Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ik hoop dat die van mij net zo mooi worden als die van jou!

wat een prachtig compliment :58:

die van jou worden nog veel mooier meid! en groter :105:

maar niet te groot natuurlijk; gewoon een maat die mooi bij je past!!

thanks voor je lieve compliment! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie

heb nieuwe foto's geplaatst in mijn album..

vind niet dat ze heel erg veranderd zijn (althans dat komt niet echt over op de foto!)

in het echt zijn ze wat gegroeid en wat meer naar voren komen te staan..

maar ach, dat verschil is minimaal dat het alleen mij opvalt!

ging vandaag mijn kast opruimen, kan ik zo'n strapless zomer jurkje tegen

ik gelijk natuurlijk ff aantrekken; stond leuk joh!!! werd er helemaal happy de pappy van!!

hihi..

heb nu op een ebay een bod gedaan op een Victoria secret bikini; hopen dat ik hem win!!

hahahaha..

Veel Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

OOOOOOEEEEEEE kei leuk!! Ik ga voor de duimen!!!! Dat je hem hebt!

Hahaha zo zou ik ook zijn, gelijk aan trekken! Leuk heee nu zit er vorm is! Jippieeeee kei leuk!

Ik heb toevallig vanmorgen ook nog een foto gemaakt maar ik zie ook weinig verschil nog! Op de foto valt het idd minder op!!

Kussiess :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Girls!!

nou het vervellen is begonnen hoor!!

het bio- oil smeren ten spijt, de eerste velletjes hebben zich al verzameld!!

maar ach, vind het niet zo heel gek!! die huid staat zooooo strak getrokken!!

er moet natuurlijk ff een nieuw velletje geproduceerd worden! en liever vervellen dat striae!

ik kreeg ook een allergische reactie op die bio- oil dus heb nu Mama borsten crème van Zwitsal gekocht.

zit helaas niet de typische zwitsal geur aan :139: maar hij is parfumvrij en daarom wel extra allergie vriendelijk!!

tot nu toe trekt hij lekker snel in en ben dus lekker aan het smeren!

hij plakt niet en voel heerlijk zacht aan!!

eens kijken of dit wel goed gaat!!

voor de rest weer een top dag gehad!

totaal niet het idee dat ik bijna twee weken geleden een bv heb gehad!! wat is dat eigenlijk stom he!?

ik heb nog het meest last van mijn infuusplek! er is zo'n ader opgezwollen en pijnlijk en er zit nog steeds een blauwe plek; hierdoor kan ik nog geen horloge om! dat is echt een gemis joh!!

sta ik op de trein te wachten, zit ik toch automatisch op mijn horlogeplek te kijken! ahahha.. mensen zullen wel denken!

voor de rest merk ik natuurlijk wel dat ze een beetje aan het zakken zijn, de ene dag meer dan de andere..

vandaag wat minder maar gisteren bijvoorbeeld had ik echt het idee dat er heel de dag iemand aan mijn borsten hing!!

dan loop ik ze vast te houden --> moet er echt op letten dat ik er bij na denk dat dat er voor de buitenwereld heeeel raar uitziet!! hahahaha :154:

morgen om 5 uur ('s ochtends!!!! :blink: ) mijn ouders naar schiphol brengen, dus ga maar lekker vroeg naar bed vanavond!!

Heel veel Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Ik vind ze al flink veranderd, begint echt al mooi vorm in te komen! En wat zag ik bh maat 70E?! Whiihoeee staat je super!!! :43: Hoop dat je de bikini binnen haalt!!! :136:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Ik vind ze al flink veranderd, begint echt al mooi vorm in te komen! En wat zag ik bh maat 70E?! Whiihoeee staat je super!!! :43: Hoop dat je de bikini binnen haalt!!! :136:

Liefs, :53:

Hey Eefje!!

thanks!! ik zie zelf het verschil niet zo op de foto's.. maar in het echt hebben ze zeg maar inderdaad wel wat meer vorm gekregen..

ze zijn ook al wat beweeglijker! ik kan ze gewoon indrukken en 'knijpen' zachtjes uiteraard..

