Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

hihi,

ja het lijkt me echt heel erg jammer als je het niet tegen iedereen durft of kan zeggen! ik ben zo blij dat mijn ouders en mijn vriend volledig achter me staan, ik zou het echt niet zonder hun kunnen!

dat me vrienden het ook leuk vinden is natuurlijk geweldig, maar als ze het er niet mee eens waren geweest is het vooralsnog mijn beslissing.. en ik denk dat je echte vrienden echt wel weten hoe je in elkaar zit en dat geen beslissing is die over een nacht ijs gaat! toch?

ja oma's zijn denk ik bezorgd en misschien is het ook de generatiekloof.. iedereen doet maar en iedereen laat maar aan zijn lichaam sleutelen..

ik heb gelukkig nog twee oma's en de ene vindt het helemaal leuk en die zegt ook elke keer; dan gaan we wel samen BH's shoppen hoor, meid!

en de andere vind het maar eng.. zou je nou niet even wachten en misschien krijg je wel borsten als je kindjes krijgt.. maar dan leg ik haar gewoon uit dat ik daar niet op wil wachten en dat als je kindjes hebt gehad, je borsten er meestal niet mooier van worden en dat ik er nu gewoon van wil genieten! En dan stemt ze meestal wel is.. ze vindt het gewoon eng dat ik onder narcose moet enzo.. het arme mens :rolleyes:

ooh.. de bikini sites zijn veel te leuk! haha maar kan nu nog niets bestellen, want de precieze maat weet je natuurlijk nog niet!

maar als ik eenmaal 6 weken po ben; bikini's here I come!! hahaha

Xx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Twijfel1

Idd, als de belangrijkste mensen er maar achter staan! Dan is het goed! Dat zeg ik ook steeds tegen mezelf!

Ook denk ik nu zijn we weer wat ouder en wijzer ;-)..!

Mijn vriendinnetjes tegen wie ik het verteld heb zijn trots op me dat ik het eindelijk in gang heb gezet! Want heb het er al zo lang over!!

Mijn opa vind het Prima mijn oma moet nog even aan het idee wennen! Komt vast goed!

Oooh ja echt jaa, als de 6 weken po inzicht komt dan ren ik naar de winkel! Shoppe maar ahha! Ik had het nu net met een sport BH kopen uhmm jaa welke maat precies weet ik niet ahha!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus

ik heb bij mijn topic weer wat getypt :D

ik herken het hoor mijn ouders staan er ook helemaal achter

en eigenlijk iedereen die het weet goede vrienden enzo ook, heb nog geen negatieve reacties gehad gelukkig!

me oma viel me alles mee ik dacht juist dat die er moeite mee zou hebben :unsure:

maar me andere opa en oma weten het nog niet dus die moet ik nog inlichten ;)

voor jou schiet het al op joh!

straks heerlijk met de zomer naar het strand in nieuwe bikini woehoee:D

ik mag 1 juli dus kan nu ook gaan aftellen!!

dat strandverhaal herken ik zo! ik had dat ook liet altijd me topje aan en mensen snapte dat nooit :134:

maar deze zomer ga ik lekker in bikini heb er nu al zin in :136::1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

xxxxxliefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sharyva!

Ja ik zag het; je hebt je eigen topic! wat goed..

lekker he dat je een datum hebt! dan heb je in ieder geval wat vastigheid!

dan kun je lekker gaan aftellen!

Tja, dat strand he.. wat doe je eraan.. zelfs meisjes van 13 hadden grotere borsten dan ik :145: nou werd ik echt strontziek van!

dan dacht ik; lig ik daar met mijn kinderlijfje.. en zo'n meisje van dertien heeft zulke mooie borsten dat al mijn vrienden naar haar kijken..

dan werd ik gewoon jaloers!! Zo stom vond ik dat van mezelf! :140:

Maar goed, nog even en dan kunnen wij ook hele mooie bikini's aan..

en dan hebben wij de weet dat die mooie borsten van die meisjes van 13 ooit gaan hangen en dat die van ons lekker vooruit blijven staan!! muhahaha :154:

(oké, daar is misschien tegen die tijd wel weer een wissel voor nodig, but who cares?)

Doe jij eigenlijk nog iets van belastend werk ofzo? dat je lang vrij moet nemen?

ik ga nog naar school en daar moet ik alleen maar achter een laptop zitten, dus ik mocht van mij pc de volgende dag eigenlijk alweer aan de slag (wat ik uiteraard niet ga doen, maar het zou in ieder geval wel kunnen)

voor de rest werk ik in het ziekenhuis en daar heb ik 3 weken vrij van gevraagd.. ik hoef geen belastende dingen te doen zoals kinderen tillen enzo.. en als het wel zou moeten kan ik daar collega's voor inschakelen!

hoe zit dat bij jou??

