Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik mocht ook een nachtje blijven. Fijn idee, kunnen ze je ook extra pijnbestrijding geven mocht je veel pijn hebben.

De eerste nacht is het pijnlijkst, daarna gaat het heel snel beter :)

Maar ik vond het 100% meevallen hoor, dus maak je geen zorgen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

wat een verhaal zeg! Ik heb ook 2 hele ongelijken borsten. Ik weet wat het is!! Ik durfde geen lingerie te kopen uit schaamte voor mijn lijf.

Ik ben op 1 aug geopereerd door Dr Maas in de bergman kliniek. Ik ben er echt SUPER blij mee!! Mijn borsten zijn nu echt prachtig!

Het komt goed meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins,

Heeel veel succes morgen en geniet van deze dag....laatste "ongelijke"dag!

Liefs, Bar...

ps heb dr Plovier een mail gezonden dus ben zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag is om, nu alleen nog de avond en de nacht.

Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht.

En dan morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dan is het eindelijk zover.

Nou meis, ik wens je heel veel succes en ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat je super mooie bosten gaat krijgen.

We horen snel weer wat van je.

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linsey!

jeetje wat een verhaal zeg!!

wat zal jij teleurgesteld zijn, ik vind het heel erg voor je, maar als ik jou was zou ik eens flink

wat andere plastisch chirurgen om hun mening vragen in een consult!!

Dan kan je eens goed de verhalen vergelijken, je hebt natuurlijk ook al heel lang moeten wachten en natuurlijk wil je het nu zo snel mogelijk

maar, het ALLER ALLER belangrijkste is straks het eindresultaat, toch?

Ik ben zelf ook veel op consult geweest, de arts die mij uiteindelijk heeft geopereerd die heb ik wel 3 keer daarvoor op consult gezien (plus nog wat andere artsen)

Ik weet dat het nu moeilijk is maar neem niet jouw beslissing gebaseerd op het feit dat het snel moet gebeuren...

Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe en hoop met jou mee op een schitterend eindresultaat !!

Liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.