Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo Super dat alles zo goed is verlopen :136: ...relax en geniet van je nieuwe perky boobs ;) !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Wat leuk dat alles zo goed is verlopen.

Rust nu toch nog maar goed uit.

Het is idd wel zo , dat ieder anders uit de narcose komt

ik heb ook geweten dat ik wakker werd op de uitslaapkamer,

ook me weten naar mijn kamer doen toen wat het 20u

om 22u zijn ze bij mij nog een pijnstiller komen bijhangen alhoewel ik het niet nodig vond

Maar ze deden het uit voorzorg zeiden ze.

Nu , alles komt goed,

Geniet ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al een tijdje weer thuis,

De verpleegkundigen stonden verbaasd van m'n snelle herstel en om 10:00 mocht ik vertrekken.

Ik ben blij met wat ik zie en de pijn valt me erg mee (vandaag 1 paracetemol) ik lig lekker in m'n bedje en ga zo kijken of ik nog een uurtje kan slapen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klein!!!!!

Maar mooi, vol, rond en sexy

Vandaag lekker niks gedaan, beetje dvd gekeken en in bed gelegen, maar ook een blokje om gelopen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

het slapen ging goed vannacht, ik heb 2 Ikea armkussens (ongeveer 70x25 cm) naast me en half onder m'n schouders gelegd en ben maar 1x wakker geweest. Om 8:30 heeft m'n man me gewekt om de kinderen dag te kussen :136:

in het ziekenhuis had ik half op m'n zij gelegen door m'n kussen tegen m'n billen te leggen om terug rollen te voorkomen, lig je net niet helemaal op je rug. dit lag ook goed, dus ik ga het afwisselen in de hoop rugpijn door het liggen te voorkomen. :blush:

verder staat er weer een uitgeperste citroen naast me met wat suiker en koud water, ik hoop dat het idd tegen de zwelling werkt, maar gelukkig vind ik het ook gewoon lekker!

de kindjes doen heel voorzichtig met me, ze voelen goed aan dat het meenis is, kusjes krijg ik en heel voorzichtige knuffels! :D

jammer dat het weer zo is omgeslagen, vind er zo niks aan,....

vandaag een lekker saai dagje, niemand is thuis en ik lig lekker in m'n bedje met de laptop en wat filmpjes

liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan, fijn dat je goed kan slapen, hier is het effe anders geweest...

Pas de laatste twee dagen maar 1 keer per nacht wakker geweest. :136: Daarvoor zowel overdag als 's nachts zo goed als niets geslapen...Het maakt toch veel verschil als je voldoende nachtrust hebt.

Hoe gaat het met de pijn? Ik heb vooral aan de linker kant veel pijn binnenin. Ik neem me voor om regelmatiger te rusten. Heb eigenlijk toch al veel gedaan: was opplooien, eten koken, wat opruimen en zo.. hoewel het niet nodig is, want ik heb iemand die dat doet.. Die zelfstandigheidsdrang he.. :blush:

Dus vandaag doe ik niets, enkel wat DVD's kijken vanuit de zetel en straks een dutje in bed..

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken die drang,

Maar ik ga er niet aan toegeven!

Vanochtend heeft m'n man m'n bh losgemaakt voor hij de kids weg ging brengen naar de crèche. Heb ik lekker kunnen douchen en haren wassen en na het wegbrengen heeft hij me weer in een schone gehesen.

Ik heb ook alle plakrandjes van het tapecorset verwijderd, dus ik zie er weer een beetje toonbaar uit. Ik merk dat ik echt flink moet wennen aan m'n nieuwe uiterlijk, echt even 2x in de spiegel kijken of ik het wel ben. Ze zitten nu natuurlijk ook nog heel hoog en raar.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee suzan.

Ik was een paar dagen geleden je topic aan het lezen en tijdens het lezen kwam ik er achter dat het de dag van je operatie was! ( ik had toen helaas geen tijd meer om te reageren)

Ben blij te lezen dat alles goed is gegaan en dat je blij mee bent.

Fijn dat je je verhaal hier hebt willen delen. ik heb er erg veel aan. ( heb zelf 9 augustus eerste consult, en haal me van alles in mn hoofd..haha)

Hopelijk kan je snel weer alles!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

met mij en m'n nieuwe borsten gaat het goed,

de zwelling neemt af, dieper in de borsten voel ik wel nog bulten zitten van bloeduitstortingen oid, de blauwe plekken worden mooi geel en, zowaar, ze worden symmetrisch! :D

het wennen gaat gelukkig ook goed, ik ga het al als normaler zien in de spiegel zo zonder :1bouncingboobs:

ik eet heel eiwitrijk om de genezing te bevorderen, drink geen alcohol en veel citroensap. een deel van de dag lig ik lekker filmpjes te kijken in bed, een paar uur ben ik buiten met de kinderen en doe ik ook regelmatig een blokje om, dat gaat prima.

stiekem heb ik zonder de sport-bh m'n droomjurk, die ik al had gekocht gepast en,..... hij past! :D :D :D

ik ben heel blij met m'n nieuwe boobs :1boobs::01:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik, maar vind het nog geen foto waard!

Ik wacht nog even tot de hechtingen en plakstrips weg zijn ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ook dat niet iedereen alles hoeft te zien, misschien in de toekomst met een ww of zo, al weet je dan nog niet aan wie je het geeft ;)

Wat zijn jouw plannen qua foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind ik ook nog lastig. Je weet inderdaad niet aan wie je de foto's laat zien, maar ik weet wel dat ik zelf altijd erg graag naar het resultaat van

iemand anders wil kijken dus ja! We zullen zien, ik denk dat je zelf al erg moet wennen aan je nieuwe ik dus tegen die tijd bekijk ik het wel wat ik doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.