Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

nog maar 1 maand!

weer een mijlpaal! en de tijd gaat zo snel, echt drukdrukdruk!

de buren worden al helemaal gek van me ;)

ik meld nu echt elke dag hoe veel dagen ik nog te gaan heb!

Karin (buuf) heeft het er zelfs over dat ik verkeerd aftel,... ik moet volgens haar 6 weken langer tellen, aangezien ik dan pas weer wat kan :blink:

gister weer motorles gehad en alles ging als een trein! zo moeizaam als het vorige keer ging,.... (stapvoets slalom)

jammer dat ik daar straks ook een paar maanden tussenuit ben (ik dacht 2 aan te houden)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAha jah eindelijk ben je er ook..nog 28 daagjes :136:

Ik ben eigenlijk gestopt met vertellen hoeveel dagen...iedereen voelt het zelf hierzo al aan..haha..aangezien ik jarig ben volgende week en dat de week erna mijn beoordeling is van stage en de week erna mijn diploma uitreiking en dan weekend en dan poof mijn BVK :136: ....ze tellen hier dus mee met mijn mijn palen van juni..hihi :4:

Tis gewoon absurd hoe snel de tijd in een keer gaat :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

T groene Jurkje dat ik in Brugge gekocht had en m'n zilveren hakken.

Natuurlijk dinsdag nog ff naar de kapper, stijltang mee en ik heb nog nagellak gevonden in de oranje kleur die ook in de jurk zit :D ik ben trots op me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha sexy hoor.. ;) doe er een topcoat over de nagelak...zo blijft tie lekker lang mooi :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suzan, nagellak eerst een dun laagje opbrengen en even laten drogen, daarna 2e laagje aanbrengen en goed laten drogen, dan nog een laagje top coat of out the door van O.P.I. En dan goed laten drogen. Bij voorkeur doe je het in de avond als je tv kijkt....dan stoot je het niet, blijft het mooi en is het niet alleen droog maar ook hard. Uiteraard ligt het ook aan de merk nagellak. Suc6.

Ik denk dat we allemaal ons moeten schamen als we woensdag de verjaardag van Yanet vergeten hahahahaha.....ik durf het niet meer te vergeten in ieder geval.

Ja de tijd gaat ineens snel he....heerlijk....en een bruiloft in Griekenland....dat klinkt als genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al blij als ik 1 laag er op heb en het potje is niet gevallen of zo,...

Niet mijn specialiteit!

Maar ik zal het proberen,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaahhahah zie t al voor mij...een stuntelende Suzan en dan heb je overal nagellak behalve op je nagels haha.

Rustig aan doen en gaan zitten aan tafel.

Ik doe het al jaren zelf, al moet ik zeggen dat ik het de laatste tijd niet meer hoeft. Ik laat het de nagelstyliste doen en dan blijft het 4 weken goed zitten..maar das met eigen nagels wel wat anders...maar een week moet het echt goed blijven zitten.

Suc6 hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne blijven altijd een week zitten of meer...maar dat komt mede dankzij de topcoat...bij de drogist kan je ook die van rimmel london halen..het heet " Pro super weat ultra shine top coat"..blijft tot 10 dagen zitten....mr die van O.P.I is natuurlijk het beste maar die vind je niet overal..

Dus zoals dagmar zei...nagelak aanbrengen...hehe :153: en als het kan nog een laagje erover heen en dan topcoat :145:

Bewijs dat het echt wel werkt zijn mijn teennagels...toen ik bij jouw was had ik de dag ervoor mijn teen nagels pastel paars gelakt...goed laten harden en daan laagje erover heen...en het zit er nu nog op...zonder krasjes of iets dergelijks..en das 2 weken geleden al :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft er ook een andere baan bij suus dus zomaar ff een afspraak inplannen op het laatste moment gaat niet....de behandelingen die ze geeft aan mensen doet ze vanuit huis en in het weekend als ze niet op zaterdag ook moet werken...voor ons te harsen was geen probleem want dan heeft ze ff vakantie :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 19 dagen!

en zo veel te doen!

ik ga nu ook lijstjes maken en afstrepen,.... helaas worden ze ook steeds weer langer!

vandaag en morgen even wat schoonmaakwerk verzetten en m'n spullen voor de Griekse bruiloft inpakken, lekker een lang weekend alleen met m'n man. :136::148:

ik zit toch ook nog te twijfelen over de maat die het moet gaan worden C of D

ik denk dat D voor mij ook prima is. :1boobs::1big_boobs::1bouncingboobs:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehehe tjah de maat weet je toch nooit zeker ..je kan het wel zeggen mr tis aan de Pc als we daar bijna naakt en knock out liggen om te kijken wat hij vind passen..hehe een D zou idd ook niet erg zijn :153:

Was het nog gelukt met de tipjes voor je nagels?...Ik heb nu de omgekeerde french met donker glanzend blauw...erg chique..kreeg compliment of ik naar de manicure was geweest..hehe ik daarzo nee ..heb ik lekker zelf gedaan :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suzan,

Ik ben Diesel en nieuw hier.

Ik word ook door dokter van Selms geopereerd.

Ik ga 6 juli naar het J.van Goyenkliniek voor een bv.

18 jaar jaar geleden heeft hij mij ook al geopereerd.

Ik heb 18 jaar lang mooie borsten gehad en nergens last van gehad.

Vandaar dat ik weer heel graag terug ga bij hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

t motoren ging super!

maar dat is nog niet alles,.... Jurgen (3) kan vanaf vandaag fietsen!!!!

hoe cool is dat!

@ Diesel, welkom hier, ik heb ook een heel goed gevoel over van Selms,... en het is echt een borsten man he ;)

blij dat het forum het weer doet trouwens.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

de spulletjes zitten in de koffer, vanavond gaan m'n man en ik naar Griekenland, voor de bruiloft van Griekse vrienden. een uitje zonder de kids :blush:

nog 18 dagen (16 en meer dan 20 uur, maar dan kom ik uit op zondag zie ik nu :153: )

vandaag is voor de eerste keer m'n schoonmaker er! dan blijft het huis na de operatie ook lekker schoon :159:

bovendien ben ik nu steeds wat extra dingen schoon aan het maken (op de kasten bijvoorbeeld, echt van die dingen die NU gedaan moeten worden!)

dus dan heb ik daar wat meer tijd voor,...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfffff, het gaat hard nu zeg!

gelukkig heb ik het meeste op orde, dus word nog niet zenuwachtig.

ons lange weekend Griekenland was heerlijk, we zaten in 1 van de "goede' buitenwijken van Athene en hadden dus niets met de relschopper te maken.

de bruiloft was simpel voor Griekse begrippen, MAAR 100 gasten, ALLEEN een dj (geen life muziek), SLECHTS tot een uurtje of 06:00 EN maar de helft van het eten was over,.....

ik weet natuurlijk niet of jullie de film "my big fat Greek wedding" gezien hebben,....zo was het echt!

verder was het heerlijk om onze goede vrienden weer te zien die in Griekenland wonen :51::13::43:B)

vandaag is Jurgen zelf naar de crèche gefietst!!! (4km ongeveer)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.