Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Jeetje zeg, is niet niks!! Maar ik geloof in dr Plovier zijn vakmanschap dus denk dat hij weet wat hij doet...is in elk geval nu schoon en dinsdag is weer een nieuwe dag...succes en ik hoop dat je je niet teveel zorgen gaat maken, komt vast goed!!!!

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

He meis..jaaa geeft wel ff na te denken he...jeetje....ik leef zo met je mee schat!!!

Ik houd vinger aan de pols hoor...heel veel sterkte en komt goed hoe dan ook he! :141:

liefs, Bar x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee Valerie heeft het blijkbaar erg onderschat :o ....dat krijgt ze vast nog te horen.

Lijkt me idd moeilijk om je zo aan je man te tonen...Wel doortastend van je man om meteen te bellen!

Jij denkt echt teveel aan anderen i.p.v. aan jezelf meid!

Ben erg blij dat je nu geweest bent. En dat hij er ter plekke wat mee kon doen!

En dinsdag weer, we gaan voor je duimen!!!! :71::71::71:

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och Vlinderke.. Had heel je bericht nog niet gezien :133: Maarja, moet op m'n iPhone en m'n schermpje is niet zo groot ;)

Sja Valerie is echt een schat, maar misschien dat ze plovier iets teveel heeft willen ontlasten in z'n werk en zelf besloot dat het nog wel " even kon"..... Dont know :(

Ben echt opgelucht dat hij wat heeft kunnen doen en ik merk nu al dat het voor mij een hoop "verschoonwerk" scheelt.

Hij vond de rest netjes genezen, maar zei ook eerlijk dat vrouwen met genoeg eigen weefsel en een borstlift en dergelijke prothesen het grootste risico op infectie. Hij heeft 1x eerder een prothese moeten verwijderen en mijn gevoel zegt dat ik nr 2 ga worden ;)

Thanx Rox, dat duimen zal goed uitkomen :D ben er niet zenuwachtig of bang voor.

Thank godddddd had ik een goed herstel, want de kans is groot dat we het hele ritueel weer opnieuw mee gaan maken maar dan aan 1 kant.

Bedankt Janine, komt allemaal in orde ;( en m'n man.. Sja... Die trekt die onzin allemaal niet hihi.

Net had hij z'n moeder alweer gebeld, en dan denk ik : Pfff doe ff normaal, laat die mensen met rust, zijn toch al zon stressers ;)

Hij loopt zichzelf dan voorbij op de 1 of andere manier, misschien een echte man Hahaha.

Ik moet wel teveel aan de rest denken anders stort het zootje hier in :P

Maar idd.. Af en toe ben ik ook boos op mezelf dat ik niet eventjes gewoon helemaal aan mezelf denk, maarja dat doen moedertjes niet snel.

Plovier moest ook zo lachen tijdens het hechten : ik begrijp niet hoe u zo snel zoveel kinderen hebt gekregen, ik zou gek zijn geworden.

Ik zeg : Jaaa daarom kan ik deze ellende er niet bij gebruiken.

Hij heeft me plechtig beloofd dat het op het einde altijd goed zal komen, alleen weet hij niet hoelang die weg gaat duren :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeee lieverd

jeejtje zeg, zo zie je maar weer hoe Ploviertje is.

Alleen niet netjes van Valerie, als er een twijfel is of iets hoort ze Plovier in te lichten ook al heeft hij het druk.

Ook jij bent zijn patient

xx

Jazeker weet ik dat ;) ik moest zovaak aan Papaya denken toen ie bij me op het bedje zat en maar voelen aan m'n boobs :159: (niet vervelend hoor, echt gericht op de toestand van de borst haha)

En dan dacht ik dus : das precies geen brave zenne! Hahahaha man oh man :P

Thanx in ieder geval, hij verkloot dingen niet bewust in ieder geval, hij voelde zich ook echt lullig toen het erover ging dat er een prothese uit moest.

Maarja, ergens moet die infectie vandaan komen hè :angry: Gvd rot bacterieen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees net even hier het topic,

wat een elllende allemaal zeg.

Vind het echt heel knap dat jij zo positief kan blijven, ik was allng ingestort denk ik.

Hoop dat het nu beter gaat en dat je de prothese kan behouden.

heel veel succes en wacht je berihtje af dinsdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje dames :D

Ik keek gisteravond voorzichtig via het spiegeltje en zag een heel bloederig gaasje zitten.

Maarja, het bloeide ook flink tien plovier aan het schoonmaken was, dus zal wel zo horen.

Ik kijk er vanaf nu niet meer na, ik voel ook niet meer aan dat rottige plekje...

