Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Af en toe wel, maar nu lekker niet :P ik ben met m'n beste vriendin even een paar dagen met de motor weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ik heb het heerlijk gehad op de motor en met (andere) Lianne.

Het plan was dat we naar luxemburg zouden rijden en we zijn daarom zaterdagavond naar Maastricht gereden, de volgende ochtend bij Vervier was het zo aan het regenen dat we naar Brugge (België) gegaan zijn. In Brugge heerlijk gegeten, geshopt en geslenterd. En door naar Middelburg (Zeeland) gegaan. In Middelburg een geweldig pensionnetje gevonden!!!!! En vandaag terug over de scheldekeering en langs Rotterdam terug naar Amsterdam.

T was lekker, weer eens samen op stap te zijn. Het komt er niet vaak genoeg van.

Nou NU ga ik me dus weer op de naderende datum storten,.... ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zeker,..... maar had het te druk!

t was voor het eerst dat we weer 'ns een paar dagen weg waren, meiden alleen dan hè ;)

ik kom wel een keer met de auto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha vanuit Adam hier heen rijden is lang hoor :131: en ik kom toch langs over 2 weekjes :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 49 dagen!

het gaat nu eindelijk lekker opschieten! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

ikhad in Brugge 2 jurkjes gekocht die nu en straks passen,... vrijdag had ik er een aan, voelde me mooi en kreeg wel reacties, maar dan op een niet botte manier :blush: was wel cool

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIhi heet je vriendin ook Lianne? Leuk hoor die daagjes weg op de motor. Heb ook het rijbewijs voor de motor maar rijdt voorlopig nog niet haha!

Jeej eindelijk is die 5 weg :155: Het gaat nu lekker opschieten voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, we worden op dezelde dag geopereerd!

En ik rijd ook motor hihi, toevallig!

Ik ga het motorrijden wel missen hoor, de weken na mijn operatie. En zeker omdat het in de zomer is, heerlijk weer, en niks mogen/kunnen

Ach, we weten waar we het voor doen he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden!

morgen heb ik m'n eerste motorrijles.

T weekend zat ik achter op,... nog!

Rijden jullie al lang? En waarop???

Caatje, leuk dat je op de zelfde dag je bvk krijgt! Hoe meer zielen etc. Ik ga zo je topic bekijken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan,

Wat stoer, motorles...niks voor mij haha....maar goed ik ga niet eens achterop zitten dat lijkt me al doodeng.

Mijn collega heeft onlangs haar rijbewijs gehaald en een motor gekocht en is er superblij mee. Moet alleen altijd lachen als ze aan komt rijden omdat ze heel klein en kinderlijk eruit ziet en dan die grote motor haha.

Nou alvast veel lesplezier....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Suzan,

Wat leuk motorrijlessen.

Mijn oudste heeft zaterdag zijn eerste autorijles achter de rug. ( die is nu 19j)

Ik hoop dat zijn pratijkexamen even vlot zal gaan dan zoals zijn theorie, daar hij was in 1x door.

Maar praktijk is niet zo gemakkelijk he, ( hij moet nu nog 8u volgen)

dan kan hij nog oefenen met mij ofwel examen doen.

Ik hoop het , zo is er hier al ook iemand die auto kan rijden, moest er dan nog eens iets met me voorvallen

(mijn man kan geen auto rijden ,) Dus is het nu maar enkel ik die het kan.

Mijn zoon volgt Buso onderwijs, zo hij het niet gemakkelijk heeft in al zo een dingen aanleren.

Maar we hopen het beste, 1 voordeel is er , dat hij het wel erg ziet zitten en dat het hem interresseerd.

Zo doet hij dan wel meer zijn best, hij is zot van auto"s dus , een goeie hoop.

Jij veel succes, en hopelijk lukt alles zeer goed.

Nog 48d het zal wel snel gaan nu.

Grt

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het!

Het zou fijn voor je zijn om eens een ander te kunnen laten rijden :D

Fijn dat het genezingsproces nu wel goed gaat en dat je zo goed in de gaten gehouden wordt.

Toen ik ging aftellen zat ik nog dik over de 100 dagen, die 48 die er nu nog staan zullen nog vlotter gaan denk ik (en hoop ik)!

Gelukkig ben ik al 2x zwanger geweest, dan leer je al geduldig te wachten,... Hoewel ik het af en toe flink op m'n heupen krijg.

Laatst werd me naa geroepen dat ik "leuke borsten" heb, daar kan ik wel mee leven ;) ,maar wat sommige mensen je na roepen,... :bluch: daar kan ik echt ongelukkig van worden. Op zulke momenten wil ik het liefst meteen naar de PC rennen :P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jah dat kennen we allemaal denk ik susan....Hoe was het motorrijden?

Ik zelf ben net als deempje...ik durf niet achter op haha..te bang voor :blush:

Hehe we tellen lekker samen af...ik nog 44 dagen en jij 48 :136: ...juni is ook zo voorbij en dan zijn we lekker aan de beurt :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!!!!!

We hadden 2uur les (16-18) en een goede start.

Daarna lekker wezen eten in de stad (oppas tot 22uur).

De volgende 6 lessen staan al ingeplanned.

Maar nu eerst,... Ff pitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, al die motorrijdende meiden.

Misschien een nieuw topic openen:

wie rijdt er ook motor? :3:

Goed idee!! :3:

Wordt zo te zien een druk topic!

Link naar reactie
Delen op andere sites

code nieuwe ticker

Als je em hebt geplaatst ff zeggen zodat ik em uit de post kan verwijderen...anders maakt tie jou pagina zooo breed..haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wat gaat de tijd ineens snel....nog 31 dagen voor de een nog 35 voor de ander...

Ik ga maandag weer starten met werken 3 dagen van 4 uur dus ben benieuwd hoe het gaat.

Hoe gaat het met de motorrijlessen! Voel je je al een motormuis hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja een motermuis was ik eigenlijk al een beetje,...

Ik vind het op de weg rijden echt super, maar helaas gaat dat voorlopig alleen nog maar tot aan de pionnen!

We moeten eerst de behendigheid oefeningen onder de knie krijgen en dat exame halen voor we echt de weg op gaan.

Ik heb alleen lichte pionnenvrees,.... Zonder die dingen zou ik blijer zijn! :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.