Ga naar inhoud

lisa1701 : 26 april 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

19 uur geleden, Marietjuh zei:

Jeetje zeg.. zit net mee te lezen! Vind het echt zo rot voor je dat je zo'n hele begrijpelijke rollercoaster van emoties hebt moeten doorstaan tijdens dit allemaal! En de twijfel van wat heb ik mijn gezonde lijf aangedaan en waarom was ik niet tevreden met wat ik had hebben we denk ik allemaal wel gehad dus heel normaal dat je dit allemaal hebt gedacht en gevoeld hebt maar ben blij te lezen dat je door erover te praten met anderen weer wat positiever bent 😊

Je hebt nu ook de bevestiging van de arts gehad dat het goed geneest dus dat is denk ik ook wel fijn en geeft hopelijk wat meer rust. Wel heel prettig dat je iig wel naar omstandigheden goed slaapt.. dat is heel belangrijk voor een goed herstel!

Haha heel herkenbaar trouwens dat je met bepaalde kleding niet echt duidelijk kan zien dat ze groter zijn (ook omdat ik toen nog gevulde bh's droeg 😂) wat ik trouwens juist wel fijn vind. Kan ik zelf bepalen wanneer ik ze op wil laten vallen want zodra ik een laag decolleté aanheb of iets strakkers dan zie je wel degelijk verschil haha!

Ik vind die van jou er op de foto's trouwens al heel mooi uitzien 😍 en ik zie echt wel het verschil met voor en na 😅

 

Hoop dat alles vanaf nu weer de goede kant opgaat en je straks weer helemaal in love bent met je boobies!! 🥰

 

 

Bedankt voor je positieve woorden. Jij kan het altijd op zo'n fijne manier schrijven! 🥰 Heel erg bedankt. Vannacht wel weer prima geslapen. 2 keer wakker geworden, dus valt mee. Deze keer zonder melatonine gedaan. Duurde wel een tijdje voordat ik in slaap viel, maar gelukkig toch een aantal uren geslapen.

 

Ik droeg altijd maximizer bh's, dus misschien dat het verschil met kleren daarom niet zo groot is. Mijn ex-vriend kwam van de week op bezoek. Het eerste wat hij zei: "Oh, dat is niet zo groot als dat ik verwachtte". Precies op die dag dat het al minder ging.. Mja, het blijft een man die niet goed zijn woorden kan kiezen, dus ik wist wie het zei, haha..

 

Ik heb nieuwe foto's geplaatst waar je het huidige resultaat op kan zien.

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Wendy2020 zei:

@lisa1701Ach meid, ik heb echt met je te doen na het lezen van je verhaal. Heel begrijpelijk dat je je nu zo voelt. Het is een hele aanslag op je lichaam geweest, 2 operaties in zo’n korte periode. Alles bij elkaar en het ook niet erg veel slapen eist zijn tol na een paar werkjes wel. 
 

Ik weet zeker dat je hier over een tijdje op terug kijkt en alsnog heel blij gaat zijn met je nieuwe boobies! Denk maar aan een paar maandjes verder, strand, mooie bikini, cocktailtje! En shinen maar 🍸 ☀️ 

 

Hopelijk slaap je vanavond wat beter! ☘️ 

Dankjewel! 🥰 ja, hopen dat er veel mooie (strand)dagen aan komen. Kan ik ze dan even uitlaten haha.

 

Hoe is het met jou nu? Ben jij aankomende week aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Daniëla89 zei:

@lisa1701 jeetje wat vervelend allemaal!😩 

fijn om dan even je vriendinnen om je heen te hebben he die precies weten wat ze moeten zeggen om je beter te laten voelen. Ik denk dat we allemaal wel een bepaalde angst hebben voor wat we in ons lichaam hebben gestopt. Gelukkig geneest het goed dat geeft wat geruststelling. zou ik ook mee mogen kijken in album? Knuffel😘 xxx

Dankjewel! 😘 Ja, mijn vriendinnen slepen mij echt door deze tijd heen. Zo fijn! Hoe lang geleden ben jij geopereerd? Ik zal je toevoegen aan mijn album. Heb jij er ook een? Mag ik ook bij jou spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701, ik heb net even in je album geleken maar wauw! Ze zijn echt zo mooi, zien er natuurlijk uit en echt een prachtige maat! 
En die maximizers zijn leuk voor in n shirtje, maar nu is dat verleden tijd!! Nu kun je met je eigen boobies pronken!!! 

