Ga naar inhoud

SuuSBoob : 23 april 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste Reactie

haha!! kan ik me wel voorstellen hoor!

ik wacht nog even tot na de operatie, want ik heb echt geen idee op welke maat ik ga uitkomen!

van bikini's heb ik nu meestal maat 34, voor hetzelfde geld kom ik misschien net uit op een 36 of blijf ik wel op 34, ik krijg immers maar 255cc..

pffft, vandaag weer zo onzeker geworden over de plaatsing..

ik krijg voor de spier, maar lees weer veel verhalen over dat ze dan sneller gaan hangen en zie toch wel veel foto's met rimpeling enzovoorts..

hmpf! ik weet het ff echt niet meer!! :85:

weet wel dat ik sowieso nog vaker onder het mes zal moeten, dat wou ik toch wel een jaartje of 10 uitstellen, maar als ze dan al na 5 jaar lelijk worden! :145:

iemand met ervaring hier op het forum? worden je borsten inderdaad sneller lelijk na een plaatsing voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus,

Ik heb ze ook voor de spier, wel nog maar een jaar, maar net als jij niet heel veel cc's (200cc), met 255cc voor de spier zul je echt niet zo snel hang krijgen hoor, en rimpeling komt bij achter de spier net zo goed voor dus daarvoor moet je het niet doen.

Zal mooi worden hoor, zit je zeker een hele poos (vele jaren misschien 10/15j) goed mee, of je zou veel gewicht moeten gaan bijkomen en weer afvallen of zwanger worden ofzo, en ook dan is het bij iedereen weer anders. Dus kort gezegd, maak je maar niet te veel zorgen hihi, komt allemaal goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeee meissieee!!

Nog maar 12 DAGEN!!! :lol: Oeeee gaat snel!!

Ik lees heel veel verschillende verhalen! Voor / achter de spier! De ene wilt alleen voor de spier de andere juist achter de spier! Bij iedereen is het anders hoe het verloopt!

Is volgens mij moeilijk te zeggen!!

Jij krijgt nu die twijfel fase die ik ook paar dagen terug heb gehad!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik denk het Twijfel! ik krijg nu de twijfelfase!! :134:

Ik hoop gewoon dat het mooi word en dat ik er nog vele jaartjes plezier van ga hebben!

en zo niet, nou ja, dan is het toch al te laat..

Inderdaad wat je zegt, ieder lichaam is anders, ieder lichaam hersteld anders en reageert anders op een lichaamsvreemd product.. het is toch maar afwachten hoe het word.. :rolleyes:

ik ben in ieder geval al blij als ze groter zijn! hihi

ik ben nog niet zo met de voorbereidingen bezig, wel slik ik arnica en vitamine C tabletten.. maar voor de rest laat ik het gewoon een beetje over me heen komen!

Na mijn Tentamens eens lekker het huisje hier opruimen en volledig schoonmaken, dan bedje lekker fris voor na de operatie.. dan kunnen we met een gerust hart geopereerd worden, en niet in de stress te zitten of manlief het huis wel schoon houd :145:

pffft, word wel een beetje gek van mezelf hoor! iedere dag foto's te checken voor borstvergrotingen! Maarja.. dat zal ook nog wel even zo blijven!

@Marrie; jaaaa jij nog maar 21 dagen! gaat snel hè! voor je het weet lig je lekker bij te komen in je bedje! Geniet nog maar even van het lekker op je zij slapen enzo.. dat doe ik in ieder geval wel! ik probeer wel eens op mijn rug in slaap te vallen, maar dat lukt echt voor geen meter :134: dan denk ik; nou ja jammer dan, heb straks een flink aantal weken waarin ik dat kan oefenen! hahaha (heb wel eens ergens gelezen dat als je op je rug slaapt en je hoofd dus niet heel de tijd in de kussens gedrukt wordt, je minder snel rimpels krijgt!! dus misschien heeft zo'n Boobjob wel 3 voordelen! haha Twee nieuwe tieten en voorlopig nog geen rimpels!! :136: )

nou meiden, fijne dag vandaag! geniet van het mooie weer!

