Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey Suus,

Misschien een beetje laat,maar ook ik wil je heel veel succes wensen vandaag!!!! Alles gaat goed komen,over een paar uurtjes heb je tietuuuuuuh!!!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie

IK HEB ZE!!!!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

woow!! ben zo ontzettend blij!!!

ik zal gelijk even mijn operatieverslagje schrijven;

vanochtend om 7 uur werd ik wakker van het wekkertje; wat betekend dat ik dus lekker door had geslapen die nacht!!

lekker nog ff me haar gewassen en hondje weggebracht..

nou de reis ging super! geen file niks! dus we waren veel te vroeg in A'dam.. maar goed, lekker bakkie en muffin'tje voor mijn mams en vriendje en ik zat daar maar beteuterd toe te kijken! Wat had ik een honger zeg! jeetje..

maar goed, om 10 voor half 11 naar de kliniek gegaan, daar moest ik een vragenlijst invullen en werd eigenlijk gelijk opgehaald (terwijl ik eigenlijk pas om 11 uur op gehaald zou worden)! dus dit was helemaal super!

ik had een superlieve verpleegster, het was haar eerste dag daar, maar het was echt een scheet van een meid!! ik kreeg zo'n lekker stom operatieschortje voor, een muts op en van die gekke blauwe sloffen aan! hahaha..

toen moest ik nog even wachten op de PC.. dus toen hij kwam heeft hij alle tijd genomen om mijn borsten af te tekenen en we hebben lekker zitten kletsen.

daarna kwam de anesthesist en die heeft me lekker meegenomen naar de OK..

daar mocht ik gaan liggen (in de welbekende jezushouding! hahaha) toen ging hij gelijk infuus prikken, dat ging helaas 1 keer mis, maar de tweede keer was het gelijk goed en het deed geen pijn! (dat was me grootste angst!!)

toen ging hij allemaal plakkers opplakken, en hoorde ik mijn hartslag op de monitor.. daarna kreeg ik antibiotica via mijn infuus, en toen de narcose.. daar werd ik gelijk heel slaperig van (zo'n zuster zat heel lief over mijn benen te aaien en me gerust te stellen) en toen hoorde ik mijn hartslag ineens niet meer.. ik gelijk in paniek! hahaha.. maar toen had ik mijn benen over elkaar gelegd, dus die zuster haalde ze ervan elkaar af en toen hoorde ik hem weer! :152:

dus toen was ik er gerust van en ben ik heeeeeeeerlijk in slaap gevallen!

achteraf denk ik echt; waar heb ik me in hemelsnaam druk om gemaakt! het ging zo relaxed en voelde me zo fijn!

nou het volgende wat ik me kan herinneren is dat ik wakker werd toen het bed werd verreden en toen zag ik mijn vriend en mijn moeder.. die heb ik 4x hetzelfde verhaal verteld (ze hebben het gefilmd, heb in een deuk gelegen om mezelf toen ik het terug keek! hahahaah :154: ) zat heel de tijd onder de dekens te kijken en te voelen en zei elke keer; ik heb ze!! ik heb ze!!

die zusters zeiden; meid we vinden het zo leuk dat je er zo blij mee bent !hihi...

ik schijn ook even gehuild te hebben enzo.. ze vonden het zo lief! :131:

nou toen kreeg ik 2 beschuitjes met kaas en een stukje komkommer (wat heerlijk was dat!) en een Cup a Soupje.. echt heerlijk om weer wat te eten.. toen moest ik heeeeel nodig plassen!! dus die zuster op zoek naar zo'n Po- stoel.. maar dat haalde ik niet meer.. dus toen maar mijn infuuszak van de paal afgehaald en naar de wc gelopen!

dat ging echt prima! niet duizelig niks, geen pijn, alles ging zo makkelijk..

op een gegeven moment kwam Vd Weij nog even langs om te melden dat het allemaal heel goed was gegaan en dat hij blij was met het resultaat..

