Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

vandaag alle papieren ontvangen + ondertekend + teruggestuurd en het geld overgemaakt naar de kliniek!

Ik heb alle recepten gekregen, maandag even ophalen en dan beginnen met Arnica en Vitamines!

Het komt steeds dichter bij..

Ik mag zelfs mijn eigen menu kiezen, wat ik savonds wil eten!

dan kies ik natuurlijk voor varkenshaas, jamjam!

hahahahha

Dat is zeker JAMMIE, ik heb het ook vanavond gegeten, heerlijk.

Ik wens je alvast heel veel succes en hoop dat je 2 hele mooie borsten krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whiiiihoeee!!! :43: Super vooruitzicht hé meissie, nu nog laatste dinsdag, laatste woensdag enz. aftellen met deze boobies!!! SPANNEND!!! Geniet nog enkele nachtjes van het rollebollen in bed hihi, volgende week word het platte rust! :88:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 days left! :)

Vandaag mn allerlaatste dagje werken en dan is het ECHT aftellen geblazen.

Ik ga mn week zo vol mogelijk plannen, zodat de dagen niet 3x zo lang duren!

Nog even genieten van het op mijn buik/zij slapen, want dat word vanaf maandag ECHT een ramp!

ik heb er erg veel zin in,

laat het maar komen!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ik heb je hele verhaal gelezen. Wat een ontzettend lang traject heb jij gehad zeg voordat eindelijk jouw dag goed en wel gepland kon worden. Wat zal je blij zijn dat het nu eindelijk zo ver is.

Heel veel sterkte, succes en hopelijk gaat het herstel snel zodat je echt kan gaan genieten van je new boobs, het is je gegunt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.