Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Haha mannen die hoelahoepen..hehe dat zou k nog wel eens willen zien :46:..k ga dit weekend beginnen met hoelahoepen...ben druk druk deze week voor mun intake op de kunstacademie dus no time too hoelahoep :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 97 dagen, eindelijk nog maar 2 cijfers!

De kids zijn weer beter (rs-virus kwam uit de kweek, vandaar dat ik me op een bepaald moment afvroeg of ik niet met de jongste naar de eerstehulp moest!)

En het hoelahoopen gaat door ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan

Nog 96 dagen... inderdaad maar 2 cijfers meer... Over 6 dagen valt de 3 van 3 maand ook al weg... :)

Ach je moet maar denken... eens de paasvakantie voorbij is, is het schooljaar ook snel voorbij en daarna is het jouw beurt!!! Super hé!

Fijn te horen dat de kindjes terug beter zijn... hier is het helaas minder... beiden zijn flink verkouden en keeltjes ontstoken :(

Goed zo, volhouden dat hoelahoopen!!! :D

Liefs

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh Dolfijntje,

wat vervelend dat ze nu ziek zijn!

trek je het wel een beetje dat je ze niet zelf kan vertroetelen?

althans, niet zoals je het "normaal zou doen.

beterschap voor ze EN zorg dat ze je niet aansteken!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij te horen dat mijn citroen thee werkt :62: ...heb je de andere versie al geprobeerd dolfijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey angel

Ik heb hem al warm en koud geprobeerd.

De andere versie met komkommer enzo... nog niet. Ben niet zo gek van komkommer enzo... Dus gemakkelijkheidshalve hou ik het bij de citroen... lekker gemakkelijk, snel klaar èn super-lekker!

Misschien dat ik in het weekend eens wat anders probeer.

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou je van gember? dan kan je hem daarmee proberen..want gember is ook vocht onttrekkend:P..en de komkommer proef je niet hoor...tis er puur alleen voor de werking :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat uw zwelling omlaag gaat :145: blijven drinken tot ongeveer 6 tot 8 weken elke dag daarna bepaal je zelf als je ziet hoe goed het me je borsten gaat :116: ...als je de komkommer schilt en dan in hele dunne plakjes doet bepaal jij de smaak van je water he...met citroenen limoenen sinasappel of andere fruit die je lekker vind...en natuurlijk wat honing of suiker:P...mr zonder smaakt tie ook fris hoor..tis gewoon een kwestie van maken en laten staan in de koelkast en daarna lekker opdrinken

Probeer ook eens mijn favorieten als je die lekker vind...k zet er van het weekend nog een paar bij die ik heb uitgeprobeerd :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Yanet heeft 4 tickers gemaakt, ze staan in m'n "over mij" pagina, welke moet ik nou nemen??????

Helpen jullie kiezen?

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ut zijn leuke tickers....jah:D..ben blij dat je er eentje hebt gekozen ...je kan natuurlijk ook wisselen steeds..haha dan heb je ze allemaal :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm kweet niet op tie dat doet..hor...moet k ff uitzoeken...misschien een aanpassing in de code denk ik dan...k ga morgen op onderzoek uit :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he, en Zo zal het rap voorbij gaan hoor, zeker weten.

Ik heb ook zo afgeteld he, en plots was mijn dag er al

ben nu al 4d po , kan die tijd dat ik aftelde nog herrinneren maar toch

denk ik dan niet dat het nog zolang was; (72d wachten leek een eeuwigheid)

en was veel vlugger voorbij dan gedacht.

:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol die teller helpt echt hoor om het nu in dagen te zien:D...YAY nog 85 dagen en 3 uur...lol :3: ...Lijkt alsof de tijd door de teller voorbij vliegt!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.