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg he! :145: dat had ik dus ook altijd met vriendinnen enzo met winkelen dacht ik altijd van pff dat pas ik niet en was ik ook stikjaloers haha

mij zusje van 15 heb nog meer die gaat al naar en c

grrr

hahaha maar me moeder heb ook niks die zit ook te twijfelen ik zei al je moet het gewoon doen wat makt het uit zij is 45

ik doew el belastend werk babyleidster fulltime ook nog til zo'n 600kg op een dag van de grond uit de box enz wel klote daarom heb ik 5 weken vrij gevraagd en moet ik mayb nog 2 weken vervangend werk op kantoor doen

en als dat niet gaat dan meld ik me maar ziek ofzo denk <_<

wel lekker.. de datum 7 juli is nog niet helemaal vast als hij het in kon plannen ofzo anders word het helaas een week later dus hoop dat het 1 juli blijft !

jij bent al bijna aan de beurt! kan je de hele zomer genieten ha ik helaas nog maar kort in aug want daarna is het weer altijd al minder tenzij het in Sept ook nog mooi is :1big_boobs:

hoe oud was jij ookalweer? zet je er ook foto's op als het klaar is :D van voor en na??

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 20 jaar, van de zomer word in 21.. Lekker een strapless jurkje aan op me birthday! Voor het eerst in mijn leven! Hahaha

Jij bent 23 toch? Wel fijn dat het in 'onze' tijd best wel normaler is geworden om op jonge leeftijd dit soort operaties uit te voeren! Ik denk dat onze moeders er nog niet eens aan durfde te denken toen ze zo jong waren als wij nu zijn!

Mijn moeder heeft cup E en soms zelfs cup F, dus die heeft niets te klagen! Maar ik heb op topniveau gesport tot ik een jaar of 17 was, dus misschien dat daardoor mijn borstgroei niet zo op gang is gekomen..

Ik wil wel foto's plaatsen, maar op dit moment schaam ik me nog zo.. Misschien als ik straks eenmaal borsten heb dat ik er wel foto's opzet.. Vind het moeilijk..

Jij?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1 dec 22 geworden van de winter

ja echt he ik wil ook vet graag zo'n jurk kan dat ook nooit aan dus ga hele zomer erin lopen wahaha :P

nee inderdaad toen waren ze ook nog niet zo ver met borstvergrotingen maar me moeder is nu 45 en die denkt er toch nog wel over na.. misschien als ik het heb gedaan dat ze ook wel gaat ;)

ik zet het er ook pas op als ik ze heb denk hoor haha en weet ookn iet of ik dat wel bloot doe. denk gewoon met bh aan :D

echt goed dit forum weten precies van elkaar wat we doormaken

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi! Zou wel leuk zijn dat jij je moeder nog hebt overgehaald! Dan kunnen jullie samen bh's en bikini's shoppen!!

Pfft, nog 18 dagen! In zou willen dat ik in slaap kon vallen en pas 18 dagen later wakker hoefde te worden! Dan duurt het tenminste niet zo lang! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is maar het beste Sharyva! Gelukkig komen er nu veel feest- en vrije dagen aan! Dan kun je lekker ontspannen en dan zit je voor je het weet alweer in juni!

Gewoon af en toe lekker over dromen! Dat mag best! Maar je zal zien, de tijd vliegt voorbij!

Ik begin ook al een beetje zenuwachtig te worden! Als het maar goed gaat, als ze maar mooi worden, krijg ik wel een spleetje (dat is echt mijn GROOTSTE wens! Maatje minder vind ik niet zo erg, maar een spleetje wil ik zo graag)..

Hoe zien ze er na een jaar uit.. Enzovoorts enzovoorts..

Zo zit ik vol vragen die alleen beantwoord kunnen worden door de loop der tijd.. Pfft!

Ik vind het ook best moeilijk om de controle zo uit handen te geven! Je moet het maar doen met het resultaat van jouw pc.. Pfft, best lastig vind ik dat!

Hebben jullie daar ook last van?

Xx, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Ik vind dat ook echt spannend! Ben nog nooit onder narcose geweest!

Een vriendin van mij vertelde dat het net leek dat ze 2 min geslapen had (in het echt had ze 4 uur geslapen)

Zelf zit ik ook vol met vragen die idd alleen maar beantwoord kunnen worden als het na de operatie is! Whaaaa kan niet meer wachten!

Duurt nu nog 12 dagen!! Maar die gaan zo voor bij! En voor de andere Girls voor je het weet is het JOU DAG!!!!!! (waar we allemaal zolang naar uit hebben gekeken)

Werkse vandaag meiden!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Narcose valt echt mee k heb het 3x gehad voor een operatie aan me neus ( niet plastisch ihihih)

is indd net of je heel kort geslapen hebt!

voor jou schiet het ook op twijfel ben je een man of heb je je gender ding nog niet veranderd aangezien hij dan ook op male blijft?

ik heb ook last van die controle hoor Suus die je weggeeft aan een ander want die kijkt misschien toch anders als dat je naar jezelf kijkt.. ja lijkt me ook echt geweldig dat je een spleetje hebt hihihi :D

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Nou,nee ben geen man ahha maar had nog niet zo goed gekeken en is me niet opgevallen! Als het goed is, is het nu veranderd ;-)..!