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee meissiee!!

Mag ik vragen waarom je die slikt? Arnica en vitamine C tabletten!!

Het is idd nog even geduld hebben meid! We slepen ons er doorheen! Komt gewoon helemaal goed! word alleen maar mooier! Zo denken we gewoon! Het is al snel beter als hoe het nu is toch?

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg van mijn PC het advies om dit te gaan slikken..

een maand van de voren beginnen met vitamine C 1000 mg tabletten en 2 weken voor de operatie beginnen met arnica D6 druppels of tabletten (ik heb voor de tabletten gekozen omdat de die bij het eten in mag nemen en bij de druppels mag je een half uur niets eten)..

Van arnica is niet bewezen dat het helpt, uit sommige studies blijkt dat het hetzelfde effect heeft als een placebo.. maar goed, baat het niet dan schaadt het niet, dus ik vind het wel prima!

vitamine C is goed voor je herstel, maar buiten dat is het überhaupt gewoon goed voor je gezondheid! Arnica is tegen blauwe plekken en zwellingen..

ook heb ik brandnetelthee in huis gehaald wat vocht afdrijvend zou kunnen werken..

jij bent nog maar een week voor je operatie, maar je zou er nog mee kunnen beginnen.. je kunt het gewoon bij de apotheek halen! misschien helpt het wel! sowieso is vitamine C 1000 mg heel goed voor je..

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Whaaaaaaaa jij nog 11 dagen!!!!!! :lol:

Whaaaaaaa Ik nog 6 dagen! :5: Ik begin nu te denken! Oee volgende week word ik wakker in het ziekenhuis (dinsdag ochtend) (en is het nu afwachten hoelaat ik naar huis mag!)

M`n vriend begint nu ook mee af te tellen!

Kusjess :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, leuk hè!!

volgende week heb je ze al!! :1bouncingboobs:

Ja voor onze vriendjes is het ook best wel spannend natuurlijk!

van die van mij hoef ik het echt niet te doen, maar hij weet dat ik het al zolang zo graag wil dat hij er inmiddels wel vrede mee heeft!!

hij is niet zo zenuwachtig als ik, maar uiteraard vindt hij het ook wel spannend!

Hoe is die van jouw eronder? Vindt hij het ook spannend? Wilde hij ook dat je het zou laten doen, of had hij ook zoiets van; nou je bent prima zoals je bent, maar als je het zelf heel graag wil moet je het doen!?

nog 11 daagjes! pfft.. klinkt nog zover weg.. maar goed, de dagen gaan zo snel voorbij.. gelukkig..

jij nog 6! gaat echt heel hard hoor meis!

spannnneeennd!! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Oeeeee, gaat nu opschieten!!! :5::5::5::5:

11 dagen klinkt ver weg gilr maar gaat ook erg snel! Je zit al binnen de 2 weken! Als je dadelijk onder de 10 dagen zit gaat het helemaal snel!

We slepen elkaar erdoor heen!!

Van mijn vriend hoefte het ook niet! Maar hij staat er wel voor de volle 100% achter! Hij zegt als jij je daar beter door in je vel voelt moet je het ZEKER doen! Ik ga nu bijna (2mei) 7 jaar met hem! Dus hij heeft het altijd mee gemaakt! Dat ik me er zo onzeker door voel! Hij zei dan altijd super lief, dat ik me nergens voor hoefte te schamen! En dat hij me mooi vind zoals ik ben! Maar nu ik eenmaal de knoop heb doorgehakt vind hij het (stiekem) toch wel leuk! :38:

Hoelang ga jij al met je vriend?

Ik vind het nu toch wel ECHT super spannend worden! Nu gaan m`n collega`s al zeggen dat ze me echt gaan missen enz! Komt echt dichtbij!

Super lief sharyva!! :53: Ben ook echt zo benieuwd!!!

