Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

denk tussen 7 en 9...hij had 7.15 neergezet om af te tekenen dus zal ik er wel vroeg opstaan tenzij hij in juli alles weer veranderd wat ik niet hoop want anders ga ik de hele ochtend denken aan eten..lol.. :152::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa!

Nog precies 12 weken! :D

Ik hen er zin in.

Het is verbazingwekkend om te zien hoe veel informatie je kan vinden op het Amerikaanse forum van yc-angel,

Ik denk dat ze daar een stuk verder zijn wat betreft de DO-s en DON'T-s.

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link heb ik bij de algemene borstverkleining informatie gezet.

Als je onder mijn topics kijkt in mijn profiel kan je het ook makkelijk vinden.

De Do's en Dont's ga ik nog wel vertalen voor alle dames hier hoor en ook hun eten plan voor voor de operatie en na maar op het moment heb ik wat tijd te kort wegens drukheid met stage maar ik zal het z.s.m doen.

liefs,

yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaa,.... ik ben nu ook echt rare dingen aan het doen,...... de berging is uitgesopt :unsure: en ik ga de vriezer ontdooien (spullen mogen bij de buren) :blink: ik heb een glazenwasser gebeld om al het houtwerk buiten (van het huis) schoon te maken :wacko: veel gekker moet het niet worden! :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff genoeg borsten gezien voor 1 avond,... ik zoek borsten om aan de pc te laten zien wat ik mooi vind qua verhouding (ik wil niet te veel of te weinig weg laten halen :blush: Ik vind een C het mooist)

wat een zooi krijg je dan te zien zeg! zo maar even m'n cookies wissen ;)

liefs :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WaHahahahaha misschien dat de PC zelf foto's heeft om te laten zien en dan hoeft je cookies te wissen :3::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Suzan je komt de meest ranzige sites tegen denk ik :152:

Je had mijn galerij ook gezien toch? Ik heb er na de bvk ook een C aan over gehouden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr v. Selms heeft vast ook foto's,... maar ik was niet zo helder tijdens m'n eerste consult (ziek/koorts/antibiotica) om er naar te vragen.

m'n 2e consult is ook de laatste voor de operatie en dan wilde ik de foto's meenemen,... anders zit je daar te kijken en krijg je er toch minder tijd voor (denk ik).

en Lianne,.... :69: er staat ook een foto van jou bij,.... inderdaad de goede maat ;) (en mooi gedaan!), ik kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent! :01:

door de meetverschillen bij de pc en mijn bh maat (15!!!!!cm omvang verschil) word ik een beetje zenuwachtig over hoe groot m'n cup straks wordt,...

90C of 75C is nogal een verschil, de C bij 90cm is even groot als een F bij 75 cm! op een F zit ik niet te wachten natuurlijk hè ;)

maar in verhouding maakt het niet uit :49: , dus als het een C verhouding wordt SUPER :D

dus vandaar de foto's om te laten zien hoe ik het het liefste wil.

was ik maar vast aan de beurt! :63: :63: :63:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je de foto's van een van de dames hier laten zien...hoef je niet op ranzige sites te kijken en cookies te deleten...als ze dan ok vinden tenminste :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar foto's gevonden van een pc (voor en na van bv) die stonden op maat bij elkaar, lekker makkelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.