Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Piepke, heel veel succes vandaag bij Plovier. Ik hoop zo dat er verbetering in zit.. Mijn duimen draaien nog steeds hoor. Heb je foto's net gezien, en ziet er inderdaad echt vies uit zeg, is (was) aardig ontstoken. Je borsten staan ook nog zo hoog he, de bobbels zitten bovenaan zowat tot je schouders op die foto dat je het meetlint vast houdt. De tepels zijn echt mooi gehecht he, dat ziet er heel mooi uit. Ik heb echt met je te doen meid,

Dikke knuffel van Ingrid.

p.s. lukt het ook allemaal met regelen van oppas enzo voor je kids?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks een reactie op iedereen persoonlijk.... ik heb even haast nu hihihi :ph34r:

Ik rijd NUUUU aan. Máár........

Ik heb een mega goed voorgevoel

Meestal zit ik er niet naast hahaha :109::43::43::43::43:

Straks meer lieve mensen! Als ik voor 16.00 uur geen update heb geplaatst ..sja, dan is het boeltje open geweest en ben ik nog op weg naar huis.

\xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha hallowww!!

Nou daar is ze weer hè. Netjes op tijd aangekomen... 5 minuutjes wachten en daar kwam dr Plovier in chirurgenpak met mondkapje al aan gelopen (met Konientje is dus alles goed gegaan tijdens de operatie :P )

Valerie erbij, want ja.... :blink:

Gaasje eraf, sja toch wat rommel erop. Maargoed...die zat er ook alweer 2,5 dag op. Verteld dat er veel desinfectant uit gelopen was. Dat was prima. Hij was positief verbaasd dat de hechtingen er nog inzaten. Hij had verwacht dat ze weer open waren gegaan door de weke (geinfecteerde ??) randjes. Maar het wondje was weer mooi dichtgegroeid. Hij had 1 klein stukje open gelaten voor het vocht wat er dan uit kon, en dit was uiteraard open

Maar het zag er eigenlijk te goed uit om open te maken vond hij. Hevig in dubio..... en gebasseerd op mijn 'gevoel' heeft hij een monstertje van het wondvocht genomen en deze opgestuurd.

Nu mag ik Vrijdag om 13.00 uur weer nuchter ten tonele verschijnen, en mede afhankelijk van de uitslag van het monstertje en het proces wat zich nu ontwikkeld word er weer besloten tot spoelen, of dichtmaken.

De wond is weer schoongemaakt, dikke vette klodder zalf erop en alleen een doorschijnende folie zónder gaas.

Hij vond de boobies heel mooi verder. Toen ik mn trui uitdeed keek hij van de zijkant en dan zijn ze echt HUGE vind ik ... "amai..ze zijn wel mooi hoor" dusse.... :blush::blush::blush:

Het voelde verder allemaal goed aan, al wat soepeler enz. En die hoge rand bovenin zal ik hem vrijdag vragen of het mn borstspier is (ik denk van wel) en hoe zich dat gaat ontwikkelen ;)

Of ik altijd z'on mega decolleté blijf houden wat nog wel boven een coltrui uitkomt, of dat het zich tot een wat meer acceptabeler uitzicht gaat veranderen.

Pfieuw..... so far so good! :136:

Hoi Piepke,

Jee zeg ik moet wel veel aan je denken hoor, net wat je zegt beetje zelfde verhaal onze voorgeschiedenis qua afvallen en cc's...

En ook nog eens hetzelfde beroep ;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke,

Oh gelukkig heelhuids weer thuis zonder operatie!!! :136: Wel goed dat er vrijdag ook nog eens naar gekeken word, je weet maar nooit! Wens je een voorspoedig herstel verder! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Eefje... vrijdag de definitieve uitslag. Ben blij dat ze de bacterien nou onderzoeken, dan heb je pas écht zekerheid als je weet wat het nou eigenlijk is.

*** Je borsten staan ook nog zo hoog he, de bobbels zitten bovenaan zowat tot je schouders op die foto dat je het meetlint vast houdt. De tepels zijn echt mooi gehecht he, dat ziet er heel mooi uit. p.s. lukt het ook allemaal met regelen van oppas enzo voor je kids?

Jaaaaaa zeker staan ze hoog!! Ben ook echt benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.

2 Oudste kids waren op school, jongste 2 mee naar Be-Clinic ;) Als ik geopereerd moest worden dan had mn overbuuf de 2 oudste mee naar huis kunnen nemen van school.

Ja fijn te horen dat je dr nog steeds 2 hebt en alweer terug bent....mijn duimen zijn ondertussen paars! haha...ben benieuwd,

liefs, Bar

hahahahaahahah bedankt !! Zal vast geholpen hebben :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Eefje... vrijdag de definitieve uitslag. Ben blij dat ze de bacterien nou onderzoeken, dan heb je pas écht zekerheid als je weet wat het nou eigenlijk is.

