Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Gast Twijfel1

Wooooooohhwwwww meissiee 70D!!!!!!!!! (jaloers ahhaha nee grapje) Wat super zeg!!!!

Het is per bh anders miss maar goed dat je een maatje groter hebt gepast! Merk je gelijk wat fijner zit ;-) EN op welke maat je uiteindelijk uit komt ;-)!!!

Fijn he dat ze soepeler worden!! YEEAAHHHHHHH!! Merk ik nu ook!!

En meisje wat goed dat je op je rug gaat slapen idd! Lag jij heel de nacht op je zij????

Ik kan dat nog niet! Ik doe het heel even als ik wakker word! Maar niet lang! Miss dat het daardoor ook wel komt idd! Goed om te lezen dat het nu al iets minder word! Rustig aan doen en snap het wel hoor! Je hebt de eerste dagen geen pijn gehad en dan nu ineens steken dan word je gewoon beetje bang dat iets fout zit! Maar zo laat je lichaam miss merken dat je te veel wil!

Echt een goeie tip over de sportBH anders blijf je evt nieuwe kopen!! Hoop dat ze snel mooie bh`s hebben in je maat! (zoo rond de tijd dat je 6 weken po bent) dan kun je ze gelijk inslaan ;-)

Dikke kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUS!!

Ze zijn echt prachtig, WAUW!! Echt onwijs mooi vind ik ze. Mooie vorm, mooie grootte en je littekens zien er goed uit. Daar mag je echt trots op zijn joh, wat een mooie boobs.

Ik ga echt duimen dat die van mij net zo mooi worden hihi. En ik vind ze nog wel iets gegroeid ja! Helemaal vergeleken met de eerste foto's. :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah! Thanks voor jullie lieve complimenten!

Vind jullie lief!!!!

Ja ben zelf ook tevreden over de littekens! Ik smeer ze dan ook goed in om het zo te houden! Hahaha..

Hoe is het met jou minimouse? Nog nieuwe foto's gemaakt?

Die van jou worden veel mooier meid! En groter!! Hihi..

Grote Boobies!!!!

Liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh dan ik na de controle ook goed smeren!

Er staan twee foto's van vandaag in mijn album, via minimouse.mijnalbums.nl. Het zijn alleen niet de meest scherpe foto's. Misschien maak ik vanavond nog wel nieuwe :D

Jeuhj grote boobies! Nooit gedacht dat ik ooit zo obsessed zou worden van tieten haha :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Ook effe gespiekt in je album, echt heel mooie boobies meid! Mag je terecht trots op zijn!!! :136: Vind ze ook nog ietsje gegroeid en al een beetje gezakt, en wat een schattig bh'tje heb je erbij! ^_^ geniet van ze! :55:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii

En hoe bevalt het leven met boobs? Gaat alles goed? Nog last of is dat al minder geworden?

Draag jij nog steeds die kliniek bh of heb je inmiddels al een andere sportbh gescoord?

Jeetje je bent alweer 24 dagen PO, de tijd vliegt. Nog eventjes en je kan lekker in prachtige lingerie lopen en toffe bikini's scoren!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid!!

het leven met boobs bevalt prima! hahaha..

eigenlijk is het gewoon als ervoor! ik vergeet geregeld dat het nog maar 3 weken geleden is!

het gaat ook zo goed!! geen pijn niks..

ik lag gisteren op mijn zij televisie te kijken en ongemerkt zat ik even de voelen; voel ik ineens helemaal rimpeling in de prothesen!!! IEEEEGH!!!

ja zag er niks van, maar ik voelde het wel! dus gauw teruggedraaid op mijn rug.. toen was het weer weg! hahaha..

maarja dat is nou eenmaal de consequentie van voor de spier.. dan voel je dat waarschijnlijk allemaal wat makkelijker!

denk ik?? of zit er iets fout??

ik heb nog steeds de bh van de kliniek (daar heb k er 2 van!)

die zitten heerlijk en ik durf niet zo goed een andere te nemen.. die van de hema zien er niet zo stevig uit en als ik daar naar kijk vind ik deze zelfs mooier (als je de stevigste neemt dan, die voor light sport is wel mooier maar lijkt me te weinig stevigheid geven)

ik heb wel het idee dat die kliniek bh wat losser gaat zitten, dus ik denk dat ik hem even laat innemen door mijn moeder morgen.. dat geeft hij weer wat meer stevigheid denk ik!

heb jij wel een andere sportbh gekocht dan?

ben je alweer begonnen me t school/ werk?

