Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hihi die moeder van je :D Ik kan mij voorstellen dat je vriend het nog eng vindt om ze aan te raken hihi. Zal die van mij straks ook wel vinden.

Oeeh even spieken met een bikini, wat stoer! Ik zou ook kriebels krijgen dan, om even te kijken :D

Even een vraagje. Heb jij iets van vitaminen geslikt of je huid ergens mee ingesmeerd voor de operatie??

Ik ben een beetje bang dat ik striae krijg omdat ik dat al een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje heb nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis!

Vd weij had mij geadviseerd om vitamine c 1000 mg per dag te gaan slikken, ongeveer 1 maand van te voren mee beginnen en twee weken van te voren beginnen met arnica D6 druppels of tabletjes tegen blauwe plekken en zwelling..

Voor de rest smeer ik ze nu in met bio-oil omdat ik inderdaad geen striae wil en ik heb ook wel eens gehoord dat ze gaan vervellen.. Dus misschien houd ik dat daar ook mee tegen of verminderd het in ieder geval..

Voor de rest heb ik niks bijzonders gedaan..

Whaaaaa ik pas gewoon de BH van me moeder! Echt zo leuk!! Ff stiekem gepast.. Mocht mijn sportBH een uurtje per dag uit dus die tijd heb ik maar stiekem ff genomen om te kijken hoe groot ze nu zijn!

Echt leuk joh! Me moeder gelijk; onee daar gaan mijn BH's!! Moet ik straks in jouw kast gaan kijken.. Hihi!!

Echt zo leuk! Nu heb ik die stomme sportBH maar weer aan! Ach het is voor een goed doel en zo heel

Afgrijselijk is hij nou ook weer niet, ik zeur! Hahaha..

Meiden, fijne avond!

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meissieee,

Ik heb al wel bij de Hema nog een bh gekocht! Daar waren ze in de aanbieding dacht ff shoppe haha!

Wauuwwwiieee kei leuk dat ze groot zijn!

Bij mij is het nu onder 69 en boven 81!

Dus ben benieuwd waar het op uit gaat komen!!!!!

Ik heb foto`s gemaakt op de eerste dag en de 3de dag! nu al eventjes niet!

En nu wel weer foto`s gemaakt van de littekens! even in de gaten houden hoe die gaan veranderen!

Die band het ik voor het indalen en het stevig bij elkaar houden!

Nog 2 weken ff doorzetten!! Komt goed..! het is idd zoals jij zegt voor een goed doen :38:...!

Ik gebruik eigenlijk helemaal niks om nu in te smeren miss wel een idee om dat te gaan doen voor idd het evt vervellen!!!

Ben alleen vergeten om iets voor het litteken te vragen! Zou niet weten wat je daar op kunt smeren voor een beter herstel!! Weet jij dat toevallig!!

Mijn vriend raakt ze ook nog erg voorzichtig aan! zoo lief :55: !!

Ik wil ok zoooooo graag een bikini aan even kijken hoe het nu staat!! Is z`n verschil weet ik niet al! M`n vriend zei al nu staat z`n bandeau bikini jou wel :D (omdat ik er altijd over liep te zeuren dat die bij niet stonden) IK WIL SHOPPEN hahahaha!

Wat leuk de bh`s van je moeder ;-)! kan jij in je moeders kast kijken, oooofffff jou moeder bij jou in de kast of je nog iets nieuws heb gekocht!!!

Alweer 3 dagen po girl dat gaat snel hee!! Zo ben je aan het aftellen en nu heb je ze al weer 3 dagen :3::5::3: SUPER!!!!!

Dikke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha... die vriendjes van ons hebben het ook maar zwaar he!

zo wil je nog geen lingerie winkel in en zo sta je te springen om er bij eentje naar binnen te rennen!!

ja mijn moeder kan straks inderdaad ook bij mij kijken! hihi.. ben ik straks BH's kwijt..

oh dus die band zorgt ervoor dat je straks een spleetje hebt tussen je borsten?? AANHOUDEN DAN! :1bouncingboobs:

bio-oil kan ook op het litteken, maar alleen als het al goed dicht is!!

k zou van de kliniek een litteken creme krijgen, dus ik wacht daar eerst maar op en als die op is kan ik altijd nog verder met de bio- oil of de PCLE creme van biodermal ofzo..

