Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik voel mijn tepels niet... Ook niet het litteken naar beneden, voelt gewoon dood zeg maar. Maar ik heb ze continue ingepakt in m'n bh... Staat zoveel druk op van het vocht dat ik dat meer voel dan wat anders.

Mijn rechtse boob is een stuk groter en ronder, zit meer vocht in denk ik. Links is aan de zijkant een stuk platter en meer puntiger. Nog een hoop werk aan de winkel dus ;)

Vanmorgen weer gemeten ...,

Boven : 115-116

Onder: 83

Dus....... :o Hahaha begin lichtelijk in paniek te raken ;) ;)

Heb nieuwe foto's naar Eefje gestuurd, misschien dat ze deze eind vd dag weer in m'n handtekening heeft kunnen plaatsen :D

Toedelssssss allemaal, ben weer ff op roetsssss ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt Sabia, Aardbeitje & Esie :D

Ik zag vanavond dat het vocht wat er bovenop lag ( bij mijn sleutelbeen) en onder mijn oksels al wat weg aan het trekken is, dus dat gaat de goede kant al op.

Verder heeft Be clinic vandaag gebeld hoe het ging. Ik heb verteld dat het geweldig gaat en dat ik eigenlijk weinig last heb.

Nogmaals nagevraagd of ik mag koken, was ophangen ( heup hoogte), kids en mezelf aankleden, afwassen enz enz. Dit alles mag, als ik dat nu al zou kunnen zeiden ze. Ik mag alleen echt niet tillen en rekken en strekken.. Dat doe ik uiteraard ook niet ;)

Als het geen pijn doet, en ik doe geen extreme dingen dan is het geen probleem.

Dus ik doe m'n dingetjes en ga dan verplicht een uurtje tussendoor even liggen, sinds vanmiddag kan ik ook op m'n zij liggen. Heeeeel vreemd dat er geen borsten achteraan zwiepen, maar dat ze rechtop blijven staan haha!

Vanmiddag heb ik ook mijn eerste strapless truitje alweer gescoord, 2 hempjes en een superleuk tuniekje :D

Ben echt nu al verliefd op m'n nieuwe borsten :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :D:blush:

Dat is dan weer het dubbele van alles. Hoe geschokt ik was over het aantal cc dat geplaatst was.... Zo geschokt ben ik ook dat het plaatje ook gewoon " klopt ". Tot dusver nog vol lof over de p.c . ;)

Ik was echt even heel bang dat ik terug zou moeten voor minder cc's te laten plaatsen :blush:

Je bent zo met een aantal in je hoofd bezig... Een hoeveelheid van cc's en als dat dan drastisch afwijkt klopt het niet meer ' in je hoofd' ;)

Nu ben ik (denk ik... Nog wachtend op het resultaat) héél blij dat er geen 500cc in is gegaan. 500 vond ik eigenlijk mooi en groot genoeg...

So far so good! Ik heb heel veel geduld dus ik zie het eindresultaat vanzelf verschijnen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwww wat zijn ze mooi én groot geworden zeg! Maar wat de andere meiden ook al zeggen, het past volgens mij perfect bij je lichaam, zeker omdat je natuurlijk al zo ruim bedeeld was. Zelf zal ik ooit ook een lift nodig hebben denk ik, maar nu ik jouw foto's heb gezien maak ik me daar niet meer druk om. Ze zijn prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Joos; Ik heb een lift echt uitgesteld.. tot Plovier kei hard zei "Mevrouwtje.. dat moet u niet mooi willen vinden, alleen vullen met prothesen... ik snap dat de littekens u weerhouden maar allé.. een borst onder een borst is niet mooi, oftewel de double bubble)

En nu... van de lift heb ik kwa pijn totaal geen last, en nu pas weet ik wat voor een voorrecht het is als je borsten hebt die niet hangen! My god..... ik ben zóóó blij dat mnrtj Plovier hieraan vast heeft gehouden, dan een lift noodzakelijk was. Ze zijn al zo mooi rond enz. Alleen nu nog afwachten wat er tevoorschijn komt he zonder pleisters...

Maar ik vertrouw op een mooi resultaat ( na een jaar) want hij heeft een uur extra over de operatie gedaan, en heel stiekum hoop ik dat dit komt omdat hij beloofd had heel secuur te hechten :P :P

En aangezien sommige dames denken dat hij geen ster is in littekens, hoop ik dat hij bij mij heeft laten zien dit wel te zijn :136:

@ Aarbeitje:

Yes.. ben ook heel blij ermee. En die vocht ..pfoehh! mn buik, mn rug alles zit vol. Het is al weg bij mn nek en sleutelbeen... nu nig verder wegzakken en dan ist klaar :D

Zal wel ff duren :( maargoed.. heb er geen last van, het is niet pijnlijk ofzo. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai piepke

Hee meis super dat zo goed gaat enne wauw 900.cc das wel even een suprise.

Hoop ook voor jou dat alles tot dusver eenbeetje meevalt maar denk dat dat wel goed zit.

Je begin was goed dus dus het einde gaat nog veel mooier worden.

Enne dat je al zo veel kan jij bent er een die niet lang stil kan zitten..

zo zie je maar bij iedereen verschillend .

Veel geluk :71::71::71: meis met je nieuwe boobs..

