Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

Awww kan niet wachten om betsy te ontmoeten.. :3: ...ze klinkt kei schattig :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen is het zo ver!!

ik weet nog niet hoe laat ik in het ziekenhuis moet zijn, ik word er vandaag over gebeld (m'n telefoon wijkt niet van m'n zijde ;) )!

nog steeds heb ik geen zenuwen, alleen heel veel zin in de operatie (en vooral 3 maanden daarna als de kwaaltjes weg zijn :159: )

ik krijg een lift naar het ziekenhuis van man en kinderen, maar ze gaan dan ook weer snel er van door, onze kleine apen moeten namelijk veel en vaak rennen, springen en klauteren.

ik weet nog niet of ik m'n telefoon mee neem, anders komt m'n verslag wel als ik thuis ben, maar vandaag zal ik nog wel het een en ander laten horen :153:

liefs :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens je heel veel succes, en wacht op je verslag.

Morgenavond moet ik ook weer naar Selms, voor controle. Alleen ik moet naar de J.van Goyenkliniek komen.

Hij maakt een lange dag morgen.

Maar dan heb jij het al allemaal achter de rug.

Groet Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Dan hoop ik dat hij nog een beetje "fris" is als je je controle hebt!

Ik vond het fijn om in je topic te lezen dat jij (ook) zo veel vertrouwen in hem hebt!

@Cindy

Ze worden wel kleiner, maar toch een D hoor! Ik Hou wel van grote borsten en als ze niet zo zwaar zouden zijn zou ik ze gehouden hebben. Ze worden zeker kleiner, maar klein zou ik niet willen zeggen.

Zo nog ff een voor foto maken voor bij m'n verslag.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook al bijna zover zeg voor jou! Ik ben blij dat ik (tot nu toe) een kleine C overgehouden heb, ze zijn nog groot genoeg in mijn ogen en een handje vol voor mijn man :)

De p.c. sprak nochthans ook van een grote C/kleine D, maar ben super blij dat het die kleine C geworden is.

Hopelijk verloopt alles goed voor jou en mag je vroeg binnen gaan morgen!

Ik kijk al uit om je verslagje te lezen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, veel succes, Suzan! Hou je rustig, het komt goed!

Ik heb ook een kleine C overgehouden, wel nog zien wat het geeft als de zwelling weg is. De PC vroeg me gewoon bij het aftekenen: "en? Hoeveel wil je overhouden?" en voilà.. Kleine C. Ik vind het een prachtige maat en die lift is fantastisch... Ik heb precies borstjes van een tiener, hahaha...

Veel liefs Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet morgen om uiterlijk 11 uur in het ziekenhuis zijn.

de operatie staat voor13:40 uur op de planning.

ik zal dus 's avonds pas weer bij kennis zijn :88:

ik hoop dat ik ze dan meteen kan zien :1boobs: :1boobs: :1boobs:

en dat ik 's nachts lekker slaap :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Lie, dat was ook wat ik dacht toen ik ze zag, tienerboobs :P

Ik stond ook om 14u gepland, ik ben de eerste keer wakker geworden om 19u, maar ik weet er maar flarden meer van. De eerste keer dat ik echt goed wakker werd was rond 23u en heb mijn boobs dan eens goed bewonderd :)

Je zult zien hé, ik ben zoizo al een slaapkop want na mijn Xanax heb ik een uur liggen slapen :P die dingen werken echt te goed bij mij hehe.

Nu, toi toi toi voor morgen, ik zal aan je denken! :101:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi,

Ik heb manlief Hans ook al gezegd dat hij niet de moeite hoeft te nemen om van het bezoekuur gebruik te maken. Is ook net zo'n rot tijd, dan moeten de kinderen eten en naar bed! (17:30-19:30)

Als ik van een H naar een D ga denk ik dat het prima is. De helft er af!!!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat net je topic door te lezen en toen las ik dan je voor 13.40 op de planning staat, ik kijk op de klok is het 13.41 hihi hoezo toeval!!

Ik hoop dat het je allemaal mee zal vallen en dat je prachtige boobs mag krijgen, ik ben heeel erg benieuwd naar je verslag en het resultaat toi toi toi

Groetjes Stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Zo zie je maar dat de narcose voor iedereen anders is!

Ik zit in m'n bedje, ben al naar de (echte) wc geweest en stuur al een berichtje!

De operatie is goed gegaan, ik werd om 13:00 opgehaald om naar de voorbereiding te gaan en kwam om 16:00 op de uitslaapkamer. Daar aangekomen werd in wakker en kreeg ik een ijsje :D

Ik heb het verslag van de anasthesie zitten lezen, dr v Selms is langs geweest, ongeveer 1 kg ben ik lichter (! ik had meer verwacht) alles was goed gegaan en dr v Selms is tevreden over de vorm en grapte dat ik haast de bvk als dagbehandeling had kunnen ondergaan.

Om 17:00 kwam ik weer op m'n kamer eb mocht een broodje en een kopje thee (Mmmmmmmmmmmm) m'n warme dekens heb ik gauw naar beneden getrapt (ik had 35,7*, maar hier is het snikheet en ik denk dat ik nu wel weer op temperatuur ben ;) )

En ik mocht op de wc plassen en heb daarna een pyama aan gedaan. (de arts in opleiding die hier rond loopt vroeg nog ongelovig of ik dat alleen gedaan had.)

Gelukkig ook niet misselijk!

Straks komt m'n beste vriendin nog even op het bezoekuur en daarna ga ik hopelijk heerlijk slapen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaw, geweldig dat alles zo vlot verlopen is!! Ja, is idd een groot verschil de ene buiten de andere, ik was zelfs nog niet wakker, heb nooit geweten dat ik op de uitslaapkamer was! lol.

Hopelijk ben jij ook tevreden over het resultaat en heb je ze al grondig kunnen bewonderen!

Rust veel en een spoedig herstel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.