Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Oh dankje :D ik ga zelf maar van het ergste rampscenario uit en dat is dat het zaakje open ( en misschien) eruit moet. Maar wat moet dat moet en ik zie er niet tegenop verder. En ik zie Plovier weer een keer extra ;) hihi

Nee zonder gein, het is niet fijn allemaal maar anderzijds weet ik niet beter als dat dit zo " hoort" en sja dit kan nou eenmaal gebeuren idd.

Heb fijne fotos voor in de map complicaties ( bleergghhh) maar aangezien mijn laptop me weer eens in de steek laat zal ik die pas plaatsen als hij mee wil werken.

Bedankt voor je berichtje in ieder geval, waardeer ik echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Piepke,

Ooh schrok wel effe te lezen van je wondje, effe niet meer gevolgd hier, goed dat je maandag langs kan gaan bij Plovier, hoop dat het spoedig beter gaat! Sterkte ermee!!! :119:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeuhhhh maandagochtend mag ik komen :D vooralsnog zal er niks spannends gebeuren want ik heb gezegd dat ik alleen kom, en ook alleen naar huis moet rijden en dit was akkoord :blush:

Geen juicy details maandag dus over open snijden :134:

Thanx ladies!!!! :D nog even het weekend overbruggen en ervan genieten, ben er wel verliefd op hoor :blush: ik had het idee dat ze toch al behoorlijk ingedaald waren, maar de foto's die ik naar Valerie heb gestuurd heb ik met een nieuwe camera gemaakt en die legt dus écht de details vast en nu zie ik dus dat ze gewoon nog mega hoog bovenin staan :133: ik vind ze nu al mooi, maar ze moeten dus nog ontzettend veranderen in positieve zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eruit duwen van de rommel is inmiddels een vast ritueel geworden. Ochtend, middag en avond gaan de gordijntjes even dicht ;)

Ik heb nu ook officieel een gat, ofja... Een gaatje :mellow: hij kan zelfs geluid maken tijdens het verwijderen van de troep.

Ik ben echt zo benieuwd naar wat er maandag gaat gebeuren.

Er waren eventueel ook andere medicijnen zei Valerie. Ik denk eerlijk gezegd dat hij met een soort drain zal gaan spoelen via het bestaande gaatje, en misschien zelfs een stukje opnieuw hechten??!!??

We zullen zien! Vandaag is m'n laptop wéér bij de reparateur ... M'n harde schijf stond op crashen (volgens een pop/up melding) dus hopenlijk kunnen ze al m'n foto's redden en kan ik ook fotos hier plaatsen in de map complicaties.

Ik twijfel nog wel over het laatste, het ziet er echt smerig uit, Maargoed.... Men kan zelf kiezen om deze foto's aan te klikken of niet hè :blink: en anderzijds mogen mensen ook zien wat er kan gebeuren... Alhoewel het denk ik in mijn geval een combinatie is van een aantal dingen die het proces niet echt bevorderen maar die je anderzijds niet snel een 2e keer zal treffen bij iemand.

Borstlift en dan 900cc erin :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Dankje! Ik zie er ook helemaal niet tegenop ofzo, vind het gewoon lastig dat m'n man vrij moet nemen voor de Kids die dag enzo en wie weet wat er nog komen gaat en dan vind ik het zon gedoe voor ...... Jawel......mn man.

Ik weet het, ik spoor niet ;)

En als die prothese eruit moet, Sja... Dan baal ik wel dat ik een aantal maanden er niks in kan hebben, daar zou ik echt wel verdrietig van zijn maar dat is puur op uiterlijk gebaseerd (1 HUGE tittie, en 1 HUGE hangtittie) maar ook dat komt weer goed uiteindelijk want gezondheid is belangrijker dan uiterlijk.

Ik raak pas echt in paniek als ik geen prothese zou mogen dragen en ik zou blijven zitten met lege vellen voor altijd! En dan nog is mijn gezondheid belangrijker maar dan zou het verschil psychisch teveel zijn om even 1,2,3, te verwerken.

Komt allemaal goed dames.... M'n linker boobie is heeeeeele mooi aan het genezen en m'n rechtertepelhof is ook zo prachtig mooi gehecht en aan het genezen. Ik laat me niet zomaar gek maken door zon stinkplek en gaatje die niet mee willen werken :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik vind je ook heel erg moedig hoor Piepke, wat zo'n complicatie is gewoon heel shit...

