Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Heej Allemaal!!

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal mij netjes even voorstellen!

Sinds jaar en dag wil ik borsten! Al sinds ik een klein murmeltje van 3 was zei ik tegen mijn moeder; "ik wil net zulke mooie borsten als mijn Barbie"

- wacht maar zei mijn moeder (met cup E) dan; jij krijgt ze ook nog wel..

nou ik wacht nu al 20 jaar, maar nee hoor, geen borstjes te bekennen!

En nu ben ik het zat, ik wil gewoon borsten.

ik wil ook een keer een bloot topje aan, ik wil ook een keer een bikini aan zonder me te hoeven schamen en ik wil ook een keer een topless jurkje aan zonder tape, kipfilets en een extra BH!

Ik zit dus al maanden op de fora rond te kijken om zo de juiste informatie op te sprokkelen, die mijn keuze moeten helpen vergemakkelijken.

maar de belangrijkste informatie die ik eruit heb kunnen halen is; niemand is het hetzelfde, ga voor de kliniek/ PC die jou het meest aanspreekt en waar jij je het fijnst bij voelt.

Dat gezegd te hebben, heb ik mijn eerste afspraak (op 12 juli) gemaakt bij Beaucare in Utrecht.

Het is nog de oriëntatie fase, dus als het tegenvalt, kijk ik gewoon nog even verder.

Natuurlijk zou ik graag van jullie horen (of in ieder geval van degene die bij deze kliniek zijn geweest) wat jullie ervaringen hierbij zijn!

ik denk dat jullie mij de komende tijd nog wel tegen gaan komen op dit forum,

dus voor nu een hele fijne dag gewenst en tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Suus

welkom :)

spannend zeg,dat je de eerste stap gezet hebt ,naar een consult.

wat heb je zelf in gedachten?

12juli is zo,voor je het weet,ookal lijkt het nu even lang wachten.

sucses op je consult en hopen dat het je goed bevalt en voldoet aan je eisen en wensen....

greetzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Suus

welkom :)

spannend zeg,dat je de eerste stap gezet hebt ,naar een consult.

wat heb je zelf in gedachten?

12juli is zo,voor je het weet,ookal lijkt het nu even lang wachten.

sucses op je consult en hopen dat het je goed bevalt en voldoet aan je eisen en wensen....

greetzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

Haaj Moontje!

bedankt voor je lieve reactie!

Op dit moment hebt ik cup 70b, maar dat is meer omdat ik brede borsten heb dat het ook echt naar voren steekt, om het zo maar even te zeggen.

Dus zelf had ik zoiets in gedachten als een 70C.. ik denk dat dat ook het mooist bij mijn lichaam past.

maar een PC heeft daar vast veel meer kijk op, met al die borsten die hij al heeft mogen zien.

12 juli is ook best wel snel, ja je wilt ze het liefst gisteren natuurlijk, maar met dit soort beslissingen is een nachtje langer slapen niet zo heel erg.

ik hoop wel dat de wachttijden voor de operatie niet al te lang zijn, aangezien we in september gewoon weer aan de slag mogen!

Maar goed, dat zien we dan wel weer!

Ik laat uiteraard wel even weten hoe het consult is verlopen en wat de volgende stappen zijn!

ondertussen blijf ik het forum lekker in de gaten houden!

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo SuusBoob,

Wat fijn dat je een eerste stap heb genomen, je heb helemaal gelijk hoor dit soort dingen moet je met verstand en geduld aanpakken en niet te snel doen.

Ik zou in eerste instantie gewoon met de PC gaan praten, kijken hoe je er zelf bij voelt zoals je zegt het is vrijblijvend dus je zit nergens aan vast en kan gewoon zo nodig nog verder zoeken.

Ik heb in maart een eerste consult gehad en werd uiteindelijk in mei gebeld dat ik 18 juni geopereerd kon worden. Dat is nog best snel vond ik zelf. Maar dat is natuurlijk in iedere kliniek/ziekenhuis anders. Dus vraag gewoon hoelang de wacht tijd daar is. '

Ik wens je heel veel succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii!!

Spannend he?

Ik ga maandag 5 juli op consult in Belgie bij Beaucare..

