Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Gast Twijfel1

Whaaaaa ik ga zo hard met je aftellen!!!!!!!!!!!!!! Komt helemaal goed!!

Nee wij zijn niet dicht meer met de vakanties, er zijn dan wel een paar kinderen die dan niet komen omdat ze een ouder broertje of zusje hebben op de basisschool, maar wij zijn gewoon open!

Aaaah jaa ik vond het zo sneu net, m`n opa zei dat hij het gewoon aan me zag en dat hij het wel moeilijk vond! En nu ging hij gelukkig met een lach weg, dat doet me goed!!

Jaaa hahahah het leukste is z`n taart maar idd daar komt veel bij kijken en een appeltaart is natuurlijk ook ERG lekker groot gelijk :D..!

2 dagen gaan nu snel meissiee!! Denk aan je!!

dikke kus, En een zachte knuffel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie

Mmm appeltaart :131: vind ik ook lekker :141:

Maar een tietentaart moet je toch ook eens maken :1boobs:

En foto nemen dan en hierop posten :126:

Wat studeer je nu eigenlijk?

Binnenkort kan je al lekker je boobs showen met lekker weertje :125:

Bij mij zal het even wachten zijn want enkel eerste consult ligt vast en ga dan pas operatie vastleggen...

Misschien nog net voor zomer :wub:

Kan ik ze toch nog beetje showen (en hopen dat september lekker weertje nog wordt dan)

Xxx Blue :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja is goed Blue! Als ik straks weer uit de voeten kan maak ik een tietentaart! En dan mogen jullie allemaal digitaal een stukje proeven! Hahaha..

Maar dat is echt veel werk! Maak er wel vaker een, met kerst en verjaardagen enzo.. Maar dan ben je echt 2 dagen bezig! Eerst een koek bakken, dat botercreme maken, dan marsepein kneden en op kleur brengen en daar kun je pas gaan vullen en knutselen! Dus als ik straks nog vrij ben en ik heb niet teveel pijn, dan heb ik er zat tijd voor!!

Hoop dat je Inderdaad nog voor de vakantie ofzo geopereerd kan worden! Dan kun je lekker herstellen in de vakantie!

Ik studeer geneeskunde, dus kan ook helaas geen vrij nemen, maar de colleges kan ik gelukkig vanuit huis volgen en de gezamenlijke lessen heb ik vanaf vandaag afgesloten.. Dus dat is wel lekker!!

Wat doe jij?

@twijfel wel jammer van die vakantie, anders had je minder vrije dagen op hoeven nemen!!

Oeeeh lijkt me zo lekker om straks twee handen vol te hebben (aan mijn borsten!) hihi!! Dat je tv ligt te kijken en zo af en toe ff kan voelen of ze er nog zitten en dat er dan ook echt een volle boezem zit!!

Whaaaaa.. Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden!

Dikke kus en een zachte knuffel

Voor twijfel, want met die nieuwe Boobies moeten we natuurlijk wel voorzichtig zijn! Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

OOohh jaa echt jaa je kan nog niet stevig knuffelen hoor! dat mis ik nu al! Maar wel lief knuffelen ;-)..! Dan doen we dat maar hahahaha!!

Aaah snap helemaal dat je nu zenuwachtig begint te worden! Nu je eenmaal je toets hebt gehad en dan komt JOU dag echt erg dichtbij! KEI leuk en spannend ;-D..!

Ik heb nu idd een hand vol echt raar is dat in het begin! als ik een week geleden een strapless shirtje aan deed drukte dat alles plat! Nu heb ik z1n strakke band aan en nu heb ik nog vorm erin hahahah heeee is dat van mij?? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Kei leuk

Af en toe ff voelen idd zitten ze er nog! Nu merk ik het nog wel omdat ik het litteken voel trekken!! Maar komt goed!!

Meissiee dnek aan je!! En Succes met je taartje jammieeee!!!

Kussiesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dat dus allemaal niet :131:

Zo taarten bakken en al :rolleyes:

Iets speciaal koken gaat al moeizaam :106:

Ja virtueel een stukje proeven :101: it's a deal

Ja inderdaad als je studeert kan je niet vrij nemen...

Maar heb je in juli geen vakantie?

Ik werk in een interimkantoor.

