Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hee suus (met je dikke boobs hahah)

Meid, ik word helemaal vrolijk van jou berichtjes.

Wat heerlijk dat je je zo goed voelt.

En ach ,mensen lullen toch altijd wel.

Bij mij zullen ze het vast ook doen...alleen het laffe is dat ze er dan niet naar vragen.

Zoals je misschien weer was ik de eerste week een beetje teleurgesteld.Dacht dat het allemaal veel groter zou zijn.Ze vielen me tegen.

Nou, had ik die kliniekbh (triumph tri action) gekregen in maat 80C.

Ik was lichtelijk teleurgesteld omdat ik een D wilde...een volle D.

De verpleger(paul) zei nog tegen me.ze vallen groot dus je zal dan wel een D tje aan kunnen van gewone bhs.

Maar goed dat hoorde ik half half en zag alleen dat stomme cijfertje.Met opmeten kwam ik ook op een C/D uit.

Maar mijn 80 C bhtjes paste ik echt niet.

Ik vond die sport bh niet lekker meer zitten Mijn tepels waren zaar geirriteerd en veel jeuk.

Dus ik gisteren naar de hema,voor 16 euro een sportbh voor heavy sporten gekocht.

Stond nog te twijvelen,zal ik 80 C of D nemen.Toch de D gepakt

Thuis gekomen,aan getrokken...wow hij past en goed ook...heerlijk zit die..ooh wat een verschil met dat andere ding...nu merkte ik dat die echt te klein was..mijn boobs kunnen ademen en hebben elk hun eigen cup!!

Ziet er ook meteen beter uit in een truitje.

En spychisch voor mij is het ook beter...heb echt een D.Moet er zo aan wennen stom he?

Ik vroeg gisteren aan mijn vriend van of hij al gewent was...hij zei nee,telkens als ik thuis kom denk ik WOW wat een ballen hihihh

Dus langzamerhand bgint het door te drinken...ik begin er steeds blijer mee te worden...elke keer moet ik ze even in de spiegel bekijken!!!

En ik denk steeds mee, nee groter had niet gemoeten dan waren het echt ballen geworden!!

Heerlijk he...zal blij zijn als ik ook lekker kan gaan shoppen!!!!

Dit wilde ik even met je delen hihihh

groetjes Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Twijfel1

Heee meiden!!

Oeee bijna bijna meid, en dan mag je eindelijk je mooie bh`s aan YEEAAHH! Kaartjes er af en hup aantrekken!

Ik ga maandag shoppen!! Kan niet wachten :-D!!!!!

Owww, nog steeds geen bikini umm???? Hoop dat je snel iets leuks kunt vinden girl, maar je lekker mee kunt zonnen ;-)..!

Wat super dat er steeds meer mensen het op gaat vallen en dat je zulke leuke reachtie krijgt! Voor jou zijn ze mooi, en als de rest ze dan ook mooi vind is mooi meegenomen!!!! Leuk!!!

LAAT DE ZOMER MAAR KOMEN!!!!!!

Suus heb jij oko spierpijn in je armen n je weer meer gaat tillen! ahhaah ik was vandaag allemaal kids aant tillen er merkte gewoon dat ik spierpijn begin te krijgen!! (niks meer gewend he ahhahaha) wel grappig, eerst deed ik dat gewoon elke dag en nergens last van en nu merk je dat toch wel!!

Maar wel erg fijn dat ik gewoon weer alles kan! De stofzuiger leek wat zwaarder te zijn, en minder soepel hahahah, maar dat is weer bij getrokken en nu gaat het weer soepel ;-), krijg meer kracht in m`n armen)

@ marriebarrie wat fijn om te lezen dat je er steeds een fijner gevoel bij hebt! en je ziet wel even geduld hebben (alleen is dat zo moeilijk en een stom woord hahaha)

Hele dikke kussss!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!!

nog maar een week (en een dag :P) en dan mogen mijn meisjes eindelijk gaan genieten van die prachtige bh's die al een paar weekjes in de kast hangen!!!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHH!!! :1bouncingboobs:

ik kijk er zo naar uit!

