Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Pff nog ff snel reageren dan hahaha :P

Dankje ladiesss Wat zijn jullie weer snel met reageren hahha!

Als je op de foto kijkt... en je vergroot hem uit. Dan zie je gewoon wondvocht.. maar ook van die wit gelige 'schilfertjes' erin drijven.

Zou het geen schimmel zijn??!?!? Ik weet het ook niet meer. Wond en plek is niet meer rood...maar er is iets wat dit blijft produceren :91:

Zó blij als het vrijdag is en echt gewoon zwart wit op papier staat wat het is! :43:

Ga aan de slag hier ;):64::61:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vrijdag duurt dan ineens heel lang he? :mellow:

Eigenlijk denk ik dat t helemaal niet zo slim is om een wond dicht te plakken,een wond moet toch juist luchten?

Of zie ik dat verkeerd?

is het luchtdoorlatend dat folie?

Nou ja ik ben geen arts natuurlijk,lol,hij zal t wel weten.....lijkt me alleen dat je elke dag onder controle zou moeten staan.

Maar je hebt gelukkig een goede weerstand,zolang je geen koorts hebt is dr denk ik niet echt iets ernstigs aan de hand,

alleen duurt het geneesproces gigantisch lang omdat al de zooi er nu uit moet.....

sterkte ,en vrijdag even afwachten maar.:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb je hele verhaal gevolgd en ik vind het erg moedig dat je foto's en zo durft te posten.

Ik hoop dat de infectie nu snel zal genezen en dat alles goed komt.

Zelf werk ik als vpk, en ik vind dat de wonde meevalt. Ik zie vaak veeeeeeeeeeeeel erger.

Wel zeer goed dat een wisser genomen werd, zo kan gericht behandeld worden

groetjes

ziva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maarja... ik ben toch wel blij vandaag hahaha! Straks met een hoop kids naar het circus, kinderfeestje van mn oudste zoontje vieren :43:

he meis veel plezier met je kids, proificiat met de jarige en wel genieten van de dag en hoor je snel, kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke,

Jeetje meid, wat balen! Ik had voor je gehoopt dat het na dinsdag alleen maar vooruit zou gaan.

Spannend voor je vrijdag, wel fijn dat je dan waarschijnlijk duidelijkheid krijgt.

Rustig aan en beterschap! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii meid,

ik heb even je verhaal gevolgd en wat een pech zeg!! maar je bent zo lekker positief en ik hoop dat het morgen allemaal goed gaat komen!

Ik moet nog even wachten tot 14 november, had je gezien tijdens eerste consult op 12 juli!! Nou ik hoop op goed bericht morgen en dat je snel kan genieten van je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt weer dames :D

Ik heb net mijn acrylnageltjes er weer vanaf gehaald :( Deze keer weet ik vantevoren zeker dat de operatie doorgaat namelijk ;)

Ik heb verlies weer zoveel rommel uit het litteken, er is ook weer een gat bijgekomen, en die is in 1 dag dubbel zo groot geworden.

We hebben vandaag naar de kliniek gebeld en helaas was de uitslag nog niet bekend. Wel heeft Plovier al aangegeven morgen gewoon te gaan opereren, of er moet wel een hele positieve uitslag van het onderzoek uitkomen. Nou, die hoop hebben we natuurlijk allang opgegeven :angry: De operatie duurt ong half uur / 3 kwartier... en het gebeurt onder lichte narcose (brrrr).

Ik heb al die tijd mijn medicatie gewoon doorgeslikt, dus wat er zit.... ik heb echt geen idee meer.

Ik heb eerlijk gezegd ook geen vertrouwen meer in dat spoelen morgen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo 'simpel' op te lossen is, en ik sta er zelfs niet van te kijken als ik wakker word met maar 1 volle boob.

Die borst kan niet simpel gespoeld worden, weer dichtgehecht, over 2 wkn knoopjes vd hechting weer doorknippen en klaar...herstellen maar!!

Pfff die rotvoorgevoeltjes altijd, weet dat ze altijd kloppen :ph34r:

Oke.. ben nu al mijn positiviteit wel kwijt denk ik. Alhoewel ik nog steeds positief de ok in zal stappen met het volste vertrouwen dat de operatie goed zal gaan.

Maar ik kan me niet voorstellen dat het ooit nog goed komt met deze silliconenboobs. Pfff ben ik nu negatief of realistisch? Schiet mij maar lek ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis...heel veel sterkte straks...ik ga weer voor je duimen hoor!

Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen deze nacht en natuurlijk hopen we allemaal weer op een vrolijker bericht hier op het forum in deze middag!

Je bent sterkt dus komt goed!..

liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Lief Piepke, altijd zo positief, shit dat je gevoel ook helemaal niet goed zit. Mij lijkt t ook echt niet goed als er een gat valt en dat in 1 dag vergroot... ik moet zo gaan werken, maar wilde je eerst toch nog ff een dikke virtuele knuffel komen geven. Hopelijk kan je ons snel op de hoogte brengen hoe het met je gaat, leef echt met je mee!

:147::54: Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow weer een dagje wachten dus.....pffff :wacko:

ja opereren ,jeetje....denk trouwens niet dat je zonder boobie uit je narcose zal ontwaken hoor !! :88:

dat regelt hij heus wel..zal het wel weten hoe en wat toch?

Als hij maar schoon genoeg werkt enzo,dus geen badjassen de ok in enzo,lol. :o

ja je ontsteking zit er nu al zolang,dat zit lekker te irriteren daar van binnen,en zit waarschijnlijk zo diep dat t er niet uit kan..

maar ja,ik kan je helaas alleen maar heel veel sterkte wensen voor morgen en hopen dat je heel erg lief en netjes en vooral schoon behandeld gaat worden!

Good luck en hou je taai! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.