Een spleetje zou idd geweldig zijn!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, weer een dag voorbij..

BoobieDay komt steeds dichterbij.. :1bouncingboobs:

De zenuwen zijn eerlijk gezegd wat afgenomen! :59:

Ik denk er nog wel veel aan, maar de angst voor de narcose is wat afgenomen.. Ik moet het er nu eenmaal voor over hebben :145:

En aangezien mijn wens voor borsten groter is dan mijn angst voor de narcose neem ik het maar op de koop toe.. :98:

nog 16 dagjes en 17 nachtjes, dan heb ik ze eindelijk! :63:

wat ik wel nog een beetje een raar idee vind is dat ik er al zolang naar uitkijk, dat ik straks nog 'dat gevoel' ga missen.. :unsure:

als ik er nu over praat vindt iedereen dat heel normaal; zij vinden het namelijk ook spannend en ookal zullen ze soms helemaal gek van me worden, ze luisteren naar me en leven met me mee..

maar straks als ze er zitten en iedereen is er aan gewend, dan praat je er niet meer zo over.. dat lijkt me best een raar idee!!

maar goed, waarschijnlijk ben ik er dan zelf ook aan gewend en anders heb ik altijd dit prachtige forum nog waar ik mijn ei kwijt kan!!

voor nu weltruste! op naar weer een dagje minder lang wachten! :43:

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee meis,

Dat lijkt me idd ook raar! je kijkt er zolang na uit! En je denkt er veel aan! Straks als je net je nieuwe boobs hebt is het ook nog even wennen en dan vertel je er nog over en mensen willen dingen weten!

En daarna is iedereen er aan gewend, Dat lijkt me ook raar!

Idd kunnen we hier ons verhaal kwijt! Want lees hier soms verhalen dat ze nog kunnen veranderen na een jaar!

Over de titel weet ik eigenlijk niet dat heb ik nooit zelf gedaan! Dat werd voor mij gedaan!

Gelukkig zijn je zenuwen wat afgenomen! klinkt stom maar je moet het er voor over hebben! Ik vind het ook nog steeds wel beetje eng die narcose (omdat ik die nog nooit gehad heb) maar je krijg er iets voor terug wat je al super lang wil!

Weet je al hoelang je operatie ongeveer duurt? Die van mij 1uur en 1 kwartier ongeveer zei hij!

Ben gewoon zo benieuwd hoe ze eruit gaan zien, Hoeveel cc het uiteindelijk word en welke cup maat! Hoe het herstel gaat! Enz, Enz!!!!

Whaaaaa nog 16 dagen voor jou!!!!

Kussiessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, begrijp jouw nieuwsgierigheid helemaal!!

ik droom er ook bijna elke nacht over!!

dat ik wakker word in de kliniek met borsten..

maar er is altijd wel iets raars.. of ik vind het helemaal niet interessant (mijn nieuwe boobs), of mijn vriend is er helemaal niet bij, of het is een hele andere dokter.. hahaha.. stom hè!

nog heel even en dan mogen we!

tja die narcose hoort er nou eenmaal bij, we zullen wel moeten.. t is niet anders.. nou ja, we doorstaan hem vast prima en achteraf zullen we hopelijk denken; waar hebben we ons druk overgemaakt!!

Voor nu ga ik even slapen, ik ben kapot!!

nog een dag werken, dan lekker weekend vieren!!

nog 10 daagjes meid! het gaat hartstikke hard!!

Xx, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Jaa idd, achteraf denken we en zeggen we tegen elkaar! Vonden we dat nou zo eng!!

Maar gaat nu echt snel hee!! Waaaaaahhh maar wel super!!

Woeoeeeee jij nog 15 dagen en ik nog 10!!!

Liefssss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat leuk Sharyva!!

wat voor tattoo? en waar??

ik wil er ook graag eentje, maar weet niet helemaal niet waar, hoe en wat..

dus misschien komt hij er wel nooit.. maar wie weet! haha

eerst maar eens boobies!

@Twijfel; ja, hoop dat we dat tegen elkaar kunnen zeggen! hihi..

geniet van je weekendje! daarna is het zo dichtbij meis!! Ik vind het spannend voor ons allebei! hihi.. :1bouncingboobs:

na vanavond nog maar 2 weekjes.. maar ik denk dat ik de avond van te voren pas echt zenuwachtig kan worden!

heb de donderdag ervoor namelijk nog een tentamen, dus eerst daar maar eens op richten, daarna kan ik met volle teugen genieten van krijgen van mijn borsten!!

meiden, geniet van je avond!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk er al jaren over en dit jaar ben ik begonnen met dingen die ik wil uit te voeren ;)

er komt SY me initialen tussen me schouderbladen onder bij me nek zeg maar dat hij nog wel bedekt kan.. wel leuk met straks strappless jurkiess (L) hahaha met sierletters door elkaar heen zeg maar..

ik heb bij mijn topic ook naar je teruggetypt

xxxxx fijne avond :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.