al lijkt het me de eerste paar dagen wel een beetje eng! om zo zonder ondersteunende sportbh op pad te gaan!

maar goed, die BH's zijn ook van een goed merk, dus ik hoop dat die ook goede ondersteuning bieden!

ik ga denk ik de eerste paar weken nog wel 's nachts met sportBh aan slapen, gewoon voor het veilige gevoel!

snap je?

hahah! twijfel, snap wel wat je bedoeld, maar nee heb ik nog niet gehad!!

ik heb ook nog niet zoveel getild hoor! wel al een keertje mijn hondje, maar die weegt max 15 kg ofzo..

dus ik zal dat ook wel krijgen! we zijn natuurlijk niks meer gewend al die afgelopen weken!

he jammer, kan ik mijn vriend niet meer de boodschappen tassen laten dragen!! hahahaha.. :145:

zo gisteren was het wel ff een spannende dag, mijn moeder had sinds een maandje een knobbel in haar borst en gisteren moest ze daarvoor naar de mamapoli..

gelukkig bleek na wat foto's en echo's dat het een goedaardige cyste (van 7 cm!!!) was, dus die hebben ze leeggezogen en nu is het als het goed is weg!!

pffft.. dat was toch wel even een opluchting! dus daarna ff de stad in gegaan om te shoppen en ja hoor; een bikini gevonden!!! jeeeeeh!!

een rode met bloemen erop, hij is niet heel bijzonder, maar het feit dat hij mooi staat en ik er geen platte tietjes in heb is voor mij al genoeg!!

ik zal wel even een foto maken en in mijn privé- album zetten.

voor de rest gaat hier nog steeds alles goed, ben nog steeds heel blij met mijn twee nieuwe vriendinnen en went ook wel steeds meer! af en toe heb ik nog wel eens zoiets van; oja er zit wat! hahaha.. en met kleding zoeken moet ik echt nog even leren dat ik ook wat lager uitgesneden jurkjes en topjes kan kopen, want dat deed ik hiervoor nooit!

hebben jullie ook dat er nu wel eens kruimels in jullie spleetje tussen je borsten vallen?!? hahaha,.

zo grappig!! dan zit ik een koekje te eten en dan voel ik ineens zo allemaal kruimels naar binnen vallen! en ondanks dat dat niet zo fris is, vind ik het eigenlijk wel heel erg leuk! want hiervoor kon dat niet en heb ik gewoon zo'n spleet dat er eten tussen kan vallen!!! hahahahaha :154:

van de week vloog er zelf een vlieg zo mijn blouse in!! ik gillen, maar daarna keihard lachen!!!

whaaaaaa er kan gewoon een vlieg tussen mijn tieten in vliegen!! Jeeeeeeh!!

pfft, gek wijf ben ik ook af en toe hoor!

hoe is het hier met iedereen? iedereen nog supertevreden met de boobies!??

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!!

nog maar een week (en een dag :P) en dan mogen mijn meisjes eindelijk gaan genieten van die prachtige bh's die al een paar weekjes in de kast hangen!!!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHH!!! :1bouncingboobs:

ik kijk er zo naar uit!

al lijkt het me de eerste paar dagen wel een beetje eng! om zo zonder ondersteunende sportbh op pad te gaan!

maar goed, die BH's zijn ook van een goed merk, dus ik hoop dat die ook goede ondersteuning bieden!

ik ga denk ik de eerste paar weken nog wel 's nachts met sportBh aan slapen, gewoon voor het veilige gevoel!

snap je?

hebben jullie ook dat er nu wel eens kruimels in jullie spleetje tussen je borsten vallen?!? hahaha,.

zo grappig!! dan zit ik een koekje te eten en dan voel ik ineens zo allemaal kruimels naar binnen vallen! en ondanks dat dat niet zo fris is, vind ik het eigenlijk wel heel erg leuk! want hiervoor kon dat niet en heb ik gewoon zo'n spleet dat er eten tussen kan vallen!!! hahahahaha :154:

van de week vloog er zelf een vlieg zo mijn blouse in!! ik gillen, maar daarna keihard lachen!!!

whaaaaaa er kan gewoon een vlieg tussen mijn tieten in vliegen!! Jeeeeeeh!!

pfft, gek wijf ben ik ook af en toe hoor!

hoe is het hier met iedereen? iedereen nog supertevreden met de boobies!??

