Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

ach meisje toch! maak je alsjeblieft niet teveel zorgen! ik sprak net dames die een bvk gehad hebben en zelfs hun littekens zijn mooi geworden, het kost alleen tijd.. ja dat is nou eenmaal kut! 18 mnd voor je littekens mooi en weg zijn zei mijn pc.

en dat gat verdwijnt heust! geef je lijf de tijd om te helen en heb een beetje vertrouwen! en in jou geval alles beter dan de voorsituatie! ik zou die harteloze ex van je eens een oog uitsteken met je nieuwe pretbumpers :D!!

geloof me meissie het komt echt allemaal goed, en zo niet kunnen ze tegenwoordig heel veel om littekens achteraf toch smaller en mooier te maken!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

your welcome meid!, het word tijd dat jij je van binnen gaat voelen zoals je er van buiten uitziet ; als een lieve blije tevreden mooie vrouw met mooie borsten :D

laat je nu niet uit het veld slaan meiske, je bent nu al zo ver gekomen, nog even volhouden tot alles een plekje gevonden heeft!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Lin,

Zo wat een heftig operatieverslag. Maar de zorg was goed zo te lezen! Fijn he dat je op dat rode knopje kan drukken?

Nu ben je alweer bijna een maand!

Fantastische foto's. Ik heb zo met je meegeleefd en je verhaal greep me zo aan van je ongelijke borsten en toen je pc die ziek werd en een andere arts die het niet op die manier wilde doen...wat een gedoe! Maar kijk, je bent er voor gegaan en niet bij de pakken neer gaan zitten. Het was het dubbel en dwars waard! Grote cupmaat heb je nu meis. Succes met zoeken naar een goede BH(maat).

Ik mag volgende week vrijdag beugelBH aan, dus die ga ik ook dan pas kopen.

succes!

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag, 4 weken PO.

dus ik mag vanaf vandaag bh´s gaan dragen!

Ik had €125,- euro aan cadeaubonnen van de hunkemoller gekregen.

Ik ben vandaag gaan shoppen met mijn moeder, voor bh's.

Maar helaas, bij hunkemoller hebben ze mn maat niet.

Nu heb ik wat bh's meegenomen, die ik volgende week terug breng.

Dan hoop ik dat ik er geld voor terug krijg.

Toen ik in de pashokjes stond, van verschillende lingerie zaken heb ik toch wel een traantje gelaten..

Hier is het licht zo anders en kun je alles VEEL beter in details zien! ( of klinkt dit nou gek?)

Ze zijn mooi gelijk, IN een bh.. Je ziet er niets meer van!

Maar als die bh uit gaat...

Ik vind de linker, toch nog steeds te klein!

En zo anders van vorm..

:23:

Zou dit komen, doordat er op de ene borst een litteken zit en op de ander niet?

Ja, ik denk zelf van niet..

want, de gecorrigeerde borst is een mooi rondje..

maar de niet gecorrigeerde borst is gewoon plat, als jullie begrijpen wat ik bedoel!

Ik heb altijd geroepen, dat ik al blij zou zijn als het verschil VEEL kleiner zou zijn.

en DAT ben ik ook!

Mijn pc heeft van te voren verteld dat ze NOOIT gelijk zullen worden..

Vanaf boven zijn ze mooi gelijk, je ziet geen verschil.

maar vanaf de zeikant/onderkant is de ene mooi bol en de ander plat..

ik heb 4 weken po foto's geplaatst, kunnen jullie zelf je mening geven!? :blush:

een beetje teleurgesteld..

:24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linsey,

Ik hoop ook dat je geld terugkrijgt als je de bh's terugbrengt.

Zou zonde zijn om met bonnen te zitten waar je zelf niets voor kunt kopen.

Ik hou zelf niet zo van dat licht in pashokjes, want je ziet verschillen inderdaad veel beter!

Omdat het vaak hard licht is wat schaduwen versterkt..

Ik zie het verschil ook op je foto's, maar Linsey het is echt hartstikke mooi geworden en zoveel beter dan voorheen! (niet lullig bedoeld)

Maar ik denk dat je heel trots kunt zijn op je borsten, met en zonder bh.

