Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Nog maar 2 dagen!

Helaas lig ik met keelontsteking in bed, maar volgens de ha moet de antibiotica er voorzorgen dat ik WEL donderdag naar de intake kan!

Maar nu voel ik me gewoon heel zielig.

Groetjes Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Jelly,

Dank je wel voor je lieve berichtje!

Gelukkig ben ik nu in ieder geval koorts vrij en dat scheelt wel veel vind ik.

Dus,... Morgen ga ik naar dr v Selms!!! :) :) :) :)

Ik heb m'n beste vriendin gevraagd om me te rijden omdat ik nog behoorlijk gammel ben en om met man EN 2 peuters in de wachtkamer te zitten me niet zo trok.

Bovendien ben ik zondag nacht van m'n stikkie gegaan toen ik wel 5 meter naar de wc liep, lijkt me beter om me nog even niet in het verleer te mengen! Morgen om half 10 rijden we hier weg zodat we ruim optijd in het ziekenhuis zijn om me bij alle balies in te schrijven en ik weet niet wat (kopje thee).

Doordat ik vanaf zondag 39* had en dinsdag pas aan de antibiotica ging (ik dacht het gaat wel over, eigewijs hè dan heb je dat) heb ik het bezoek en de vragen verder niet voorbereid. Ik ben dus super blij dat ik hier al een tijdje rond hang en zo veel geleerd heb.

Het komt wel goed.

Ik heb er vertrouwen in.

Natuurlijk laat ik hier horen hoe het geweest is en hoe het verder gaat.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dames,

De eerste stap is gezet!

Ik ben vanochtend op consult geweest bij dr v Selms.

M'n beste vriendin heeft me gereden omdat ik nog vrij duizelig ben (ondanks dat de koorts weg is).

Dr v Selms zij dan ook meteen: "ga je niet mee naar binnen?" ( nee hoor, ze dook even een boek in)

Het gesprek was kort en zakelijk, maar ontspannen.

Voor ik het wist mocht ik me uitkleden en kon het meten beginnen. Daar werd ik zeer verrast door de mededeling dat mijn ondermaat 90 moet zijn ipv 75,.... Nou m'n bh zit niet strak, misschien omdat het meetlint scheef zat of omdat ik spieren aangespannen hield bij het omhoog houden van mijn borsten. Naar de tepels 30cm en ook tussen de tepels 30cm.

Dr v Selms had er geen twijfel over, dit wordt vergoed.

Daarna werd aan de hand van een tekening op m'n borst uitgelegd hoe de operatie zou gaan (anker) en hoe het er uit zou gaan zien (door de borst zo te plooien dat de "naden" op elkaar vielen).

Toen de vraag of ik nog vragen had, maar haast alles was al aan bod gekomen;

Hij denkt dat ik een grote C krijg er gaat flink wat van af

Het wordt de anker methode

Breaform, kan maar ik heb een stevige huid het is dus niet nodig. (breaform.com)

OK tijd 3 uur + 1 nachtje slapen

Het weefsel wordt altijd opgestuurd voor onderzoek

Dr v Selms was blij dat ik me via internet al op de hoogte had gesteld van alles.

Al met al was het een prettig ontspannen gesprek en ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld.

Verder heb ik getekend dat ze 4 buisjes bloed en het overgebleven vel in het AMC voor onderzoek mogen gebruiken

Groetjes Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de verjaardag van m'n oudste zoon gevierd, hij wordt dinsdag 3.

Hij was super blij met alle aandacht, cadeautjes, taart en pannenkoeken. Van ons heeft hij een fiets gekregen. Leuk om te zien hoe het echt zijn feest was.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Suzan,

Wat fijn dat de intake goed is gegaan, ondanks dat je je nog zo beroerd voelde. Ben je inmiddels ook al wat opgeknapt?

Toch fijn om te horen he, dat de arts er vanuit gaat dat de operatie door de verzekeraar wordt vergoed. Heel gek vond ik dat, je weet zelf wel dat je aan de eisen voldoet, maar toch!

Ga je nog ergens anders op consult of houd je het hierbij? Heeft dr van Selms eigenlijk een wachtlijst (misschien had je dat al eens genoemd maar heb ik er overheen gelezen)?

En nu maar wachten op de goedkeuring... Hopelijk laat dat niet al te lang op zich wachten!

Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Leuk dat het geslaagd was en een fiets is ook echt een leuk cadeau. Het weer is ook beter aan het worden, hier schijnt het zonnetje heerlijk, dus kan hij lekker naar buiten toe.

Gisteren even lekker naar het strand geweest, heerlijk!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jelly,

Gelukkig ben ik nu wel weer beter ja, vandaag de laatste dag antibiotica! Ik was heel blij toen dr v Selms vertelde dat de verzekering niet moeilijk zou doen. Ik vind dat m'n eisen ook niet te hoog liggen, ik wil alleen maar achter m'n mannetjes aan kunnen rennen! Ik zal blij zijn als de goedkeuring binnen is :yes:

Er is een wachtlijst van 4-6 maanden. Ik ga geen ander consult aanvragen. Ik heb gezien wat dr van Selms kan, het is een kunstenaar!