het is wel lekker hoor, een beetje vettig, maar trekt wel snel in!

misschien dat ik dan ook nog even zo'n sportBH ga kopen bij de Hema, als ze toch in de aanbieding zijn!

die zitten net wat mooier in de zin van dat ze er niet zo lomp uitzien! hahaha...

jaaaa.. de tijd gaat ZO snel!! echt grappig..

de dagen voor de operatie gaan langzaam en de dagen erna gaan als een trein!! hihi!

jij bent al meer dan een week po!! heb je nog veel pijn meis??

dikke knuffel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt leuk om jullie ervaringen te lezen.. ik weetn iet zo goed welke bh ik nou moet halen zo sport bh en welke maat want dat akn je toch nooit precie van te voren weten? hoe zijn jullie daar op gekomen??

hahaha ff stiekem al bikini aan heerlijk gevoel lijkt me :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sharyva,

ik heb een sportBH Tri- Action van Triumph.. die heb ik gekregen van de kliniek gelijk na de operatie..

eigenlijk had ik hem al aan toen ik 'echt' wakker werd uit de narcose..

ik vind hem persoonlijk erg lekker zitten en hij is ook niet lelijk ofzo..

je kan deze kopen bij de livera (en vast ook wel op internet enzo)

maar ik denk dat je het beste een sportBH in de kliniek kan kopen..

anders moet je twee opeenvolgende maten kopen en dan passen na de operatie en degene die niet past terugbrengen..

meestal mag dat wel, omdat je inderdaad niet van te voren kan weten welke maat je moet hebben!!

ik zou wel als je bijvoorbeeld ondermaat 80 hebt een 85 kopen, want ik heb normaal 70 en heb een 75 gekregen en die zit echt al strak!! buiten dat sportBH's al sowieso wat strakker zitten kun je natuurlijk wat zwelling hebben enzo..

Hoop dat je hier wat aan hebt!!

houd je nog een beetje vol meid? met dit lekkere weer zou het liefst al in bikini met boobies willen liggen he!?

heel veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Girl!!

Heb net die Bio oil gehaald en vanaaf ga ik die er voor de eerste keer opsmeren!

M`n borsten worden al wel wat soepelder Heerlijk!!!

Zoo ja echt hee de tijd vliegt voorbij heb ik ook! De dagen ervoor gingen echt van ppffffff nog zolang en langzaam dat de tijd ging en nu ben ik alweer 9 dagen po en jij alweer 4 dagen!!!! Woooowwwww of het niet anders is geweest!!!! Alleen de pijntjes dan en nog iets lager maar komt helemaal goed, heb er alle vertrouwen in!!!!

Die bh`s van de hema zien er nog "best" leuk uit, voor een sport bh je hebt ook van die hele oudelijke!!! Deze zijn mooier!! En zitten nog fijn ook! Alles beter dan z`n band! maar nog ff volhouden!!!!

een spleetje zal ik niet echt krijgen! Ze staan wel wat uit elkaar (maar dat was eerst bij m`n borsten ook)

Maar miss straks wel met bh wie weet ahahha! nog ff wachten en dan ren ik naar de winkel!! whhaaaahaha z`n zin in!! (klinkt raar uit mijn mond)

Hoe was vandaag het weer bij jou? Hier niet echt lekker geen zonnetje wel veel wind!!

Dikke kusss en een happy knuffel!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zie die BH vaker voorbij komen!

Misschien toch maar eens eentje aanschaffen voor als ik straks eigenlijk 's nachts geen BH meer aan hoef..

Want hij moet wel stevig zijn vind ik.. En die ik nu aan heb ik voor heavy sport en die van de Hema voor medium tot light geloof ik..

Dus ik wacht er nog maar ff mee..

Die bio-oil is lekker hè? Straks weer ff me Boobies verwennen! Hihi..

Het weer was vandaag niet top.. Hoop wind en vergeleken met gisteren best wel koud! Haha..

Boobies goed inpakken dus;-)..

Nog ff en je bent van die band verlost!

En ach ja zo'n spleetje kunnen we inderdaad altijd nog kweken met een mooie BH ;-)..

Fijne avond meis!

Veel liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...