Hopelijk spoelt hij het maandag grondig, en misschien dat een wat aggresiever kuurtje je dan verder helpt? Succes in ieder geval meissie,

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop het ook Ingrid, spoelen die handel... En het liefst ook een stukje opnieuw hechten en een klein gaatje open laten voor de rommel?!

En dan idd weer een dikke kuur er tegenaan, pff m'n lijf krijgt wel een hoop rommel binnen hoor in zon korte tijd :(

Maarja....

Bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Tja Piepke, die rommel... dat is nu ff niet anders meid. Vorig jaar toen ik met de buikvlies/darmontsteking in Turkije in het ziekenhuis lag kwamen ze de ene zak naar de andere ab eraan hangen, en uiteindelijk heeft t gelukkig wel geholpen, en heb ik de darm mogen behouden! Maar je kan je nadien wel heel slap voelen, dat kwam volgens mijn huisarts ook van de antibiotica (en de ontsteking natuurlijk), en je kunt er bruinige plekjes van op je tanden krijgen, en haaruitval, heb ik toen allemaal gehad. Gelukkig komt ook dat weer allemaal goed. Hopelijk valt t allemaal mee, en hij zal denk ik zeker een stukje open laten om de vuiligheid eruit te laten kunnen komen (zie je bij buikwandcorrecties en onstekingen ook vaak), als het litteken dan wat lelijker geneest is dat zo onder plaatselijke verdoving te corrigeren, dus daar moet je je niet druk over maken.

Succes en sterkte he meid,

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Piepke,

Lees ook even mee.

Wat een toestand!!!! Je zou toch moedeloos worden...

Zo jammer want jij had de eerste twee weken zo'n droomherstel eigenlijk.

En nu dit...dat is jou niet gegunt meid!

Maar weet zeker dat het helemaal goed komt hoor!

Veel succes maandag bij plovier en ik hoop dat hij je ter plekke goed kan helpen!

X Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, Dankje voor de lieve berichten.

Ja Ingrid, het zal allemaal wel een heel gedoe worden, maar als het met spoelen opgelost kan worden dank ik God op m'n blote knietjes. Begin hem nu wel te knijpen dat m'n rechtse borst het gewoon niet accepteerd ofzo :( Maarja, positief denken!!! :D

Janine: idd ik had echt zoooooooo een droomherstel! Superrr geweldig, tot de hechtingen idd open gingen na 2wk en bleek dat er toch net wat teveel druk op stond (Maarja 900cc is ook ongelofelijk veel!!)

Ik schreef al eerder, ik draag maandverbanden in mijn bh, en die verwissel ik net zo vaak als tijdens de menstruatie , het is een hele happening.

Ik draag sindsdien 2 sportbh's strak over elkaar, en als ik naar buiten ga voor bodschapjes gaat er ook nog een corrigerend hempje overheen om het zaakje strak bij elkaar te houden zodat de littekens niet nog verder open gaan.:133:

En die infectie komt er daarnaast nog eens bij, waar die vandaan komt?! Het kan natuurlijk simpelweg een spier zijn die geïrriteerd is geraakt, of vet en bortsweefsel wat verplaatst is wat het daar niet mee eens is. Een infectie is volgens mij ook wat anders als een ontsteking?!

Maarre.... Mijn husband heeft mijn littekens gisteravond bekeken en die is behoorlijk geschrokken. Ik heb hem een aantal dagen niks laten zien omdat het geestelijk best belastend is om je vrouw zo te zien worstelen met verbandjes, alchohol,gaasjes en bètadine en dan zag, ik zijn zorgen en verdriet en daar werd ik weer verdrietig van en hij zag ook hoe vies het eigenlijk eruit ziet en daar schaamde ik me dan weer voor. Hij heeft het de eerste paar verschoond maar daar voelde ik me weer niet prettig bij (afhankelijk) dus ben het zelf gaan doen.

Maargoed, hij wilde perse kijken met als gevolg dat hij dr Plovier op zijn vrije dag heeft gebeld (vandaag dus) en deze komt vanmiddag al naar de kliniek om te kijken wat er speelt zodat ze maandag meteen aktie kunnen ondernemen.

Netjes dat plovier wil komen , dat zeker... Hij zat nl in een verhuizing zelf.