Hier schijnt het zonnetje ook heerlijk en we zijn al buiten geweest, helaas betekend zo'n feestje ook weer dweilen en zo :(

Liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: :43: :43::126: :126: :101: :101: :101:

de verzekering is akkoord!!!!!

maandag kan ik op de wachtlijst,...

ik hoop dat ik snel een datum krijg, de verzekering was in ieder geval super snel (een week en een dag)

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het wordt wel in de zomer,...

4-6 maanden wachtlijst, dus gelijk met Tracy hoop ik!

jij bent nu aan de laatste 4 weken begonnen! spannend hoor :01: op naar de mooie, kleine, handelbare boob's!

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga ze zeken af en toe bellen,... helaas hebben ze bij het SLAZ geen lijst waar je op kan als je in de buurt woont en er binnen 30 minuten kan zijn bij een uitvaller.

ik hou ze dus maar een beetje scherp!

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

lang he, die wachtlijst! :63:

tja, ik ben niet de enige die zich door v. Selms wil laten opereren.

en wie weet gaat het zoals Eefje zegt en komt er eerder een plaatsje vrij!

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een lange wachtlijst maar als je zo nu en dan belt dan kan het best zijn dat je eerder aan de beurt bent. Bij mij was de datum al vrij snel nadat ik de goedkeuring binnen had. Ik stond ook al op de lijst omdat het zh de goedkeuring eerder had ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Patricia,

ik mocht nog niet op de lijst voor ik de goedkeuring binnen had,...

maarja, wat is nou een week, ik heb die borsten al een tijdje ;)

maar ik hoop zeker op een "tussendoor-plekje" dat zou echt wel fijn zijn!

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gister gebeld met de pc afdeling om te zeggen dat de goedkeuring binnen was,.... ik kreeg een dame aan de lijn die nog al pinnig was

"ik moest gewoon wachten en zou een maand voor de operatie wel weer wat van ze horen, want langer vooruit plannen ze niet!"

dus ik gevraagd hoe ik dan kon weten of zij ook de goedkeuring gekregen hadden.

"nou dan moest ik zelf maar een kopie opsturen, want de kans dat er 2 kwijt zouden raken was wel heel klein!"

ik kon nog net vragen hoelang ze dacht dat het nog zou duren, en vlak voor dat de hoorn er op gegooid werd riep ze nog "6-12 maanden!"

wat een domper :102:

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan

Wat een opdoffer zeg!!! Zou je niet eens op een andere dag/ander tijdstip terugbellen? Misschien heb je dan wel een vriendelijk persoon aan de lijn? Of is het ziekenhuis niet zo heel ver van je weg, spring een keertje binnen ... wat een vreselijke mensen zèg!!! :134:

Ik hoop dat je spoedig toch wat meer positieve informatie mag krijgen... duim voor je!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor het duimen,

ja ik dacht ik bel gelijk na het weekend, vrijdag hoorde ik dat het goedgekeurd was, maae was de afdeling dicht.

ik begreep alleen van dr v. Selms dat de operatie ook op maandag zou zijn,... dus had ik eigenlijk gedacht maandag voor het ontbijt te bellen of er iemand uit viel voor die dag.

zit ik alleen wel met dit vrouwspersoon aan de lijn,..... :wacko:

ik woon ongeveer 20 minuten van het slaz, misschien gewoon langs gaan ja

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

ik ben gister langs gegaan om een kopie te brengen van de goedkeuring.

ik werd door een vriendelijke dame geholpen en ze heeft het telefoonnummer van de planning gegeven.

vandaag heb ik gebeld met de dame van de planning, daar heb ik door gegeven hoe flexibel ik ben (we gaan niet op vakantie, voor 8 uur bellen ben ik meestal nog nuchter en ik vind het geen probleem om er een half uur later te zijn etc.), dat vond ze handig om te weten en ze heeft het ook genoteerd.

dr v Selms had m'n operatie nog niet doorgegeven bij de planning, dus daar gaat ze nu achter aan (!), ze verwacht niet dat ik voor de zomer geholpen word, maar een jaar denk ze zeker niet (wat ik maandag dus te horen kreeg).

ze verwacht dus 6 maanden, nou daar kan ik nog wel mee leven! :116:

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viavia nòg iets gedaan gekregen,...

IK HEB EEN DATUM !!!!!! :) :) :)

30/6 2e consult, naar de opname en de anesthesie

11/7 BVK !!!!!!

Nog maar 3,5 maand opeens!

Ik ben er echt heel blij mee, de datum is eerder dan ik had durven hopen en ik kan eindelijk ergens naar toe leven.

Viavia is natuurlijk vals spelen, maar ik ben heel blij dat ik die mogenlijkheid nu had.

Liefs van een hele blije meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie, ik heb een datum!

Het duurt nog even, maar hij is er èn toch eerder dan verwacht!

Dus ik ga hier maar een topic beginnen!

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet misschien nou je signature veranderen naar Eindelijk datum gekregen of zoiets:D... :blush::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou morgen een ticker maken, maar m'n hele handtekening is nu verdwenen geloof ik.

Ik denk dat ik maar op m'n telefoon aan de knutsel ga!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.