Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoera! :1bouncingboobs::116:

Gefeliciteerd met je datum! Wat fijn voor je, en toch ook nog best wel snel!

Nu is het wel heel erg 'echt' he? Dat had ik toen de datum eenmaal was vastgelegd.

Vanaf nu lekker aftellen, zo fijn voor je.

Vandaag over 3 weken is het bij mij al achter de rug :20: vooral de laatste weken gaan echt snel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Suzan

leuk je kan ook beginnen met aftellen.

zoals jelly zegt is het wel zo hoor, die laatste maand he dat gaat redelijk rap.

zo ondervind ik het dan ook wel.

Nog een 17d en ik ben ook aan de beurt en rekenen dat ik ook al aftel sinds jan.

dus kan dit er nog wat bij.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan,

Gefeliciteerd met je datum! :64: Heb je voorsteltopic samengevoegd met je nieuwe operatieverslagtopic, zo blijft je hele verhaal samen staan. Aftellen maar! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel!

ik ben blij dat ik nu ook ergens naar kan uitkijken, het maakt het meteen een stuk "echter"!

M'n operatie datum had ik vrijdag al, maar ik moest maandag bellen voor de 2e afspraak bij dr v. Selms, dus heb het nog even stil gehouden.

het is net zo'n opluchting als toen het door de verzekering goed gekeurd was.

ik kijk er naar uit, ben (nog) niet zenuwachtig en heb er zin in!

liefs suzan :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jitske,

leuk, nog iemand die in die periode gaat!

kunnen we samen aftellen :63:

en ook nog als Amsterdammers onder elkaar!

het olvg is echt bij mij om de hoek,.... en ik ga naar de andere kant van de stad :154:

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik ben wel heel erg,...

Ik ben blij dat m'n oudste nu ziek is!

Hij heeft nogal veel troost nodig, hoe doe je dat als je net po bent???????

Gelukkig kan hij nu nog even van m'n H genieten,

dr v Selms had het nl over een C voor mij!

Ach hij is zielig hoor! Heeft al vanaf dinsdag hoge koorts (+39*) en hoest enorm. Hij heeft nu ab gekregen, maar het helpt hem nog niets.

Het is hier 1 grote ziekenboeg de laatste maanden.

Laat de zomer maar komen,... beetje vitamine ZON!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach arme schat...misschien moet je hem kleine zachte knuffel leren PO en neus knuffelen...haha weet nog dat k da deed met mijn ma toen ik klein en ziek was.... :blush: ..tis mr een idee.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee zo'n neusknuffel!

Nu ligt ie de hele dag op schoot of te slapen. M'n jongste is dan heel jaloers en probeert er letterlijk tussen te kruipen. Het zijn allebij echte mama's kindjes!

Grappig: m'n jongste stopt altijd vanalles in m'n bh om het op te ruimen! Ik stop er ook wel eens wat,... een speen of telefoon raak je er makkelijk kwijt, maar hij komt dan z'n fles in bewaring geven :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wahahaha echt te grappig...k weet nog dat k ook mijn boobs als portomonee gebruik als ik uitga...haha niemand die eraan zit en alles blijft toch op zun plek zitten...hehe...en dat zo'n scheve blik krijgen als k aan de bar sta en er een 10tje uitgraai..hehe :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb je wel wat gemist hoor!

ik heb gister op youtube filmpjes van een bvk liggen kijken :blush: , kon meteen niet slapen.

ik vond het trouwens wel meevallen hoe de operatie er aan toe ging (maar ja ik ben al bij heel wat operaties van dieren geweest en ik had me dit er wel van voor gesteld)

maar ik vond die 3,5 maand nog zo lang :107:

ik lag dus in m'n bedje, een ziek kind naast me en m'n man aan de andere kant, klem en dacht,....."als ze er nu af waren kon ik me bewegen!" :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: :lol: :lol: Tjah mun alternatieve portomonee zal ik moeten opgeven voor een normale...hehe :125:

Die filmpjes op youtube vind ik ook meevallen hor...in sommige leggen ze ook stap voor stap uit wat ze doen...heel informatief:D...

Hopelijk is je kleine zo weer beter en heb je wat meer beweegruimte voor de komende 3,5 maandjes :lol::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb iets om naar toe te werken,... Ik was in de V&D, daar was uitverkoop EN daar zag ik zo'n mooie sexy lange jurk, die ik nu echt niet aan kan, dus heb ik m maar gekocht!!!

Ohhhhhhh ik hoop echt dat ik hem ga passen :)

Toen ik toch aan het shoppen was nog 2 jurkjes gekocht, maar die pas ik nu ook al doordat ze lekker strech zijn en schoenen.

Was lang geleden dat ik leuke dingen vond, vast te "positive vibes" op weg naar een kloppend lijf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je leuke kleding hebt gehaald :3: ...Ik wacht nog ff want k wil nog ff 5 kilotjes eraf voor de zomer zodat alles wat lekkerder zit straks...nie dat k dik ben ofzo mr gewoon alles mag wel wat strakker...hehe moet weer eens naar de fitness :wacko: wat ik sinds de winter nie meer heb gedaan....o.o :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dat!

Bij mij mag er 3 kilo af, alleen vallen m'n borsten dan nog meer op, daar zit ik dan weer niet op te wachten!

We hebben eind juni een bruiloft in Griekenland, ik moest dus wel iets zonnigs hebben in deze maat en meestal als het zonnig weer wordt is alles al uitverkocht. Ik denk dus slim te zijn door het nu te kopen.

Ik ben trouwens aan het hoela-hoopen om wat strakker te worden. Ideetje van m'n fysio, weinig gehobbel ;) goed resultaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah k weet dat mun boobs dan meer in zicht zijn mr heb liever dat k nu strak wordt en erna en mun nieuwe boobs verslappen ofzo...hoelahoepen...dat klinkt leuk :118: ..k heb er nog een paar staan in de schuur...maybe eens tijd om die af te stoffen en te gebruiken... :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is best heftig, ik doe nu 2x 10 minuten per dag.

Ik wil naar 1x 30 minuten.

En het is best grappig om weer eens te doen na al die jaren.

Jammer dat het m'n man niet lukt,... Anders had hij mee kunnen doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.