Liefs, Suus :116:

Yeah feestje bouwen volgende week!!! :43: :43: :43:

Whahahaha heb echt moeten lachen om jouw kruimels en vlieg-verhaal hahahaha, :152: ja heb ik nu ook van die kruimels, hahaha, waar een mens al niet blij om kan zijn, van die vlieg is me nog niet overkomen hahahahaha :154:

Liefs, Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Hahahaha, Een vlieg!! Zit te lachen achter de pc en iedereen hier vraagt wat er is hahha! Weer iets nieuws wat je meemaakt met je nieuwe vriendinnetjes!!

YEEAAAHHHHH je hebt er 1 je hebt er 1 Joeppieee!!!! Nu volgen er meer!! ;-)

Oei dat is wel even spannend idd! Je wilt het niet denken maar stiekem denk je er toch even aan dat het evt echt iets is, Maar gelukkig was het goed!!!!

Mij lijkt het eerst ook raar dat je nu straks gewone bh`s gaat dragen! Nooit gedacht dat ik zo gehecht zou raken aan een sport bh ahhaha! Ik ga ook nog voor de zekerheid slapen met steun! Gewoon voor de veilgheid!!!

OOOOEEEEEE ik ga maandag shoppe, ben zooooo benieuwd of ik iets kan vinden! Ga gewoon alle winkels af ;-) Dan moet het wel goed komen toch??? Leukk Leukk Geld uitgeven, alleen beetje jammer dat ik m`n loon volgende week pas krijg ;-), ach dan is m`n rekening meer gevuld volgende week hahaha! Hahaha kan het nog niet geloven dat ik sta te springen om bh`s te gaan kopen!!!

Meiden fijn weekend!!

Kusssss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Girls!!!

jeeeeh Twijfel!! nog 1 dagje en dan kun je lekker gaan shoppen voor prachtige BH'tjes!!!

wat zal dat leuk zijn zeg!!

ik kijk echt uit naar volgende week! eindelijk mijn bh's aan!!!!

ik heb gisteren bij de Hema zo'n Light sport BH gekocht.. hij zit prachtig, maar merkste wel dat hij niet genoeg ondersteuning gaf! dus heb vandaag toch maar weer mijn Triumph bh aangetrokken! wat een verschil zeg! die zit tenminste wel lekker strak..

jammer is het wel, want die Hema sportBH geeft wel een prachtig decolleté!!

nou ja, vanaf volgende week kan ik toch voor altijd bh's aan die een prachtig decolleté geven. dus wat maakt het uit!! hahahaha... :136:

ik zie hier allemaal goede verhalen over die strapless Wonderbra verschijnen.. die wil ik wel proberen denk ik!

ik heb volgende week een feestje en daar heb ik een heel schattig jurkje voor gekocht.. strapless.. maar kan tot nu toe nog geen goede strapless bh vinden!!

in alle strapless bh's is het flat- chest all over again! en dat wil ik natuurlijk niet meer..

dus ben benieuwd of die wel een mooi spleetje kan geven ipv de boel helemaal plat te duwen..

en anders doe ik gewoon zo plakbh aan.. maar ik ben bang dat die een beetje zwaar aan mijn borsten hangen.. dus ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen.. :unsure:

tips iemand??

Heel Veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Girl!!!

Over welke strapless wonder bra Heb je veel gelezen? (die zal ik ook eens opzoeken ;-) hahaha)

Ik heb nu een bh gekocht die je ook als strapless kunt doen! Maar merk wel dat die ook niet al te stevig als ik die zonder bandjes aan doe! Dus ik moet ook nog een goede strapless bh hebben!