Wat fijn dat je vannacht een beetje hebt geslapen. Hopelijk komende nacht weer een beetje beter! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Jill olivia zei:

Aaah jeetje wat een ongelovelijk pech zeg!!! Ik heb even meegelezen en wil je veel sterkte wensen. Goed om te lezen dat je veel lieve mensen om je heen hebt en ook zo te zien op het forum. Lijkt me ook echt intens dat je hele herstel opnieuw ingaat. En knap dat je je grenzen aangeeft op werk. Wat niet gaat gaat niet klaar. Nogmaals succes!☘️

Dankjewel 😘 Gelukkig heb ik nu nog 1,5 week vrij. Maandag 31 mei pas weer werken. Heb het ook echt nodig. Na de eerste operatie had ik weinig pijn en voelde ik me vrij fit voor zover het kan. Nu voel ik mij echt een patiëntje.. Gelukkig gaat het elke dag weer iets beter, maar de pijn is nog niet weg, ook niet in mijn borst waar de 2e keer niet aan is gezeten. Dat vind ik wel vervelend (weer die zorgen), maar ik ga ervan uit dat mijn lichaam nu gewoon echt een klap heeft gekregen en het daarom ook meer zeer doet.

 

Hoe lang geleden was jouw operatie? Mag ik in jouw album meekijken?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Von5385 zei:

@lisa1701, ik heb net even in je album geleken maar wauw! Ze zijn echt zo mooi, zien er natuurlijk uit en echt een prachtige maat! 
En die maximizers zijn leuk voor in n shirtje, maar nu is dat verleden tijd!! Nu kun je met je eigen boobies pronken!!! 

Wat fijn dat je vannacht een beetje hebt geslapen. Hopelijk komende nacht weer een beetje beter! 😘

Dankjewel, dat vind ik fijn om te horen! 🥰 Die van jou zien er ook echt goed uit! Hoe voel jij je ondertussen? Moet jij maandag weer beginnen met werken? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx! 
Ik durf hier bijna niet meer te zeggen dat ik me echt goed voel en het goed gaat🙈. Ik hoop dat het zo blijft en ik niet alsnog complicaties ga krijgen... (ja ook ik heb die angst). 
 

Nee ik hoef nog niet te werken. Ik zit sinds begin maart in de ziektewet. Vandaar ook dat ik nu de knoop had doorgehakt om de borstvergroting te doen. Anders had ik waarschijnlijk de zomervakantie ervoor opgeofferd maar dat is nu niet nodig. 
Voordeel is ook dat ik na 12 jaar op dezelfde school te hebben gewerkt sinds dit schooljaar in de vaste vervangerspool ben gegaan. Dus had geen verantwoordelijkheid voor 1 klas. 
Gelukkig staat de borstvergroting mijn andere herstel niet in de weg. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, lisa1701 zei:

Dankjewel 😘 Gelukkig heb ik nu nog 1,5 week vrij. Maandag 31 mei pas weer werken. Heb het ook echt nodig. Na de eerste operatie had ik weinig pijn en voelde ik me vrij fit voor zover het kan. Nu voel ik mij echt een patiëntje.. Gelukkig gaat het elke dag weer iets beter, maar de pijn is nog niet weg, ook niet in mijn borst waar de 2e keer niet aan is gezeten. Dat vind ik wel vervelend (weer die zorgen), maar ik ga ervan uit dat mijn lichaam nu gewoon echt een klap heeft gekregen en het daarom ook meer zeer doet.

 

Hoe lang geleden was jouw operatie? Mag ik in jouw album meekijken?

 

Groetjes

Ik heb ook echt m’n pijntjes nog en we zijn ongeveer tegelijk geopereerd. Zolang het niet rood wordt of dat je koorts krijgt en het niet opeens veel erger wordt, is het geloof ik niet erg. En bij twijfel bel ik de kliniek. Boerhaave is gelukkig heel goed bereikbaar. Voordeel van pijn voelen is dat je in elk geval niet teveel gaat doen, zo probeer ik er maar naar te kijken. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lisa1701 zei:

Dankjewel! 🥰 ja, hopen dat er veel mooie (strand)dagen aan komen. Kan ik ze dan even uitlaten haha.

