Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

HOi Piepke, wat fijn dat je zo tevreden bent over je consult en aantal cc.
Wat grappig dat je die 800 cc mocht vasthouden! Haha.
Ik had van die pas-prohtese van 400cc onder mijn eigen tshirt en ik vond het al GROOOT!
26 augustus, dat is t al bijna. En ook lekker als je ma ndan ook vrij is om je ter helpen.
Ik heb 3 weken vakantie tegelijk met mijn vriend en ik wordt geopereerd de dag ná mijn laatste werkdag. Haha!

Wat interessant om te lezen hoe je het aan je buurvrouw vertelde. Ik heb het gisteren verteld aan mijn ZUMBA-instructrice, omdat zij pas 15 augustus terugkomt en morgen op vakantie gaat. Ik ga 12 augustus onder t mes, dus ja, dan ben ik er waarschijnlijk 4 weken niet....
Ze reageerde ook heel positief en zo van wat knap dat je dat durft.

Succes!
groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Esther,

Na 4 wkn zumba??!!! Ik moet er nog ff niet aan denken hahaa. zou wel super zijn als je na 4 wkn weer aan de slag kan. Ik baal ook als een stekker dat ik een paar weken 'niks' mag. Ik kom al aan van water bij wijze van spreken, en heb net zoveel moeite moeten doen om af te vallen dat je zult zien dat ik in 4 wkn 8 kilo aankom (waar ik weer 3 mnd over kan doen met bloed zweet en tranen om het eraf te krijgen :wacko:)

We moeten nog ff volhouden.... dan is het bijna zover :D

Ben je zenuwachtigggg???

Ikke totaal niet meer sinds ik daar geweest ben, komt nog wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*zucht* ik weet het niet meer...

Ik heb die bh van barbie overgenomen, en dat is een 75f..en dat ding past gewoon!!

Oke oke.. hij valt verrekes klein, maar dan nóg! Als ik denk dat daar 700 of 800 bijmoet dan

voel ik hem wel hangen :wacko: Ik wil op een Fje uitkomen...

Ik weet het niet meer hahahahahaah!!!

Naja, ik heb mn borsten zowiezo nog eens goed bekeken en kan niet geloven dat er zoveel cc inpast,

al helemaal niet met een lift waar nog wat extra aan geknipt en plakt moet worden.

Zal mij benieuwen ;) Ach..als ik maar op een mooie rechte F uitkom. Alles beter als deze hangende

handel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja dat denk ik ook, max een g ( ben ik gewend natuurlijk) maar ik denk dat ik er ruim overheen ga als ik voor die 700-750 cc zal gaan. Nu ben ik voor mezelf een berekening aan het maken..... Van helemaal niets naar een C cup is ong. 330 cc, stel ik houd na de borstlift een volume over van 330cc, en ik plaats daar 750 cc bij, dan krijg je een mega boob. Ik heb nu wat resultaten gezien van 700 cc, en vind dit niet meer "leuk" of mooi, maar echt net iets teveel. Het zou lichamelijk wel bij me gaan, maar ik ken ook de nadelen van een hele grote boezem, en ik weet niet of ik daar weer heel bewust voor zou willen kiezen. Als ik nou eens uittel dat ik op een totaal van 700 uit wil komen incl eigen weefsel en protheses, dan moet hij na de lift nog 360cc bijplaatsen en dan kom ik waarschijnlijk wel uit op een mooie F cup. Ik heb nog heel even om te overwegen, maar denk toch dat ik heel veel cc's af ga slaan. Met het oog op de toekomst en een eventuele wissel na 15 jaar, waarbij ze ws ook meer cc's moeten plaatsen en ik wil niet als oudere dame met van die joekels lopen. Het is wat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het is een feit, aftellen mag nu langzaam beginnen! Ik heb vanacht gedroomd haha ;) ik moet om 07.00 uur daar ong zijn...... Ik was ruim op tijd maar het was al best druk dat ik met allerlei mensen gezellig aan het kletsen was en toen ineens was het al 08.30 uur!!! Dik vet te laat dus pff. De anesthesiste stond met een schrijfblokje al de wachtkamer in te kijken, en was megavriendelijk :D " bent u Piepke?" jaaaaaa dat ben ik. Tijdens het voorstellen zag ik dat ik tot overmaat van ramp dat ik mijn megalange acrylnagels er gewoon helemaal niet vanaf gehaald had!! *stress, schaamde me dood,voelde me zo dom*

Maargoed, ze moesten er toch af zei ze.... Dus tijdens mijn voorgesprekje met dr Plovier was ik alleen maar mijn nagels aan het afbijten en ik was er doodziek van dat mijn eigen echte nagels nu ook zo kort gebeten werden!

