Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Oeh! spannend!! Dan kan jij me op het laatste moment nog inlichten hoe jouw operatie is gegaan!!

ik krijg ook de 410 en dan 255 cc..

ik hoop dat ik wel een beetje flinke maat ga krijgen, want ik wil achteraf eigenlijk niet denken van; had ik maar wat groter gedaan.. je betaald er toch een groot bedrag voor!!

maar Dr van der Weij zei dat ik er meer spijt van zou krijgen als ik groter zou nemen.. en hij zal het wel weten denk ik dan maar!!

waar wordt jij geopereerd Twijfel?

pffft.. jij nog 17 dagen, ik nog 21.. het is vast zo voorbij, maar het lijkt toch nog best we lang zo! het liefts zou ik morgen al aan de beurt zijn!

maarja, na 20 jaar wachten, kunnen deze 3 weekjes er ook nog wel bij! hahaha

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Suus,

Ik heb net je verslagje alweer gelezen. Leuk zeg dat je al weet hoe of wat. Wel jammer dat er niet meer in kan dan 255cc maar je komt vast wel op een goede maat uit. Missschien had je hem moeten vragen of ze dan achter de spier geplaatst konden worden of dualplane(half onder en half op)misschien dat het dan wel kon.Heeft overigens wel meer herstel tijd nodig en meer pijn wat ik gelezen heb. Of werkt hij daar niet mee?

Nou ik ben ook 21 april aan de beurt maar dan bij dokter Vissr in het Wellness. We gaan dus samen aftellen.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal !

ik ben 22 jr en 1.63 lang en weeg 58 kilo

vrij brede schouders.. ben nieuw hier en heb een vraag

mij dokter adviseert 300 cc ik heb nu kleine b en wil graag volle c kleine d

nu ben ik bang door vele verhaln die ik lees dat het te klein uitvalt

wat denken jullie??

ik hoop dat er iemand reageerdd

groetjes sharyva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sharyva!

Welkom op het forum!

bij welke kliniek ben je geweest? en krijg je ze voor of achter de spier of dual plane?

300cc is een aardige boezem hoor! kijk maar naar Blonde Dollie..

ze heeft 300cc op de spier en heeft een hele mooie volle boezem gekregen!

eetje heeft 255cc op de spier en zijn heeft echt een mooie D..

dus tenzij je een volle E of groter wilt, zit je denk ik met de 300cc goed hoor! en een plastisch chirurg heeft al zoveel vrouwen geopereerd dat hij/zij op het oog wel kan schatten hoe het eruit komt te zien!

wanneer wordt je geopereerd?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus,

Ik heb net je verslagje alweer gelezen. Leuk zeg dat je al weet hoe of wat. Wel jammer dat er niet meer in kan dan 255cc maar je komt vast wel op een goede maat uit. Missschien had je hem moeten vragen of ze dan achter de spier geplaatst konden worden of dualplane(half onder en half op)misschien dat het dan wel kon.Heeft overigens wel meer herstel tijd nodig en meer pijn wat ik gelezen heb. Of werkt hij daar niet mee?

Nou ik ben ook 21 april aan de beurt maar dan bij dokter Vissr in het Wellness. We gaan dus samen aftellen.

groetjes Mireille

Hey!!

Ja ben echt super blij nu ik een datum weet! schiet echt al op! hahaha..

Ik wilde eerste liever onder de spier omdat ik niet zo heel veel borstweefsel van mijzelf heb, maar mijn PC heeft mij verzekerd dat er een natuurlijker resultaat wordt behaald als ik het op de spier laat plaatsen.. :1boobs:

en 255cc klinkt inderdaad niet heel erg veel, maar als ik naar de borsten kijk die Vd Weij heeft gemaakt zijn ze wel heel erg mooi.

Eetje heeft net als ik 255cc gekregen en zij heeft echt prachtige borsten en ik denk wel een D- cup.. dus wie weet komt het allemaal wel goed!

hihi.. :rolleyes:

op welke maat zou jij uit willen komen? en wil je dual plane/ onder of boven de spier?

volgens mij is onder spier inderdaad pijnlijker dan boven, maar dual plane heeft volgens mij de grote hersteltijd nodig..

keuzes keuzes keuzes! hihi

heel veel succes alvast op je consult! dat er maar een mooi maatje uit mag komen toch!?

liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

]

Oeh! spannend!! Dan kan jij me op het laatste moment nog inlichten hoe jouw operatie is gegaan!!

ik krijg ook de 410 en dan 255 cc..

ik hoop dat ik wel een beetje flinke maat ga krijgen, want ik wil achteraf eigenlijk niet denken van; had ik maar wat groter gedaan.. je betaald er toch een groot bedrag voor!!

