Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

heey wijfie!!

sorry ben echt al heel tijdje niet op het forum geweest!!

leven gaat zo snel!

hier gaat alles hartstikke goed hoor! heb nergens last meer van! echt alsof ze er altijd al zaten!

al kijk ik natuurlijk wel steeds genietend naar en ben ik altijd weer even blij als ze mooi uitkomen in een shirtje! hahaha..

vorige week waren mijn vrienden een beetje dronken, toen zei er een; "suus, kon je ze niet wat kleiner laten? straks geef je me nog een knal dat ik niet meer naar je ogen kijk!"..

ik kon er allemaal heel hard om lachen! geweldig om te horen dat ze het nu EINDELIJK zien! hahaha..

jij kan vast ook niet wachten totdat 'normale' bh's aan kan trekken!

hoe is het gegaan? heb wel op je forum gekeken en op je foto's! dat ziet er echt super super super mooi uit meid!

ze lijken zoveel op die van mij net na de operatie! kan niet anders als dat die heel erg mooi gaan worden als de boel straks wat meer bewegelijk word en gaat zakken!

ben je er blij mee (Dûhh! :P)..

heel veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey Suus!

heb je niet iets van msn of hyves ofzo ?

hahaa ja ik krijg ook al meer reacties n u heb sportbh aan maat 70d

en gign ff stiekem alvast bh passen moset ik ook d en van 1 zelfs e :|

nou toen leken ze vey groot omdat er vullign ook in zat hahaha

dus ben er egtw el blij mee hoor

ik zit er ook neit veel op het is ook mooi weer enzo en erg druk met vanalles

heb nu ook 2 bikini's gekocht want ga onvewacht weekje spanje:d

30 juli tm 6 aug

ik mag ook 1 aug al bikini aan en gewone bhs omdat het heel snel geneest bij me

en mag week eerder autorijden dus ben ehlemaal happy!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hey meiden!!

Ik weet niet of iemand dit topic nog leest, maar aangezien het alweer 11 maanden!!!! geleden is dat mijn boobies eindelijk vergroot zijn dacht ik dat het wel weer eens tijd was voor een update!

met mijn borsten gaat het super! ze lijken groter dan net na de operatie en ze voelen super natuurlijk aan!

zelfs met de Zumba jumpen ze lekker mee! hahaha :1bouncingboobs:

het gevoel in mijn borsten is helaas niet meer terug gekomen, hierdoor zijn ze soms best gevoelig, zo'n eng tintelend gevoel zeg maar.

maar dat valt in het niets bij de blijheid die ik heb als ik naar beneden kijk en mooi stel borsten zie hangen! hahaha

verder gaat alles goed, mijn littekens zijn mooi genezen en worden inmiddels witte streepjes, ze zijn niet dik of rood en vallen mooi in mijn borstplooi.

van de week voor het eerst weer een bikini aan gehad die ik vorig jaar zomer had gekocht; WASTIE TE KLEIN GEWORDEN!!! woeehooee..

dat betekend namelijk 1. mijn borsten zijn gegroeid!! en 2. we kunnen weer nieuwe bikini's kopen!! JEEEEEHHH.. hihi:P

Ik zit nu qua bh maat op een mooie volle 70D. wat echt groter is dan ik had verwacht en wat eigenlijk ook wel groter is dan dat ze lijken!

ik vind kleding kopen nog wel steeds moeilijk, want natuurlijk vind ik een klein decollete in mijn shirtjes nu wel heel erg mooi, maar ik wil ook niet zo overkomen van "oh nu ze nepborsten heeft gaan die truitjes ineens veel lager zitten".. hebben jullie daar ook last van? of moet ik me er gewoon niet zo druk om maken:P

Veel liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Ook alweer bijna een jaartje po!!! :136: Gefeliciteerd!!! :64:

Tuurlijk lezen we je topic nog hihi, alleen misschien wel een pak andere meiden dan een jaartje geleden! Fijn te lezen dat het zo goed gaat met de boobies!!! En nog gegroeid whiiihoee, lekker shoppen dus! :49: Mooie maat hoor, 70D, wil ik ook wel bij een wissel ooit hihi :P

Wat je schrijft van die truitjes herken ik wel een beetje, want je wilt nu natuurlijk wel iets aan waar ze mooi in uitkomen, maar ik draag meestal dan ook nog wel zo'n topje met spaghettibandjes eronder hihi, moet toch nog wel een beetje deftig blijven :46:

Fijn je weer gelezen te hebben, en geniet maar van ze!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik kreeg een berichtje in mijn mail dat je weer gereageerd had in je eigen topic, dus ik heb meteen even gespiekt. Fijn om te horen dat alles zo goed gaat en dat ze er zo van geniet!! Ik heb het gevoel ook nog niet terug gekregen en herken het pijnlijke wel. Maar wat je zegt, dat weegt echt niet op tegen het feit dat je gewoon tegen tieten aan kijkt als je naar beneden kijkt.

De truitjes herken ik ook wel hihi. Als ik vroeger uit ging zocht ik gewoon echt iets leuks uit zonder rekening te houden met boobs. Nu wil ik dan wel dat je ze stiekem een beetje ziet, maar ook weer niet heel overdreven haha. Dat is soms nog best lastig, maar je moet je je er niet te druk om maken hoor. Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt en af en toe mag je best een beetje decollete laten zien vind ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.