Liefs Simone..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat t zo goed al met je gaat, het lijkt mij zelf nogal pijnlijk allemaal ,maar daar is bij jou helemaal geen sprake van,en het ziet dr nu al prachtig uit ook.

petje af hoor,vind het best wel knap als meiden gewoon ene lift aandurven,zou er zelf 10 keer over na moeten denken.... blush.gif

Mijn arts zei dat als je meer bolling bovenop wilt(nou dat is bij jou wel te zien zeg HALLO) dat je dan een lift zou kunnen overwegen,maar dat het aantal CCs wel naar beneden gaat,dus je dan kleine boobs overhoudt..is bij jou dus niet het geval,

vind ze heel mooi gelukt! 136.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen nu nog afwachten wat er tevoorschijn komt he zonder pleisters...

Maar ik vertrouw op een mooi resultaat ( na een jaar) want hij heeft een uur extra over de operatie gedaan, en heel stiekum hoop ik dat dit komt omdat hij beloofd had heel secuur te hechten :P :P

En aangezien sommige dames denken dat hij geen ster is in littekens, hoop ik dat hij bij mij heeft laten zien dit wel te zijn :136:

Hihi, ik voel me aangesproken :66::70: , hahaha, ja na een jaar zal het vast wel mooi zijn, zou jammer zijn indien niet, alleen bij Bruno en dr. Nio zijn ze meteen al mooi (fijn/dun/glad), maar ik wacht af hihi, misschien heeft hij bij jou zijn uiterste best gedaan!!! :125::38:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaahhaha Eefje...... van jou wist ik het niet eens dat je dat dacht hoor :152:

Heb het eens gelezen maar kan me niet herinneren dat jij diegene was die het schreef :ph34r: Trouwens er zijn er meer hoor die dat vinden dus er zal echt een kern van waarheid inzitten ....vandaar dat ik hoop dat het ene extra uur daarin zit hahaha :blush: :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat t zo goed al met je gaat, het lijkt mij zelf nogal pijnlijk allemaal ,maar daar is bij jou helemaal geen sprake van,en het ziet dr nu al prachtig uit ook.

petje af hoor,vind het best wel knap als meiden gewoon ene lift aandurven,zou er zelf 10 keer over na moeten denken.... blush.gif

Mijn arts zei dat als je meer bolling bovenop wilt(nou dat is bij jou wel te zien zeg HALLO) dat je dan een lift zou kunnen overwegen,maar dat het aantal CCs wel naar beneden gaat,dus je dan kleine boobs overhoudt..is bij jou dus niet het geval,

vind ze heel mooi gelukt! 136.gif

Heb een hoge pijngrens :P Echt... ben pijnloos. Als ik mijn bevallingen moet omschrijven draait je maag om, en ook nooit een minuut daarna stil gezeten. Maargoed...dit is compleet anders, maar het is mn eigen 'ik' die dit niet als pijnlijk ervaart.

En dan mijn borstoperatie... hahahaahha werkelijk allles omgekeerd als wat je arts idd heeft verteld :blink:

Maar Plovier houd er wel van om alles op zn eigen manier te doen, soms denk ik dat hij wel van risico's en shokkeren houd :blush:

Girltalk: Dankje.... ben idd heel gelukkig :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaahhaha Eefje...... van jou wist ik het niet eens dat je dat dacht hoor :152:

Heb het eens gelezen maar kan me niet herinneren dat jij diegene was die het schreef :ph34r: Trouwens er zijn er meer hoor die dat vinden dus er zal echt een kern van waarheid inzitten ....vandaar dat ik hoop dat het ene extra uur daarin zit hahaha :blush: :blush:

Hihi :blush: ja schreef dit nog niet zolang geleden hahaha, maar wie weet ja, dat dat extra uur nu net het verschil zal maken hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier = een spannende man vol sensatie ? :P

Hou op schei uit..... dadelijk wordt ik nog verliefd :148::wub: Ik moet nog een keer (of 2 keer :P) terug naar hem, dus wil me dan wel een gewone houding kunnen geven hè hahahahahaha :125:

dus je was een soort van proefkonijntje? oei oei.. 1bouncingboobs.gif

ik denk het wel ja :blush:

Vandaar dat mn boxershortje na de operatie ook op 2 plekken was gescheurd zag ik :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: ooowwwww!!! nee ik zag iemand schrijven (weet echt niet meer wie) dat hij geen ster was in littekens..maar jij was het niet. Jij was mijn redder in mijn laptoploze tijd :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen samen gaan en dan zijn auto gaan wassen ? :P

Oei.. zijn zwarte cabrio. Ik heb al ideeën met dat dak open :P

Maar ik zag dat Valerie al in zijn auto mocht rijden.. dadelijk een bitchfight omdat zij haar privileges dreigt te verliezen :ph34r:

wuhahaahahahahaha sorry Valerie als je dit leest :P :P :P

I don't blaim you.... en hem ook niet:p Valerie is een mooie lieve vrouw. Er worden nu wel erg veel roddels de wereld in geholpen hier hoor hahahahahahaah :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha foei foei

Ja valerie is een mooie en ontsettend lieve vrouw, begrijp dan ook heel goed dat zij in zijn auto mag rijden hahaha :P

Even ter info....weet niet of t echt zo is maaaaaaaaaaaaaaaar.......

Valerie schijnt zijn vriendinnetje te zijn :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.