Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Even ter info....weet niet of t echt zo is maaaaaaaaaaaaaaaar.......

Valerie schijnt zijn vriendinnetje te zijn :58:

Nou... misschien zn buitenvrouw idd!! ;) Maar "de" vriendin is het niet. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dr Plovier over ong 2 maand papa word :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat beloofd nog wat. Word nu wel erg nieuwsgierg naar deze tietendokter... :68:

hahaahahahahah!!

Nou .. na mn consult had ik zoiets van "sja, ik weet niet! echt niet mn typ.. maar wel een charismatische man"

Maar nu na mijn operatie merk ik toch wel dat in een band heb ontwikkeld met mijn held hahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha :154::152::101::125::126:

;) ;)

Anyway.... he is do-able ;):P

ik wil hem ook wel berijden...!! of zn auto dan :(.... hahahahaha

Wel nrtje heb jij getrokken?

Ik heb 380? *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij heeft wel wat maar ook niet echt mijn type hoor :rolleyes:

Hoezo wordt hij papa ?

Maar heb ik nou een roddel in de borstenwereld gebracht :blink:

Oh sorry piepke dit is jou topic :blush:

Roddelen en geilen over plovier doen we in t we love dr. Plovier topic meiden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey piep,

Heb net je foto's even bewondert, erg mooi zeg! Ik vind je ronde en volle vorm echt prachtig :5:

Ik had ook heel veel last van vocht en zwelling de eerste weken, dus denk dat dat toch van de lift komt.

Ik was pas met 6wkn po blauwe plekken vrij.

In je topic staat dat je nog geen gevoel in je tepels enzo hebt, maar geloof me, dit gaat helemaal goedkomen :3:

Mijn tepels reageren als vanouds en zelfs onder mijn borsten heb ik geen last meer van doof gevoel.

Ook herstellen de littekens heel goed, ze worden steeds minder zichtbaar ;) Ik verwacht dat ze met 2 jaar niet meer te zien zijn :)

Dus meid ik denk niet dat we spijt krijgen van onze lift :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind dat je nu al super mooi borsten hebt, geloof me die zullen nog mooier worden ;)

Ik hoop da we er na een maand echt happy van worden... :1big_boobs:

trouwens ken je dan mensen die plovier persoonlijk kennen ? Die man is idd echt hot, echt mijn type :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: ooowwwww!!! nee ik zag iemand schrijven (weet echt niet meer wie) dat hij geen ster was in littekens..maar jij was het niet. Jij was mijn redder in mijn laptoploze tijd :136:

Hihi, was heeeeeeeel graag gedaan Piepke!!! :116:

wuhahaahahahahaha sorry Valerie als je dit leest :P :P :P

I don't blaim you.... en hem ook niet:p Valerie is een mooie lieve vrouw. Er worden nu wel erg veel roddels de wereld in geholpen hier hoor hahahahahahaah :153:

Hahahaha niet denkbeeldig hoor, zij heeft hier ook een account! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij 2 sept: ik zag vanmorgen dat mijn linkerhechting gebloed heeft. Gaasje is volledig vuil en heb een foto naar Be Clinic gemaild of ik dit mag laten verschonen bij de huisarts. Afspraak staat vanmiddag!

Aangezien de assistentes nogal stuurs zijn in hun hulp "hoezo.. kun je niet naar het ziekenhuis, en heeft het ziekenhuis jou niks meegegeven :unsure: " heb ik zelf het plstic en de gaasjes voorzichtig verwijderd (was bang dat hun het te lomp eraf zouden trekken en het open zou gaan)

Ik kwam ineens een hoop doorschijnende hechtpleistertjes tegen...die had ik niet verwacht :blush: Dus die laat ik netjes zitten, gaasje en folie mogen hun even opnieuw aanbrengen :rolleyes:

Het litteken wat ik kon zien (recht naar beneden vanaf de tepel) is een heel mooi dun lijntje wat er niet rood of roze uitziet, maar echt huidskleur. Jaaaaaaaaaa dat uur extra tijdens de operatie heeft geholpen hahaha!! :136: Mijn tepel stond 'aan' dus ik ben blij dat die nog 'werkt' hihi! :136: So far so good!!!!

@ Eefje.. ii weet het.. maar zag dat ze gelukkig al heel lang niet gekeken heeft hahaha ;):P

En neeee ik ken niemand die Plovier persoonlijk kent. Hoorde het Valerie zeggen ivm een vakantie van Plovier (over de baby..maar vraag het na voor de zekerheid hoor ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de eerste dag dat ik zeer duidelijk merk dat mn prothesen in aan het dalen zijn.

Mijn band onder de kliniek bh zit in de weg. Deze sloot eerst netjes aan rond de onderkant, en deze zit nu echt

in de weg omdat de boobs eraan komen , en dus zit hij half over de onderkant van mn borsten heen, wat overigens héél vervelend zit en klemt.

