Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

voorspoedig herstel meid, ik vind de pijn best vervelend, ben wel blij dat het bij u meevalt!!!! hoeveel cc heb je nu gekregen? XXXXXXXXXXX

Ik heb veel aan krachtsport gedaan, waardoor ik regelmatige hevige spierpijn had aan de borstspieren... Ik herken dat gevoel nu weer waardoor het niet storend is. Daarnaast vaak stuwingen gehad tijdens de borstvoeding en dat is ook heel erg vergelijkbaar met dit gevoel, dus ook " gewoon" voor mij.

Maar ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die dit echt als hevig en een hel ervaren, want feitelijk is het dat ook maar omdat ik dit al zo vaak heb gevoeld is het niet meer " eng en pijnlijk" maar gewoon lastig ;)

Alleen die vocht die tot en met mijn nek alles opblaast herken ik niet haha echt heel vies en dan die herkenbare vieze geluidjes erbij :P

Chanjoep: je hebt gelijk ;) het eerste wat je zei *oeps* ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

woooowww 900cc.. Ergens wist ik het al wel een beetje..

Want rox had tegen plovier gezegd dat hij bij 3 meiden 900 cc had geplaatst waaronder aarbeitje.

Jeetje ik vind het wel erg veel! Ben benieuwd op welke maat je uit komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

woooowww 900cc.. Ergens wist ik het al wel een beetje..

Want rox had tegen plovier gezegd dat hij bij 3 meiden 900 cc had geplaatst waaronder aarbeitje.

Jeetje ik vind het wel erg veel! Ben benieuwd op welke maat je uit komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

van harte gefeliciteerd met je boobs!!!

En 900 cc daar word je vrolijk van!!!

Nou... Om heel eerlijk te zijn .. Ik vind 900cc very high profile echt teveel en zou hier nooit bewust voor kiezen.

Ik ben dan ergens ook enigzins geschokt dat dit gewoon geplaatst is zonder dat deze hoeveelheid ooit is uitgesproken.

Max 750 is besproken en ik vond 500 ook al ruimmm voldoende.

Maar anderzijds heb ik cc's nooit belangrijk gevonden maar wel het eindresultaat! Dus als dit een mooi resultaat geeft ben ik helemaal happy,

Ik ben heel blij met de vorm, de stand van de tepels ... Dat is al een heel kunstwerk op zich dat hij dat voor elkaar heeft gekregen.

Ben al met al heel blij, echt! Maar ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat want nogmaals : 900cc zou nooit mijn bewuste keuze zijn!

Ik vertrouw op zijn inzicht , dus we zullen zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Piepke, ben zo benieuwd naar je foto's , zeker gezien hoe en wat dat ik ook naar plovier ga etc...maar ikm kan ze niet zien, of kijk ik niet goed? groetjes, bar

ps wat fijn dat het goed gelukt is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk ook wel dat je ff schrikt als plovier zegt dat er 900 cc inzit!

maar als het resultaat mooi is, dat is het belangrijkst! hij zal heus wel weten wat ie doet !

Hoop dat je je mooie cuppie G weer terug gaat krijgen nu! nadeel is wel dat als je ooit moet wisselen je voor nog meer cc moet gaan, maar goed, daar denken we nog ff niet aan, eerst maar eens een jaar of 10, 15 genieten van je nieuwe boobs!

heb trouwens je foto's gezien en ziet er al goed uit zo in bh :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat een hoeveelheid hè!! 900 cc man oh man!

Mijn man wist dat ik 750cc persoonlijk al wat aan de (te) ruime kant vond... Mede omdat dr Plovier tijdens het consult zei max 750 ivm druk op de littekens van de borstlift. Dus ik dacht eigenlijk wakker te worden met zo ongeveer 500 cc ;)

Mijn man's eerste vraag toen ik wakker werd : alles goed meid?

Zijn tweede vraag: wil je weten hoeveel cc er geplaatst is?