Ja dat klopt, toch nog effe spannend afwachten! Hopelijk heeft de spoeling van 't weekend de bacteriën kunnen doden en is het gewoon weer in orde.:6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW Piepke,weer dus afwachten tot vrijdag,zucht,je hebt inmiddels al wat geduld op moeten bouwen he,petje af!!

en wel weer fijn te lezen dat het al iets beterd en iets meer bedaard is,maar nu dus vrijdag afwachten.

kwan plovier ermee die bacterien te onderzoeken,of jij zelf?

sterkte en hou je taai116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meid het is in ieder geval niet erger geworden dan en dat lijkt me goed nieuws!!

hopen dat vrijdag ook goed gaat!

xx

Idd Rox.. het is zeker niet erger geworden, maar beduidend minder. Maar heb ook een dubbele dosis medicatie en nog een andere extra bacterie-doder. Dus het moet haast wel íets doen. Maar anderzijds denk ik dat het alles wel afremt kwa bacteriegroei, maar niet tegenhoud.

:130:

xxx

WOW Piepke,weer dus afwachten tot vrijdag,zucht,je hebt inmiddels al wat geduld op moeten bouwen he,petje af!!

en wel weer fijn te lezen dat het al iets beterd en iets meer bedaard is,maar nu dus vrijdag afwachten.

kwan plovier ermee die bacterien te onderzoeken,of jij zelf?

sterkte en hou je taai116.gif

Haaaii Moon,

Nee dat was echt compleet Ploviers idee van die bacterien onderzoeken. Hij heeft besloten om niet te opereren mede gebasseerd op 'mijn gevoel'.

Ik heb aangegeven dat het 'vervelende en drukkende gevoel wat continue aanwezig was' er nu niet meer is dus dat er zeker verbetering is opgetreden. Plus de randen van de wond hadden de hechtingen gewoon vastgehouden, dat had hij niet verwacht omdat een geinfecteerde wond de hechtingen normaal afstoot. Feit dat dit niet gebeurd is betekend dat de wond gewoon aan het herstellen is.

Maar net wat ik hierboven schrijf... die medicatie hè.. dat wil wel, die geeft even gas op dit moment.

Maar als ik met medicijnen stop, dan ben ik bang dat het echt binnen 2-3 dgn weer uitbreekt.

Ik hoop dus ergens heel stiekem dat vrijdag de uitslag alles meteen duidelijk maakt en dat resoluut besloten wordt om te opereren.

Anderzijds zou het ook fijn zijn als blijkt dat het een 'simpele'bacterie is die nu onderhand wel klaar is met zijn taak en dat ik langzaam het verhaal los kan laten en moet accepteren dat mn borst gezond is.

Ik wil nu wel wat duidelijkheid.. of het is goed of het is niet goed.... maar niet half/half.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Piep

heel fijn,dat ie nog zo helder was om meteen met dat voorstel te komen zeg,want dat geeft vrijdag dus wel ff aan wat er loos is(hopenlijk!)

ik snap je gevoel erbij,wat is het nu,wat is er aan te doen,en hoe verder?die akelige onmacht dat je nu niks kan en weet,brrrrr!!!

ik ga voor je duimen,en hard ook,want dit is niemand gegunt en laten we ervanuit gaan dat het goed komt,want overal is een oplossing voor,je hebt nu al zat genoeg donkere wolken gezien,word tijd dat de zon ook eens voor jou gaat schijnen.

al ik met je meevoel,dat het wle goedkomt,want tenslotte gaat het nu wel eens tukje beter ineens,maar wat we wel moeten bedenken is idd,wat als je de medicatie stopt....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Bar ;) (ik mail je strakjes even.. spits met de kids hier, zijn allemaal vrij :P )

Ladiessss goedenmorgen :48:

Nou, van mij mag het zaakje vrijdag open Ik verlies echt veulllllllllllll ste veulllllll ( ;) ) vocht.

Mijn wond is afgesloten met alleen doorschijnende folie en een klodder isobetadine. Geen gaasje dus om vocht op te vangen. EN nu zie je mooi al het vocht wat eruit komt terecht komen in de folie...dus we zijn weer aan het verschonen in de ochted middag en avond (zal de foto's even plaatsen in de map complicaties).

Want dit vocht is niet gewoon een beetje....

Zó benieuwd wat de uitslagh is vrijdag.

Maar baal zó hard dat ik verdomme 4 weken terugval in mn hersteltijd! Ben echt boos .. of teleurgesteld, of verdrietig. Weet niet wat het goede woord is eigenlijk :93:

Maarja... ik ben toch wel blij vandaag hahaha! Straks met een hoop kids naar het circus, kinderfeestje van mn oudste zoontje vieren :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee wat een ellende piepke!!

Dan vrijdag liever opnieuw onder het mes, steeds moeten klooien dat is helemaal vreselijk.

Vrijdag weten ze ook met welke bacterie ze dealen :91: .

Je bent dan idd dubbel zolang onderweg, maar het is niet anders.

Als het maar goedkomt, dat is het aller aller belangrijkste!!!

Jij gaat ook mooie boobies krijgen!!!!

Sterkte meid, vanmiddag lekker even je gedachten verzetten! :43:

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.