Toen zei de Plovier tegen mijn man " zo..dan gaan we haar meenemen...heeft u nog wensen hoe het moet worden bij uw vrouw"

En toen werd ik wakker van een 2 jarig mannetje wat ik zachtjes hoorde roepen: mamaaaa kom je me uit bed halen?

welkom bij de droomclub! Volgens mij droomt iedereen vlak vantevoren allerlei scenario's ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat een aparte droom zeg :P

Ik heb toen vlak voor me operatie ook wel dingen gedroomd, je denkt er natuurlijk wel veel aan he,

Best logisch dat je ermee gaat slapen en er dan over droomd.

Voor jou gaat het echt al wel opschieten nu, spannend :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb inmiddels al allerlei scenario's gedroomd ;) dan waren ze te klein, dan weer te groot! Ik word iedere ochtend wakker en dan denk ik een kwestie van een seconde : wordt ik nu wakker uit de narcose ?!?!?!???

Grrrr geen zenuwen, maar wel angstig! Ben bang niet meer wakker te worden :( ga vandeweek zelfs even langs zo'n paranormaal iemand haha! Ken haar al langer maar nog nooit gebruik gemaakt van dergelijke diensten ;)

As vrijdag is het al zover *ieksssssss*

Ben trouwens als eerste aan de beurt , Thank god!!!! Moet er tussen 07.00 en 07.30 uur zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja... Had Be clinic gemaild tijdje terug:

Heb ooit een ruggenprik gekregen, maar deze werkte niet bij mij... Kon gewoon lopen, plassen enz met die prik gewoon in m'n rug!

Heb dus gemaild of een ruggenprik en narcose iets van dezelfde bestanddelen bevatten (spierverslappers) waar ik immuun ofzo voor kan zijn?!

Maargoed, ondanks mijn vraag of ze dat vtv even aan de anesthesiste wilde vragen heeft de assistente me geantwoord dat het 2 compleet verschillende dingen zijn en dat ik het voor de zekerheid maar even moet zeggen vtv?!!

Ik ben bang dat ik dadelijk slaap, maar wel alles voel ofzo .

Zeker nu in de lijst die je in moet vullen ook vragen staan of je ooit eerder moeite met verdovingen hebt gehad en of er familie/leden problemen hebben gehad met narcose.

Mijn oma'tje is dus geopereerd aan de galstenen, en die sliep maar die heeft wel alles gevoeld en kon dit niet aangeven €&@#^*¥£<

Dussss stressfactor 2 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee keer een ruggeprik gehad. De tweede keer werkte hij bij mij ook helemaal niet :(

Dit ligt er waarschijnlijk meer aan hoe de prik gezet is volgens mij .....

Onder narcose heb ik gelukkig niet gevoeld en niks ervan meegekregen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooowww goddank, dat geeft een mens hoop! Ik denk dat ze hem misschien niet goed gezet hebben idd .... Als ik terugdenk ging dat heel schandalig en lomp en was die prikker echt aan het mokken dat hij hem moest zetten, zijn assistente duwde me echt zowat dubbel en riep alleen maar dat ik moest ontspannen! Als ik dat nu mee zou maken tijdens mijn volle verstand ( bij wijze van) zou ik ze echt een optater hebben verkocht. Wát een situatie toen. Kan er nu nog boos om worden !

Maargoed, ben blij met je antwoord want wist niet dat ze zoiets ook verkeerd konden doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaahaaaaaa!! Bijna zover :D :D :D

Angst verdwenen, en nog steeds geen zenuwen ;) nog ruim 1 dagje wachten en dan is het zover!!

Ben nog behoorlijk in dubio over het aantal cc's *Pffffff*

Maaaaaar niet genoeg twijfels om te gaan stressen, gaat dus helemaal goedkomen wat er ook gebeurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry per ongeluk 2x verstuurd dan maar nog een x,3x is scheepsrecht!!!!Heel veel succes morgen meid!Zal aan je denken!en alvast sterkte met je herstel,maar je komt met mooie nieuwe thuis

Liefs Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.