Ik had een sportbh van de Hema, welke heerlijk zat, en deze past ook niet meer, het klemt en trekt en zit strak en weer die band die mn boezem in de weg zit.

Heel goed teken :125:

Morgen dus op pad voor grotere exemplaren :121::85::16:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Dames (en heer),

Vandaag heb ik mn hechtingen door Valerie laten doorknippen (de knoopjes dan hè).

Mn rechterboob (die ook het meest gevoelig reagerde op de onderste band van mn bh) liet zich meteen van zn

beste kan zien door een hoop wondocht eruit te gooien toen het knoopje los was.

Valerie duwde nog wat en er kwam meer...en meer! Uiteindelijk mn hechtingen weer ondersteund met pleistertjes en een gaasje op het plekje

waar wondvocht uitkwam en alles weer afgesloten met doorschijnende plakfolie.

Omdat er ook wat rode en warme plekken zaten toch besloten om me een 10 daagse penicillinekuur voor te schrijven.

Ben er direct mee begonnen.

Nu ben ik al even thuis, en wat voel ik.... ook mijn andere boob helemaal nat! Het vocht baant zich een sijpelend weggetje door de plakfolie, dus nu druppelt er links en recht vocht uit bij druk of beweging.

Ik heb zojuist Valerie nog een foto gemaild en of het geen kwaad kan dat wondvocht.

Het was niet vies, en het 'ruikt' ook niet.

Pfoehhhh....schijt in mn broekje nu hoor ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik heb z'on schijt hahahaha :ph34r::16:

En ik heb uitgerekend vnv weer mn eerste klantje afgesproken om te werken (nee speel niet voor prostituee ;) ;) :P)

Dus heb besloten de rest voorlopig even weer te cancelen.

Valerie heeft terug gemaild, gaasjes proberen droog te houden en dagelijks verschonen uiteraard. Verder geen drama goddank :12:

Maar echt hè, ik snap nu dus ook waarom die centimeters in een best rap tempo erbij kwamen!!! Nu ben ik er hopenlijk ook snel weer een boel kwijt pfieuw :131:

Maar de vorm... het is niet te geloven die is echt voor mij persoonlijk wel zó ontzettend veranderd!!

Een ander ziet waarschijnlijk niets :124: Maar nu zijn ze een stuk ronder, voller en 'hangeriger'!!

Ze stonden een beetje smal, strak en lichtelijk puntig en dat is nu weg nu het wondvocht weg kan :59:

Pff ik duim me rot.... hoop dat het hierbij blijft !! :22: Ik had kunnen weten dat een vlekkenloos herstel impossible was hahaha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gistermiddag was het alsof er een startsein af was gegeven om te ontsteken

ofzo.

Ineens was de binnen en onderkant van m'n borst vuurrood en gloeiend heet. Shit ... Foute boel! Gelukkig had ik toen net m'n eerste pil op die ze uit voorzorg hadden voorgeschreven. Beide boobs hebben veel vocht verloren en mijn rechter heeft aan de onderkant een "frotje" bij het litteken... Een frommelig stukje zeg maar en op dat punt komt het wondvocht eruit. Onder de aanhechting van m'n tepelhof is een gaatje, dat staat open.

zucht... Misschien hadden de knoopjes ietsje langer dicht moeten blijven met zulke zware prothese?! ze waren ook oplosbaar maar het duurde zolang voordat knoopjes oploste zei Valerie ;)

Maar weer even afwachten waar dit heengaat :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He bah Piepke, wat jammer van de complicatie... Je borst is dus echt onstoken nu. Moet je goed spoelen onder de douche? Op open plekjes kan je na het douchen best even voorzichtig droogdeppen, dan met een gaasje met betadine deppen, aan de lucht laten drogen, en dan voorzichtig een gaasje tussen wondje en bh doen (best vettig gaasje wat er niet direct in gaat plakken). Ik zou zeker dat plastic folie eraf doen (zit dat er nog op?) zodat de troep goed naar buiten kan komen. Ik had na een kijkoperatie aan mijn navel ook zo'n rotwondje en daar was ook van dat platic over geplakt, werd hoe langer hoe erger (omdat er geen lucht bij kan).

Sterkte ermee meid, en hopelijk doet de antibiotica heel snel zn werk!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii, nee de folie heb ik er gelijk afgehaald! Dat natte was idd allemaal aan het broeien daaronder dus dat werkt niet!

Omdat de hechtpleistertjes nog 5/7 dagen moesten blijven zitten ivm ondersteuning van het litteken plak ik die nu met tape af.

Rode gedeelte is voor het grootste deel weggetrokken bij m'n rechterborst , maartoch blijft er een rode harde gevoelige plek aan de onderkant zitten die me zorgen baart. Krijg er echt de zenuwen van omdat m'n gevoel zegt dat dit niet klopt!!!

Sliep net eindelijk, werd wakker.... Shit bh nat aan de linkerborst! Pff bed weer uit, gaasjes , tape en jodium verzameld en ondertussen drupte het door m'n BH ( en gaas en tape) in een rap tempo door. Vlug bh uit, alles verschoond beetje uit laten lekken en andere bh aan.