en toen kwam de anesthesist en die vroeg ik me voelde en hij zei dat het heel goed was gegaan en dat ik mijn infuus lekker snel op had genomen, dus dat ik waarschijnlijk niet misselijk zou zijn..

nou dat was ook niet zo!

dus na een uurtje of wat mocht ik lekker naar huis.. ging echt prima, zelf alles aangetrokken, zelf tas gedragen!

meiden echt waar ik heb geen pijn, ik ben niet misselijk, ik voel me zo goed!! ben zelfs nog even naar livera geweest om nog zo'n sportBH te halen, want met de paasdagen is alles natuurlijk dicht en vind het een beetje vies om die BH 4 dagen achter elkaar 24 uur per dag te dragen!

ZE ZIJN MOOOOI!!! echt waar, natuurlijk nog opgezwollen enzo, maar ben nu al zooooo verliefd!!!

ik heb sportBH 75B aan.. klinkt niet veel, maar ze zijn zo mooi! ben er zo gelukkig mee!!! :123: :123: :123:

nou dat was het weer even voor nu! ik ga nog even in de tuin zitten en van het weer genieten!

bedankt voor alle lieve berichtjes! ik heb er heel veel aan gehad! vind jullie lief :53: ..

een hele dikke knuffel van een hele gelukkige Suus!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben super blij voor je dat het allemaal zo vlot is verlopen na je operatie.

en wat stoer dat je nog ff naar de winkel bent geweest. Hoop dat je herstel ook zo zal blijven gaan.

Geniet lekker van je uitzicht :125: en van het lekkere weer.

Knuffie,

Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow suus wat geweldig meid!!

wat ging het goed,jaa ik zou ook in paniek raken als ik mijn hartslag niet meer zou horen hihihih

maar goed jij hebt het door staan nu aftellen voor mij!!

van harte met je twee nieuwe vriendinnen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi suus..

wat super dat het zo gelopen is voor je ..van harte gefeliciteerd met je boobs hoor meid...ik hoop dat je herstel ook zonder al te veel pijn verloopt.....hihihi wel grappig dat ze je hebben opgenomen hoeveel cc is het uiteindelijk geworden ?

dikke knuffel emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden!

Bedankt voor jullie felicitaties!!

Het gaat nog steeds supergoed!

Echt waar ik had het niet beter kunnen dromen!

Ben zo blij!

Heb vanavond heerlijk gegeten, lekker bank gehangen en heerlijk zitten genieten van mijn Boobies!

Ze beginnen nu wat op te zwellen enzo, maar dat hoort erbij!

Hopen dat de nacht goed verloopt, maar mocht dat niet zo zijn, dan heb ik nog steeds niks te klagen! Absoluut niet!

Laat het jullie snel weten!

Veel liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nacht 1 is voorbij..

Ik heb lekker tv liggen kijken totdat ik echt moe was, ik dacht dan val je vast sneller in slaap..

Dat was ook wel zo, maar na een uurtje wist ik echt niet meer wat ik met mezelf aan moest.. Dat slapen op mijn rug is echt een hel!!!

Pffft!! Ben van ellende uiteindelijk maar half op mijn zij gaan liggen..

Maar goed, heb tot nu wel wat pijntjes erbij gekregen, maar dat had ik ook wel verwacht!

Ik kan in ieder geval gewoon zelfstandig uit bed omhoog komen enzo!

Ben zo blij! Vind ze nog steeds zo mooi!

Het gevoel aan de onderkant van mijn borst (van onder mijn tepel tot aan mijn borst onderrand) is helemaal weg, dat is echt grappig! Hahaha..

Verder heb ik nog gewoon gevoel in mijn tepels! Yes ;-)..

Het voelt echt nog heel raar! Alsof je bh opgevuld zit! Omdat ik nog geen gevoel erin heb zeg maar!

Hihi!! Zit heel de dag te voelen! ;-)..

Meiden, fijne Pasen!

Veel liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD!!