Ja die 70E is een Sapph bh van mijn moeder.. moet eerlijk zeggen dat die altijd wel klein vallen hoor!

en mijn borsten moeten zich nog zetten en een beetje gaan hangen enzo..

ben al blij als ik op een C uitkom! hahaha.. :136:

Dus hij is voor de foto wel leuk, maar denk dat ik straks blij mag zijn als ik 70C aan kan! hihi!!

jaaaa!! die bikini is zo leuk!!

hoop ook dat ik hem win.. nog 6 dagen wachten! hahaha..

heel veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Het gaat de goede kant op dus hihi, nou het zou me toch echt niet verbazen als je minstens op een 70D strand hoor! Heb je vast geen bezwaar tegen toch?! haha :136:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Morgen gaan mijn hechtingen eruit!!!!

Jeeeeeeeh eindelijk weer 'normaal' douchen!

Ben benieuwd hoe ze eruit zien!

Hoop dat ze niet te vast zitten, anders kunnen ze me beter weer ff onder narcose brengen tegen de pijn!

Haha! Nee hoor!! Dat was een mopje ;-)..

Dus ik ga er morgen een lekker dagje Amsterdam van maken!

Zaterdag ga ik naar Marco Borsato, dus er moet natuurlijk wel een mooi Boobieshowend jurkje komen! Hahaha!!

Voor de rest gaat het nog steeds hartstikke goed! Geen pijn en ook de ongemakjes (zoals je jas niet zelf aan kunnen trekken en haren föhnen enzo) worden steeds minder!

Vandaag alweer lekker auto gereden (wel in de auto van mijn pa; die heeft tenminste stuur bekrachtiging en schakelt heel licht)

Dus ik hoop dat vd weij er ook tevreden over is!

Dan is het lekker uitkijken naar de 6 weken po!

Dan kunnen we eindelijk mooie bh's en bikini's gaan shoppen!!

Ik heb er zin in!!

Heel veel liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk dat je hechtingen eruit gaan en dat je straks weer kunt douchen. Dat moet vast een heel fijn gevoel zijn hihi.

Hihi een boobieshowend jurkje is wel een goeie aankoop ja. Kun je lekker pronken met je prachtige nieuwe aanwinsten.

Wat heerlijk dat je geen pijn hebt en dat de ongemakjes steeds minder worden. Is weer een fijne geruststelling voor mij :D

En jeetje, ook al auto gereden, dat is niet verkeerd! Ging het goed?

Succes vandaag, doe van der Weij maar de groetjes haha :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee suus wat een positieve berichtjes van je...wat fijn dat het zo lekker gaat.

Ik herken heel veel in je verhaal,ik ben nu 4 dagen po en evaar het net als jou.

Helaas moet ik maandag bij de kliniek zijn dus kom je niet tegen...had wel grappig geweest.

Ik hoop dat vander weij ook tevreden is over zijn werk.

groetjes marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!

nou dat viel weer alles mee!!

de hechtingen lossen vanzelf op! :152: hahaha.. dus niets geen pijn

dit had dus ook al in mijn ontslag papieren gestaan; maarja weet k veel!! :106:

hij hoefde alleen even de knoopjes door de te knippen en toen was het al gebeurd!

hij was heeeeel erg tevreden over het resultaat.. hij zei zoooo dat ziet er mooi uit!:P

en toen hij de pleisters van mijn hechtingen afhaalde zei hij gelijk; ooooooh, dat geneest ook al zo mooi

(hoe bedoel je trots zijn op je eigen werk!! :154: )

maar goed, dat is voor mij natuurlijk wel positief!

toen mocht ik zelf even kijken, en inderdaad het ziet er heel mooi uit!!

als ik nu voor de spiegel sta zie ik ze zeg maar zitten (de randjes van de littekens), maar volgens vd Weij gaan mijn borsten nog zo zakken dat ze er precies overheen vallen..

nou dan hebben ze nog wat te zakken hoor meiden! hahaha... maar goed, dat zien we dan wel weer!

ik zal er straks even een foto van maken..

voor de rest zo'n potje littekencreme mee gekregen en dat mag k nu 2x per dag inmasseren..

nog even voor de duidelijkheid gevraagd of er dingen waren die ik echt niet mag doen (omdat ik geen pijn heb en daardoor nog al heel snel heel veel ga doen)

en het antwoord was; als het geen pijn doet mag je alles, wel gelijk stoppen als je ook maar iets voelt, alleen niet zwaar sporten met je bovenlijf en NIET TILLEN...

duidelijk dus.. gewoon zoals ik het nu doe; alles kan tot ik er iets van voel en tillen doe ik nu ook al niet..

wel jammer.. wil zo graag ff met mijn hondje knuffelen.. maarja nog even wachten!!

hij kruipt nu gewoon lekker op schoot.. hihi..

helaas geen boobieshowend, maar sportbh bedekkend, jurkje gevonden voor vanavond.. dus dan maar mijn eigen kledingkast eens uitmesten! hahaha..