maar Dr van der Weij zei dat ik er meer spijt van zou krijgen als ik groter zou nemen.. en hij zal het wel weten denk ik dan maar!!

waar wordt jij geopereerd Twijfel?

pffft.. jij nog 17 dagen, ik nog 21.. het is vast zo voorbij, maar het lijkt toch nog best we lang zo! het liefts zou ik morgen al aan de beurt zijn!

maarja,na 20 jaar wachten, kunnen deze 3 weekjes er ook nog wel bij! hahaha

Liefs!

whaha...jij verwachtte wel al heeeeeel erg snel boobs!!

daar zou je toch niet zo heel erg blij mee geweest zijn...met tieten in de kinderwagen :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Ik denk ook dat het vast echt prachtig zal worden je :1boobs:.

CC's zeggen niet zo veel het verschilt echt toch wel per persoon.

Ik zou het natuurlijk erg graag voor de spier willen ivm genezingsproces.

Maar mocht dit niet lukken dan wil ik toch gaan voor dualplane omdat dat toch het mooiste resultaat geeft wat ik op foto's en youtube heb gezien. Het is wel het meest pijnlijk volgens mij. Maar wil er geen spijt van krijgen. Achter de spier kan je spier op de implantaat drukken dat ziet er niet zo mooi uit. Heb foto's hier op de site gezien toen dacht ik nee liever niet achter de spier.

Ik wil erg graag op een volle C uitkomen. Ik wil geen D omdat ik bang ben dat het er erg onnatuurlijk uit gaat zien omdat ik niet zo groot ben. Maar 161 cm en weeg iets van 65 kilo of ietsje meer weet het niet precies. Maar de meiden hier zeggen dat het echt wel mee valt en snel went en dat ze ook een D hebben en vaak korter en slanker zijn dan ik. En op de foto's valt het inderdaad dan wel mee.

Maar toch liever niet hahahahahahah. Ben echt bang. Als ze er eenmaal in zitten komen ze er de volgende 10 jr of langer als dat kan niet meer uit. Dus.....is best moeilijk hoor vind ik. Maar goed.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Suus

bij mij zei hij dat het achter de spier wordt. ik had wel genoeg huid enzo en ruimte

de planning is 29 juni hij belt me 4 april want ik kreeg een week bedenktijd en moest gaan kijken met een bh op hoeveel cc ik kom.. dat ik 300 cc water erin had gedaan vond ik het nog wat te weinig.. maarja het is zo moeilijk om het in te schatten met zakkies in een bh :S

ik zat nu zelf aan 350 te denken ook omdat ik niet heel smal ben bij me schouders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaan jullie ook al binnekort? suus en mireille en ikke 59??

ik weet niet waarom het achter de spier moet eigenlijk ik neem an dat hij er verstand van heeft ik krijg in iedergeval anatomische zo druppelvorm.. dus ben benieuwd maar ik vind net als wat jij al zegt je gaat maar 1x en wil niet dat het dan tegenvalt.. liever wat te groot dan alsnog kleiner dan ik had gehoopt..

wahah heel verhaal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ikke59; haha nee borsten al baby is inderdaad ook geen goed plan, maar je begrijpt wel wat ik bedoel! ik was ongeveer 4 toen ik al mijn moeder ging vragen wanneer ik net zulke mooie borsten ging krijgen als mijn barbie!?? :154: wacht maar tot je 16 bent zei mijn moeder dan altijd (die zelf een volle cup E heeft), maar nee helaas op mijn 16e niks, op mijn 17e niks, op mijn 18e niks.. en je raad het al; nog steeds niks!

en daarom ben ik het helemaal met jouw spreuk eens; wat god niet schiep, schiep de PC!

@Sharvya; ik stond oorspronkelijk ingepland voor 21 april, maar ik ben vandaag gebeld en het is verschoven naar zaterdag 23 april.. 21 april scheen vd weij helemaal niet aanwezig te zijn.. Maar goed, die twee dagen! dan hoef ik in ieder geval voor die dag geen vrij te vragen en kan mijn vriend lekker met me mee!

ik heb het ook geprobeerd met water, maar de consulente zei dat je het beter met Couscous kon doen, omdat dat meer op de realiteit lijkt.. nog niet geprobeerd, maar na mijn passessie weet ik toch wel zeker dat 255cc wil en sowieso niet minder (en aangezien meer niet kan moet ik er maar vrede mee hebben)

heel veel succes met je beslissing! en ik houd je in de gaten op het forum!!

liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@suusboob dan zou k inderdaad ook voor het maximale gaan.. ik denk dat als hij me maandag belt ik vraag of 350 ook mogelijk is of dat hij dan denkt dat het te groot wordt dan kan ik altijd nog 300 beslissen.. die van blonde dollie zijn inderdaad mooi alleen haar borsten waren denk wel groter als mijne nu zijn. Ik ga pas 29 Juni als het kan want ik moet 6 weken vrij van mijn werk ben pedagogisch medewerkster op een babygroep dus moet heel veel tillen wat dan dus niet mag. en in Juni begint de zomervakantie, het liefst ging ik morgen al! haha

wat vind jou omgeving ervan? mij vielen alle reacties erg mee iedereen was wel positief eigenlijk !gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Hee suus!

