Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Lins,

Heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes morgen, las dat je nog niet te veel zenuwen hebt, hoop dat je dan ook nog lekker een laatste nachtje kunt genieten van het buikslapen! :lazy2: Ben ook heel benieuwd naar jouw resultaat, maar het word vast en zeker heel mooi!!! :136::126::123: Straks heb jij een prachtige tweeling!!! :55: Zet hem op meid! :104:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja... Ze is vroeg aan de beurt hé! Nu heeft ze ze vast en zeker ..10.37 uur! Whoeiiii spannend! Echt fijn voor je meid...hoop dat het allemaal aan je verwachtingen voldoet!

Op naar een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag meiden! :1big_boobs:

Het is goed gegaan, de chirurg zelf is erg tevreden over het resultaat vertelde hij mijn ouders!

ze hebben bij de grote veel weggehaald, er is links 350cc en rechts 400 cc geplaatst.

Ik heb erg veel last van de narcose en moest ook spugen toen ik terug was op de kamer..

Ik heb nu nog erg veel hoofdpijn..

ik kan ze zien, maar ze zijn nog erg gezwollen!

ze staan echt superstrak, dus ik word goed in de gaten gehouden!

de arts zelf is al 3 x langs geweest..

Ik vind de grootte nu mooi, hoop niet dat ze veel kleiner worden!

alleen de zwelling zal wegtrekken want volgens femmy zullen ze niet veel kleiner worden omdat ik ze OP de spier heb!

De pijn valt me nog ontzettend mee, NOG WEL

de morfine begint uit te werken, dus het word beetje bij beetje meer..

:145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

WAAAUUUAWWWIE, VAN HARTE LINSEY

iK BEN ONTZETTEND BLIJ VOOR JOU.

eN WAT EEN KANJER IS BLECOURT HE... HOPELIJK ZAL JE SNEL OVER JE NARCOSE HEEN ZIJN VEEL SLAPEN.

LAAT ZE MAAR GOED VOOR JE ZORGEN.

LIEFS ZONNETJE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Lins!!! :64: Ben blij dat alles goed is gegaan! 350/400cc zal je vast een mooie maat opleveren! En op de spier, dan zal de pijn denk ik wel meevallen. :35: Veel sterkte alvast, wens je een voorspoedig herstel en laat je maar lekker verwennen! Jammer van de misselijkheid, maar dat zal hopelijk vlug weer voorbij gaan.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.