Liefs, Suus! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid!!

het leven met boobs bevalt prima! hahaha..

eigenlijk is het gewoon als ervoor! ik vergeet geregeld dat het nog maar 3 weken geleden is!

het gaat ook zo goed!! geen pijn niks..

ik lag gisteren op mijn zij televisie te kijken en ongemerkt zat ik even de voelen; voel ik ineens helemaal rimpeling in de prothesen!!! IEEEEGH!!!

ja zag er niks van, maar ik voelde het wel! dus gauw teruggedraaid op mijn rug.. toen was het weer weg! hahaha..

maarja dat is nou eenmaal de consequentie van voor de spier.. dan voel je dat waarschijnlijk allemaal wat makkelijker!

denk ik?? of zit er iets fout??

ik heb nog steeds de bh van de kliniek (daar heb k er 2 van!)

die zitten heerlijk en ik durf niet zo goed een andere te nemen.. die van de hema zien er niet zo stevig uit en als ik daar naar kijk vind ik deze zelfs mooier (als je de stevigste neemt dan, die voor light sport is wel mooier maar lijkt me te weinig stevigheid geven)

ik heb wel het idee dat die kliniek bh wat losser gaat zitten, dus ik denk dat ik hem even laat innemen door mijn moeder morgen.. dat geeft hij weer wat meer stevigheid denk ik!

heb jij wel een andere sportbh gekocht dan?

ben je alweer begonnen me t school/ werk?

Liefs, Suus! :116:

Hoi Suus,

jij bent iets voor mij geopereerd. Ik 27 april, dus we lopen een beetje gelijk. Zou ik je ww mogen (ik vind het icoontje niet om je een pb'tje te sturen). Ik ben nl benieuwd naar je foto's, dan kan ik eens vergelijken want jij hebt ongeveer dezelfde cc's als mij. Het enige verschil is dat ik ze achter de spier heb. Had jij ronde of anatomische. Ik heb anatomische. Mss heb je al een topic van mij gelezen 'spijt, te weinig cc's' Ik vrees ervoor dat ik (op aanraden van de pc) toch 1 maatje te klein heb genomen. Ik heb nu 280cc maar had zelf graag 320 genomen, want als je achter de spier laat plaatsen raak je een aantal cc's kwijt hé. (daar ben ik achteraf achter gekomen) Ik vind m'n borsten heel mooi, daar klaag ik absoluut niet over. Maar met kleding erover zie je er niet zoveel van. Mss komt dat met die sportbh die nu alles nog een beetje platdrukt. Ofwel went het idee van grotere borsten zo snel.

Jeeej zeg, dat moet wel raar zijn als je 'rimpeling' voelt in je prothese. Maar ik denk wel dat dat normaal is hoor. Al je op je zij ligt. Dat ding is ook flexibel hé. En zoals je zegt je hebt ze dan ook nog voor de spier.

Groetjes :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaaaaaaaaai

Fijn om te horen dat alles goed gaat! Hihi herkenbaar, voor mij is het nog maar een week geleden, maar het voelt al veel langer!

Rimpeling? Hmm dat zal er wel gewoon bij horen toch? Ik heb geen idee eigenlijk. Als je het niet vertrouwt moet je even de kliniek bellen, of het vragen tijdens je volgende controle.

Ik heb ook nog geen andere bh. Zit die band van jouw kliniek bh echt helemaal onder je borst? Bij mij zit hij er half overheen en dat voelt niet zo prettig, weet niet of dat wel hoort. Ik durf ook geen andere aan hoor, maar ik draag wel lekker wijde kleding want in die kliniek bh krijg ik een beetje puntige tieten hihi. Terwijl dat zonder bh helemaal niet zo is.

Als je moeder hem in kan nemen zodat hij weer strakker zit, zou dat ideaal zijn. Scheelt je weer centjes!

Ik ben nog niet begonnen met school en werk. Ik moet eigenlijk twee avonden naar school en vier dagen werken, maar ik durf nog niet zo goed in de auto te stappen. Wacht eerst vrijdag de controle wel af en dan vraag ik het of het al kan. Van mijn werk ben ik overigens gewoon vrij nu hoor en school weet er van. Althans, ik heb op school gezegd dat ik een operatie moest ondergaan, niet gezegd wat voor operatie hihi. Als het allemaal lukt ga ik maandag weer beginnen, maar we zullen zien hoe het gaat.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!!

