Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hij koos dat voor mij eigenlijk aan de hand van mijn wensen. Laat je foto's maar zien aan hem, dan weet hij wat je bedoelt :D

dag pieppkeee,

probleeem is dat ik teveel fotos heb, wat gaat hy doen als hij die allemaal ga zien en meot gaan beslissen?! uiteindelijk zijn ze allemaal toch ne beteke anders , so I dont know what to do... <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag meiden ik word depri omdat ik steeds onzeker ben van aantal cc en de cupmaat, ik vind vele borsten hier mooi, maar wil qua grote zoals barbieblondie of zoals die van saartje :1bouncingboobs:

@ mii: bedankt dat je het vraagt maar was zo depri dak er ier ff ni kon opdage, het is ni persoonlijk bedoel natuurlijk maar ben steeds zo onzeker, nu dat the big day nadert :unsure:

ik wil mooie 'normaal grote' boobs maar wil tegelijk ni van ''10 km'' opgemerkt worde, je weet wak bedoel... Ik weet dat ik 1 ding wil en dat is dat ik weinig spleet en volle boobs wil, das wss high profile als ik zo fotos bezie maar of ik die high profile gedoe mag kieze dat weet ik niet :blink:

anyway ik ben super zenuwachtig en men vriend zaagt heel den dag dat ik niet te groot mag hebbe :blush:

Ik wil dat ook ni maar die waarschuwt me elke dag en ben da ne beetje zat....

Wrm zou ik voor cup C gaan als ik al B heb, ik denk dan bij me zelf van , wrm al dien pijn voor 1 cupmaat die ge wss ni zou kunnen opmerke. Het mag toch minstens een D zijn, gezien ''siliconetette"" toch wa anders uitkome bij cupmate, een egt d is toch ni hetzelfde als een d bij een borst met implanate , tOCH?

pfff ik zaag wss ma ben het ff super zat :(:139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen neem foto's mee waar borsten op staan die JIJ mooi vind.

Tuurlijk is het lief dat je vriend meedenkt maar jij moet ermee door het leven.

Aan de hand van die foto's bepaald plovier wat bij jou mogelijk is en mooi staat.

Het aantal cc's wat je nodig zal hebben kan je zelf toch niet inschatten. Plovier dus wel, aan de hand van het zien van de foto's die je meeneemt.

Ik haalde met 475 cc een cup E terwijl een ander met 600 cc een cup D haalt, er is dus echt niks van te zeggen.

Breek je hoofd niet over het aantal cc's en of het high profile of medium moet worden want dat bepaalt plovier toch tijdens de operatie.

Ik vind het rot dat je je zo voelt :( probeer gewoon te vertrouwen op dr. Plovier en het komt goed...echt waar.

Probeer te genieten van het idee dat jou grote dag nadert en dat je mooie boobs gaat krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is inderdaad lastig meis.. Maar je gaf van te voren aal aan dat je voor een e/f wilde gaan..

Dus ik zou daar ook gewoon voor gaan hoor meis.. Het is zonde om te weinig cc te nemen en straks heb je spijt dat wil je natuurlijk ook niet.. En wat vind je vriend te groot??

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag babieeees

bedankt vooor jullie reacties, tis bespaart me zenuwen :) ik ga gwn voor 600 :) het moet idd op iets trekke he :1bouncingboobs::rolleyes::)

btw ik heb men Bapscare pleisters, mijn dure littekencrème, arnicazalf al gekocht en nu wordt alleen maar afwachteee :)

joepieeee :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

omg meisjes,

Ik heb een urgent vraag: Wat als ik mijn regels krijg voor de operatie, mag ik dan nog steeds geopereerd worden?

Ik zie dat ik tussen 21 en 23 aug mijn regels ga krijgen wat als dat niet mag??? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja komt goed hoor meid :136:

Ik wil nog wel even reageren op het spleet onderwerp (en nee niet die andere :153:)

Ik las dat je graag een spleetje zou willen maar dit kan alleen als je eigen borsten ook dicht bij elkaar staan

Ik heb ze ver uitelkaar en zal nooit een spleet krijgen (of tegen elkaar) zelfs niet met 1000 cc

Ligt dus echt aan de stand van je borsten kan je niks aan doen

Maar las dat ze nu ook al dicht bij elkaar staan dus komt goed hoor :136:

Of je een D of E moeten nemen? hihi nou je wilde 75E/F dus makkelijk de E :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja komt goed hoor meid :136:

Ik wil nog wel even reageren op het spleet onderwerp (en nee niet die andere :153:)

Ik las dat je graag een spleetje zou willen maar dit kan alleen als je eigen borsten ook dicht bij elkaar staan

Ik heb ze ver uitelkaar en zal nooit een spleet krijgen (of tegen elkaar) zelfs niet met 1000 cc

Ligt dus echt aan de stand van je borsten kan je niks aan doen

Maar las dat ze nu ook al dicht bij elkaar staan dus komt goed hoor :136:

Of je een D of E moeten nemen? hihi nou je wilde 75E/F dus makkelijk de E :P

De mijne zijn ni zo ver van elkaar, ook niet dicht bijelkaar... :106: wat zou het dan worde? Ik heb wel geen brede schouders ofzo...maar dokter zei dat spleet zeker geen probleem zou worde omdat men borste niet te ver staan to.v elkaar... dus wa denk je hierover?

XXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag girls, ik vroeg me af of bvk of bv pijnlijker is ? Want vandaag zag ik een vriendin van men zus , en ze liet bvk doen en omg ze had zoveel blauwe plekke woow en zoveel pijn.. Ik had even schrik van al dees fucking gedoe... ben zelfs gaan huile of het egt zo erg ga zijn of miss zelfs erger :102: ik ben zo banggg, kan iemand me meer info geve daaromtrent???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je niet vergelijken meid.

En het is voor iedereen anders hoeveel pijn het gaat doen, daar kun je op voorhand niks zinnigs over zeggen.

Zorg dat je voldoende rust kan nemen de eerste dagen en neem je pijnstillers op tijd, dan komt het prima in orde hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou pijn ga je wel hebben hoor maar niet zoals bij verkleining dat is wat anders.. maar de pijn is echt erg na een vergroting helemaal achter de spier kan ik je zeggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.