Liefsssss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gaat snel hoor! morgen zit ik op de 10 dagen alweer..

morgen ook tentamen :134: , maar goed, ga ff proberen te vlammen!

dan weer keihard leren voor de week erna!

donderdag de laatste, dan heb ik maar 2 daagjes om me echt zenuwachtig te maken! hihi.. Dan heb jij je boobs al Twijfel!!

ik ben al 4 en een half jaar met mijn vriendje..

hij zegt ook altijd; al die 4 jaar dat ik met jouw samen ben loop je al te zeggen; ik wil TIETEN.. dus hij is er inmiddels ook wel aan gewend :rolleyes:

Hij staat dus ook volledig achter mij hoor! Gelukkig :136:

tuurlijk hoef ik me bij hem nergens voor te schamen, maar stiekem doe ik dat uiteraard wel.. hoop dat dat straks weg is en dan hij eindelijk helemaal van me kan genieten en ik mij volop bloot kan geven aan hem!!

mijn vriendinnen zeggen ook elke keer, nog 2 weken meis! dan heb je ze!!

leuk hè??!! :126:

nog maar bijna 5 dagen!! WOEHOE!!

nog maar een paar daagjes werken en dan kun je je helemaal overgeven aan de zenuwen en de voorbereiding op de operatie zelf!

is het nog gelukt met die vitamine c? of ga je het niet slikken?

Liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee meid

Je hoeft je idd niet te schamen maar je doet het stiekem idd wel! Meid binnen 2 weken hoeven we dat allebij niet meer!!!! Heerlijk dat gevoel!!

Heel veel succes morgen! Zal aan je denken en voor je duimen!!!!!

Leuk is dat hee dat je vriendinnetjes mee leven! Ik vind dat zo LIEF!!!

Ja vitamine C heb ik nog gehaald! Kan nooit kwaad natuurlijk ;-)..! THNX!!

Ik moet idd nog 3 dagen werken en dan is het voor mij ECHT bijna zover! Dan kan ik me extra zenuwachtig gaan maken Whaaaaaa!!

Succes morgen girl..!

Liefss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Whooeeeeee Nog 5 dagen Whaaaaa!!!

Yeeaaaaahhh jij nog 10 dagen! (nu nog 2 cijfers morgen nog maar 1)

Meid veel succes je kunt het!

Nog een dag werken dan heb ik vanaaf mylene Party (ken je dat?) De nieuwste snufjes van make up, en creme enz! Me nog even verwennen voor dat ik onder het mes ga haha! :38:

Denk aan je :53:

Liefss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat leuk!!! Lekker ff tutten en meidendingen doen!! hihi.. :43:

nee dat ken ik niet, weet dat er van die party's bestaan, maar wist niet dat dat mylene heette..

leuk toch!! nog ff lekker snuffelen en make- uppen!!

ik heb vroeger in een parfumerie gewerkt, dus ben ook echt van het tutten enzo.. lekker ff een momentje voor jezelf!

EN niet te vergeten, het is een lekker tijdverdrijvend! want zolang je lekker aan het tutten bent, gaat de avond snel om en hoef je weer minder lang te wachten op je borsten !! :01:

veel plezier vanavond!!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 7april geholpen.

Ik ben 1,80m en best heel slank, mijn omvang is 73cm. Ik heb anatomisch dual plane, en 375cc gekregen.

Dootdat mijn omvang niet heel groot is, is die 375cc ook gelijk een D cup!

Ik weet natuurlijk niet wat jouw maten zijn, maar minder cc's hoeft zeker niet te betekenen dat je ook een kleinere cup-maat krijgt!

Ik was nu voor de 4e keer in mijn leven onder narcose gegaan, en ik vind het heerlijk!!!

Het is echt niet eng, en hoe rustiget je in slaap valt, hoe rustiger je er ook weer uitkomt! Je valt gewoon in slaap, zoals je normaal in slaap valt! Je hebt niks door!

Ik werd om 8.00u onder narcose gebracht, en om 9.05u was ik alweer wakker! Dus 5 min na de operatie al!