Eva; ik kan jou geen pb'tje sturen.. dus het ww kan ik helaas niet verzenden..

ik heb 1 foto hier in de galerij staan, maar die is van een paar dagen po.. dus ze zijn inmiddels wel een beetje veranderd!

ja ik heb dat topic gelezen.. die cc's zal altijd moeilijk blijven, maar wat ik wel heb geleerd op het forum is dat als je mag kiezen je beter voor het maximale kan gaan (maximaal voor natuurlijk ogende borsten bedoel ik dan..) anders heb je achteraf meestal spijt dat je niet de grotere maat hebt genomen..

ik had geen keus, 255cc was het maximale wat erin kon, dus ik heb dan ook geen spijt! ik had ze niet veel groter moeten hebben, past niet bij mijn lichaam en dan hadden ze waarschijnlijk niet meer boven de spier gekund..

ik ben zeer tevreden en sommige meiden zullen ze misschien te klein vinden, maar het zijn mijn borsten en ik ben er super super super blij mee!!

heb je je mening inmiddels al een beetje bij kunnen stellen of vind je nog steeds dat je voor het grotere aantal cc's had moeten gaan?

minimouse; de band van de bh valt een klein beetje over mijn borst heen.. en ookal trek ik hem naar beneden dan kruipt hij vanzelf weer omhoog! hahaha.. maar niet irritant hoog hoor.. denk een 1cm over mijn borst ofzo..

jaaa!! ik krijg er ook van de punttieten in!! en je tepels zijn zoooo doorschijnend!! hahaha...

maar goed, nog even volhouden!! nog even en we kunnen mooie bh'tjes kopen!! :1big_boobs:

ik heb gisteren bij de Primark (weet niet of jullie dat kennen; echt een geweldige winkel!!) 2 bh's gekocht. 75C, want ze hebben daar geen 70D.. en het paste prima! alleen een beetje wijd, dus ondersteuning is er niet echt.. maar goed, voor 7 euro mag je ook niet zeuren denk ik dan! hahaha..

ik zet wel even een fotootje in mijm privé- album; het zijn namelijk echt cuties!! hahaha :136:

dat van de auto snap ik wel hoor!! ben na 1,5 week gaan rijden.. maar het voelde toen nog niet echt comfortabel; het maakte wel veel verschil in welke auto ik reed..

en nu rijd ik alweer volop!! het is gewoon even wennen! haha..

hoop dat je maandag weer kunt beginnen! moet je vrijdag op controle?? of volgende week pas?

vannacht heb ik geen rimpeling gevoeld hoor!! denk dat het gewoon kwam omdat mijn borst wat slapper werd toen ik op mijn zij lag.. mijn borst 'hing' zeg maar naar beneden en dan zakt de prothese natuurlijk.. en dat de dan de randen voelt is normaal, neem ik aan..

maak me er geen zorgen over.. ben uberhaupt niet zo paniekerig hoor! hahaha.. ik zie het allemaal wel..

ik schrijf alle vragen die ik heb op en die neem ik dan weer mee naar de controle over 3 maanden..

heb jij al een bh gepast minimouse? 75D kwam je op uit geloof ik he!! :136:

dikke boobies van je!! hihihi..

nou meiden! ik weer ff verder hiero.. :134:

Veel Liefs! Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeeee meis!!

Nee voor 7 euro kun je niet sukkelen hee!! Groot gelijk dat je er gelijk 2 hebt gekocht!!!

Ik wil ook gaan shoppen!!!!!! BijnaBijnaBijnaBijnaBijna 30ste dan ben ik 6 weken po! Dan ga ik hopelijk de stad leeg kopen hahahaha!!! (klinkt erg leuk!!)

Meisje hoe heet jou creme ook al weer goed hielp voor tegen littekens? (buiten die van het ziekenhuis)

Ik wil er telkens een foto van maken maar dan zijn ze te licht en dan zie je er nog niets van!!

Meissjeee hoe is het verder met je?? En met het werken??

