Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

mijn gesprek met plovier nadert, zoveeel zenuwen dat ik heb :(:mellow:

_________________________________________________________________________

Ik dacht echt dat ik kapot ging gaan van de zenuwen, was echt niet normaal, mijn stem trilde zelf als ik dr. Plovier gedag moest zeggen... Echt niet normaal, in de auto was ook al niets met me aan te vangen!

En het is dus EEEEECHT NERGENS VOOR NODIG hoor! Nadien ben je echt opgelucht en denk je wat heb ik me aangesteld...

Ik ben ook een 2e keer op consultatie geweest en toen ik dan moest wachten was ik echt super kalm, geen zenuwen meer, voelde me al thuis, net alsof ik thuis in m'n zetel zat!

Ik weet dat je het niet kunt tegenhouden die zenuwen maar toch, ze zijn echt nergens voor nodig!

Voor de operatie daarentegen ben ik ziek van de zenuwen, en dat nu al!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

@ mi an twijfelaartje, ik ben zelf ook egt benieuwd hoe het gaat verlopen..ik hoop dat ik niet teleurgesteld ga zijn na mijn consultatie want mijn datum van operatie staat vast,al heb ik het bedrag nog niet betaald, zal het wss doen op den dag van de operatie ..

dikke kusjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben egt ni teleurgesteld, ben vandaag geweest en was super leuk, hoewel ik het in begin vervelend vond om te vertellen wat ik eigenlijk wilden qua resultaat, hij vroeg naar fotos en had ze niet bij me! wat dom van me dat ik door zenuwen dit vergete was :121:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben egt ni teleurgesteld, ben vandaag geweest en was super leuk, hoewel ik het in begin vervelend vond om te vertellen wat ik eigenlijk wilden qua resultaat, hij vroeg naar fotos en had ze niet bij me! wat dom van me dat ik door zenuwen dit vergete was :121:

En was het een leuke man om mee te praten? :D

Ben je eruit hoeveel CC enzo dat je krijgt al??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooooi,

jij bent lekker zeg ahahaha ben je op gesprek geweest zeg je alleen maar dat je niet teleurgesteld bent :130:

Vertel eens wat meer... hoe is het gegaan? Wat vond hij ervan dat je ong e/f wilt en het spleetje heeft ook kunnen zeggen hoeveel CC ongeveer?

Ik had bij mijn consult ook geen foto's ook stom. Dan kan hij op dat moment wel een beter beeld vormen.

Ben zo benieuwd naar je gesprek. Ik zei een D ben ong zelfde als jouw qua lengte en gewicht en hij zei ja dat kan zeker. Maar als ik die van mij nu kijk vraag ik mij wel af of Plovier een D heeft gegeven hahaha. Vond het in begin erg groot maar raak er nu al aan gewend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was zeer vlotjes verlopen, ik wist tenslotte alles via deze forum, veel had ik niet te vragen :) hij had dus afmetingen genomen en stelde paar vragen over gewicht lengte,..

Het is echt een aangename mens, hij vroeg zelfs vanwaar ik afkomstig ben en waar ik woon enzo..

wat betreft mijn cc het zal zowiezo meer dan 500 zijn zei hij (gezien ik een grote E cup wil) hij wou fotos voor de operatie en zei dat hij die fotos perfect kan nabootsen... het zal ook dual plane worden...

nog iets: kheb beetje brede heupen vandaar hij ook zei van da grotere cc's bij me zou passen.. miss 550 miss 600 of zelfs geen 600 dat zullen we zien he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik een foto van nu het staat in men album, hij zou wss zoals bij de meesten 550 geven maar heb hem toch een email gestuurd dat ik 600 wil omdak zoveel mensen hier heb gezien die graag groter hadden gewenst.. dus liever 600:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je consult goed is verlopen. 600CC zozo, daar kun je grote boobs mee krijgen!

:1bouncingboobs::1bouncingboobs:

hij zei gwn het zal zowiezo meer dan 500 zijn, maar definitieve cc's kan ik na de operatie pas weten, want hij gaat boobs van op de fotos die ik ga brengen proberen na te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen want heb wa breden heupen en hij zei dat het zou passen, dus waarom zou ik bang zijn als hij het ook confirmeert dat grote bij me zullen passen..een ander ding is dat ik liever wa groter heb dan da ik borsten heb waar ik amper verschil zie met de vorgaande

Link naar reactie
Delen op andere sites

zullen mooie flinke boobies worden hehe :1big_boobs:

Zie dat je vrij klein bent.. ben je neit bang dat het te groot word?

Ik ben 1.67 ongeveer... maar ben bang dat hele grote me zo dik doen lijken straks..

hoeveel cc's heb jij gekregen ?? XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

zooozoo dat is aardig wat! Maar net als wat je zegt als Plovier zegt dat het goed zal staan zal het wel in orde zijn. Als het niet zou passen zegt hij dat ook wel tenmniste dat zei hij ook tegen mij.

Ik kan je het verschil niet echt goed uitleggen, alleen dat high profile meer projectie naar voren heeft en dat die protheses volgens mij smaller zijn??!!! Verbeter maar als ik het fout heb hoor.

Ik wou eigenlijk medium en Plovier zei ook eerst medium maar tijdens de operatie is het toch high geworden omdat ik een D wilde en dat met een medium profile niet zo lukken dan zou ik minder cc's hebben en dus een kleinere cup. En door die high profile gaat de projectie meer naar voren dus kunnen meer cc's in snap je het een beetje haha. Anders ff zoeken op deze site is vast wel wat over te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

dag meiden,

Weten jullie nog of jullie medium of high profile mochten kiezen tijdens jullie consult? Ik begrijp steeds niet wat het kleine verschil is, mar bon :)

Ik heb zoveel vragen nog vr men operatie en da maakt mij zo zenuwachtig.... :139:

graag reacties,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

High profiel is wat "boller" naar voren toe, zeg maar.

): medium

)): high

Hhahahaha, snap je het.

Ik kan het niet anders uitleggen.

beter kon het niet uitgelegd worden :):rolleyes:

thnx meiddddd :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.