Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb een mail gekregen, van mijn eigen consulente van de Velthuiskliniek:

Beste Linsey,

Ik ben net terug van vakantie en vandaag weer voor het eerst in de kliniek. Ik kreeg net te horen dat de operaties van dr. Van Twisk tot nader order uitgesteld zijn.

Het is nog onduidelijk wanneer hij weer gaat opereren. Ik begrijp dat dit zeer vervelend voor je is! Ik beloof je dat ik je op de hoogte hou en mijn uiterste best zal doen jou zo vroeg mogelijk in te plannen zodra hij weer gaat opereren!

Met vriendelijke groet,

dus, dit is wel weer aardig! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

10-8

Vandaag langs dr. de Blecourt geweest!

Wat een aardige en lieve man is dat zeg..

Hij gaat me opereren, in één keer gelukkig!

Hij vroeg wat mijn wens was, waarop ik antwoordde: De maat maakt me niet uit, zolang ze maar gelijk zijn! Maar ik hou wel graag minstens een C, vanwege mijn postuur.

Hij zij dat hij met de operatie ging kijken, hoeveel CC het ging worden.

Waarschijnlijk zou hij 300 cc in de grote borst stoppen, als dat past nadat deze gelift is met een sleutelgat.

Dan zou hij in de kleine een ballon stoppen, die hij vol zou pompen met water. Deze gaat hij dan gelijk maken met de gecorrigeerde borst.

Aan de hand hiervan gaat hij zien hoeveel CC er in de kleine borst komt.

Dit zou om en nabij de 400-500 CC worden, dacht hij.

Hij zou ze zo groot mogelijk maken, wat past bij mijn postuur MAAR wel zo natuurlijk mogelijk.

Doordat ik 2 TOTAAL verschillende borsten heb, bij de één minder weefsel aan een kant als aan de andere kant, zullen ze NOOIT gelijk worden.

Hij zei: Ik kan ze veel mooier maken, als dat ze nu zijn MAAR ik kan niet toveren.

22 Augustus is mijn dag.

ik moet om 07.30 aanwezig zijn en word om 08.00 geopereerd.

Ik moet helaas wel overnachten, maar dat is misschien wel een fijner gevoel.

Hier ben ik €5.400,00 kwijt

ik kijk er naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie!!! ohhh ben zo blij voor je. Je zou er moedeloos van worden, van die pc's die je zo superonzeker maken!! Maar gelukkig heb jij de goede pc voor je gevonden, en hij kan ook al zo lekker snel! Nog maar 12 dagen meissie, ik ga je topic volgen :-)

Dikke knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een superrrrnieuws! Gefeliciteerd met je nieuwe datum, pc en bijna nieuwe boobs:d

Nu kun je die ander fijn afmailen, lijkt me ook wel een lekker gevoel hihi!!

Nog even volhouden, ben echt heel benieuwd naar het resultaat.. Nog maar 12 dgn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ivm vakantie de laatste weken zeer weinig op het forum geweest, en nu zit ik net dit hele topic te lezen, wat een klote tijd heb jij ondergaan, en wat heerlijk dat er nu toch een goede oplossing gevonden is!!

Heel veel succes met de voorbereidingen meis, dat je straks vol zelfvertrouwen weer door het leven mag lopen, want dat verdien je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ivm vakantie de laatste weken zeer weinig op het forum geweest, en nu zit ik net dit hele topic te lezen, wat een klote tijd heb jij ondergaan, en wat heerlijk dat er nu toch een goede oplossing gevonden is!!

Heel veel succes met de voorbereidingen meis, dat je straks vol zelfvertrouwen weer door het leven mag lopen, want dat verdien je!

je hebt zeker veel gemist!

maar het is opgelost.

ontzettend bedankt meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

haahahaha hoop het wel!

de dagen duren nu 3 x zolang..

pfoee..

Lieve Linsxaap,

Je bent in goed handen hoor bij DR Blecourt, ik heb gisteren een BV van hem gehad. EEn PC die weet wat hij doet!!!

Veel Succes dan.

Liefs ZOnnejte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Linsxaap,

Je bent in goed handen hoor bij DR Blecourt, ik heb gisteren een BV van hem gehad. EEn PC die weet wat hij doet!!!

Veel Succes dan.

Liefs ZOnnejte

Hey Zonnetje!

Gelukkig maar.

is het allemaal goed gegaan bij je?

Had jij trouwens een tv op je kamer? :$

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag alle papieren ontvangen + ondertekend + teruggestuurd en het geld overgemaakt naar de kliniek!

Ik heb alle recepten gekregen, maandag even ophalen en dan beginnen met Arnica en Vitamines!

Het komt steeds dichter bij..

Ik mag zelfs mijn eigen menu kiezen, wat ik savonds wil eten!

dan kies ik natuurlijk voor varkenshaas, jamjam!

hahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.