Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :1bouncingboobs:

ik heb de pleisters eraf gehaald, ik ben echt benieuwd hoe de littekens worden!

Ik moet morgen hechtingen laten verwijderen, maar ik zie geen hechtingen zitten?

<_<

Nieuwe foto's in de gallerij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb je foto's bekeken. Ze zijn ECHT heel mooi geworden! Welke hechtingen....hmmm. Mooie fijne littekentjes trouwens! Daar zie je straks niks meer van denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanacht zo geschrokken en overstuur geweest..

ik kreeg een steekje in mn tepel, dus ik voelde even en toen over de rest van mn borst..

voel ik een hele dikke rand in mn linker borst, bij mn litteken..

ik voel de prothese zitten, ik had echt het gevoel dat hij dubbelgevouwen zit!

mama is een tijd bij me komen zitten en heeft ook even gevoeld..

volgens haar, is dit normaal omdat het nu allemaal aan het slinken is, zal ik m toch voelen zitten..

hebben jullie dit ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Heb net je foto's bekeken, wat mooi zeg! Wat zal je trots zijn op het resultaat :2:

Ik heb mijn protheses nooit gevoeld en nu ook niet. Misschien heb ik wel te veel vetweefsel??

Misschien kan je pc je hierin adviseren .....

Ik las ergens dat jij ook al zonder bh mag. Ik mocht ook na 14 dgn al een beugelbh dragen hoor. Vlg mijn pc zouden ze dan ook wat sneller "zakken" en met 3 wkn mocht ik snachts al zonder bh. Beter dan een martelband toch ;)

Ja en die steken in je tepel gaan wel weer over, heb het nu soms nog wel eens. Zal wel met het herstel te maken hebben.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.