Hele dikke lieve knuffel!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedoel je bio-oil? of PCLE creme van biodermal?

dat zijn beide cremes voor op je littekens..

ik gebruik nog steeds die creme van de kliniek.. bevalt me erg goed moet ik zeggen!!

als hij op is ga ik op zoek naar iets anders..

ben allergisch voor dat bio- oil, dus dat durf ik zeker niet op mijn littekens te smeren!

misschien dat ik dan voor die PCLE creme ga..

maar voorlopig zit mijn potje nog nokkie vol! dus ik kan er nog wel even tegen aan!!

ja foto maken van de littekens is best moeilijk! ik heb het overdag gedaan, zodat mijn camera niet hoefde te flitsen!

misschien helpt dat!!

gisteren weer bh's wezen shoppen!!

La Senza is mijn merk meiden! hahaha..

2 bh's en ze waren nog meer dan 50% afgeprijsd ook!! normaal 39,95 en nu 1 voor 13.30 en 1 voor 10,50! hahaha

en de maat; 70D!!!!! :1bouncingboobs:

woehoe!!

voor de rest heb ik nog wat verzonnen op die stomme sportbh..

hij zat bij mij niet meer zo strak.. maar toen kwam ik erachter dat ik de bandjes ook kan kruisen!!!

en dan kan je hem weer wat strakker aantrekken!! dus nu zit hij weer lekker stevig en kan ik de laatste twee weekjes toch nog even strak ingepakt zitten!!

heel veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee jij daar met je dikke tieten :D:D

Hihi jeetje 70D? Wat goed, gefeliciteerd! Je zal wel onwijs blij zijn :D

Heb je voorgevormde bh's gekocht of gewone? Klinkt goed he, 10,50 is zeker niet duur. Waar heb je die gescoord?

Ik heb trouwens niet allergisch voor die bio-oil. Vind het lekker spul, het ruikt een beetje naar Zwitsal hihi.

Ik had het inderdaad ook al gezien ja, dat je de bandjes kunt kruisen. Dat scheelt meteen heel wat. Bij mij zit bij voorlopig zo nog strak genoeg, maar mocht hij wijder gaan zitten ga ik dat ook zeker doen.

Mag ik vragen wat jouw boven en onder omtrek is?

Liefs en een fijn weekend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha!! dat zegt mijn vriendje ook wel eens; heey Suus met je dikke tieten!! :1big_boobs:

jaaa ben super blij!! had al een 70C van dat merk.. maar merkte dat die toch niet helemaal lekker zat, dus gisteren 70C en 70D de pashokjes mee ingenomen en 70D zat lekker en volgens het objectieve oog van mijn moeder ook mooier!

het merk heet La Senza en kun je alleen bij de V&D kopen, of via internet maar dan komt het uit Engeland.

als het 70C was geweest was ik al superblij geweest, maar 70D is natuurlijk helemaal geweldig!!

ik heb nu 'vriendinnen' die zeggen; maar je wou toch maar een grote B/ kleine C?? (met zo'n toon in hun stem van, nou heb jij straks net zulke grote tieten als wij).. dan denk ik zijn ze nou serieus jaloers!??

ik ben jarenlang jaloers geweest op hen en nooit heb ik daar 1 woord over gezegd.. en nu heb ik eindelijk mijn borsten en dan willen ze liever dat ik kleiner had genomen!

nou, dan hebben ze mooi pech! ik ben er trots op.. ik loop er niet mee te koop ofzo, maar toch verdorie wel trots zijn dat ik een 70D pas!!

nou en dan krijg je de opmerking; ze zien er anders niet uit als 70D!

dan ben ik echt in staat om zo mijn shirtje uit te trekken en het is even te showen dat het toch daadwerkelijk net krap aan is in een 70D!

pffft.. kan ook nooit goed zijn! daarom vind ik meiden zo verschrikkelijk he! altijd dat kattige!

mannen zeggen gewoon; hee ben trots op je dat je het hebt gedurfd en ik vind dat je een maat hebt gekozen die goed bij je lichaam past.. klaar.. ongeacht wat voor maat er dan in je bh staat..

zo hoort het toch ook te zijn??

mij had het echt geen reet uitgemaakt als er 70B in mijn bh had gestaan en ik dezelfde borsten had gehad als die ik nu heb.. waren ze dan wel tevreden geweest?

soms... echt waar.. soms zou ik af en toe wel eens lekker uit mijn dak willen gaan tegen iemand..

neeee, suus kropt het op.. en dan ineens *BOEM* barst de bom.. en meestal niet tegen degene die mij pijn heeft gedaan, maar tegen mijn moeder of mijn vriendje, juist degene waar ik helemaal niet boos op wil zijn..

