Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

eindelijk heb ik de foto's gevraagd aan de pc,....

hij had me bij het vorige consult z'n mailadres gegeven om ze op te vragen.

photo-999.jpg?__rand=0.40200200+1315640339

vast even deze, van m'n stoere oudste zoon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

ik mag morgen nog ff langs komen :(

er is een gaatje ontstaan onder het tepelhof rechts, ze willen het even zien om te kijken of er iets mee moet.

(bleeeeee er kwam wille troep uit, net tandpasta, geen pus gelukkig volgens mij, en bloederig wondvocht)

ik had het niet meer verwacht moet ik zeggen! :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh das minder :o ...maardat kan nog...tis waarschijnlijk een hechtingkje die van binnen zat en zo naar buiten komt met troep...je bent pas 2 maandjes aan het herstellen...tis nog vroeg in de herstel periode van binnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

eindelijk heb ik de foto's gevraagd aan de pc,....

hij had me bij het vorige consult z'n mailadres gegeven om ze op te vragen.

photo-999.jpg?__rand=0.40200200+1315640339

vast even deze, van m'n stoere oudste zoon!

Hoi Suzan, heb jij al je foto's ontvangen van van Selms?

Ik heb ze namelijk 2 weken geleden ook gevraagd, maar ik heb nog steeds niks ontvangen.

Ik heb hem al een paar x een mailtje gestuurd maar krijg ook helemaal geen antwoord.

Hoe gaat het met je wondje??????

Groet Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr Bastaanse heeft m'n "gaatje" gezien.

het is inderdaad een hechting die opgelost was en (helaas) naar buiten kwam.

het is niet ontstoken en mag nu weer lekker dichtgroeien onder een steri-strip,

die er voor moet zorgen dat de randjes mooi bij elkaar blijven.

ik merk dat ik nu meer "last" heb van de littekens,

het steekt meer en voelt trekkerig en pijnlijk.

dat heeft ook te maken met het oplossen van de hechtingen,

alle krachten komen nu niet meer op de hechtingen, maar op de verse littekens.

als ik wil mag ik nog een vervolg afspraak maken,

maar zoals het er nu uitziet lijkt me dat niet nodig :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig niet ontstoken,het zal wel mooi gaan hechten met zo een stripje erop.

Ik wist niet dat hij alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer op vakantie was.

Pfffff hij neemt het er lekker van, hahahahaha.

Dan wachten we nog maar even rustig af, zal wel goed komen.

Succes verder met genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee, :69: d'r zit een steri-strip over heen en die zit er nog mooi op, dus ik laat 'm zitten,... maar ik denk dat al hele maal dicht is hoor, het was al begonnen te genezen toen ik een dag later bij de PC moest komen :13:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja hoor, het stripje is er af en het gaatje was toen al dicht gegaan.

Ik genees vrij snel, alleen als er iets uit moet blijft het open, met m'n bvk eigenlijk niet anders :P

Ik heb nog een tijd met een strak hemdje geslapen, omdat het trok als ik me omdraaide, nu gaat het ook goed zonder.

M'n littekens zijn zeer netjes, bij geen enkele bh of bikini komen ze er, tot nu toe, uit piepen. Om het tepelhof en naar beneden is het litteken een vlak licht lijntje, in de borstplooi is het wat dikker en meer roze, nog actiever dus.

Ik merk dat ik echt moet wennen aan m'n bewegingsvrijheid, ik sprong of rende niet omdat dat niet fijn voelde, maar ben dat zo gewend dat ik het eigenlijk nog niet doe ;)

Ik heb gister heel bewust met m'n fietsende zoon mee gerend, nergens last van :D ga ik vaker doen!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat van die bewegingsvrijheid is herkenbaar, ik kan mijn ene arm nu naar mijn andere arm bewegen zonder dat ik ergens tegenaan kom. :D Ben ook wel erg benieuwd hoe dat straks is! Hardlopen leek me altijd superleuk maar dat was niet wat met mijn oude voorgevel. Als ik straks genezen ben ga ik daar ook zeker mee beginnen. Paardrijden deed ik wel maar ook dat was niet comfortabel, doorzitten bv ging nooit. En ik de beste sportbh aanschaffen maar dat hielp maar minimaal. Ik kan me er nu al op verheugen.

Geniet ervan, toch wel erg fijn dat je al die voordelen merkt van de ingreep! En ook leuk voor je kids, een mama die met alles mee kan doen zonder rekening te houden met. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh hé!

Vanochtend heb ik in de sloot mogen zwemmen/tijgeren,...

Wat was ik blij dat alle wondjes dicht zijn!!!!!

Betsie, onze jongste aanwinst, was mee de hond uit laten met Hans en de kinderen. Ze liep het kroos op en,... Zakte er door ;)

Ze kwam alleen onder een uitrit terecht, die zijn daar van hout en bestaan uit een aantal balken met daar overheen vlonderplanken. 2 balken verder kwam ze boven en kroop in een hoekje.

Hans kon er niet bij, de buurvrouw waar het gebeurde had wel schroevendraaiers, maar de schroeven waren vast geroest. Omdat de kids er ook bij waren en de hond, mocht ik komen.

Om onder de balken door te komen moest ik koppie onder door de modder ploeteren, bleeehhhh!

Gelukkig vertrouwd ze me verschrikkelijk goed, want ik moest haar op de terugweg ook 2x onder water onder een balk door douwen!

Ik heb haar maar mee onder de douche genomen en afgesopt (liet ze nog toe ook!)

Gatver, wat waren we goor zeg!

Oh, en Jurgen zei nog" mama,je moet wel je jurk uit doen als je gaat zwemmen!" :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG...wat ben ik blij dat alles goed verlopen is...wat een avonduur zeg :4:

Zou wel een perfecte foto moment zijn geweest..haha suzan plus kat in de modder..hehe :7:

Die opmerking van jurgen is wel droog.. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

na 12 dagen zwemmen in de zee in Griekenland ziet alles er super uit, B):101:

natuurlijk heb ik de littekens met zonnebrand gesmeerd er ze zijn niet verkleurd.

weet iemand tot wanneer je littekens blijvend verkleuren door de zon??

morgen viert m'n jongste z'n verjaardag, hij wordt 2 :143:

ik ben een taart aan het bakken tijdens het uitruimen van de tassen,... nog 20 minuten in de oven, ik moet 'm natuurlijk niet vergeten!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

verjaardag gehad vandaag van m'n jongste,

de mensen die me nog niet gezien hadden vonden het ook mooi geworden,

het valt niet op dat er aan gesleuteld is :D

lekker om te horen!

verder lekker dagje

Foto-6GTIGXHG.jpg

Foto-OACEEDR3.jpg

Foto-7ZXGZIQG.jpg

Foto-RO8ZIRIY.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.