Is rustig nu :131:

Dus zit hier gewoon op het forum hihi

Soms controleren ze wel :rolleyes:

Maar dan gaan ze toch niks durven zeggen :153:

Heb nog 16 dagen vakantie, maar ga proberen van het in te plannen met ziekeverlof dan kan ik erna nog wat verlof nemen en genieten :148:

Is normaal dat je zenuwachtig wordt!

Maar het komt allemaal goed!

Zoveel mooie resultaten van daar!

Xxx Blue :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Hahahaha ik ben ook zo, ik vind dat allemaal zo mooi eruit zien en het is zo lekker maar ik kan dat niet! nu moet ik wel zeggen dat ik het nog nooit geprobeerd heb! Miss moet ik dat toch maar keertje doen! Mijn vriend zegt wel eens anders probeer je het een keer, en nu heb ik tijd zat! Ben 3 weken vrij!!!

xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ik denk dat ook altijd van ik moet het proberen!

Heb 1 x wel eens muffins proberen maken :blush:

En euh ipv 25ml melk had ik 25dl erin gedaan :P haha

Was een papje en kan de cupjes niet invullen en dan ben ik dus direct ook boos want men vriend lachtte me dan zo uit :23:

Dus sindsdien heb ik niks meer proberen bakken :14:

(als ik vrij heb zal ik toch is moeten want liefde van de man ga door de maag hé :46: )

Xxx Blue :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahahahaha 25dl!! Ohoh muts!

Ik heb al zoveel fouten gemaakt! Dan kon ik of weer helemaal opnieuw beginnen of ik gooide alles weg en ging met een lekkere zak chips op de bank zitten!! Hahaha..

Taartje is goed gelukt! Een lekkere 'Dudok' appeltaart..

Nu hopen dat ie ook goed smaakt! Dat is altijd maar even afwachten! Zelf vind ik taart helemaal niet lekker, maar de familie en mijn vriend wel.. En ik vind het lekker ontspannend om wat te bakken zo af en toe!

Ik kan echt niet koken! Echt heel erg! Maar zelfs aardappels kan ik laten aanbranden!

Maar goed, gelukkig heb ik een vent die heeeeeel goed kan koken! Dus daar heb ik dan weer geluk mee!

Hij het hoofdgerecht koken en ik het toetje bakken!!

Ooh meiden, over 2 dagen hebben ik borsten! Hoe heerlijk klinkt dat!!

Heel veel liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Dat klink super girl..!!!!

ECHT jou dag! heb je beetje kunnen genieten van het zonnetje!

Pff ik merk wel dat ik moe word heb heel de middag gekletst enz en ben gewoon op pfff..! Maar ga geef er niet aan toe miss dat ik vanavond dan een keer doorslaap!

Oooooh ik zit bikinis te kijken van Victoria's Secret Wauwwieeee hahahaha een vriendinnetje vertelde daar over en vind het heel speciaal dat je die in nederland niet veel ziet!!!! maar sommige zijn TE duur!!

Maar wel super leuk om te kijken!!!!

Kussiesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ja ik zit ook heel de tijd op victoria's secret te kijken!

echt hele mooie bikini's!! er staat een soort parelmoer blauw/ goude op! die vind ik zooooo gaaf!

maar zijn inderdaad wel een beetje duur.. maar goed, onze nieuwe borsten mogen er natuurlijk wel parmantig bijlopen deze zomer!! :63:

ik weet eigenlijk niet of er ook verzonden wordt naar NL? heb jij dat toevallig gecheckt?

het is inderdaad wel heel erg leuk om iets aan te hebben wat niemand heeft!!

Kan me voorstellen dat je erg moe bent! is ook niet niks, zo'n operatie! je lichaam moet echt even bijkomen van de narcose en alles!! gewoon lekker doorkletsen en vanavond ben je zo moe, dat je tot morgenochtend doorslaapt! hoe heerlijk zou dat zijn!!

heb je trouwens nog wat aan dat omhoogslaapding? (weet niet hoe die steun heet?)

of gebruik je hem niet?

dikke kus!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm.. heb het ff gecheckt.. duurt 21 dagen voordat het bij ons binnen is (in NL) en je betaald onder de 75 dollar aan bikini's/ BH's/ kleding 28 dollar aan verzendkosten!

dan komt een bikini van 58 dollar (zoveel zou je die goud/ blauw kosten, die ik echt heeeel gaaf vind, heb hem net weer ff bekeken) op 86 dollar!!! dat is 58,95 euro!

