Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

update!

hoi allemaal,

het is al weer 1,5 week geleden,... :143: de tijd gaat snel!

m'n borsten zijn mooi soepel, ook dieper naar de spieren toe voel ik geen "rare bobbels" meer waar onderhuidse kneuzingen zaten.

m'n linker borst is nog een beetje blauw, maar het meeste is weg.

rechts heb ik gevoel in de tepel, links (nog) niet.

ik loop regelmatig een rondje, of zit buiten met de buren een beetje te kletsen.

verder doe ik nog steeds niks, niet tillen, niet rijken, niet trekken, niks.

ik slaap lekker op m'n zij vanaf de 2e nacht. eerst met behulp van een kussen "driekwart" nu gewoon zoals voor de operatie.

dinsdag heb ik om 9:15 controle en ik hoop dat ik dan het resultaat zonder plakkers mag bekijken en dat de knoopjes verwijderd worden.

liefs :3::48::63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Suzan,

Wat een leuk enthousiaste posts! Ben heel blij voor je dat je operatie en je herstel goed verloopt. Even een vraag: van voor dingen eet je dan zoal als je eiwitrijk eet??

Groetjes en een goed herstel verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je eet veel eieren en kip.

Precies alles op een rijtje en recepten kan je vinden in "het Amerikaanse-forum" de link staat bij

"algemene info bvk"

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

En lekker!

Verder natuurlijk veel water drinken en vooral veel groene groentes eten.

Lekker en goed:

Ruccula, tomaat, komkommer en gerookte kip met een dressing;

1el honing, 1el balsamico, 2 el olijfolie.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n controle was trouwens goed.

Steristrips vervangen en een paar "steun"-hechtingen er uit.

Nog 4 weken 24/7 een sportBH, maar een gewone mag evt ook als hij maar goed past en goede steun geeft! :D

25/8 terug komen voor de laatste controle, dan is dr v Selms weer terug van vakantie en doet hij de controle.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je tevreden tot nu toe over de vorm, grootte etc...?

Hoi Stefanie,

De vorm en grootte zijn super goed aan het worden. Ze zijn de afgelopen 2 weken al een hoop veranderd en dat zal nog wel even zo door gaan. In het begin vond ik ze echt lelijk plat en breed, maar nu steken ze mooi naar voren :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al weer bijna 4 weken po!

Vandaag heb ik de tape verwijderd, de arts in opleiding die het er opgeplakt had had het te losjes gedaan waardoor er vouwtjes ontstaan waren, dat zat vervelend, bovendien was er op het 3-landenpunt links een plekje waar wondvocht uit kwam en dat wilde ik onbedekt hebben (mocht er eigenlijk as maandag pas af).

Ik vind nogsteeds de rechter mooier dan de linker ;)

Ik weet het,... GEDULD

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Vanochtend ben ik naar het zh geweest omdat er een hechting naar buiten gewerkt werd en ik m niet te pakken kreeg.

Met 2 handen en een ok-lamp was dat wel te doen, het was zo gepiept.

De PC was zeer tevreden over de lidtekens en ik mag gaan smeren met lidtekencreme. :D

Ik merk wel dat ik meer "last" krijg van m'n borsten; steken, kriebel, vervellen.

Sinds ongeveer een week kan ik niet meer lekker op m'n zij liggen :( de lidtekens worden ook dikker, ach het is goed aan het helen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi allemaal,

ik heb donderdag m'n laatste controle gehad, nu wel bij dr v. Selms.

alles geneest mooi, de littekens zijn nog wat rood en actief dat is normaal, en de vorm is erg mooi aan het worden.

het borstweefsel dat verwijderd was (410gr R & 412gr L) is nagekeken en er zijn gelukkig geen dingen gevonden die er niet horen te zijn.

ik mag alles weer, ook zwemmen en sauna.

Betsie, gaat super goed, ze is gewend in huis en maakt nu ook om het huis de boel onveilig, ze is dol op onze konijnen en vaak bij ze in het hok te vinden.

de andere poezen zijn ook al goed aan haar gewend, ze houden haar wel in de gaten,... das maar goed ook, ze lag laatst 's nachts opeens in de sloot :blink:

ze kan gelukkig goed zwemmen en is er aan de overkant uitgeklommen (waar ik haar weer heb opgehaald bij de buren).

verder zijn de jongens heel blij dat ik ze weer kan tillen en ze weer wat steviger mogen knuffelen!

met motorrijles ben ik nog niet weer begonnen, ik moet bijzondere verrichtingen doen en dat is dus veel slalommen en noodstoppen maken, niet ideaal nog,...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

ik heb donderdag m'n laatste controle gehad, nu wel bij dr v. Selms.

alles geneest mooi, de littekens zijn nog wat rood en actief dat is normaal, en de vorm is erg mooi aan het worden.

het borstweefsel dat verwijderd was (410gr R & 412gr L) is nagekeken en er zijn gelukkig geen dingen gevonden die er niet horen te zijn.

ik mag alles weer, ook zwemmen en sauna.

Betsie, gaat super goed, ze is gewend in huis en maakt nu ook om het huis de boel onveilig, ze is dol op onze konijnen en vaak bij ze in het hok te vinden.

de andere poezen zijn ook al goed aan haar gewend, ze houden haar wel in de gaten,... das maar goed ook, ze lag laatst 's nachts opeens in de sloot :blink:

ze kan gelukkig goed zwemmen en is er aan de overkant uitgeklommen (waar ik haar weer heb opgehaald bij de buren).

verder zijn de jongens heel blij dat ik ze weer kan tillen en ze weer wat steviger mogen knuffelen!

met motorrijles ben ik nog niet weer begonnen, ik moet bijzondere verrichtingen doen en dat is dus veel slalommen en noodstoppen maken, niet ideaal nog,...

liefs

Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat, en is het je achteraf mee gevallen of tegen gevallen de operatie en het herstel?

Ik word 19 sept. geopereerd en dat is nu toch ook al gauw hoor.

Best wel spannend allemaal.

Maar jij hebt het gelukkig allemaal al achter de rug.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gertriena:

Het is me hardstikke mee gevallen.

Ik heb me wel heel koest gehouden en echt niks getild enzo.

Heb je hulp geregeld? Dat is wel een aanrader hoor, iemand die voor je schoonmaakt zeker!

@Diesel:

Lekker hoor, morgen laatste controle!

Betsie zag er idd niet uit, de buurjongen had haar al afgedroogd en een plekje voor de nacht gegeven, lief hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gertriena:

Het is me hardstikke mee gevallen.

Ik heb me wel heel koest gehouden en echt niks getild enzo.

Heb je hulp geregeld? Dat is wel een aanrader hoor, iemand die voor je schoonmaakt zeker!

Ik heb een man en 2 volwassen kids en mijn dochter van 20 zit in 4e jaar voor verpleegkundige dus komt helemaal goed.

En ik ga ook zeker niets doen hou me ook rustig hoor maar eerst moet ik nog wachten tot 19 september.

liefs Gertiena

@Diesel:

Lekker hoor, morgen laatste controle!

Betsie zag er idd niet uit, de buurjongen had haar al afgedroogd en een plekje voor de nacht gegeven, lief hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ze hebben best veel bij je weggehaald :6: ....en wat een lieve buurjongen die zo voor betsie zorgt :7: ...ze zijn al begonnen met vragen of ik nerveus ben hier maar dat ben ik niet haha...tjah miss komt dat nog wel mr ik tel nu dagelijks weer af :3: ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.