Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Lins,

Proficiat met je mooie boobs....ben erg benieuwd hoe je je voelt, en natuurlijk hoe het geworden is...

Knap maar snel op en maakt maar snel foto's haha

Ik heb trouwens mail gehad van ass van Plovier en kosten zijn 4450 euro..voor lift en vergroting! Zo dat scheelt veel he!

Consult ook 50 dus dan is het 4500....scheelt dus 1600!!!!!!

Groetjes en ik hoop dat de pijn meevalt!

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Je hebt ze!!! Nu waarschijnlijk nog veel pijn, en je denkt misschien wtf waar ben ik aan begonnen... maar het is het allemaal waard meid, over een dag of 3 zul je al veel meer ervan kunnen genieten. Fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat je pc heeft gezegd dat het heel mooi is geworden, ik ben benieuwd hoor!! Veel sterkte met je herstel meid.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een week van te voren ben ik begonnen met slikken van Vitamine C druppels, voor de genezing van mijn littekens en Arnica druppels tegen de zwelling en de blauwe plekken.

vanaf dit moment, BEGON het gevoel van een borstvergroting er voor mij echt aan te komen..

22 augustus 2011

ik moest om 07.30 aanwezig zijn en zou om 08.00 geopereerd worden.

Ik had de wekker om 05:15 gezet en ben lekker onder de douche gaan staan, voor eventjes de laatste x normaal mijn haren kunnen wassen enz.

Toen ik eruit kwam, mocht ik natuurlijk helemaal niets op! Geen deo, geen make-up en ook geen nagellak! Wat voelde ik mezelf kaal zeg..

Ik heb mijn Nutricia Preop drankje gedronken, voor het lege gevoel in de maag en voor de Narcose.

Om 06:00 werden mijn moeder en ik opgehaald door mijn vader en zijn we gaan rijden richting Bilthoven!

Hier waren we echt véél te vroeg, maar we hadden toch even rekening gehouden met de file..

We kwamen dan ook om 06:40 aan en hebben tot 07:15 zitten kletsen in de auto, ik vond dat we nu wel naar binnen konden! ik bedoel: niet iedereen komt ook echt pas om half 8 aankakken..

dus we kwamen binnen en ik werd meteen meegenomen door een assistente naar mijn eigen, ja je leest het goed, eigen kamertje! super de luxe, met eigen badkamer en al.

Ik kreeg sloffen van de kliniek, zo'n blauw operatie hemd en een badjas van de kliniek. Hierna kwam ze mn bloeddruk opmeten en alles was oke.

Dr de Blecourt kwam me al snel aftekenen, het eerst wat hij vroeg was: Ben je zenuwachtig? waarop ik zei: Nee, jij wel? haha..

hij vroeg of ik nog vragen had Ik heb gevraagd of hij ze zo groot mogelijk wilde plaatsen en dit zou hij doen. MAAR de grootte was wel beperkt door de gecorrigeerde borst.

Niet lang daarna werd ik opgehaald door de annestatist om naar boven te lopen naar de operatiekamer. Het kamertje was ijs en ijs koud, maar het bed was ZOOOO warm, met een verwarmde deken! echt heerlijk..

Ze legden me aan een infuus en vast aan de arm steunen, ze zei me heerlijk te gaan dromen over een mooie vakantie maar ik zei: wacht dat je van nieuwe borsten? waarop ze lachte en weg was ik..

08.00 derin en om 10.30 ben ik op de operatiekamer gebracht, 10.45 werd ik alweer wakker en wilde ik gelijk terug naar mijn kamer. Ik kon ze gelijk al zien, want ze zaten niet verpakt, behalve mijn gecorrigeerde borst dan.

Er zat een bult op de plek die altijd plat is geweest, WAUW!

Ze wilden wel mn borsten in de gaten houden, omdat ze erg strak staan.. Dus er is veel naar gekeken.

om 11.15 werd ik naar mijn kamer gebracht door 2 lieve assistenten, wat heb ik met ze gelachen..

Ik kreeg een lekker broodje met kaas en een kopje thee, met 2 paracetamols want mn hoofd knalde bijna uit elkaar van de koppijn!

Ik moest hierna gelijk plassen, dus werd ik op de PO gezet in mn bed.. Nou never dat ik op zo'n po kan plassen! dus het wilde ook echt niet..

Ik heb m weggehaald en later nog eens geprobeerd, ik moest zo ontzettend nodig! maar het lukte nog niet..

Ik moest 12 uur op bed blijven liggen, dus mocht echt niet naar de wc lopen.. Ze hebben toen de po stoel voor me gehaald..

ik klom uit bed, stond op en stond te trillen op mijn benen! ik zakte bijna in elkaar en kon nog net gaan zitten..

De zuster zij me, piep me maar op als het gelukt is! Maar, ik moest spugen dus had de pieper al snel ingedrukt. Ze wilde een bakje voor me halen, waarop ik zei: Gaat niet! MOET NU!

dus heb ik de po gepakt die er nog lag en heb ik die even lekker onder gekotst! haha.. Ik was er gelijk bij aan het plassen, dus dit was lekker makkelijk!

hierna, voelde ik me al stukken beter..

Ik kreeg nog eens 2 paracetamols, aangezien ik die natuurlijk had uitgespuugt en ben toen een aantal x even in slaap gevallen..

De pijn was echt te doen, ik voelde niets! Maar wat wil je? zo onder de morfine en paracetamols..

Naar mate de avond naderde, kreeg ik steeds meer pijn. Dus kreeg ik nog eens paracetamols, ik heb om 23.00 alles uit gezet. Mijn laptop, de tv enz enz.

Ik heb echt slecht geslapen, ik ben OM het half uur wakker geworden.. en verga nu ook echt van de pijn!

Doet zo'n zeer met lopen..

Ik ben benieuwd hoelang dit aanhoud..

Ze hebben net de drain deruit gehaald, wat een naar gevoel is dat zeg! Echt vies gewoon..

Nu ben ik net thuis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins,

Wat fijn dat je thuis bent en gewoon toch maar proberen te slapen en nu hoeft je niet te dromen van mooie borsten wat die heb je echt! haha..sterkte!

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai.hai

Mooi verslag meis jammer vande pijn maar geloof de vele meiden hier

het is het waard..

Het zal alleen nog maar mooier worden probeer ook een beetje te genieten van

je nieuwe bortsen..

Genieten van iets nieuws verdringt al gauw de pijn..

Een heel goed herstel gewenst..

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Linxs,

Van harte gefeliciteerd!! Je hebt het gehad :)

Leuk je verslag te lezen. Ja het is toch wel heftig he, allemaal. Super hoe die zusters er ook altijd mee omgaan he.

Vanaf nu zal je je alleen maar beter gaan voelen ;)

Rustig aan, laat je lekker verwennen

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker hoor dat je het nu gehad hebt !! ik wens je een spoedig herstel toe en ik hoop dat jouw borsten prachtig zullen zijn!! GEFELICITEERD!!!

en wat was je weer snel op het forum meid!! je bent een sterke vrouw !! xxx jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat een leuk verslagje! Mooie spiek foto's ook in de galerij!

Je bent hopelijk niet meer misselijk.

Nu maar lekker veel rust en snel opknappen!

liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.