Ben ook heel erg benieuwt, hou je wel op de hoogte! x

Hoi!!

ja het is echt heel spannend!

het is echt een droom die uitkomt, ik kan aan bijna niets anders denken!

graag hoor ik hoe jouw ervaringen bij Beaucare zijn!!

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Suus,

ik ben 7 weken geleden geopereerd bij Beaucare door dr Plovier.

Het resultaat is echt super, dus naar mijn mening is Beaucare een goede keus.

Ik hoop dat je consult meer duidelijk zal geven.

Succes in ieder geval!

Gr. Jesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Jesje!

wat super dat je tevreden bent over de kliniek!

ik hoop dat ik over een aantal weken/ maanden ook mag posten dat ik 'nieuwe' boobies heb!

ik ben echt benieuwd naar het gesprek!

Ik zie hier wel al dat de operaties al tot in december gepland staan..

maar ja, dat zien we dan wel weer..

heb jij toevallig foto's van je BV? ik ben zo benieuwd naar resultaten van Dr. Plovier!

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoop ik ook voor je meid, geeft echt zo'n goed gevoel!

Ja, ik geloof dat Beaucare wel een goed lopende kliniek is.

Maar dat is positief toch! Je kunt jezelf op de reservelijst laten plaatsen.

Heb ik toen ook gedaan en werd een aantal weken voor de eigenlijke datum gebeld of ik al wilde en kon.

Ik heb geen foto's helaas, maar er zijn hier wel meisjes die door dr Plovier behandeld zijn:

Maa, Evelien en Poppy. En vast nog wel meer.

Heb je al een idee van hoe groot je wilt dat ze worden?

Gr. Jesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Suus!

Ik ga volgende week vrijdag bij Beaucare geopereerd worden. :101::126:

Ik had na mijn consult gelijk gebeld en kon ongeveer 8 weken later geopereerd worden.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej allemaal!!

nou daar ging ik dan hoor! stijf van de spanning, alsof het al de dag van de operatie was! haha..

ik had mij goed voorbereid op het consult (vragenlijstje netjes meegenomen) en routebeschrijving uitgeprint..

is er een kermis in de stad!!! jeeetje!! heel de weg waar ik natuurlijk doorheen moest totaal afgesloten! gelukkig reed mijn vriend, want ik was denk ik niet heel aangekomen!

uiteindelijk na het zoveelste rondje een vrouw aangesproken die gelukkig is weinig woorden wist uit te leggen waar ik heen moest.

Wij scheuren door die stad!!

10 minuutjes te laat, met dit toch al hete weer, kwam ik aan in het medisch centrum.

ik had me niet hoeven haasten, want ik was toch nog lang niet aan de beurt!!

een uur later dan de gestelde tijd werd ik naar binnen geroepen.

Dr. Vrambout begon gelijk met 'wat wil je?' en 'laten we maar eens even kijken dan'..

toch wel raar dat er ineens een andere man, in het bijzijn van je vriend, je borsten staat te begluren.

maar goed, als aankomend arts weet ik al geen een ander dat deze mensen heel anders naar het lichaam kijken dan de meeste mensen..

nou even gekeken, 2 tellen, shirtje aan, risico's bespreken, vragenlijstje doornemen, prijs opschrijven; heeft u nog vragen?

ik heel dapper mijn briefje te voorschijn getoverd, gelukkig waren bijna al mijn vragen al beantwoord dus nou laten we zeggen, 5 minuten later stond ik weer buiten..

ik kan mijn gevoel op dit moment nog steeds niet goed beschrijven, aan de ene kant had ik het verwacht, want heb al vaker gelezen dat Dr. Vrambout geen lange kletskous is, maar toch heb ik niet gevoel dat dit DE kliniek is..

die dertig euro die zo in een laatje worden geschoven.. ik weet het niet..

toen ik thuis kwam en mijn moeder heel enthousiast vroeg hoe het geweest was kon ik er niet eens een goed antwoord op geven.

en dan komt het onderbuik gevoel en die zegt dat dit hem toch niet wordt.

dus vanavond heb ik gelijk een afspraak gemaakt bij Boerhaave Medisch Centrum, waar ik eigenlijk gelijk leuk werd benaderd..