Ik word geholpen in Breda! In het ziekenhuis door Dr Kolkman!

Ik ben ook ERG benieuwd naar hoe het word, en waar ik uiteindelijk op ga uitkomen!

Ze worden bij mij achter de spier geplaatst!

@sharyva: Ik werk ook met kinderen alleen dan met de leeftijd van 0 t/m 4!

Ik heb 3 weken vrij gekregen! en dan de bedoeling 4de week erg rustig!!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Idd, Suus! Ik hou je op de hoogte! jou laatste dagen en mijn 1ste dagen ;-)..! Maar eerst nog even Aftellen!!!

Whaaaaa Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey twijfel wat leuk ook op een kinderopvang? bij mij 0 tot 1,5 jaar maar die baby's dreumessen wegen ook zo al 10 kilo of meer

ik heb al me vrije dagen opgenomen dan kwam ik op 5 weken en hoop dan nog 2 weken ofzo vervangend werk te kunnen doen op hoofdkantoor en anders is het pech als het me niet lukt dan meld ik me gewoon ziek nog 2 weken ofzo :) vind dat ik met al die vrije dagen ook al genoeg heb opgeofferd

wanneer wordt je geopereerd?? en wat neem je :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus,

Wat jammer nou dat we niet meer op dezelfde dag zijn!!! :unsure:

Maar het scheelt maar 2dagen dus we gaan nog steeds samen aftellen.

Kun je wel al mijn verslag lezen.

Ik moet nog 19d jij nog 21d dan.

@Sharyva: Ik ben nog niet op consult geweest dat heb ik 12 april.Ik weet dus nog helemaal niks. Ik word 21 april geopereerd. En jij?

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Sharyva!

Ik word 18 April geholpen door Dr kolkman in Breda..! Whaaaaaaa erg snel al!

Ik ben smal en 1.70! Er is mij gezegd dat er niet al te veel in kan! Dus ik ga voor de 245cc! Maar het kan alleen maar beter worden toch ;-)..!

Ik heb ook nog zat uren staan als ik niet genoeg heb aan die 3 weken probeer ik die op te nemen! Alleen zit ik dan in de mei vakantie en dan zijn er al veel colleg`s weg..! Maar komt wel goed! heb lieve collega`s die me er wel door heel slepen!

Liefss Twijfel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mireille spannend hoor! ik ga als het goed is 29 juni maar twijfel nog heel erg over de grote dus ik wil misschien nog een consult doen. Hoe groot wil jij gaan ?

@ twijfel ja precies alles is meegenomen toch als het maar groter wordt:D zal vast heel mooi worden

ja daarom ga ik in juni omdat later heel vel collega's zomervakantie hebben

ik hou je profiel in de gaten ben benieuwd!dat is al erg snel 18 april

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sharyva,

Tussen welke cupmaten twijfel je? Ik wil erg graag een volle C. Ik wil echt niet groter. Ben bang dat het erg onnatuurlijk gaat ogen. Veel dames hier op het forum zeggen dat dat erg mee valt en dat ik ook gewoon voor een D zou kunnen gaan. Maar vind dat toch best eng,wil geen spijt krijgen achteraf. Maar te klein wil ik ook niet vandaar dat ik wil gaan voor een lekkere volle C.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel tussen een volle c en een d als ik sommige met d zie vind ik het wel heel mooi maar ik ben natuurlijk erg klein.. dus weer moeilijk inschatten. Een vriendin van mij heb d en die heeft vaak last van haar rug dat moet ik ook niet hebben met mijn werk :133:

hoelang ben jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@miesje; ja echt jammer dat we nu niet op dezelfde dag zijn!! ik had ook liever op de 21e gewild (al is dat maar omdat ik nu weert twee nachtjes langer moet wachten!! haha).. Maar we gaan nog steeds samen aftellen hoor!! en dan ga ik nog lekker even jouw verslagje lezen voordat ik zelf aan de beurt ben!!

nog maar 18 dagen voor jou!! woooeeehoooeee :1bouncingboobs:

spannend he!??