Pff vind het echt lullig voor hem, maarja....

M'n wond is vanacht ook verder open gegaan, m'n gaatje is een gat geworden dus het is niet stom om vandaag toch te laten checken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiii, daar is ze weer:d :D

Wat leuk al jullie berichtjes! Echt fijn! :blush:

Nou, dr Plovier kwam precies op tijd aanrijden,wij waren ruim op tijd aanwezig gelukkig.

We hadden alle 4 de kids bij (Pfff familie tokkie hoor) dus ik schaamde me kapot, Maargoed plovier was heel vriendelijk en leek niet geïrriteerd over het feit dat hij terug moest komen op zijn spaarzame vrije dag.

Ik mocht meelopen en in de onderzoekskamer trok ik gelijk m'n shirt uit *gnagna* ;) ;)

ik mocht gaan liggen en na een korte uitleg van mijjn kant bekeek hij beide borsten. Sja, dat gat hé... Dat baarde hem toch wel zorgen. Na een paar keer zuchten en diep nadenken besloot hij voor de juiste ( tijdelijke) oplossing. Vuil eruit duwen, met gaasjes met spul (??) de wond in en weer eruit om het een beetje schoon te krijgen. De randjes van het litteken waren geel en dat geeft hij allemaal weggehaald. Een ontsmettende en bacteriedodende vloeistof in m'n borst laten lopen. Daarna 2 verdovingsspuiten erin en opnieuw gehecht. Afgeplakt met een gaasje met speciale zalf, folie eroverheen en 2 nieuwe recepten voorgeschreven. Viel echt allemaal mee hoor ;)

En nu... Dinsdagochtend terugkomen, en jawel NUCHTER :mellow:

Als het er ook maar enigzins niet uitziet zoals hij wil dan ga ik onder narcose,wond weer open,prothese eruit en met een paar liter ontsmettings-vloeistof spoelen.

Als het er rustig en goed uitziet dan plaatst hij de prothese terug en dit zal waarschijnlijk gewoon goed gaan.

Hij vertelde ook eerlijk: een gat opnieuw dichtmaken is vragen om problemen, dat is gedoemd te mislukken in de zin van : daar wordt het waarschijnlijk niet beter van.

Maargoed, hij heeft nu in ieder geval de wond veilig kunnen stellen door hem goed te ontsmetten en af te sluiten en hiermee proberen te voorkomen dat de prothese geïnfecteerd raakt want dan heb je dus echt een probleem.

Vind het maar niks die wond weer dicht, want ik weet hoeveel vuil er dagelijks nog uit MOEST. en dat hoopt zich nu misschien wel op tenzij het heeeeeel misschien toch heeft geholpen wat hij heeft gedaan.

Valerie had hem overigens niet verteld dat ik al een kuur had gekregen, want hij vroeg me verbaasd waarom ik die had gekregen?!

Ook had hij de foto's niet gezien die ik door had gestuurd..... Wel wist hij Valerie dat mijn herstel iets "moeizamer" verliep en dat ik voor controle op consult kwam , dus!

Op naar Dinsdag!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

woooh die valerie heeft een probleem nu denk ik????????????unsure.gif

maar je bent dus wel netjes geholpen,ja nu even afwachten en gelukkig kon je vandaag al komen ipv maandag want dan heb je dat alvast nu gehad en dinsdag weer lkkr op controle en kijken hoe en wat verder.

alleen die comminucatie tussen die 2 is niet correct,vind dat wel een ernstige zaak,maar goed.140.gif

het belangrijkste is dat jij er weer mee op vooruit kan,wel even lkkr zo in t weekend.35.gif

en nu maar es hopen dat de medicijnen hun werk goed doen,en t niet verder gaat onsteken of wat ook,pfff.wacko.gif

Fijn weekend iig voor nu.enne...super dat je t hebt laten weten,toppie 136.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh moet echt steeds aan je denken hoor...ik wens je alle sterkte en hoop voor je op een positieve oplossing!

Liefs, Bar

Haaiii Bar,

We hebben ook nogal wat gelijkenissen hè , beide veel afgevallen, beide een lift bij dezelfde chirurg en dan ook die hoeveelheid cc's.

Ik hoop dat het jou anders vergaat hoor. Maar je kan nog even nadenken over alles , komt vast wel goed hè!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.