Maar begrijp me niet verkeerd hoor, niets slechts over Beaucare, want ik werd gewoon normaal behandeld en werd helemaal niet afgewimpeld ofzo, maar ik ben nogal een 'gevoels' persoontje en mijn gevoel zegt nee..

nou, jullie weten hoe het gegaan is! Sorry voor mijn lange verhaal!!

Op naar de volgende afspraak! 30 juli, bij Boerhaave Medisch Centrum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Suusboob,nou ik vind je geen rare ofzo hoor,waarom?

ik vind dat je juist goed erover na denkt en naar je gevoel luistert,toppie toch

als jou gevoel er niet mee eens is,groot gelijk en niet gaan.

op naar de volgende dus,en weer ff aftellen,ik doe gezellig met je mee :1bouncingboobs:

en hopenlijk komt het allemaal goed en kan je je keus erna maken.

sucses...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hey meiden!!

Na al jarenlang te hopen op een spontane groei van mijn borsten ;-) is het er nu eindelijk van gekomen: een borstvergroting!!

Ik heb al verscheidene consults gehad en uiteindelijk is de keuze Dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek geworden!

gisteren tweede consult gehad om alles nog eens goed door te spreken en een operatiedatum te plannen

Het is geworden 21 april 2011!!!! jeeeeeeeeeeeehhh!!! :1bouncingboobs:

- Ben nu al zenuwachtig! hahaha

Ik ben zo blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren!!

Als het goed is komen er bij mij anatomische protheses 255 cc MF van Natrelle in.

ik twijfelde eerst nog wat over de maat, want 255cc klinkt niet heel erg veel, maar hij heeft me helemaal opgemeten en er kan helaas niet groter in.. :145:

Ik hoop dat jullie me in de komende weken kunnen helpen met mijn zenuwen en uiteraard ga ik jullie alles vertellen over hoe de operatie ging en het herstel erna!

Heeft er iemand nog tips over het herstel, eventuele middeltjes die je kan innemen om het herstel te bevorderen en wat voor maatregelen ik allemaal moet nemen voor ik de operatie in ga?

en kunnen julle mij vertellen hoe je de narcose ervaren hebt? Ik ben hier zoooooo bang voor! het idee dat je ineens onder zijl bent, of erger; de spierverslappers werken wel, maar de narcose niet - oftewel je word wakker tijdens de operatie en je kan niets zeggen of doen!!?? IEGH!

jullie zien vast snel weer een berichtje van me verschijnen!!!

groetjes, SuusBoob :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow wat lekker snel nog iets meer dan 3 weekjes!

ik ga ook naar de boerhaave maar dan bij dr roddi!!

spannend he ,ik mag 2 mei!!

ik ben benieuwd naar jou evaring in de boerhaave!!

nog welkom op het forum!!

groetjes mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat leuk!!

Dr. Roddi heb ik ook veel goede verhalen over gehoord!

2 mei al.. voor je het weet is het zover!!

ik kan in ieder geval al niet meer wachten!

ik zal zeker laten weten hoe de operatie is verlopen!

ben zo benieuwd hoe het zal worden!!

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SuusBoob,

Gefeliciteerd met je datum! Spannend he.

Ik denk dat iedereen wel spanning heeft voor de narcose. Ik heb dan sedatie gekregen dat je zelfstandig ademt en dat is heel goed bevallen. Zo ben je weg en dan ben je er weer. Viel echt mee.

Zou lekker makkelijke kleding aan doen en makkelijke schoenen voor na de operatie.

O en ik nam alleen wat extra vitaminen en de voorgeschreven medicatie.

Ben benieuwd hoe het gaat over 3 weekjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij de Boerhaave kliniek geweest en geholpen door v/d Weij.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over hem en over het resultaat! Kheb ook 255 cc gekregen en heb foto's in de galerij staan. Ben op een D cup uitgekomen.

De narcose vond ik helemaal niet erg. Ik moest alleen best een eind terug rijden en we hadden file op de terug weg waardoor ik misselijk werd (maar dat wordt ik in een vreemde auto wel vaker, dus of het alleen aan de narcose ligt?!) Voordat ik in de auto stapte had ik echt nergens geen last van!