@Sharvya; ja het is altijd erg moeilijk in te schatten hoe het gaat worden! maar wat je wel kunt proberen is een zakje te vullen met couscous en dan totdat je het mooi vind.. daarna meet je af hoeveel couscous erin zit en dat zou dan het aantal cc's kunnen zijn wat je graag zou willen hebben! en dan kan je dat aantal bespreken met je PC wat hij daar van vindt enzo..

ik ben zelf 1.68 en weeg 54 kg.. dus ik ben ook niet heel breed en wil daarom ook niet echt huge boobies, maar gewoon normaal, wat bij mij lichaam past.. en ik denk dat ik daar met 255cc goed bij in de buurt zit!

geen idee wat voor cupmaat dat zou worden.. maar mijn moeder heeft cupmaat E en iedereen denkt dat zij een C'tje heeft, terwijl sommige meiden met een B echt grote borsten kunnen hebben.. dus ik vind het moeilijk om in cupmaten te denken!

en het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat je een grotere maat kleren moet kopen, waardoor deze wel goed zitten op de borsten, maar veel te wijd zijn op de rest van je lichaam.. het moet gewoon in verhouding zijn vind ik zelf.. Dan heb je de natuur een handje geholpen, staan je kleren veel mooier en kun je toch dezelfde kledingmaat houden!

woooooeeee ik vind het zo spannend! nog maar 20 dagen!!

liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeeh nog 19 dagen!! :1bouncingboobs:

heb er zo'n zin in! Zit er nu al zolang naar uit te kijken!

maar pffft, wat duren die 3 weken lang zo! hahaha..

Hoe reageerde jullie omgeving trouwens op jullie BV?

Bij mij weet iedereen het en iedereen mag het weten!!

Ik ga echt nooit meer naar het strand, aangezien ik allemaal vriendinnen heb met mooie grote borsten voelde ik mij altijd het lelijke eendje en durfde ik gewoon niet met een bikini op het strand te gaan liggen.. ook niet met een push-up.. want die blijven ten eerste echt heel lang nat en je ziet het altijd!

dus toen ik vertelde dat ik een borstvergroting wilde, was iedereen daar heel enthousiast over! 'wat goed' en 'wat fijn' en 'wat leuk voor je dat je deze stap durft te zetten' waren veel gemaakte opmerkingen.

Dus iedereen weet alle ins en outs van de behandeling en wil dat ook maar al te graag weten! ze vinden het bijna net zo spannend als ik! Wat voor mij heel fijn is; want dan kan er lekker vaak over praten! zelfs de mannen vinden het heel interessant! hahaha!

ook mijn ouders zijn heel blij voor me, omdat ze weten dat ik er al zolang mee zit! de enige die het eng vind is mijn oma.. maar dat is meer de bezorgdheid over de operatie op zich dan dat ze het niet goedkeurt!

ik studeer zelf geneeskunde en wij hebben daardoor weleens practica waarbij we onze kleren helemaal uit moeten doen (behalve onderbroek), maar dus ook je BH.. Hier had ik wel heel veel angst voor.. maar ik heb gelijk de eerste les gezegd; jongens, ze zijn niet groot, maar over een paar maandjes heb ik borsten.. Iedereen vond dat heel erg leuk en zij vinden het vooral heel spannend om straks het resultaat te mogen zien! hihi..

ik heb eigenlijk 0 negatieve reacties gehad.. als ik die wel had gehad, had ik daar denk ik niet zo meegezeten, want het is iets wat ik wil en niet degene die het er niet mee eens is! toch?

hoe is jullie ervaring hierin?

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee Suus!

Ik heb het zelfde als jou!

Al weet bij mij nog niet iedereen het! (ik ben het nu langzaam tegen iedereen aan het vertellen) Ik heb tot nu toe ook alleen maar leuke reacties! Alleen m`n oma reageerde terughoudend! miss is dat de generatie nog!

Mijn vriendinnetjes leven ook erg met me mee en zijn zelfs ook al zenuwachtig! Erg lief en dat doet mij ook erg goed!

Mijn vader, moeder en m`n lieve vriend staan voor de volle 100% achter me en daar ben ik erg blij mee!

(ik heb het een paar jaar geleden ook overwogen om te laten doen maar toen toch maar niet omdat ik bang was voor de reacties van m`n omgeving! nu ben ik daar stiekem ook nog wel bang voor maar het is voor MIJ en voor niemand anders!!!!!!)

En anders zegt mijn vriend dan zijn ze gewoon jaloers!!!

Whaaaaa nog 14 dagen!! Kan niet wachten!!

Jij nog 19 Whaaaa ook al super snel!!

Liefss Twijfel..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.