hmmm.. toch wel een beetje duur.. al kan je in NL ook zulke dure bikini's kopen en soms zelfs nog wel duurder..

maar goed.. als het dan net niet past ofzo, dan zit je met een dure bikini!

nog maar even over nadenken! en je moet überhaupt wel je maat goed weten.. dus kan hem nu toch nog niet bestellen.. eerst maar eens even in NL rondsnuffelen denk ik..

vind het gewoon al leuk dat ik over bikini's na kan denken! :123: eerst was dacht echt een strijd, dan dacht ik oneee.. ik moet weer een nieuwe bikini kopen en dan vind ik er vast weer eentje heel leuk die me niet past of niet staat ofzo, weet je wel!

daar hoef ik me (hopelijk) straks geen zorgen meer om te maken!!

welke vind jij leuk van victoria's secret?

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja grappig hé had er gewoon 2,5 liter bij gedaan :P

Mijn vriend lachtte me echt hard uit!

Maar hij kan dus inderdaad ook goed koken!

Gelukkig :13:

Nog maar twee dagen voor je!

Ben super blij voor u!

Zit dus nu ook al naar bh's enzo te kijken (en heb nog niet eens men bv haha)

Ja victoria's secret is super mooi, maar spijtig genoeg inderdaad heel duur!

Op phax ben ik zelf ook verliefd :57:

Ik heb trouwens heel goed nieuws ook :D

Ik had gebeld dat ik makkelijk werk heb en flexibel een dag vrij mag nemen en vroeger zou kunnen!

En mag volgende week vrijdag om 17uur30 (dat is wel mega druk dan maja)

Woehoew! :43:

Xxx Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeeeeh!! Wat goed meis!! ben je toch nog een paar daagjes eerder!!

nou hopen dat het bevalt en dat je ook gelijk je BV datum kunt afspreken; voor de zomer! hihi..

heb je al een lijstje gemaakt met wat je allemaal nog wil vragen enzo? voordat je daar zit en het allemaal vergeet!

ik kijk al heel lang naar mooie BH's, maar nu mag ik ze toch eindelijk bijna echt gaan uitzoeken!

en jullie ook trouwens!!!! jeeeeeeeh, dat word shoppuuuuuuuhhh!!! :1bouncingboobs:

ik heb er helemaal zin in!! kan niet wachten tot zaterdag! zou willen dat het morgen al was!

maar goed, wat is nou 2 daagjes!? zo voorbij :43:

Liefs!, Suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja grappig hé had er gewoon 2,5 liter bij gedaan :P

Mijn vriend lachtte me echt hard uit!

Maar hij kan dus inderdaad ook goed koken!

Gelukkig :13:

hahahaha, ik moet ineens aan iets denken wat ik vorig jaar kerst nog voor stoms had gedaan!

ik moest een hele grote taart maken, met heel veel botercreme.. en toen had ik op de botercreme poeder verpakking gelezen dat er 250 gram roomboter bij moest.. maar ik dacht dat dat per 100 gram botercreme was..

dus toen had ik 10 pakjes roomboter gehaald.. en toen was ik bezig met mengen, en dat spul werd steeds dikker en dikker.. dus ik denk dit is niet goed hoor!

dus toen was ik maar gestopt met roomboter erbij doen en ik had de taart gewoon afgemaakt.. niemand had er wat van gemerkt (misschien zijn ze erna wel een paar kilo aangekomen! hahaha :154: )

maar ik snapte er niks van, dus ik die verpakking nog een keer lezen en nog een keer.. ik bleef maar op dezelfde conclusie komen.. dus ik het uiteindelijk aan mijn vriend gevraagd..

bleek dat die 250 gram al was uitgerekend voor hoeveelheid poeder en roomboter die je nodig hebt voor de grootte van de taart die ik wilde maken!!

HAHAHAAHAHAHAHA zat ik met 8 pakjes roomboter!!!! mijn vriend lag helemaal in een deuk..

dus toen hebben we ongeveer 2 maanden met een koelkast vol met roomboter gezeten! whahahaha..

toen heb ik het maar weggegooid... :152:

voelde me ook zo dom.. dat mens bij de kassa zal wel gedacht hebben; wat gaat die nou weer maken!!! :152:

dus zo zie je maar Blue.. met vallen en opstaan leren we het vanzelf een keer!! ;-)

heel veel liefs! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha oké die is ook grappig :45::45:

En ik denk ook wel dat de anderen een pondje zijn bijgekomen :44:

En die zeiden niks van amai veel boter smaak ofzo? :4:

Voor men vragenlijstje weet ik een paar vragen zoals bv

De meesten die Plovier doet is achter de spier MAAR ik vind op foto voor mooier...

