Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey dames,

ik doe mee aan een modellenwedstrijd van passage de Corridor bij ons in het centrum.

Hiermee kan ik een bodypaint shoot winnen en word ik het gezicht van passage de corridor.

Ik heb alleen heel hard jullie stemmen ''vind ik leuks'' nodig.

Dus zouden jullie alsjeblieft naar deze link willen gaan en op ''vind ik leuk'' willen drukken?

https://apps.facebook.com/passage_corridor_mod/?view=linsey-zwanink#_=_

jullie zouden me hiermee enorm helpen!

heel veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag dames,

na heel lang weg te zijn geweest en af en toe eens gespiekt te hebben, ben ik van plan weer helemaal terug te komen!

Zoals ik gelijk zei na mijn borstvergroting/correctie, wil ik graag een wissel!

Het verschil is voor mij nog steeds te groot en ze zijn niet zoals ik ze zou willen hebben..

Ik wil ze graag, groter, mooi rond, recht vooruit en als ik op mijn rug zitten moeten ze gewoon omhoog blijven staan ipv naar de zijkant vallen.

Kortom, ik moet gewoon meer cc's!

Ik wil niet meer naar Blecourt, waar ik mijn eerste vergroting heb laten doen. Blijkbaar zitten we niet op één lijn, hij wil me niet helpen naar wat ik wil.

Zijn enige optie is: mijn grootste borst laten verkleinen tot de kleinste, wat inhoud: een litteken van zijkant tot zijkant van mijn borst.

Maar wie dan wel?

Plovier? De meyere? Nio?

Ik ben niet van plan, per direct te wisselen!

Ik bedoel, zoals ze nu nog in mijn shirtje zitten, heb ik niets te klagen dacht ik zo!

maar ik wil al wel even om me heen gaan kijken..

dat gaat vast en zeker lukken, met alle meiden die nieuw gekomen zijn en aan alle nieuwe topics/foto's te zien!

liefs, lins

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins,

Welkom terug ;)

Jammer dat dr. DeBlecourt je niet verder wilt helpen met je wens.... Gaat je toch weer een hoop geld kosten :(

Ik begrijp je ontevredenheid hoor, het is natuurlijk al een hele verbetering met hoe het was, maar als je veel geld betaald voor een correctie, dan wil je dat het gewoon goed is! Anders blijf je je altijd storen aan de ongelijkheid. Het hoeft natuurlijk niet direct, maar ik snap wel dat je je aan het oriënteren bent voor een wissel!

Zelf ga ik ook eind van het jaar of begin volgend wederom voor een wissel, wordt mijn 3e borstoperatie in 2 jaar. De protheses die ik nu heb kantelen en dat is niet fijn en al helemaal niet mooi! Ook twijfel ik over een maatje meer omdat ik ze nog steeds niet helemaal mooi gevuld vind, maar dat gaat me dan ook weer een meerprijs kosten..... Ik ben in totaal ook al 4500 euro kwijt aan mijn borsten, wil ik hier nog meer geld instoppen..... Lastige keuzes allemaal.

Ik ga wel weer terug naar Plovier, misschien kunnen we carpoolen ;). Je zou ook meerdere consulten kunnen plannen en dan kijken waar je je het beste bij voelt! Succes met je keuze!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Na mijn langere tijd afwezigheid, maar sinds vanmorgen was ik er weer online haha. Ik las je verhaal en ik begrijp je wens erg goed maar wel jammer dat hij jou niet wilde helpen. Mja, het is wel mijn eerste keer BV, eerst en laatst haha. ik ben wel eens 2600 kwijt voor zo'n mooie resultaat maar iedere lichaam is toch wel anders dus herstelproces ook en littekens volgens mij ook is weer anders. ik ben via de praktijk Gabriels door dr. H. Winters in het medische centrum amstelveen geholpen en ik heb ronde, MP plus mentor met 350 cc gekregen (ik ben 1m54 en weeg 45 kg). Verder moet jij er natuurlijk naar je hart te luisteren lijkt mij belangrijk en neem gerust tijd om te kijken wat voor mogelijkheden etc.

xx Trotse mama!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyey :)

Ik denk idd dat plovier mij kan geven wat ik wil!

Maar ik ga toch even orienteren idd.

Dat zou een idee zijn, maar hij doet ook consulten in nederland toch? Heb ooit al eens eerder contact met hem gehad..

Ik heb net even nieuwe foto's geplaatst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Hoe gaat het nu met je? Ik heb ook ongelijke borsten, had net gelezen dat een pc de grootste borst te klein had gemaakt bij een vrouw, waardoor ze nog steeds ongelijk zijn. Net als bij jou. Is het zo'n moeilijke operatie? Mijn borstvorm is ook nog verschillend. Dat zie je nu met prothesen ook nog wel, maar de grootte is wel bijna gelijk. Overweeg je nog een heroperatie? Wel fijn dat je in kleding tevreden bent. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.