Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 11 dagen? Je wordt toch 11 juli geopereerd?

Dan is het toch nog 13 dagen? (tenminste, ik word ook de 11de geopereerd en volgens mijn telling is het nog 13 dagen hihi)

Jij was toch nog aan het lessen voor de motor, of rij je al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol de teller klopt idd niet terwijl ik echt 11 juli heb ingevuld...o.o..mrgoed geweldig dat jurgen zelf naar de creche is gefiest :136:

Een my big fat greek wedding mee maken is helemaal top :3: goed dat jullie een lekker weekend hebben gehad

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij was toch nog aan het lessen voor de motor, of rij je al?

nog aan het lessen,... vrijdag voorlopig de laatste les :(

maarja, ik weet waarvoor ik het doe :D:1boobs:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n sport BH's zijn binnen,... Ik heb een lichte kamerjas gekocht (ik heb zo'n enorme badstoffen geval van toch zeker 4kg) en waterflesjes met sportdop.

Ik heb ook een "lekker-lui-lezen-kussen" om rechter op te liggen, dvd's en een tv-tje.

Donderdag had ik m'n 2e consult, ik heb dr v Selms foto's laten zien van blote dames waarbij ik de verhoudingen mooi vind, zo zijn we op een D als streef-maat gekomen ipv een C. Hij heeft ook DE voor foto's gemaakt.

Vlak voor ik naar dr v Selms ging ben ik bij anasthesie geweest, geen bijzonderheden, dus dat ging vlot ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bvk-foto's, bv-foto's en van nature-foto's.

Alleen de van nature foto's keek hij naar. (lang leve Google ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Patricia,

eindelijk hè!

ik heb echt zo'n zin in de operatie, kijk nergens tegen op :D

kom maar op met m'n nieuwe maatje!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi.

Je bent al bijna aan de beurt! Spannend.

Wat zul je blij zijn straks.

Oeeeeew wat gaat er bij jou ook veel vanaf.

Ik ben 2,5 week geleden geopereerd en er is bij elkaar iets meer dan 2 kilo verwijderd, ik had 85 H.

Houd er dus rekening mee dat het iets langer kan duren voor de wonden dicht gaan, ik maakte mij daar eerst zorgen over, maar de arts zei bij

de controle dat dit heel normaal is omdat er zo enorm veel is weggehaald.

Laat je straks lekker verwennen meid!

XO Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen krijgen we een jong poesje,...

beetje onhandig moment, maar we hoorden vorige week dat onze oudste poes (kater,...) nog maar 1 a 2 maanden heeft. hij had een bult op z'n neus en dat was goedaardig, maar is helaas kwaadaardig geworden. :139::102:

onze andere kat is een vrij labiele dame, zij heeft echt een katte-maatje nodig. we hopen dat het kleine katje nog wat opsteekt van Karel, ipv van haar ;)

ook wel leuk, een jonkie heb ik al heel lang niet meer gehad! :33::148::wub::148::wub::148::33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh wat leuk!!! Kittens zijn zooooo schattig! (als ze ouder worden zijn ze ook leuk hihi)

Nog maar 3 dagen meis! Spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind ik ook!

Ik heb alleen altijd afdankertjes gehad waar zelfs het asiel niets mee aan kon ;)

Ik heb dus ook wel eens een kitten verdiend!!!!!!!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooh enig, heb je ook een beetje afleiding, ze zijn zo leuk!!!!

Ik heb zelf 3 katten, allemaal vanaf een week of 7.

En ik heb ook nog een hond.

Hahahaha echt een dierentuin hier.

Heel veel plezier met je kitten, hoe gaat hij/zij heten?

Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Hoe het kitten gaat heten weet ik nog niet, ik wil eerst weten of het een man of vrouw is,... ;)

Nu hebben we

2katten= Lucy & Karel

1hond= Bas

2konijnen= Maatje & Vriendje

:D

Ook een echte beestenboel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lianne,

Heb jij ze van kittens af aan?

Lucy was van een gezin dat een nieuwe BANK kreeg :(

Oh en ze beet ook hun dochtertje al 4,5 jaar tot bloedend toe!

De eerste maanden kon ik niets met haar, ze vloog iedereen aan die in haar kamer kwam (ze kon nog niet los in huis ;) )

Nu is ze alleen nog wat afstandelijk. En Karel is een aanloper, hij stond in onze winkel tijdens/na een inbraak! Het alarm stond keihard te loeien en hij wilde geaaid worden :D

Zo'n droppie, maar in 3 maanden niet opgehaald door z'n eigenaren,... dus hebben we ons maar over hem ontfermd! :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karel is idd kei schattig en super lief.... :3: ..ben benieuwd of het een vrouwtje is of een mannetje :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihihi ik ook ;)

De mensen waar hij/zij vandaan komt zijn vrienden van de buren,...ze wonen op een boerderij in Groningen en de buren krijgen morgen 2 poesjes. Het buurmeisje kiest er dan 2 van de 3 uit en nr3 komt bij mij wonen,... Ik weet dus zelfs niet welke kleur ;)

Zoiezo goed he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betsie gaat het kitten heten!!! ^_^

Het is een lief zwartwit meisje met een zwarte scheve streep over haar neus!

Met m'n telefoon lukt het uploaden van een foto niet 1, 2, 3 en ze is nogal goed gebekt,... Zodra ik weg loop zet ze een keel op ;) dus die komt morgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.