En daarbij.. hoevaak sta je nu eenmaal in dat soort licht!?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik zie ook wel wat je bedoeld,maar wat een verbetering met de voor situatie zeg! Ik had het wel erg knap werk gevonden als je pc ze symetrisch had gekregen hoor.en vergeet niet dat je nog maar 4 weken po bent he,kan best zijn dat in links nog meer zwelling zit,die heeft toch net wat meer te verduren gehad ook.

Heb geduld,het zal allemaal nog bijtrekken/veranderen komende maanden,al zullen ze echt niet compleet symetrisch worden,maar ik vind ze nu al mooi,heel natuurlijk resultaat ook.

Succes met geduld hebben,niet makkelijk,ik weet het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meissie,

rot dat je niet helemaal tevreden bent , maar je moet inderdaad nog even wachten hoor! het is echt al een heel stuk mooier dan je voorsituatie en inderdaad moet het nog een hoop slinken en dalen!

en nu alvast aangeven bij je pc, mocht je er dan toch nog iets aan willen doen n de toekomst kun je misschien n mooi dealtje krijgen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lins,

Ik ben het eens met de dames boven mij.

Ik denk echt dat jouw linker borst nog erg strak in zijn vel zit zeg maar. Die gaat echt nog meer naar voren komen.

De rechter had die ruimte al...

Denk dat je pas over drie maanden een beetje kan zien hoe het resultaat zal zijn.

Vind ze touwens op bijna alle foto's mooi gelijk ogen!!! Wat jij bedoeld zie ik alleen een heel klein beetje op de foto's recht van voor.

Maar als je erop let zie je bij heel veel dames die net po zijn hele verschillen in borsten hoor!

En dan na een paar maanden zijn ze vrijwel allemaal gelijk getrokken.

Maar 100% gelijk, dat zie je eigenlijk niet he.

Kop op meid! Gaat helemaal goedkomen met jou! Je borsten zijn echt prachtig geworden!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow, las ik nou 90G? maar heb je echt 90 als omvang ?

Hoop dat je geslaagd bent met het shoppen :D

ik had altijd 85...

maar nu ineens?

hahah..

raar he?

:mellow:

en die G, is per bh verschillend..

maar heb er vandaag 1 moeten kopen ja!

gek he? zo´n verschil, E en G :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb een mailtje terug gehad!

Ik moet 3x per dag spoelen met lauw water en donderdag om 09.30 terugkomen op consult!

dan wil die het graag even bekijken..

ben benieuwd! :rolleyes:

wat vinden jullie?!

moet ik donderdag gelijk vertellen, dat ik niet tevreden ben? ( dat ik de linkse te klein vind, vergeleken met de rechtse )

of moet ik hiermee wachten tot dat ik op controle moet als ik 3 maanden ben?

Mijn moeder vind, dat ik het donderdag gelijk moet zeggen...

maar ik vind het zelf nogal snel, aangezien je pas met 3 maanden het resultaat echt kan gaan zien!

:mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag het gat op je foto, ziet er idd niet zo fijn uit. Is net een rotpunt hè, maar heeft bij mij maar 2 dgn open gestaan.

Heb je al een gaasje met alleen Isobetadine gel geprobeerd en dan 2 dagen laten zitten, niet naar kijken? Hielp bij mij heel goed, lijkt wel of die het zaakje uitdroogt waardoor er bij mij echt heel snel een korstje opkwam. Maar moet wel eerlijk zeggen dat het bij mij toen nog niet zover gevorderd was als bij jou.

En als je niet tevreden bent over whatever zou ik dat wel direct aangeven ja, anders krijg je straks dat je "toen en toen" geen klachten had daarover. Het kan maar beter bekend zijn. ook al schrijven ze je dan weg met 'kijk maar over 3 mnd', dan is dat ook prima, dan kom je over 3 mnd wel terug dat je nog steeds niet (of juist wel) tevreden bent.

Waarom wachten met iets wat je dwars zit? Ik zou daar geen geheim van maken. Kun je ook meteen aan de reactie merken waar je aan toe bent.

Succes met je consult en hun advies. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun hebben wel iets, ben de naam kwijt... en bij Plovier was het op, moest het besteld worden.

Maar dat is idd een goedje wat ze er even met een gaasje op laten zitten. Ik denk dat ze daarna willen dat het van binnenuit vanzelf dicht gaat groeien.

Echt een rotplekje! Z'on simpel klein plekje wat dan zo een nasleep geeft :wacko::angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.