Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

sterkte met mijn man :P Hahahahahaha hij is me toch zenuwachtig ;)

Ohja Moontje ; hij stond helemaal te glunderen toen hij je bh (Jaa heb hem ontvangen) aan mijn kledingkast zag hangen ;)

Nou.... Ik ga nog even een paar uurtjes slapen (rijden om 05.30 aan) en dan hoop ik morgen wat van me te laten horen :D

Bye bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaahh straks is je man kapot van de zenuwen en jij huppeld vrolijk rond of er niks gebeurd is hahahaha

ooh super,dat de bh netjes veilig en wel aangekomen is,ben mega benieuwd zeg,wat er straks inzit,haaahahaha en hoe hij dan staat!

wens je heel veel sucses toe voor morgen(vroeg) en hopenlijk ben je spoedig weer lekekr thuis en herstellen maar,met ene nieuwe voorgevel136.gif

zet m op en we denken aan je morgen88.gif

71.gif71.gif71.gif71.gif71.gif71.gif71.gif71.gif

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooo Piepke!

Hoe gaat ie meid?

Heb je vanmorgen alsnog de zenuwen gekregen of ben je relaxed de ok in gegaan (een gestresste man achterlatend...haha).

En hoe gaat het NU met jou?

Hopelijk niet teveel pijn.

Beterschap ben benieuwd naar jouw verhaal en natuurlijk foto's!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslagje..;)

Nou dames ben dus echt pas sinds een uurtje thuis!!! Exact 16.00 uur aangereden vanmiddag (Rox hoe was je consult...heb je niet gezien!!) en werkelijk waar 4 uur in de file gestaan!!! Geen pijnstillers bij natuurlijk :(

Maargoed, ik was vanmorgen om 7 uur daar, dr Plovier kwam 2 seconden voor ons aan. Eenmaal binnen legde Valerie het nog eens uit wat er ging gebeuren...een operatieduur van 3 uur! Djiezzzz.. Vond ik best lang?!! Ik mocht naar berucht kamertje 4 hihi ..badjas maat tent aan ;) toen kwam Plovier ...geurend naar aftershave (waardoor ik m'n deo nog meer miste haha ;) )

Hij nam foto's.... Zeker 20 minuten aan het tekenen en meten geweest :P zijn eerste vraag : bent u gestopt met roken? Jaaaaaaa riep ik heel trots :D

Al 4 weken vroeg hij..... Neeeee 6 weken kon ik weer smilend zeggen.

Zenuwen had ik lichtelijk, geen drama verder.

Uiteindelijk vragenlijstje doorgenomen met de anesthesiste...alles ok.

And there i went .... Hubbie nog een kus en naar de warme operatietafel.

Infuusje was zo geprikt, nog even samen gelachen om het feit dat ik 4(!!) kleine kindjes had, nog gezegd tegen haar : Dussss je zorgt ervoor dat ik wakker wordt hè straks!!?;)

Dat was allemaal geen probleem aldus de anesthesiste hihi. Aan de kindjes gedacht en ik dacht " ik ga echt niet slapen" en Boemmm, weg was ik!

Vier uur later ...damnnn 4 uur later was hij pas klaar! 2 uur per tiet, hoe krijg je het bedacht!?ik werd wakker van mijn man's woorden " gaat alles goed meid?" Uh ja.. Hoe kom ik hier in bed?! 3D aan hem gevraagd dus hij liet me nog maar even doezelen na mijn herhalingen haha!!

Eenmaaln ogen open ben ik overeind gekomen zodat m'n bed verder omhoog kon.

Het was inmiddels 13.00 uur. Mijn glaasje cola volgde snel, en nog 1 want daar werd ik lekker fris en fruitig van merkte ik wel :P

Valerie had mijn man verteld dat alles prima was verlopen en dat het er heeel mooi uitzag. Mijn tepels staan in het midden, ooowww dat heb ik nog nooit bij mezelf gezien?! Misschien met wat lef over een tijdje dat ik de "voor" fotd durf te plaatsen ;) De pijn..ja ach.. Het ergste zal morgen wel komen denk ik!

