Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr. Maas bij de Bergmankliniek!

Wat een aardige vent, erg leuk.

Hij was erg duidelijk in hoe hij het zou uitvoeren..

Hij zou het in 2 operaties doen!

Hij wil eerst mijn grote borst liften en gelijk maken aan mijn kleine borst.

en als ik dan zou willen, zou ik daarna ( na 6 maanden ) nog een vergroting uit kunnen voeren.

Natuurlijk zou ik dit dan willen, anders zou ik maar een A'tje hebben.

Helaas, zou dit op €7200,- uitkomen. Dit vonden we toch wel erg veel..

Zijn assistente heeft me toen uitgelegd dat dr. de Blecourt vaak wel alles in 1 x doet.

Dus of ik daar op consult wilde..

maar daar had ik van de week als eerste om gevraagd, toen ik belde voor een consult, maar zijn eerste optie was pas 18 augustus! dat vond ik te lang duren..

Maar die assistente was ook de assistente van dr. de Blecourt, dus ik zei: hij kan pas 18 augustus, dat duurt veel te lang

waarop zij zei: maar ik ben z'n assistente, dus ik kan je er zo bij zetten.

Dit heeft ze dus ook gedaan!

Hij komt over een week terug van vakantie en heb 10 augustus mijn consult.

Ik heb ook even gevraagd, hoelang dan de wachttijd zou zijn, STEL dat ik geopereerd zou worden door dr. de Blecourt zou dat al in de week van 22 augustus kunnen..

dit is 4 dagen na mijn (eigenlijke) operatiedag!

dus dit is nog goed te doen..

ik hoop echt op goed nieuws met het consult,

en ik hoop dat hij het wel in 1 x wil doen!

Ik begin het nu een beetje zat te worden, na 5 artsen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje, weer niet waar je op had gehoopt en een duur kostenplaatje

En dr Plovier dan? Heb je daar consult gepland? Zag er namelijk iets over staan..

Hey eend, nee idd..

beetje jammer allemaal!

Nee, ik heb hem gemaild voor zijn kostenplaatje,

maar heb nog niets terug. Wel van dr. Danau!

maar ik wacht eerst even 10 aug af, ik hoop dat hij de operatie wel in 1 x uit zal voeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 12 juli een BV, lift en tepelcorrectie (verkleining) ondergaan.

Ik was nl de eigenaar van tubulaire "hangborsten" maw ik had een kleine A cup die geen vorm hadden ze hingen gewoon :wacko: , enorm tepelhof en de onderkant was onvolgroeid.

Mijn PC heeft dus een onderkant gecreerd, prothese geplaatst en de tepel verkleind.

Het is nog vrij recent maar ik ben superblij met mijn nieuwe boobies! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eend, nee idd..

beetje jammer allemaal!

Nee, ik heb hem gemaild voor zijn kostenplaatje,

maar heb nog niets terug. Wel van dr. Danau!

maar ik wacht eerst even 10 aug af, ik hoop dat hij de operatie wel in 1 x uit zal voeren..

Voor zover ik het weet, doet Dr Oelbrand (Singelbergclinic) in Belgie borstlift en vergroting in 1 keer. Hij is een zeer kundige arts en werkt zowel vanuit een ziekenhuis als eigen kliniek. Ik word binnenkort (5 augustus) door hem geopereerd. Je zou eventueel ook bij hem een advies kunnen inwinnen. De prijs is bij hem ook gunstiger t.o.v. die in Nederland. Hij is overigens ook een arts die zich bezig houdt met verschillende reconstructies. Succes met je besluit en ik hoop dat je prachtige borsten krijgt en daar niet zo lang meer op hoeft te wachten!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 12 juli een BV, lift en tepelcorrectie (verkleining) ondergaan.

Ik was nl de eigenaar van tubulaire "hangborsten" maw ik had een kleine A cup die geen vorm hadden ze hingen gewoon :wacko: , enorm tepelhof en de onderkant was onvolgroeid.

Mijn PC heeft dus een onderkant gecreerd, prothese geplaatst en de tepel verkleind.

Het is nog vrij recent maar ik ben superblij met mijn nieuwe boobies! :141:

Waar? welke arts? en hoeveel was je kwijt?

heb je foto's? :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik het weet, doet Dr Oelbrand (Singelbergclinic) in Belgie borstlift en vergroting in 1 keer. Hij is een zeer kundige arts en werkt zowel vanuit een ziekenhuis als eigen kliniek. Ik word binnenkort (5 augustus) door hem geopereerd. Je zou eventueel ook bij hem een advies kunnen inwinnen. De prijs is bij hem ook gunstiger t.o.v. die in Nederland. Hij is overigens ook een arts die zich bezig houdt met verschillende reconstructies. Succes met je besluit en ik hoop dat je prachtige borsten krijgt en daar niet zo lang meer op hoeft te wachten!

Liefs,

Bedankt! ik wacht eerst 10 augustus even af.

ik hoop dat hij het doet..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar? welke arts? en hoeveel was je kwijt?

heb je foto's? :$

Ik ben in België/Gent door dr Heintz geholpen

De hele ingreep heeft mij 4000 euro gekost.

Het was dagopname maw 's avonds mocht ik naar huis met de nieuwe boobies :126:

Ik heb nog geen foto's gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in België/Gent door dr Heintz geholpen

De hele ingreep heeft mij 4000 euro gekost.

Het was dagopname maw 's avonds mocht ik naar huis met de nieuwe boobies :126:

Ik heb nog geen foto's gemaakt.

okeee, bedankt voor de infoo!

als je foto's hebt, laat je t dan eff weten? :)

zeer benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins,

Dr. Plovier is op vakantie. Naar wat ik weet, is hij volgende week weer terug. Ik ben 2 weken geleden door hem geopereerd en moest via de huisarts de knoopjes laten doorknippen deze week omdat dr. plovier op vakantie is. Dus misschien volgende week nog een keer mailen?

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins,

Dr. Plovier is op vakantie. Naar wat ik weet, is hij volgende week weer terug. Ik ben 2 weken geleden door hem geopereerd en moest via de huisarts de knoopjes laten doorknippen deze week omdat dr. plovier op vakantie is. Dus misschien volgende week nog een keer mailen?

Groetjes Andrea

bedankt voor de info! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes 10 aug! Hoop dat je een goeie oplossing krijgt aangereikt voor een redelijke prijs en je niet te lang meer moet wachten! Duim voor je meid! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.