Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

*** Wat herkenbaar, dat enge rillerige gevoel op de benen, bijna in elkaar zakken. Heb jij ook dat je bijna niet kan ademhalen? De verpleegsters zeiden me dat ik gewoon moest proberen te ademen omdat je anders een longontsteking kunt krijgen, maarja, die hebben makkelijk praten ;-) Echt, achteraf ben je de pijn zo vergeten, pas als je weer verslagen terugleest denk je, owja dat was ook zo... Hopelijk verdwijnt je pijn wel snel, ik heb "maar" 3 dagen pijnstillers nodig gehad met mijn operatie (lift en vergroting, tegelijk met buikwandcorrectie), daarna was het echt goed te doen, dus heb hoop! :-)

Maar het is het echt allemaal waard hoor meid!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat heb je een mooi verslagje geschreven! :D In ieder geval veeeeeeel sterkte met de pijn meis, de eerste dagen zijn het zwaarst, maar je vergeet het snel allemaal weer als je eenmaal kunt gaan genieten van je nieuwe aanwinsten! Ziet er al veelbelovend uit in de galerij! Benieuwd naar het totaalplaatje, word vast heel mooi!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel dat het een ''gezonde'' pijn is hoor! denk niet aan iets ernstigs..

ik kan best nog veel, maar t is allemaal met pijn!

vooral met opstaan en lopen doen ze ontzettend zeer..

ik moet ze ook echt vasthouden!

en zo groot zijn ze echt niet..

haha!

ik hoop, dat ik dat na vandaag dan ook niet meer zo nodig heb!

ik weet wel, dat ik NOOIT over een wissel na zou denken, denk ik..

daar heb ik die pijn niet voor over hoor!

<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt TOPPERS!

ik ben echt zoo benieuwd op wat voor maat ik uit kom,

ik DENK/hoop een beetje dat ik een C krijg.

Ik hoop niet kleiner dan dat..

Dinsdag moet ik terug komen, dan gaan ze de knoopjes knippen!

hoop dat ik mooie littekentjes krijg! :126:

ben zeer, zeer, zeer benieuwd!

:123: :123: :123: :123: :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lins,

Heel mooi is het geworden hoor en de komende weken/maanden worden ze steeds nog mooier dus dat beloofd!!! :136: Ik denk ook dat je zeker minstens die C zult halen hoor aan je foto's te zien, mooie projectie heb je!!! :101: Geniet er maar van meis!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins,

Wow wat ziet het er mooi uit op de foto's!

Ik hoop voor je dat de pijn een beetje te doen is?

Voelt zeker al geweldig aan nu aan beide kanten een borst uitsteekt;)

Liefs, Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid, heerlijk he, dat het achter de rug is. Nu opknappen!! Zelf ben ik nu 7 dagen po en ik gebruik nog veel pijnstilling, soms vervloek ik mezelf dat ik hiervoor gekozen heb, maar dat zijn momenten, ik weet dat ik straks heel blij ga zijn. en elke dag gaat het wel een stapje beter merk ik. Voelen ze bij jou al eigen? dat heb ik nl. nog niet, het voelt ook echt alsof er een enorm gewicht aan mijn voorgevel hangt. Maar ja... ik wist van tevoren dat het misschien pittig kon zijn, het is meer dat je gewoon zelf te snel wilt, tenminste... dat merk ik aan mezelf.

Moet jij je sportbeha ook zo losjes dragen of niet?

hoi meid, heerlijk he, dat het achter de rug is. Nu opknappen!! Zelf ben ik nu 7 dagen po en ik gebruik nog veel pijnstilling, soms vervloek ik mezelf dat ik hiervoor gekozen heb, maar dat zijn momenten, ik weet dat ik straks heel blij ga zijn. en elke dag gaat het wel een stapje beter merk ik. Voelen ze bij jou al eigen? dat heb ik nl. nog niet, het voelt ook echt alsof er een enorm gewicht aan mijn voorgevel hangt. Maar ja... ik wist van tevoren dat het misschien pittig kon zijn, het is meer dat je gewoon zelf te snel wilt, tenminste... dat merk ik aan mezelf.

Moet jij je sportbeha ook zo losjes dragen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

nou, ze voelen dood!

ik voel er echt HELEMAAL niets in..

het is echt heel erg raar..

Mijn sportbh hebben ze daar vanaf t begin op de loste stand gedaan,

maar beneden knelt hij zo ontzettend erg!

ik heb t gevoel dat mn ribben gekneusd zijn..

sommige slikken na 3a4 dagen geen pijnstillers meer, nou doe mij ook maar!

GRAAG!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieverd, dat knellen is normaal, je houdt veel vocht vast. Bij de hunkemoller kun je tussenstukjes kopen om de omvang van je bh te vergroten. Deze tip kreeg ik vanFemmy en werkt echt. Er zitten er 3 in een doosje voor 7 euro (wit/ zwart/ huidskleur). Je kunt de omvang hierdoor wijder stellen wat echt nodig is de eerste tijd!

Ik krijg mijn normale omvang 75 echt nog niet dicht, dan knelt alles af!

En met de pijnstilling hier hetzelfde, nu 7 dagen po en nog flink aan de dope, nou ja, de een heeft wat langer nodig als de ander, als het maar vooruit gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de tip! ik ga dinsdag bij de controle eens vragen, of dit mag!

Toen ik net ging douchen, stond er een verassing te wachten! Hij heeft de prothese bij mijn gecorrigeerde borst via de tepel ingebracht! Dus dat is weer een litteken minder! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.