Het herstel heb ik als heeeeel easy ervaren! Heb eigenlijk totaal geen pijn gehad, alleen een soort spierpijn en een trekkend gevoel, omdat je huid op moet rekken. Ik voelde me zelfs zo goed dat ik bij 9 dagen PO alweer rustig aan wat ging fietsen en lopen in de sportschool :68: De eerste 5 dagen waren voor mij even bijkomen (ik hield ook best veel vocht vast), maar vanaf daar ging het eigenlijk wel prima.

Ik ben een maand vantevoren begonnen met vitamine c tabletten en twee weken van te voren met arnica druppels (tegen kneuzingen en blauwe plekken) maar die arnica had niet eens gehoeven denk ik. Hij werkt namelijk zo precies en op zijn eigen manier dat je weinig ´kneuzing´ oploopt. Blauw was ik ook helemaal niet (dat hoort ook niet naar mijn mening!!!)

Waar je rekening mee moet houden is dat je je armen niet mag uitstrekken boven je hoofd, dus ik had bijvoorbeeld dingen uit dagelijks gebruik op een goede makkelijke hoogte gezet. That´s it ! :38:

Ik wens je alvast heel veel succes met aftellen en ga ervoor meid! Voor je het weet zitten ze er in en kan je je niet meer zonder voorstellen!

Heel veel liefs

:116: Lotus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jayro; ja ik wilde ook liever een sedatie, maar dat doen ze niet in de Boerhaave en aangezien in persé bij Van Der Weij wilde moet ik maar even op mijn lippen bijten en waarschijnlijk gaat het allemaal wel meevallen!

bedankt voor de tip over de kleding! inderdaad is een vestje of iets met knoopjes makkelijker dan een shirtje dat over je hoofd heen moet! thanks daarvoor!

@Lotus; ik heb net even bij je foto's gespiekt! wat MOOI!! ik zou ontzettend gelukkig zijn als ze zo mooi worden als die van jou! en de maat zou ik helemaal perfect vinden! ik was gisteren voor de tweede keer bij hem op consult om te vragen of er nog meer cc's in zouden kunnen omdat het zo weinig lijkt.. maar dat ging volgens hem niet, omdat je anders de randen van de prothesen zou gaan zien en ik daar later zeker spijt van zou krijgen!

Nou dan ga ik maar op zijn ervaring af! hij zal het wel weten na al die 100'en borsten die hij heeft geopereerd! toch?

ik hoop dat ik op een grote C uitkom.. maar D vind ik ook prima hoor! hahahaha

wat fijn dat jouw herstel zou goed verloopt! ik vroeg aan dr van der weij; wanneer kan ik weer achter mijn laptop werken? Oh, de volgende dag zegt hij echt zo zonder aarzelen!! Dus ik denk dat er wel meer vrouwen bij hem zijn geweest die een 'easy' herstel hebben gehad!

Ik ga er maar niet van uit, want dan valt het weer zo tegen als ik dan net degene ben die er wel last van ga krijgen!

Maar goed... de tijd zal het ons leren!!

ik denk dat ik morgen maar eens even naar de apotheek ga om die arnicadruppels te halen.. baat het niet, dan schaad het niet! toch?

vitamine C is überhaupt goed voor je, dus dat kan ook geen kwaad om daar eens mee te beginnen!

thanks voor de tips in ieder geval!!

jullie horen vast wel hoe het gegaan is! hahaha

fijne avond meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Hoooi Hoooi,

Spannend allemaal hee! We zitten ongeveer gelijk! Jij de 21ste en ik de 18de (april)

Ik ben vandaag op gesprek geweest en ik kreeg te horen dat er dan nog een plekje over is! (nu nog regelen op m`n werk)

Ik krijg anatomische protheses Van Natrelle tm 410! En dan 245CC!

Het aftellen is nu echt begonnen!!

Ik ben ook zenuwachtig voor de narcose! Heb die nog nooit gehad! Maar kreeg een erg goed gevoel bij dr kolkman dus ik ga er voor!

Succes met de laatste dagen! En ik ga je volgen..!

Liefss Twijfel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.