Grrrr!!! Dat is dan weer niks voor mij al die pruts erbij ;)

Ik hoop dat de antibiotica die rode plek onderdrukt krijgt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Piepke,

Ik zou toch nog even contact opnemen met de kliniek, want als je gevoel zegt dat t niet klopt... Ik weet dat je die antibiotica al wel slikt, maar voor de zekerheid toch ff vragen voor iets zwaarders (ik zeg maar wat hoor, kan makkelijk dat het wat langer de tijd nodig heeft om in te werken). Ik kan me indenken dat je je echt zorgen maakt, zou ik ook hebben. Hoop echt voor jou dat deze ellende heel rap gedaan is!... Op je foto zie je het niet zo erg he? Nou meid, heel veel sterkte ermee, dikke knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiii

Nee die plek zie je niet, zit echt in mn borstplooi aan de onderkant. Ik kan hem zelf ook niet zien, alleen met een spiegeltje.

Heb er wel (toevallig) een foto van, maar ik kan (nog) geen foto's plaatsen in de map complicaties. Heb naar Admin een mailtje gestuurd of ik een 3e map aan kan maken dus misschien is dit inmiddels al geregeld.

Het gekke is, dat vanaf dat ik mijn ogen open deed na de narcose, die plek het meest pjnlijk was. Die voelde zo hevig 'geschaafd' echt een flinke schaafwond waar ik meteen met mn hand naartoe ging.

Dat is alle dagen zo gebleven, en op een gegeven moment heb ik fotos van de onderkant gemaakt om te kijken hoe dat pijnlijke plekje er eigenlijk uitziet.

Toen zag ik dus een hele dunne rode huid, vol met dikke vette onderhuidse scheurstrepen en omdat het in mn borstplooi zat dacht ik, achja....daar zal hij met een soort van spatel wel flink hebben lopen wrikken om ruimte te maken :133:

2 dgn later ga ik dus mijn hechtingen laten verwijderen, verteld dat die huid daar zo dun en pijnlijk is, dat die borst ook groter is. Op dat moment is die rode plek verder doorgetrokken naar de binnenkant van mn borst.

Valerie knipt netjes alle knoopjes door, voelt aan de 'foute' borst en knipt ook daar de knoopjes. Bij het allerlaatste knoopje aan de onderkant komt ineens allemaal wondvocht eruit. Klein koffiebekertje ong.

Ik voel gelijk dat die pijnlijke opgerekte plek niet meer zo schrijnt, het pijnlijktse gevoel is eraf (waarschijnlijk door de druk van het wondvocht wat nu weggelopen is) maar hij blijft wringen. Het blijft een rotplekje en hij blijft rood.

Nogmaals... het gekke is dat die plek al irriteerd vanaf het moment dat ik mn ogen open deed. Maarja.... weet ik veel wat je wel of niet moet/mag voelen :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels enkele dagen verder, en nog steeds voel ik " dat plekje wat niet klopt" inmiddels hebben de gaasjes plaats gemaakt voor maandverbanden in m'n bh!! Gaasjes vangen het vocht wel op, maar hield m'n wond niet droog waardoor er plekjes nat en gelig bleven op m'n litteken.

Gisteravond een grote spiegel erbij gepakt, grote lamp erop en eens goed kijken wat er nou precies allemaal gedaan is daar.

Het klinkt als een heel gedoe, even de onderkant bekijken, maar dat is het ook echt... Die boobs zijn zo HUGE dat ik er niet zomaar alle kanten even kan bekijken rechtop staand voor een spiegel :133:

(heb een supergrappige foto van m'n hoofd wat er bijna in verdrinkt als ik lig ;) )

Enfin, ik kijk met de spiegel, zie precies een klein beurs blauwig plekje en ik druk met m'n vinger erop :

Pshhhh daar kwam de rommel weer aan, hups uit een gaatje gelopen (wat inmiddels is ontstaan in m'n litteken)

Dus ik heb geduwt en gedrukt tot het op was.

Dat plekje is dus duidelijk IETS.

Ik heb meteen Valerie gemaild wat ik ermee miet..kan m'n wonden niet droog houden, zoveel wondvocht verlies ik op een dag en dan die gelige dikkere troep (ruikt niet vies) die eruit komt gestroomd

als ik erop duw. Ik ben vandaag 8 dgn bezig met de Amoxilline kuur.

Ik kreeg gelukkig mail terug vanmorgen al heel vlug dat het beter is om de Plovier er maandag zelf na te laten kijken, dan ben ik ook klaar met m'n 10 daagse kuur.

Ik heb ze vanmorgen een hoop foto's gestuurd en die gaat dr plovier bekijken en dan hoor ik wat te doen.

Voel me verder supergoed, geen pijntjes verder en het litteken rond het tepelhof is pràchtig!!!!zou zonde zijn als m'n onderste littekens lelijk worden omdat ik het niet droog kan houden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.