort?

Ik was gisteren voor de 1ste keer op de 6de dag na OK en hoef nu pas half Juni weer omdat t zo goed gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds in mn nopjes hoor :D...

6 dagen po, dichte littekens met 2 korstjes .. Super herstel dus...

Nog steeds nu op dag 9 geen centje pijn...

Vandaag kan er begonnen worden met smeren op de littekens..

Monstertjes groeien alleen geloof ik nog steeds...

Heb tot gisteren geen striem op mn borsten gehad van mn sportbh en nu zit die er wel..

Straks nog maar een keertje meten dan hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blonde,

Wat een gekke tieten heb jij toch!

Blijven groeien maar, misschien zit je eindelijk wel in de puberteit :45:

Dat word met wat met bh's kopen...

Ik ga me donderdag laten meten en mijn eerste bhtje gaan shoppen, feest...

Greetzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ze zo blijven...

Hebben geschommeld tussen de 96 en 97 vanaf dag 1..

Het enige dat echt veranderd is mn onderomvang omdat daar natuurlijk wat zwelling zat...

De rest is droog gebleven tijdens de operatie dus heb geen vocht zwelling in die borsten gehad..

Laat je die BH wel eventjes zien :D ... Zeker een 70G!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee, hij is besteld ( da's wel klote met die maat, die onderomvang 70 en 75 zijn vanaf D niet zo makkelijk in de rekken te vinden ) en t is een 75F hoor... dus misschien bij berekening een 70G als ik de tabellen inkijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag beginnen met smeren van mn creme'tje op mn littekentjes...

Gaat hard allemaal :D ... En nog steeds helemaal happy met mn 70G/75F ...

(Uiteindelijke resultaat duurt 6 weken maar dit is een wisseltje geweest en ik ben droog geopereerd dus heb geen vocht en zwellingen gehad dus zal op iets verder uitzakken weinig verandering meer in komen...)

I got what I asked for :D :D :D ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeeeee Roling hahaha dit is genoeg voor mij.. Daarom ook blij dat van der Weij me de 590cc afraadde.. Hij had gelijk want dat had ik te groot gevonden en dit zou de bh maat ongeveer worden die ik mee had..

Gaat alles weer bij jou?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stripe volgt Star.. Star daalt erg snel en mooi.. Stripe volgt gestaag hihi, dus die komt er ook wel.. Heel saai verslagje maar ik heb gewoon nog steeds niks te klagen :D..

Behalve dan dit raadseltje:

Ladies ik heb een onderwijdte van 72cm dus 70.. Hoe kan het dan dat een 75F sportbh de roodpaarse striemen in mn lijf trekt? Op het laatste haakje dus de meest losse stand.. Heb 10 keer het labeltje gecontroleerd en toch echt 75F.. Ben nog eens naar de winkel geweest en de verkoopster heeft 'm zelfs nagemeten om te kijken of ie niet verkeerd gelabeld was bij hoge uitzondering.. Is Triumph dus je zal 't niet verwachten maar goed.. Bh is echt 75F.. Iemand een idee??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.