Het voelt nu eventjes "goed" zo... Dus ik blijf even op mijn wolkje zitten dat het allemaal oké is.

Geeft wat rust in m'n hoofd, ondanks dat ik heel goed weet wat er dinsdag moet gebeuren.

Fijne zondag allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Piepke,

Heb net je topic weer even bij gelezen. Jeetje wat balen van je complicatie!

Dat kan je er idd met 4 kids eigenlijk niet bij hebben :22: Maar super van je dat je zo cool blijft ;)

Hopelijk hoeft er dinsdag niks te gebeuren .... Spannend!

Sterkte ermee! Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij aan het uitslapen bent konientje ;)

Thanx Xana!!

En Moon ..... ik doe mijn best hè ;) komt wel goed, of het nou links- of rechtsom moet :136: xxx

Ik heb vanavond toch maar het gaasje wat Plovier had aangebracht vervangen.

Die waterdichte doorschijnende folie die ze gebruiken heb ik ook ( hele voorraad aan verbanden, gaasjes en ontsmettingsmiddelen)

Het oude gaasje was zeik en zeik en zeikkkknat. Maar het goede nieuws is wel dat het van de ontsmettingsvloeistof was die Plovier in mijn borst had laten lopen.

Heb verder (expres) niet gekeken naar de wond en het plekje, ook niet geduwd.... Gewoon even lekker zo gelaten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Oh Piepke, wat een ellende allemaal meid.. Net de anderen vind ik je mega sterk, een ander zou allang een hoopje ellende zijn, en jij gaat zo op in het positieve, dat siert je wel hoor! Je zal vast ook wel hele moeilijke momentjes hebben, en dan zijn de lieverds van dit forum er ook voor je hoor! Heel veel sterkte morgen, mijn duimen draaien ook voor je!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgennnnn !!!!

Dankjewel Faye ;)

En Ingrid... Ik ben eigenlijk een echte nagatieveling hahahaha! Maar voel me hier allemaal heel rustig en goed bij.

Komt ook wel omdat de meeste als grote angst de narcose en wéér opnieuw die napijn van de vergroting.

Maar ik heb de narcose zo relaxed ervaren, ook niet misselijk daarna en de " pijn " was voor mij geen echte pijn :wacko:

Zie er dus niet tegenop, alleen het gedoe er omheen. Ik ben nu ruim 3 weken po... En ik was al af aan het tellen dat ik over 3 weken weer met m'n paard kon gaan rijden. M'n werk... Moet weer mensen afzeggen want ik was alweer 2 wkn aan de gang, enz.

Maarja... Dat is maar praktisch hè, gezondheid gaat toch voor dus we gaan er gewoon weer een keer voor. :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Piepke! Ik heb je topic even doorgelezen... wat heb je pech gehad met die wonde meid! Maar je kijkt er zo nuchter tegenop, echt sterk van je, zou ik niet kunnen! Ik maak mij nogal snel zenuwachtig in zo'n dingen :20: !! Ikzelf heb vandaag ook mijn knoopjes laten vewijderen en uit elke borst is er wondvocht bij één van de knoopjes, niet veel maar maak mij toch zorgen... :(

Hopelijk loopt alles goed voor je morgen en moet er niet geopereerd worden!!

Veel succes gewenst!! :71:

Lfs,N :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke,

Al weer veel gebeurt tussen de laatste maal dat ik hier meelas, fijn dat je vroeger langs bent kunnen komen bij Plovier, hoop echt dat de actie die hij ondernam volstaat en je niet opnieuw onder het mes moet, maar gelukkig zie je daar niet tegen op, dat scheelt toch weer. Wel vervelend dat je dan weer alles moet gaan regelen ivm werk en zo en je weer opnieuw je hele herstel moet doormaken, al is het dan voor 1 borst. Duim iig ten volle mee op een heel goeie afloop morgen! Succes!!! :35:

Liefs, :53:

(kan helaas de knuffel smiley met m'n iPhone niet aanklikken)

Die kun je maken door gewoon 54 tussen twee dubbelpunten te zetten!:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke,

Jee zeg ik moet wel veel aan je denken hoor, net wat je zegt beetje zelfde verhaal onze voorgeschiedenis qua afvallen en cc's...ik ga me nogf eens goed verdiepen in e

welke maat het dan gaat worden...

Ondertussen wens ik je een goede nacht slaap en heel veel sterkte morgen, ik duim voor je meid!!

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Piepke...ik zit net je verhaal te lezen en balen dat je wat complicaties ondervind...Heel veel succes morgen en en sterkte met je herstel :116: ...hopelijk heb je snel weer je droom boezem :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.