Mooi om te lezen dat het goed gaat..!! :D Pas alleen wel op dat je niet teveel gaat doen he juist omdat het zo goed gaat! je prothesen moeten nog wel even inkapselen! Zou ik misschien je ww mogen? :D Welke maat heeft je moeder dan van bh..? Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Thanks! Ben er ook echt trots op! Ookal moeten ze nog dalen en vormen enzovoorts..

Mijn moeder heeft 70D BH maat (nu soms een E, maar dat is wel echt te groot voor mij!)

Leuk hè?

Ja ik probeer rustig aan te doen, maar omdat je geen pijn hebt is dat soms echt moeilijk!

Moet denk ik maar gewoon echt denken; nee Suus dat kan je nog niet, je vergeeft het jezelf nooit als er straks een complicatie is die voorkomen had kunnen worden door rustig aan te doen..

Ben ook echt superkortademig! Had iemand van jullie daar ook last van? Soms best vervelend namelijk!

Ik stuur je wel even een pb'tje mii! Goed?

Heel veel liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sharyva,

ik heb een sportBH Tri- Action van Triumph.. die heb ik gekregen van de kliniek gelijk na de operatie..

eigenlijk had ik hem al aan toen ik 'echt' wakker werd uit de narcose..

ik vind hem persoonlijk erg lekker zitten en hij is ook niet lelijk ofzo..

je kan deze kopen bij de livera (en vast ook wel op internet enzo)

maar ik denk dat je het beste een sportBH in de kliniek kan kopen..

anders moet je twee opeenvolgende maten kopen en dan passen na de operatie en degene die niet past terugbrengen..

meestal mag dat wel, omdat je inderdaad niet van te voren kan weten welke maat je moet hebben!!

ik zou wel als je bijvoorbeeld ondermaat 80 hebt een 85 kopen, want ik heb normaal 70 en heb een 75 gekregen en die zit echt al strak!! buiten dat sportBH's al sowieso wat strakker zitten kun je natuurlijk wat zwelling hebben enzo..

Hoop dat je hier wat aan hebt!!

houd je nog een beetje vol meid? met dit lekkere weer zou het liefst al in bikini met boobies willen liggen he!?

heel veel liefs, Suus :116:

Heey suus, had geinformeerd bij livera maar ik laat egwoon me moeder dan wel die andere terugbrengen ik heb nu 75b dus ik neem dan indd gewoon 80 c en d zal vast wel 1 goed zijn :D

ja ik moset nu een tijdelijke bikini halen pff heb zo bandeau maarja lijk vet plat daarmee dus heb me jumpsuit strapless met korte pijpen er maar overheen want hou er echt niet van om zo te liggen hoop echt dat dat verleden tijd is straks :D

en zet jij nog foto;s erop?? van hoe het is geworden ben wel nieuwsgierig !!

xxxxxxx sterkte met genezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai SuuSBoob,

Zo leuk om te lezen dat we dezelfde ervaringen hebben met Van der Weij, de kliniek en ook de BH hahahaha....ook ik heb met gaasjes gelopen omdat dat ding zooooooo irri zit op t litteken. Ben erg benieuwd naar je foto's...z.ou ik je ww mogen? Wens je verder een spoedig herstel liefs Audje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!

zo had een lekker butnacht vannacht!

heb het klokje 5 uur zien worden.. heb 100 keer mijn bed verbouwd, maar de slaap kwam niet!

elke keer als ik op mijn zij draaide dan dacht; neee suus, houd het nou ff een weekje vol, je krijgt zo'n spijt als er iets fout gaat.. dus dan draaide ik maar weer op mijn rug en dan lag ik weer niet lekker.. pfffft..

ben uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar heb geen idee meer hoe..

vandaag voor het eerst weer op de uni kijken, ik voel me goed, dus ik hoop dat ik het volhoud

het is gelukkig maar 4 uurtjes, dus goed te doen lijkt mij (achter de laptop)

en als het niet gaat, ben ik zo weer thuis! :rolleyes:

net weer ff gespiekt naar mijn boobies.. ben zo verliefd! ze zijn gewoon alweer anders dan gisteren!

echt grappig omdat zo te zien!!