OEEEEEEEE Bijna jou dag girl! (jou boobbiesss shop dag!!!!!!!!!)

Je mag je eindelijk gaan verwennen!

Bij mij was het eigenlijk te warm om te shoppen! dus heb me nog niet op laten meten! Dat doe ik de volgende keer als ik ECHT ga shoppen! (maar de bh`s komen uit een op C YEEAAHH Helemaal happy)

Ben zo benieuwd bij jou!!

Heb je er al zin in??

Hele dikke lieve knuffel!!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hayy meiden!!

door het mooie weer ben ik een tijdje niet op het forum geweest

red het nooit om alles te lezen maar heb zo af en toe wat gelezen

ben blij dat het zo goed met jullie gaat allemaal :D

en jullie al gewone bh's aan mogen

voor mi jgaat het nu ook heel erg snel!! 1 juli is het al nog 27 dagen

echt niet normaal en door het mooie weer denk ik er ook niet heel veel aan dus gaat de tijd nog sneller

(A)

xxxxx shar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeeeeeh!!! Vandaag is dan eindelijk de dag, dat ik mooie bh'tje gaan dragen mag!!

Dag veel te straks zitten de sportBH! Hallo heerlijk mooie Boobieshowende bh'tjes!!!

Ik ben zo benieuwd hoe ik het ga vinden om de hele dag met mijn normale BH aan te lopen!

Aaagh, het word vast genieten! En zeker met dit mooie weer!

Nou dames, ik ga er weer vandoor! Ik ga lekker bh's shoppen! Hihi!!

Heel veel liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeeeeh!!! dat was leuk!! eindelijk de mooie bh's kunnen dragen!!

had 's avonds een feestje en ineens zeiden allemaal mensen; wat is er toch met jou? je straalt helemaal..

en toen ik het zei kwamen eindelijk de lovende woorden; jaaa het is echt heel mooi en het valt echt wel op enzo..

pfoe!! daar heb ik al die tijd op gewacht!!

voel me zo goed!!!

vandaag weer een ander bh'tje aan enzo.. woehoee!! vind het zo leuk!

dat ik nog eens gek zou kunnen worden op bh'tjes had ik nooit kunnen dromen!

ik heb nog 1 bh erbij kunnen scoren, een Sapph 70C, gekregen van mijn lieve schoonmams..

voor de rest niet echt gekeken, want heb al zoveel gekocht! ben allang blij dat ik het allemaal nog pas! hahaha..

bij het volgende salaris kunnen we weer nieuwe bh'tjes scoren! heb er nu al zin in!! jeeeeehh!!

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

OOOOEEEEE leuk girl!!

En wat super dat de mensen het zo goed zien en blij voor je zijn!!! YYEEAAAHHHH!!!!

Hahaha ja raar hee dat heb ik ook!! Ooit wilde niet zoveel tijd in bh`s stoppen en nu krijgen we er geen genoeg van hahahaha!!!!

Aaah wat een lieve schoonmamssieee! Kei leuk!!

Meissie ik spreek je snel weer!!

Hele dikke kusss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk voor je meis, dat je zo straalt en geniet. Helemaal terecht want je boobs zijn prachtig!

En eindelijk lekker verlost van die sportbh! Dan kun je met het mooie weer mooie tops aan waarbij je niet bang hoeft te zijn dat dat gekke sport ding overal bovenuit steekt. Genieten!

Fijn dat je alles nog past :) Is ook zonde als je alles WEER opnieuw moet kopen haha. Lekker he, bh's kopen. Ik ben al zo vaak bij een lingerie winkel geweest hihi. Niet om te kopen, daar wacht ik nog even mee, maar wel om te passen. En dat is zoooooooooooooooooooooo genieten als je om een grotere maat moet vragen. Ik moet nog ruim twee weken met die sportbh, hopelijk gaan die weken snel want ik kan echt niet meeer wachten om ook te gaan shoppen.