Kan m'n eigen ding nu nog doen, drinken, plassen in en uit bed dus ik bereid me voor op drama morgen en overmorgen :(

En dan de grote, Sja kijken jullie zelf maar .... Heb vanmiddag in bedje foto's gemaakt, in de lift voor de spiegel (Wowww toen zag ik ze pas wat beter) en in de auto op weg naar huis.

So far so good, morgen meer mits ik me goed voel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

K wil zoooo graag foto laten zien hihi ;) kunnen jullie raden :P

Lukt me niet om ze te uploaden via iPhone :( en m'n laptop is stuk :(

Als ik nou eens een mailadres krijg van een moderator... Dan kan ik foto's mailen ,en dan kunnen jullie die bij mijn verslagje plaatsen?! Of vraag ik nu wel heel veel hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke,

Gefeliciteeerd met je nieuwe boobs !!

Jeetje ik ben echt benieuwd naar wat dr.Plovier ervan heeft gemaakt, het zal waarschijnlijk prachtig zijn!! :43:

Pff en nu ook alweer op het forum joh, helemaal niet misselijk geweest ook ?

Rust lekker uit en laat je ook lekker verwennen he!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee meid 4 uur wat een tijd zeg!!!

fijn dat alles wel goed gegaan is verder en zo te horen nu al blij!! :D

ik was om 4 uur alweer opweg naar huis (zie mn topic) omdat er operaties uitgelopen waren??? ( dankje hahaaha)

en idd wat een files he???!! wij 4 uur vertrokken 22.30 thuis!!!

lekker herstellen meid en genieten van je nieuwe lijf, niet je pijnstillers vergeten he??

xx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och mensenlief... Ze zijn echt groot. Ik wil echt eerst en foto laten zien voor ik de cc's noem. we hebben het vtv niet over cc's gehad, alleen de woorden :,u wilde groot he ? En ik zei : yes, maar wel in verhouding. Ze hebben me recht gezet tijdens de operatie om te kijken of het stond ;) Ze zitten nu zo vol vocht, zoiets heb ik niet eerder meegemaakt, mijn nek, mijn gezicht mijn handen en voeten alles zit vol ik durf ze niet eens aan te raken haha!

En de pijn is nu nog te doen, ik ben net m'n bedje uit gegaan omdat de hond aan het blaffen was, en dat gaat best heel soepel. Mijn husb moest vnv nog een keer werken, vandaar dat ik eruit moest. Bed staat wel omhoog dus ben een beetje zittend aan het slapen.

Ohja, en ik heb géén martelband... Had ik niet nodig zei Valerie, misschien omdat er teveel druk anders op de littekens van de lift staat?! Maar als ik nu die MEGA vochtophoping zie onder mijn armen ben ik heel blij dat ik geen strakke band heb daar.

Na een week mocht ik een sportbh dragen dus de adviezen zijn per operatie verschillend.

@Rox dan hebben we elkaar echt nèt gemist zeg... Ik was boven en zag nog een rode nl auto staan en 2 min later was hij weg.

En de uitgelopen operatie was denk ik aan mij te danken hihi!

Vier uur, kan er nog niet over uit!!

Ga even slapen weer, voel me nu een beetje misselijk worden namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer fris en fruitigggg wakker geworden, net weer mijn bedje uit gegaan voor de medicijnen en Jaaaa dat haar goed hoor :P ben vanacht nog een keer naar beneden geweest om een hapje te eten ... Ik had.die dag alleen wat ananas en 1 boterham met kaas op. En al die pilletjes zijn niet goed voor een leeg maagje hihi:d

Ben tot nu toe heel blij met deze "pijn".... Wil het lot niet tarten dus ik omschrijf het nog maar even niet hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha spAnnend hè :P baal ook dat ik De foto's niet zelf geüpload krijg, dan kan ik er veel meer sturen..

@ Sabia; Jaaa 4 uur exact, als ik dat vtv had geweten had ik nooit gedurft!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.