gisteren ging ik naar mijn oude werkgever om ze te laten 'zien' zei een oud- collega; nou ik zie er niks van.. :85:

hmpf.. moest ik toch wel ff slikken! :145:

maar heb maar gezegd dat dat komt omdat ik voorheen altijd BH's met opvulling droeg en dat ik er gewoon heel blij mee ben dat als ik me BH uit trek dat ik dan nog steeds borsten heb!

en dat het feit dat zij het niet zag voor mij betekende dat het goed bij mijn lichaam paste..

ondanks dat je weet dat niet iedereen het zal opvallen is het toch wel een beetje jammer dat mensen daar zo direct in zijn! ik zelf zou namelijk gewoon zeggen dat ik het heel mooi vind bij diegene en dat het goed bij haar past..

ik bedoel zo iemand is op dat moment toch helemaal in de wolken daarmee?

maar goed, ik vind ze prachtig en mijn vriend ook (die vind ze zelfs f*cking huge! hahahaahahah) en dat is het belangrijkste! schijt aan de wereld denk ik altijd maar!! :10:

meiden, geniet van de dag!!

Heel veel liefs en een dikke knuffel! Suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee lieve schat!!

Aaah echt waar, nee dat is niet leuk om te horen! Jij bent er kei trots op en dan komt er ff zo iemand en die zegt iets zonder er bij na te denken! Hun beseffen niet wat voor gevoel het is om je bh uit te doen en er ineens nog wel iets zit!!

Meissieee je kunt er trots op zijn en idd schijt aan de rest, als jij er happy mee bent en je vriend ook dan is het helemaal GOED!!!!! Wat de rest er ook van vind!!!!

Andere kijken daar toch anders tegen aan!!

Maar het is niet leuk om te horen!!!

Hoe is het gegaan vandaag op school vandaag???

Oooooh ik had z`n album aangemaakt kom ik niet meer op die hotmail ahha dramaaa!!! Maar het lukt me wel moet alleen even er achter komen hoe ik de site kan vinden die ik door kan sturen naar jullie dat jullie alleen de WW nog in hoeven te vullen!!

(ga nog proberen of ik op die mail kan komen en anders heb ik het morgen zo in elkaar gezet weet nu hoe het moet ;-) op die site na dan ahhahaha)

Meissiee je kunt er trots op zijn hoor!!

Dikke kus en een lieve kroel!!!

Liefss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meissiee!!

Hoe is het nu met je??

Nog steeds happy met niet al te veel pijn??

Wat een heerlijk weertje heee, heb je ook genoten van de afgelopen dagen??

Oooh ik werd vanmorgen op m`n zij wakker auuwwieeee!! Maar tjaa dan zie je ze weer en ben je het zo vergeten :)!! En de shirtjes die je nu aan kan staan ineens mooiern! Er zit vulling in ;-)..!

Meissiee geniet nog van je avond!!

Dikkke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een stomme opmerking 'ik zie er niets van'. Terwijl dat juist ook weer een beetje een compliment is. Ze zien er dan namelijk natuurlijk uit en passen bij je lichaam. Dat is prachtig toch?

Zou ik misschien ook je ww mogen? Dan kan ik nog even naar jou kijken voordat ik ga haha. Heb je nog steeds weinig last? Hoe ging het naar school gaan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meiden!!

Hier weer even een update van mij!!

het gaat hartstikke goed! weinig pijn en buiten wat ongemakjes hier en daar mag ik niet klagen!!

ik ben inmiddels al weer 3 dagen naar school aan het gaan en ook dat gaat prima!

natuurlijk merk ik wel dat ik erg moe ben als ik dan weer thuis kom, maar ik had het niet beter kunnen verwachten!

ook koninginnedag heb ik gewoon kunnen vieren! het dansen was natuurlijk niet voor mij weggelegd, maar een stoeltje en een lekker frisje hebben mij de hele dag op de been gehouden!

vandaag merk ik wel aan mijn lichaam dat ik een 'lang' weekend heb gehad.. het trekt een beetje..

vandaag dus lekker rustig aan doen!

ook kan ik sinds 2 nachtjes weer 'lekker' op mijn zij liggen..

natuurlijk voelt het allemaal nog onwennig en lig ik half niet zo lekker als voor mijn BV, maar het begint te komen!

ik zorg er nu ook nog voor dat mijn borst niet platgedrukt word op het matras, maar een beetje erboven 'zweeft'

ben er nog steeds zo blij mee!!

sinds de laatste foto zijn ze niet meer zo veranderd, niet heel erg tenminste..

zal wel blij zijn als de hechtingen er vrijdag uitgehaald worden! die plakkers jeuken en mijn BH doet zeer op de littekens..

hoe gaat het met jullie??