Ik heb ook niet meer na-geslapen omdat ik helemaal hyper de pieper was nadat ik mijn nieuwe borsten had gezien!!!

Succes met alles, maak je vooral niet druk, het stelt echt allemaal weinig voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sintje! bedankt voor je lieve berichtje! :116:

Het stelt me in ieder geval voor nu weer een beetje gerust!

tja, we zien wel hoe die maat uit gaat vallen.. ben met alles blij denk ik! :rolleyes:

wat fijn dat het bij jou zo goed is gegaan! en een D-cup! WOW! en dat al na 5 dagen na de operatie! Volgens mij kan het dan alleen nog maar groter en mooier worden!

waar ben jij geopereerd?

mijn maten heb ik eerlijk gezegd al heel lang niet meer opgemeten, moet ik toch wel weer eens doen; zo even op zoek naar een meetlint :131:

succes met je herstel! heb je veel pijn?

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Ik zat even mee te lezen Sintje! Dat is idd een hele gerust stelling

Ik ben zelf nog nooit onder narcose geweest dus daar ben ik wel erg zenuwachtig voor! Maar hoor nu steeds vaker dat het net lijkt of je gewoon geslapen hebt!

Ik heb toevallig gisteren m`n maten opgemeten!

Mijn omvang 69 (wist ik eigenlijk niet eens dat het zo klein was)

M`n borsten 73!

Ik vind dat altijd wel erg leuk die nieuwe snufjes! hahaha En idd daar heb je helemaal gelijk in! Je avond vol plannen dan is het sneller avond zodat je lekker kunt gaan slapen en weer een dagje dichtje bij DE dag bent!

Whaaaaaaa jij morgen nog maar (in de 1 cijfer) 9 dagen!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe is je toets gegaan meid??

Kussiessss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi wilde net wat terug gaan typen, heeft mijn hondje een bol wol helemaal uit elkaar getrokken! das nog best wat werk om die bol weer op te rollen!!

ja morgen gaan we naar de 1- cijferige aftelfase!! dan gaat het echt hard!

Maar jij moet er morgen nog maar 4! wat vind je daarvan!! jeeetje!! dat is niks!! voor je het weet lig jij op die tafel! en daarna heerlijk in je bedje na te slapen MET BOOBIES!! :1bouncingboobs:

ik kijk zo uit naar je verslagje!! Hoop zo dat alles goed gaat en dat de narcose meevalt en dat je de borsten hebt gekregen die graag zou willen hebben!!! :1big_boobs:

ik moet nog steeds even opmeten.. vergeet het steeds, hihi!!

zal ik straks eens even gaan doen!

nou 4 cm verschil met bovenlijf en borstomvang.. dat moet straks wel een stukje meer zijn toch!! :1bouncingboobs:

heel veel plezier vanavond!!

Liefs, Suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Oooh echt, ja dat is veel werk idd!

de ene keer besef ik het wel en dan weer niet maar nu toch wel echt hoor! Morgen nog maar 4 dagen whaaaaaa!!!!

Jij bent nu ook al erg dichtbij! De 1 cijfer aftelfase idd!Is voor jou ook al erg snel dichtbij!

Ik heb wel internet op m`n mobiel maar daar doet deze site het niet! Miss kan ik je evt op de hoogte houden via hotmail???

(je zal je mobiel toch wel bij je kunnen hebben als je een nacht moet blijven???)

Jaaa erg eigenlijk hee! 4 cm verschil! Ik heb dat nog nooit opgemeten nu weet ik waarom ;-)

Ik ga me nu omkleden voor de party! Ben benieuwd wat ze allemaal hebben ;-)!!!

Kussiessss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje allemaal mensen die al snel nieuwe boobies krijgen! Leuk om jouw gedachten en afwegingen te lezen, ik kan mezelf er voor een groot deel wel in herkennen. Ik ga jouw topic in de gaten houden, zeker omdat ik waarschijnlijk naar dezelfde chirurg ga. Ben echt benieuwd naar je ervaringen en hoe het wordt, maar het word vast en zeker mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.