Bij sommige vind ik achter wel mooi en dual ook wel...

Dan met men paardrijden of ervoor ook al niet beter is want anders ga ik toch wel 8 weken niet kunnen rijden want je gebruikt u borstspier best veel...

Daar heb ik dus wel beetje schrik voor.

En ik denk dat ik aan de hand van men hobby ook de grootte best bepaal want met een E/F ga dat denk ik echt niet meer...

En ik heb een bureau job en zou maar 5 dagen verlof willen nemen zodat ik erna er nog kan nemen of ik moet me op ziekenverlof zetten, maar weet niet of dat kan..

Dan weet ik nog niet wat ik wil vragen verder ;)

Xxx Blue :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Suus!

Ik vind een bandeau heel mooi een witte met een hart in het midden en dan een bedrukt broekje met blauw en goud! zal hem zo is naar je hotmail sturen!!

en anders zwart met stippen of en zebra is ook altijd leuk!!

jaa ik vind het wel erg duur maar tjaa ik wil al zolang z`n bikini en vind her erg leuk als niemand hem heeft in NL! Je mag ze best beetje verwennen ze hebben al genoeg door moeten maken vind ik ;-)....!!

Girly morgen is JOU dag!! Whaaa wat leuk, spannend, ben zoooooooooo benieuwd!!!!! Ga echt hard aan je denken!!! Maar komt helemaal goed dat weet ik 100% zeker!!!

Geniet nog lekker van de zon vandaag! en vanaaf nog lekker op je buik slapen en doe rustig aan vanaf, en nog even een keer stevig met je vriend knuffelen! want dan mis is zoo je kan hem niet ff stevig vastpakken want dan worden ze geplat auwauwauw!!!!

Ik heb erg veel aan z`n hoofdsteun in gebruik die in bed maar nu ook in de bank! ik kan nog niet lang rechtopzitten dus heb ik hem half hang/zit staan en dan kan ik het goed volhouden! als je zoiets kan regelen zou ik het zeker doen!!

meissie ik denk aan je!!

Hele dikke succes wens kus en ik spreek je snel!!

Ik doe via de mail met je contact houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meisje, heeeeel veeeeel succes morgen!!

Ga heel de tijd aan je denken! Je kunt het heb er alle vertrouwen in!! komt helemaal goed voor je het weet heb je nieuwe boobbiesss!!!!!!

Het is toch snel gegaan heee weet nog dat we begonnen met aftellen! nu ben jij morgen al aan de beurt en ik ben al aan het optellen!!!!!!!!!!!!!

Echt SUPER meissiee!!

Nog je laatste dagje lekker slapen op je zij/buik geniet ervan en lekker stevig met je vriendje knuffelen!!!!!

Meissjee ben trots op je!!!

Ben nu gewoon zenuwachtig voor jou aant worden!!!

Het gaat super worden meis!

Helle dikke kus en een zachte knuffel! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!

thanks voor jullie lieve berichtjes!

het gaat allemaal goedkomen! we gaan er lekker van genieten (voor zover dat gaat natuurlijk :unsure: )

Ik ben nog helemaal niet zenuwachtig, maar ik ga me niet te snel rijk rekenen, want de dag is nog niet voorbij en vannacht zal ik wel niet kunnen slapen ofzo.. hahaha..

ik ga echt een grote schaar meenemen naar de kliniek en daar voor de operatie mijn kleine BH'tje kapot knippen;

daaaag mierentietjes :48: Hello BOOBIES!!! :43:

hihi..

he jeetje, het weer slaat hier net echt helemaal om! tis gelijk koud en het stormt half!! nou ja.. hoef nu toch niet meer in de zon te zitten!

ik ga vannacht nog even lekker genieten van het slapen op mijn zij en buik en ik ga zeker nog ff knuffelen met mijn vriendje en hondje.. straks kan 't ff niet meer :23: .. maar goed, je moet er wat voor over hebben!! toch??

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.