Dikke Knuffel, Suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee meisje!

Ikheb ook de opmerking gehad je ziet er niks van! (ik had toen een vest aan omdat het toch best hard waaide) Maar toch!

Sommige mensen kijken eerst naar m`n borsten en dan pas in m`n ogen aan als ik ze voor de eerste keer tegen kom (en ik weet dat ze het weten haha) Echt een vreemd gezicht! Ze zeggen het dan ook ooh ja sorry!!

Ik heb koninginnenacht overgeslagen en ben wel op kininginnedag zelf een rondje gaan lopen en op het terras gestaan! Met ook een frisje! Dan zie je iedereen langzaam zat worden ahah! Tot een uur of 6 en toen heb ik het voor gezien gehouden toen kon ik niet meer!

Ik kan ook al een beetje op m`n zij liggen gelukkig niet al te lang maar er komt verandering in ;-)!!!

Oooh ja dat geloof ik meis dat het begint te vervelen! Duimen dat het snel vrijdag is en ze er uitkunnen!

Dikke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een stomme mensen he! die dat zeggen!!

ach, ze verwachten zeker dat we met Pamela Anderson borsten komen ofzo!! :85:

ik denk dat als ik het niemand had verteld, dat niemand het ook was opgevallen!

ja misschien van de zomer in bikini en als ik straks eindelijk weer een mooi bhtje aankan in plaats van die stomme sportBH die ook nog eens alles platdrukt!

dus wie weet zeggen ze straks wel ineens van; ojaa... nu zie ik het wel!?

en zo niet; ik ben er nog steeds superblij mee! en vergeleken met wat ik had vind ik ze heel erg groot..

dus ik vind het wel prima zo! dan zien ze het maar lekker niet!

zij krijgen later lekker hangtieten en wij lekker niet :15:

als ik het tegen iemand zeg die het nog niet wist dan kijken ze ook zo naar mijn borsten en dan weer omhoog, een beetje beschaamd van oh sorry, ik wilde niet kijken ,maar mijn ogen deden het toch! :67: hahahaha..

vind het niet erg hoor! zou zelf ook wel willen weten hoe dat er nou precies uitziet enzo als ik dat nog nooit gezien had..

we moeten er maar aan wennen meid, straks op het strand gaat iedereen naar onze borsten kijken omdat ze zoooo mooi zijn!! hihihihi...

hoelang ben jij nog vrij?

Dikke Knuffel!!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus wie weet zeggen ze straks wel ineens van; ojaa... nu zie ik het wel!?

en zo niet; ik ben er nog steeds superblij mee! en vergeleken met wat ik had vind ik ze heel erg groot..

dus ik vind het wel prima zo! dan zien ze het maar lekker niet!

zij krijgen later lekker hangtieten en wij lekker niet :15:

Heeel goed gezegd, zo is het maar net!!! :153: Je mag er lekker trots op zijn meid, ze zijn prachtig!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeeee meissiee!!

Dat is zeker zo, voor ons is het perfect en dat de rest het niet ziet tjaa dat is hun pakkie aan! :38: Het zou bij ons ook niet staan als we met een grote D of E aan komen!

Straks in ons nieuwe bikini dan gaat het wel opvallen!!!

Ik vind het ook niet erg dat ze kijken! Ik zou dat zelf ook doen idd! zou het erger vinden als ik weet dat ze het weten en dat ze er niks van zeggen! of niks vragen!

Ik ben nog een weekje vrij! Moet zo naar een gesprek met en soort arbo arts!! Dus ben benieuwd!!

Haha mijn vriendinnen zeiden al, als wij straks kinderen hebben gekregen en borstvoeding hebben gegeven! dan hebben wij hangborsten en mag jij nog evt een wissel! hahahaha

Ben er nog ZOOOOO BLIJ mee!!! Wil dat de zomer begint :lol:

Dikke kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.