@minimouse; ik heb vd Weij even verteld dat hij over 5 dagen (het was natuurlijk gisteren) een bv moet dan bij een vriendinnetje van mij en dat hij daar wel even heeeeeeeeeeel goed zijn best moest doen, want anders kwam ik hem wel even opzoeken :130:

hij maakte een buiging en zei; ja mevrouw, ik ga mijn uiterste best doen!!

hahaha, nee hoor!! ik weet je naam niet, dus dacht ja kan moeilijk zeggen over 5 dagen moet je een bv doen bij minimouse :118: maar zonder mijn inspraak weet ik ook wel heel zeker dat hij bij jou ook heel erg zijn best gaat doen en er een paar mooie borsten van gaat maken hoor meis! hihihi..

spannend he nog maar 4 dagen!! whaaaaa...

ik kijk uit naar de 6 weken po.. er hangen veel te veel mooie bh's in de winkel; die allemaal op MIJ liggen te wachten! :109:

heel veel liefs! Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meisje wat super!! Geen pijn HEERLIJK hahaha alleen een de knoopjes door knippen en klaar!!!!

En wat goed dat het er allemaal mooi uitziet!! Hahah leuk om te horen hee als ze het mooi vinden en idd trots op z`n eigen werk ;-)..!

?????????????HOE WAS HET BIJ MARCO????????????????

Is het nog gelukt met en leuke outfit te vinden in je kast?

Meisje geniet lekker van de zon!!!

:53: Dikke kusss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAA Marco was gaaaf!!!

Vooral de VIPbox was erg leuk om een keer meegemaakt te hebben!

Privé bediening die zelfs onder het concert elke keer drinken en hapjes kwam ronddelen (jam jam!!)

Gewoon naar de wc kunnen zonder uren te hoeven wachten of je door een mensen massa heen te hoeven vechten!

Met de auto voor de deur parkeren!

Wat heeerlijk is dat zeg!

Jurkje is uiteindelijk heel simpel geworden.. Ik moest ook een beetje haasten dus heb eigenlijk zomaar wat uit de kast getrokken! Hahaha..

Maar het was erg gezellig!

Aan het einde van de avond wel erg last gekregen van mijn rechter borst.. Duidelijk een gevalletje van te veel willen! Eigen schuld, dikke bult..

Dus vandaag maar lekker een chill dag houden en heb vannacht netjes op mijn rug geslapen (voor de zekerheid)

Nu geen pijn meer, dus hoop dat ik niets beschadigd heb daar binnen..

Meiden, geniet van de dag!!

Dikke kus, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah weer fijne verhalen hier! Heerlijk dat ze vanzelf oplossen en dat je alleen even geknipt moest worden hihi. En dat hij ze mooi vindt is alleen maar fijn toch? Ik zou ook trots zijn als ik hem was en zulke mooie borsten maakte :141:

Een buiging? Toe maar, ik zie het al helemaal voor me. Ik heet Nikki, dat mogen jullie best weten. Ik wil alleen niet met achternaam en alles op het forum, omdat ik weet dat werkgevers je vaak googlen en ik liever niet heb dat ze dan hier terecht komen. Haha dat had echt een geniale opmerking geweest 'de borsten van MiniMouse'. Ik denk dat hij heel raar op had gekeken als je dat had gezegd.

In de VIPbox? Toe maar, dat is niet verkeerd hihi. Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Dat je dan last krijgt kan ik mij wel voorstellen, je bent natuurlijk 'pas' 15 dagen PO. Hoe valt alles? Voelt het al een beetje als van jezelf? Zijn ze al een beetje zacht enzo?

Je hebt niets beschadigd joh, no worries komt helemaal goed :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Ooohhh leuk om te horen!

En echt ideaal dat je een eigen wc had! Als je door al die mensen heen moet pffff auwwieee!!