Geniet lekker van je prachtige boobs meis!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

WAAAUUWWW meissie Wat mooi zeg!!

Snap echt dat je al die leuke reacties krijgt! Je kunt er zo trots op zijn!!!!!!

Hele dikke kuss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey suus wat lekker dat je zo aan het shoppen bent en geniet! hele zomer nog voor je hihi

ik moet nu over 16 dagen!!!! begin er nu wel meer bij stil te staan en over te denken hoor waaa

vind het zo spannend en heb er zin in!!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiiiiiiii Suus,

Hoe gaat het nu? Lekker aan het genieten van je twee meiden? :D Draag je al volop gewone bh's de hele dag, of ook nog wel eens je sportbh? En 's nachts? Zonder of nog stiekem met?

Ik ben alweer vijf weken PO en slaap 's nachts nog gewoon met de bh aan, ondanks dat dat nu vier weken geloof ik niet meer hoeft. Het voelt wel lekker veilig hihi.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meiden!

weer even een update van mij!!

het gaat zooo goed!! ik ben al bijna weer vergeten dat ik minder dan 2 maanden geleden een operatie heb gehad!

loopt nu lekker te showen met mijn boobies (niet te letterlijk nemen hoor!) maar vind het zo leuk om blousjes en topjes te dragen!!

heb inmiddels meer bh's dan ik in een week aankan, maar ach wat maakt het uit! dat hebben mijn meisjes wel verdiend :136:

's nachts slaap ik nog wel met die sportbh aan, gewoon omdat het lekker zit.. anders bungelt het maar zo in het rond! hahaha..

heb nog steeds niet op mijn buik gelegen, dat vind ik nog wel een beetje eng.. maar goed, komt vanzelf!

voor de rest heb ik soms nog wel eens een pijntje, maar niet noemenswaardig en meestal ook snel weer verdwenen!

hoort er gewoon bij denk ik.. het is toch lichaamsvreemd materiaal en heeft meer dan 6 weken nodig om helemaal te genezen van binnen..

van het weekend ga ik lekker naar Concert at Sea in zeeland, heb ik zo'n zin!

jammer dat het geen lekker weer word, anders kon ik voor het eerst met mijn boobies op het strand gaan liggen! hihi..

voor nu gaat dus alles nog steeds heel erg goed hier! ben er nog steeds zoooo blij mee!!

Sharyva! bijna ben je aan de beurt! begin je al zenuwachtig te worden??

heel veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Girl!!

Wat super hee dat het zo goed gaat! En raar dat je het gewoon soms niet meer in de gaten hebt en als je dan terug gaat denken dat je dan denkt ooh het is nog geen 2 maanden geleden! (heb ik ook)

Hahhahah groot gelijk dat je lekker veel bh`s hebt! Dat hebben ze dubbel en dwars verdient idd! :-D YEEAHH!!

Oooh jaa idd jammer dat het geen lekker weerd word!! Maar hopelijk kunnen we snel onze nieuwe bikini`s aan ;-)!!

Meisss veel plezier van het weekend!!

Hele dikke knuffel!!

:53:

Sharyva!!! Spannend maar komt helemaal goed, we slepen je er gewoon door heen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Meiden

ben heel druk met werk dus de tijd vliegt!!

vandaag ben ik naar het mca geweest voor gesprek met anhestesist enzo

ik word 1400 geopereerd 1 juli dat is gewoon al over 8 dagen!!!

alles is nu duidelijk en heb er hoe gek het klinkt echt zin in hahaha

zolang gewacht eindelijk me tijd!

zodra ik weer op de been ben typ ik een verslagje

jullie alvast heel veel plezier met het mooie weer dat eraan komt en jullie boobies(K)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Suusboob hoe is het met je?? ik zie je foto's nergens!

ik ben geweest hoor :D:D 305 zit er in n et zoiets als jou jij had 280 toch?

meer paste niet die 350 die ik wilde maar het is mooi genoeg zo

in me album staan fotos (K) :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.