Mijn computer was stuk, heb je dus niet eens succes kunnen wensen :( Maar vet stoer man! Ik ben echt blij voor je en wat heerlijk dat je je meteen zo goed voelde.

Op je rug slapen lijkt mij inderdaad ook vervelend, maar misschien went het wel hoor? Op een gegeven moment ben je zo moe, dat je ook op je rug slaapt hihi. Ik ben echt benieuwd naar ze hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Zo weer effe bijgelezen, gefeliciteerd meid!!! :64: Wat super dat alles zo goed is verlopen en je bijna geen pijn hebt! Hahaha, wat grappig dat ze je gefilmd hebben toen je wakker werd, hihi, kan me voorstellen dat je in een deuk lag hahaha :46:

Fijn ook te lezen dat je ze nu al zo mooi vind en zooooo verliefd bent!!! :55: Dat beloofd, want ze worden alleen nog maar mooier.

Wat goed dat je al een beetje half op je zij kon liggen, een kussentje onder je knieën doen kan ook wat de druk op je onderrug verminderen.

Wens je een voorspoedig herstel en ik zie ook echt uit naar je eerste picjes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Gefeliciteerd met je boooooooobs. Ik herken dat gevoel helemaal hoor.....ik heb namelijk ook helemaal geen pijn en ik heb ook geen pijn gehad. :wacko: ik vind het zelf raar dat ik zo iets heb van pijn waar ben je nou..... echt raar. Ik ben super blij dat je zo tevreden bent.

Doe je nog wel lekker rustig aan. Hoe je geen pijn hebt ga je al snel te veel doen. heb ik ook.

Nou meid.

groetjes mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Suus

wat super goed!! heb aan je gedacht hoor gister

dat je ook zo weinig pijn hebt enzo heb echt gelachen om je verslag hoor hahaa

hele tijd voelen lol :P dat zal ik straks ook wel hebben

hoop dat je snel geneest en kan shoppen enz lekker vd zomer op het strand!!

beterschap!

xxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meisje,

Wat was ik blij toen ik van het weekend m`n hotmail opende en er een berichtje van je instond dat alles goed verlopen was! En je bijna tot geen pijn had!! SUPER!!

Miss toch het verschil voor de spier achter de spier!!

Hoop dat op je rug zij slapen nu al wat beter gaat! En anders kun je z`n hoofdsteun lenen hee ik vind het ideaaaal!!!

Zooo meid, we hebben wel goede dagen uitgekozen hee en dat in APRIL al zit lekkere weer heeerlijk! Van de week iets minder (maar wel warm) en dan vant weekend weer 20 met veel zon Jipppieeeee!!

Ben jij ook al zooooo verliefd :55: ???? Heerlijk is het heeee zolang naar uit gekeken en nu eindelijk hebben WE ze!!!

Ik ben gewoon alweer 8 dagen PO dat gaat echt snel!

Al wil ik niet terug denken aan vorige week DI maar komt goed! Ben nu happy en er helemaal trots en blij mee!!

Meissiee doe wel rustig aan, want voor je het weet doe je te veel! (je voelt je niet ziek maar toch beetje rustig aan doen) Laar je lekker verwennen!!! (haahahah makkelijker gezegd dan gedaan, vant weekend wilde ik ook allemaal helpen maar moest gaan zitten volgende keer moest ;-) ik het weer doen)

Ik heb vandaag controle ben benieuwd ik wil zoooooo graag die band uit! Ben hem zoooooo beu!! BLeehhh! En dan als ik m`n sport bh aan had vond ik het helemaal irri om die band weer aan te doen!! Hopelijk straks die pleisters eraf en dan de eindjes van de hechtingen eraf En de band weg ooooooh dat zou heerlijk zijn!!

Meissiee geniet vandaa lekker van het weertje!!