maar meiden, ik ben trots op mijn tweeling of het nou 70B of 70D is! :136:

en wie dat niet is kan de *@*! krijgen :rolleyes:

zoo.. voor nu ben ik mijn frustraties weer even kwijt; heeeeerlijk dit forum! hahahaa

ehm, mijn maten heb ik al een tijdje niet opgemeten, maar ik weet dat ik een week geleden 71 onder en 88 boven had..

dan zit je op randje 70C/ 70D geloof ik..

en jij inmiddels?

wanneer moet je nou op controle?

ja die bio- oil ruikt echt heerlijk!! beter dat je er niet allergisch voor bent!! ik wou dat ik hem kon smeren, hij ruikt lekker en trekt ondanks dat hij wat vettig is toch wel snel in!!

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi met vriendje zegt dat ook wel eens tegen mij :D En dan denk ik echt 'huh? wie, ik?'.

Ach jeetje, ik ben blij dat je je frustratie er hier uit kan gooien. En dat ze jaloers zijn verbaast mij niets. Natuurlijke borsten zijn namelijk veel minder mooi dan jouw borsten! Die van hun worden slap en gaan hangen, terwijl die van jou prachtig rond en strak blijven. Dus dat ze dan zoiets hebben van 'je wilde toch maar een a', is misschien wel omdat ze voelen dat die van jou veel mooier zijn!

Lekker niks van aantrekken hoor, dat zijn nou eenmaal meiden. Inderdaad, dat kattige gedoe enzo. Ik vind het maar vermoeiend af en toe. Maar ach, dat moet je maar voor lief nemen want de leuke dingen van vriendinnen wegen wel veel zwaarder toch? Gewoon lekker langs je heen laten gaan. Jij mag lekker trots zijn op jouw prachtige boezem met een D CUP! Who gives a damn what the world thinks :)

Ik heb vanochtend gemeten en toen was het 73 om 93. Ze zijn dus ietsje gegroeid :D Ik hoop echt op een 75D uit te komen. Hoewel je wel gelijk hebt dat je maat er eigenlijk niet toe zou moeten doen voor anderen, voor mezelf voelt het toch nice als ik een op een D cup uit kom :D

Ik moet volgende week vrijdag pas op controle! Echt stom, had mij vergist en ik dacht dat ik vandaag moest. Maar ik heb mijn werk gebeld en ik mag volgende week nog lekker thuis werken, totdat ik op controle ben geweest. Eerder durf ik niet in de auto te stappen, straks beschadig ik iets!

Heb jij trouwens ook best lang last gehouden met bukken enzo? Het gaat bij mij best prima, zolang ik maar niet buk of kracht met mijn arm moet zetten. Dan word ik meteen terug geroepen door mijn lichaam.

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ook helemaal gelijk in hoor meis!

fuck the world! :P

ja voorover bukken voelt nog steeds niet echt fijn.. niet dat het pijn doet, maar gewoon nog een beetje onwennig..

voor de rest kan ik gewoon kracht zetten met mijn armen, maar soms voel ik ineens iets samentrekken, zo lijkt het dan.. en dan krijg ik een pijnsteekje dus dan weet ik dat ik ff gas terug moet nemen!

handig he, zo'n lichaam wat zelf aangeeft tot hier en niet verder!

maarja er staat natuurlijk ook niet voor niets 6 weken herstel voor!

en ook daarna zal je af en toe nog wel wat gekke pijntjes en ongemakjes hebben.. maar met de loop der tijd zullen ze hopelijk vast minder worden!

woehoe!!! nou ik wil je niet laten schrikken, maar volgens bhmaat.nl kom je uit op een 70F!

en dat is 75E!! hahahahaa... dus jij hebt helemaal dikke boobies!!

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! :136:

heb je al zin om te shoppen??

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook zo inderdaad, het is niet voor niets dat er zes weken voor staat, dus rustig aan nog even. Zeker handig dat je lichaam gewoon aangeeft 'tot hier en niet verder'.

Ach en met wat gekke pijntjes en ongemakjes kan ik wel leven :D Ik heb nu een vrij strak t-shirtje aan en heb voor het eerst zoiets van WOW wat een boobs :1bouncingboobs:

Ben er zo onwijs blij mee! Ze passen echt mooi bij mijn lichaam en ze zijn al mooi van vorm. Dr van der Weij heeft het prachtig gedaan!