Je moet dat echt keer meegemaakt hebben hee zo super!!!!

Haha je wil altij diets nieuws kopen voor zoiets hee, maar je heb ook altijd nog wel iets in de akst hangen!!!

Heb je nog last gehad van je rechter borst??

Liefssss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa, je moet zoiets gewoon 1 keer in leven hebben meegemaakt! Ik kan het zelf toch nooit betalen, dus was blij dat ik een lieve vriendin heb die mij mee wilde nemen! hahaha..

ja mijn rechterborst zeurt nog steeds een beetje!

je hebt dan toch de angst dat er iets niet goed zit, snap je!

maar het zal allemaal wel loslopen! ik voel verder niks geks in de borst zelf, dus het zal wel een soort spierpijn of genezingspijn zijn ofzo..

weet jij eigenlijk wanneer je moet gaan beginnen met het masseren van je borst?

ik heb ooit eens ergens gelezen dat je je borsten na een BV voor een jaar lang elke dag moet masseren ofzo?

nu smeer ik natuurlijk elke dag die creme op mijn borsten tegen het vervellen en striae enzo (die mama borstencreme van Zwitsal is trouwens echt helemaal top!!) maar ik durf ze niet echt te masseren..

verder heb ik nog een heel mooi bh merk gevonden; La Senza..

dit verkopen ze bij VD (niet zo heel veel helaas) maar ook op internet; www.lasenza.co.uk

ze hebben heel veel van die balconettjes! die zjin echt gaaf!! daar krijgen echt zulke grote borsten in!! en dat is geen push- up..

mijn moeder had er eentje uit Engeland meegenomen; ik trok hem aan en toen zei zelfs mijn vader JEZUS! zo zijn het ze echt groooooot!!! hahahaha..

moet er nog wel even aan wennen hoor!! gelijk allemaal leuke jurkjes erover aangetrokken natuurlijk! hahaha..

moet wel nieuwe kleding hebben merk ik! ik heb bijna niet waarin je kan zien dat ik grotere borsten heb (omdat ik ze voorheen altijd wilde verstoppen natuurlijk)

niet dat ik er asociaal bij wil lopen, maar in de zomer mag je wel iets meer showen toch?? strapless jurkjes enzo..

heb jij al voor bh's geshopt Twijfel?

Liefs! Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

NOU, dat ik heb ik nu ook, Snap wat je bedoeld! heb ook alleen shirtjes waar je het niet in ziet! Heb idd altijd shirtjes gedragen waar ik ze in verstopte haha nu merk ik wel dat ik moet gaan shoppen!

Heb toevallig 1 bh gekocht! Met fel blauw! Ik had hem van het weekend aan maar zit nog niet zoals het moet! M`n sport bh zit nog lekkerder! (klinkt vreemd ahhaha)

masseren durf ik ook nog niet goed, ik doe het af en toe als ik me insmeer met bio oil! Maar echt goed durf ik het nog niet!! Die borstencreme zal ik ook eens gaan zoeken van zwitsal! Mijn litteken is al wel aan het vervellen de rest vn m`n borsten niet!

Moet je wel even in de gaten houden Girl je rechterborst! Mijn pc zei, er kan zomaar niets gebeuren maar let wel op dat je niet te veel doet!

Oeee echt, dan ga ik zo is even spieken ben wel benieuwd!!!

Aaah wat super lief van je vriendinnettje!!

Ik ga nu spieken op die site ;-)..!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Je mag je borsten wel zachtjes insmeren, maar masseren mag je niet doen met ruwe prothesen :6: , zo verstoor je het inkapselingsproces, is een beetje zoals een soort klittenband, de prothese moet zich aan je eigen weefsel gaan hechten, door te masseren kan het zich niet hechten. Dus voorzichtig aan ermee! :38:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je berichtje Eefje!

Stel je voor! Wij allemaal keihard aan de massage! Whahaha.. Had ik straks mooi een probleem gehad!

Die pijn in mijn rechterborst is er nog steeds, maar ik begin me een beetje af te vragen of het niet vanuit mijn tepel komt.. Die doet zo'n pijn! Kan hem bijna niet aanraken zo erg! Dus misschien komt die pijn ook wel daaruit? Dat de BH er een beetje overheen glijdt ofzo..

Of het kan ook nog zo zijn dat het gevoel boven het litteken terug komt en dat dat een beetje zeurt..