Mijn antwoord: ooooh mijn god .... Oohhh nee hè, als jij het zo vraagt wil ik het nog niet weten, laat me maar bijkomen eerst ;)

Maar heb net stiekum mijn bh even open gedaan aan de voorzijde en oeiii oeii wat een tetten,mooooi en groot, maar het getal 900 blijft me benauwen ;)

Morgen blote tetten pics ;) als Eefje me weer helpt tenminstte ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bh'tje (ahum) uit gehad en mogen douchen :D meteen kunnen meten, mààr ik heb nog veel zwelling! Onder m'n oksels, mijn nek, onder m'n borsten en bovenop m'n borsten. Ook heb ik best grote vochtblaren (echte blaasjes) op m'n borsten en aan de zijkanten, dat is toch best bizar lijkt me???!!.

Mijn maten tot dusver:

Ondermaat :83

Bovenmaat : 114

Ik weet dat mijn Ondermaat normaal 78 is dus daar zit nogal wat vocht. Buiten de prothesen was ik dezelfde nacht al 2 kilo zwaarder, wat dus zo'n 2 liter vocht zal zijn her en der verspreid.

Verder gaat alles heel goed, heb vanmorgen alweer een was (lage hoogte) opgehangen en gisteren ook voorzichtig kunnen koken. Gewoon alles op het gemakje en zonder pijn. Doe echt heel voorzichtig maar tot op heden ben ik heel blij.

Hoop dat Valerie maandag belt, of bellen ze de patiënten nooit na? Heb nog wel wat vragen ;)

Eefje heeft de nieuwe foto's van vandaag alweer in mijn handtekening geplaatst dus ze kunnen weer beoordeeld worden Hahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!

Leuk verslag om te lezen :)

Bij mij zijn ze ook 3,5 uur bezig geweest. Beter wat langer werk, dan dat ze zich er snel van afmaken, toch!

Super dat het zo goed met je gaat. Idd als je al een aantal keren te maken hebt gehad met stuwing etc. is dit prima te doen ;)

Je borsten zien er al mooi uit zeg! Bij de foto met het zijaanzicht lijken ze echt groot :5:

Maarja dat vocht blijft nog wel even zitten. Ben heel benieuwd hoe je litteken gaat helen.

Rustig aan en laat je lekker verwennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ja HUGE hè met dat zij aanzicht!! Maar daar zit zo'n pak vocht bovenop pff!

Maar idd 4 uur de tijd genomen, geen bloedingen opgetreden tijdens de operatie dus ik ben heel blij dat hij idd een mooi kunstwerk ervan heeft gemaakt. Althans... Dat hoop ik als de pleisters eraf mogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net je blote tieten foto gezien.. Nice!!

Op welke maat kom je uit als je je maten invult op internet?

Jee 114cm boven is wel huge zeg!

Heb net even gekeken :huh:

Schrik niet.... Cupmaat K volgens de cijfertjes :o

Maar mijn kliniek bh is een 85c zag ik, dus ik heb geen idee wat ik van zo'n tabel

moet denken?

Mijn natuurlijke cup G van vorig jaar was een stuk groter dan de borsten die ik nu heb, alhoewel de projectie zeker wel overeen komt ;)

En dat was mijn "eis" ... Ik had mijn eigen foto's meegebracht naar Dr Plovier vanwege de projectie die ik wilde.

Pfff ja met 900cc very high profile kom je er wel :o

Zal mij benieuwen ladies... Als de zwelling eenmaal weg is zullen de centimeters ook wel verdwijnen.

:P

Thanx voor de tip iig Mii, wist niet dat je online kon meten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik denk dat de lift me veel vocht bezorgd! Ik denk uiteindelijk ook op 103 ong uit te komen.

Maar aardbei.. Wat staat er op jou kaartje vd prothesen? Bij mij " very high". Is dat weer anders als " extra high" ...weet jij dat ?! :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Piepke

jeeeeeee lees nu pas dat je ene gelukkige eigenaresse bent met 900cc,daarom zit je op bovenmaat 114,WOW! ben nu ineens wle razend benieuwd naar je foto,s zeg!

en kijk je wel uit met koken en was ophangen enzo,je wilt er niet aan denken wat voor ellende je allemaal kan krijgen ervan in zo een vroeg stadiumblush.gif

kom op met die foto,ssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.