Jeutje, dat klinkt wel heel groot zo. Heb ook even gekeken en inderdaad. Wat gek, zo zien ze er echt niet uit namelijk. Als ik zo kijk dan zou ik zeggen dat het een 75C is, nog niet eens een D en helemaal geen E :P We zullen wel zien als ik ga shoppen, heb er inderdaad nu al onwijs veel zin in maar ik moet nog vijf weekjes wachten.

Ach, de tijd vliegt hihi.

Ik vind het wel apart dat elke site een andere cupmaat geeft. Heb ook wel eens gehad dat ik op een 75C of een 75D uit kwam. Ik denk dat ik gewoon moet wachten totdat ik kan passen, dan weet ik het zeker. En al wordt het een 75B, dan ben ik er nog steeds onwijs blij mee :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meissiee!!

vind het zo mooi wat je zegt!

Of het nou een B of een D is het maakt me niet uit ben er blij mee! EN DAAR GAAT HET OM! Laat de rest maar praten meid! Die zijn gewoon JARLOERS!

En idd (mijn vriendinnen zeggen het ook) oooooohhh als wuij straks allemaal kinderen hebben en borstvoeding hebben gegeven dan hangen die van ons en die van jou zijn nog kei mooi!

Ik heb 1 vriendin die jaloers is de rest is superblij!

Maar snapt dat het vervelend is dat je zulke reacties krijgt! owww je wilde toch maar een B/C!!

Ooooh jij bent precies het zelfde als mij! ik krop het ook op en dan gooi ik het er tegen de verkeerde uit! En ik wil het zo graag tegen die gene zeggen over wie het gaat!!!!

Maar meissie je mag er ZO TROTS op zijn! En laat ze maar praten als jij maar gelukkig bent!

Hele dikke kussss :53:

Ik vind jou een toppertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Girly

Ik ben even naar de apotheek geweest, om te kijken of ze daar goeie creme hadden en nu heb ik een pot van het merk Jacob Hooy Vitamie E creme!

Deze creme ondersteunt het herstellend vermogen van de huis bij rimpels, verouderingen en littekens het houd uw huid soepel en jong! Ben benieuwd of het wat is ahha!!

Kussieeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Girly Girls!!

hoe is het hier!?

kan echt niet geloven dat ik alweer meer dan een maand po ben!! :P

echt heerlijk!! eindelijk boobies!!

en met die mooie weer worden de 'blote' jurkjes weer uit de kast getrokken! nu beginnen mensen het EINDELIJK te zien! hahaha.. krijg nu veel vaker te horen dat ze het kunnen ze zien en dat ze echt groot zijn! hahaha..

heerlijk;-)

nog maar 2 weken en dan mag ik eindelijk mijn mooie bhtjes aan gaan trekken! die hangen nu nog met kaartjes en al in de kast! hahaha..

voor de rest eigenlijk niet veel te melden.. merk dat ze nu echt lekker zacht worden! ook als ik de trap oploop voel ik ze een beetje mee bouncen! echt grappig joh.. gisteren pakte ik wat van de grond en toen stond ik op voelde ik mijn borst zeg maar weer naar beneden zakken, hield ik gelijk mijn hand eronder!! dacht minstens dat de prothesen eruit viel! hahahaha.. stond wel een beetje voor gek, maar gelukkig was alleen mijn moeder erbij!

voor de rest merk ik dat mijn rechter borst iets sneller zakt dan de linker, waardoor het net lijkt of dat ze verschillen qua maat.. hoop dat dat nog wel bijtrekt (zal vast wel)..

helaas nog steeds geen leuke bikini gevonden.. maar mijn zoektocht gaat door :136:

Heel veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiiiiiii,

Ja jeetje wat gaat de tijd snel he! Nog maar twee weekjes, die zijn zo voorbij hoor! Ik weet nog heel goed dat je aan het aftellen was, dat leek nog niet zo goed geleden en nu ben je alweer ruim een maand PO. Die bh's met kaartjes er nog aan roepen je al hihi.

Wat heerlijk dat je het vaak te horen krijgt en dat mensen ze groot vinden! Zijn ze bij jou nog erg veranderd qua maat en vorm tussen twee weken PO en nu? Of zijn ze wel aardig hetzelfde gebleven?

hihihihi dat had er wel gek uit gezien als je dat midden in de H&M had gedaan ofzo, meteen naar je borst grijpen :D Ik heb dat ook hoor, dat ik overal ongegeneerd aan mijn borsten zit. Even voelen of ze er nog wel zitten haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.