Als ik aan mijn borsten zit en er een beetje druk zeg maar doet het namelijk helemaal geen pijn!

Echt vaag...

Herkent iemand dit?

Liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Girl!

Ik herken het wel van de tepel! Die doet bij mij ook zeer! En idd net of m`n bh eroverheen gaat! Met aan en uit trekken van de bh is dat ook erg gevoelig!

Hoop dat je er snel achterkomt waar het aan ligt en dat het snel minder word meissie!

Anders gewoon ff bellen hee!!!

Dikke kusss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!!

nou vandaag gaat het alweer een stuk beter!

heb netjes op mijn rug geslapen vannacht en merk dat dat ook wel helpt!

het is natuurlijk nog volop aan het genezen en kapselen daar binnen, dus moet me gewoon niet te druk maken..

ben gelukkig niet zo snel in paniek hoor! maar als je eerst 2 weken geen pijn hebt en dan ineens wat steken krijgt denk je toch al snel aan een rampsenario met kapselcontractie, rimpeling en draaiing van de prothesen! hahaha..

maar alles zit nog netjes recht en de pijn word steeds minder! :1bouncingboobs:

merk ook dat ze wat bewegelijker worden!! joehoe!!

ik was gisteren nog even naar de hunkemoller geweest, gewoon om even te kijken of er nog mooie bhtjes te vinden zijn in de winkels..

liet me natuurlijk even opmeten; zei ze 70c.. dus ik 3 bhtjes mee nemen.. nou die paste niet hoor!!

alles kwam eruit zetten de cup was veel te klein...

nou dan maar 70D passen.. die zaten beter, maar daar waren geen leuke bh's van en ik wil ze nu toch nog niet kopen, voor het zelfde geld is het over 3 weken weer anders en dan kan ik mijn nieuwe bh nooit dragen..

maar goed, tot nu toe zit ik op 70D dus..

de vrouw van de bh winkel had ook nog een goede tip voor mijn sportbh.. als hij te wijdt ging zitten moet ik geen nieuwe kopen, maar hem gewoon 5 cm instikken!! hartstikke handig natuurlijk!!

ze zegt ja; dat is toch zonde! koop je een nieuwe die je straks bijna niet meer gaat dragen..

vond ik wel een goede tip!!

hoe is het met jullie?

Dikke Kus!!! Suus :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw 70D?? Toe maar, met je mooie grote boezem!! Vet gaaf :D:D

Gelukkig heb je nu weer minder last. Tja, je lichaam roept je dan gewoon terug denk ik. Je hebt ze natuurlijk nog niet zo lang, dus nog even een beetje rustig aan doen he :D

Oeh worden ze al beweeglijker? Wat fijn dan beginnen ze steeds natuurlijker te worden. Die van mij zijn echt alles behalve beweeglijk en knetterhard hihi. Maar goed, ik heb ze pas 24 uur natuurlijk.

Zou ik misschien je ww mogen? Of moet ik dan even een pb'tje sturen? Ik ben wel onwijs blij met jouw topic want dan kan ik bij mij een beetje in de toekomst kijken hihi.

Had jij ook in het begin de hele tijd de angst dat ze zouden draaien, kapsel zou vormen of weet ik veel wat? Ik ben daar echt een beetje bang voor, omdat ik al best wel wat dingetjes doe.

Goeie tip van die sportbh! Dat bespaart weer centjes, die je natuurlijk straks beter kunt gebruiken voor mooie setjes :D

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk had ik die angst! sterker nog; die heb k nog steeds!!

maar je moet gewoon vertrouwen hebben in je lichaam.. het zijn natuurlijk complicaties die niet heel vaak voorkomen.. en tja gebeurd het, dan gebeurd het! we kunnen alleen maar zorgen dat we er alles aan doen om die kans zo klein mogelijk te houden!!

het gaat helemaal goedkomen meid!

vd weij is netjes binnen de lijntjes gebleven en dan is die kans op draaien uberhaupt al heel erg klein!

en kapselcontractie is toch echt iets wat je lichaam zelf regelt.. rust is het beste wat we daar aan kunnen doen!

dus meid, laat je verwennen, doe rustig aan en dan komt het helemaal goed!!

jaaa... 70D!! ben zo blij!! hoop dat het zo blijft! hihi :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.