Hele dikke kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey het forum is veranderd!! wat leuk.. ff wennen hoor! best wel een drukke achtergrond enzo ineens!!

meiden! ik ben nog steeds zo super super super blij!!

ze zijn zo mooi!! ze staan natuurlijk nog helemaal strak en ze glimmen helemaal van het opgezwollen zijn, maar wat zijn ze goed gelukt (al zeg ik het zelf! hahaha) :1bouncingboobs:

heb de afgelopen nachten al wat beter geslapen, met dank aan mijn vriendje die een lekker bedje voor mij geklust had!

heb nog steeds nagenoeg geen pijn, tuurlijk voelt het strak en krijg je af en toe een pijnscheutje enzo, maar ik mag echt niet klagen!!

ben wel nog steeds heel erg moe van de narcose, maar hoop dat dat er binnenkort wel uit zal zijn!

lig nu lekker op mijn bedje, ff een tukkie bouwen! hihi..

voor de rest is de zwelling tussen mijn borsten al wat afgenomen, zodat het allemaal wat meer vorm begint te krijgen!

heb het opgemeten; 69 onder en 89 boven!! whaaaa een 70D!!!

nou gaat het allemaal nog lekker slinken enzo, dus zal wel op een 70C of iets uitkomen, maar wat ben ik er gelukkig mee zeg!!

meiden, ik ga lekker even de binnenkant van mijn ogen bekijken!

bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!!

dikke knuffel! Suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAAAAAAAAAAAH 70D??? Jeeeetje toe maar!!

Ik vind het zo heerlijk voor je dat je weinig last hebt. Geeft mij ook weer een goed gevoel. En dat ze goed gelukt zijn. Ga je foto's plaatsen of niet?

Wat lief dat je vriendje zo'n lekker bedje voor je heeft geknutseld. Erg fijn, zulke meedenkende partners hihi. Wat vindt hij er van eigenlijk?

Rust lekker uit meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meissieeee,

Echt top dat je bijna geen last hebt!

Ik ben helaas niet van de band verlost :(..! Nog 2 weken en dan 2 weken een sportbh! Hij heeft de band nu zelfs dubbel gedaan dus nog strakker eigenlijk!

Hij keek me niet in m`n ogen aan hahaha hij zei dat ze erg natuurlijk zijn en hij er erg trots op is ahha nou wel fijn om te horen! En ben verlost van de pleisters een heerlijk gevoel!!

Super lief dat je vriendje een lekker bedje voor je maakt!

Rust goed uit meisje, Dat is nu het belangrijkste!!

Liefsss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaaah echt!! he verdorie wijfie!!

nog 2 weken ff volhouden dan maar!!!

waarom heb je die band? omdat je ze achter de spier hebt ofzo??

ik heb namelijk helemaal niets, geen band, geen verband, noppes..

ik mag nu onder mijn bh- bandje een gaasje of iets stoppen omdat de BH band zo op het litteken drukt... dus even kijken of het daarmee beter word!

hahaha, vet grappig dat hij je niet in je ogen keek! :1boobs:

mijn moeder loopt heel de tijd met haar borsten vooruit en dan zegt ze; ik wil even twee punten naar voren brengen..

en dan ligt ze helemaal in een deuk! whahaha..

voor hun was het natuurlijk ook hartstikke spannend hoe het zou worden enzo, blijf immers wel hun 'kleine' meisje!

mijn vriend vind ze echt prachtig, hij durft ze nog niet goed aan te raken, maar het begint te komen..

af en toe geeft hij even 'een kusje op de tweeling'.. haha!!

vandaag stiekem een bikini aangedaan na het douchen om even te spieken hoe dat eruit ziet!

hahaha alles is nog helemaal opgezwollen enzo dus echt mooi is het niet, maar wow wat groot zeg!! hier ben ik heeeeel blij mee!! :136:

Twijfel, ik hoop dat de twee weken snel voorbij zijn!!

ik ben nu foto's aan het maken omdat het wel leuk vind om bij te houden hoe ze per dag veranderen! hihi..

heb jij al foto's gemaakt meis?

dikke knuffel!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.