 

Hoe is het met jou nu? Ben jij aankomende week aan de beurt?

Bij mij gaat het tot nu toe redelijk met de zenuwen, vandaag voor de test geweest en as vrijdag om 11:00 mag ik mij melden! Komt nu echt dichtbij! 
 

Ik heb net in je album gekeken, wat een mooie maat! 
Wat vervelend dat je je zo’n zorgen maakt, maar wel erg begrijpelijk in jouw situatie. Hopelijk heb je genoeg afleiding en kan je de zorgen af en toe een beetje loslaten 💖

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701, ik heb even gespiekt, maar ik zie echt wel verschil, een

vollere borst!

Goed om te horen dat jouw gedachtes niet meer alle kanten op gaan. Het is een proces en je gaat merken stap voor stap iets beter. Eerst het vertrouwen meer terug krijgen, dan is er ruimte om blij te worden met je nieuwe boobies. 
Heerlijk dat de nachten redelijk goed gaan, dan rust je in ieder geval uit. 
Zo fijn om lieve mensen om je heen te hebben die weten wat je nodig hebt!

Ik ga jou ook toevoegen in mijn album!

x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701 Wat fijn dat je nu even lekker 1,5 week vrij bent! En dan daarna mischien zelfs wel opbouwen hoor. Goed kijken hoe je je voelt na twee operaties! Ik vind nog dat een hoop van de meiden hier heel sterk zijn hoor na de operatie ik was een aardig wrak😂😂 Ik ben zeven weken post operatief na m’n prothese wissel na vijftien jaar😊 ik zal je toevoegen! Mag ik ook bij jou meekijken alsjeblieft? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, lisa1701 zei:

Bedankt voor je positieve woorden. Jij kan het altijd op zo'n fijne manier schrijven! 🥰 Heel erg bedankt. Vannacht wel weer prima geslapen. 2 keer wakker geworden, dus valt mee. Deze keer zonder melatonine gedaan. Duurde wel een tijdje voordat ik in slaap viel, maar gelukkig toch een aantal uren geslapen.

 

Ik droeg altijd maximizer bh's, dus misschien dat het verschil met kleren daarom niet zo groot is. Mijn ex-vriend kwam van de week op bezoek. Het eerste wat hij zei: "Oh, dat is niet zo groot als dat ik verwachtte". Precies op die dag dat het al minder ging.. Mja, het blijft een man die niet goed zijn woorden kan kiezen, dus ik wist wie het zei, haha..

 

Ik heb nieuwe foto's geplaatst waar je het huidige resultaat op kan zien.

 

😘

Heel graag gedaan hoor ☺️

Wat goed dat je zonder melatonine al zo goed slaapt.. dat scheelt echt zoveel in je herstel!

Dus dat bedoel ik.. ik had ook 1 maximizer die ik soms droeg en dan leek het idd alsof ik redelijk grote borsten had 🤣

Wel grappig dat hij dat denkt maar vooral beetje lomp ja.. wacht maar totdat hij je (als eindelijk het lente/zomerweer een x goed doorzet 🤭) ziet met een mooie top, dan gaat het pas goed opvallen, geloof me 😅

Net je foto's bekeken, ik vind ze echt prachtig en ze krijgen al een mooie hang 😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

 

Bedankt voor de complimenten! Dat vind ik allemaal erg fijn om te horen! Als ik voor/na foto's zie dan zie ik ook wel echt dat de borst voller is. Dus qua "inhoud" is het nu mooi gevuld en ja verder is het niet de grootste borst ever, maar dat wilde ik eigenlijk ook gewoon graag. Wie weet in de toekomst grotere boobies. Op dit moment past dit het beste bij mijn lichaam.

 

Sinds vannacht heb ik het gevoel dat mijn linker implantaat los zit. Tijdens het lopen voel ik hem heen en weer gaan en voel ik ook licht de textuur van de implantaat. Ik heb net de kliniek gebeld. Ze geeft aan dat het tot 6 weken kan duren voordat het ingekapseld is. Wat ik alleen raar vind is dat ik het nu pas, 3,5 po, dit ervaar. Herkent iemand dit toevallig?

 

Verder ben ik een beetje jaloers op iedereen die nu weer lekker naar de sportschool gaat. Hopelijk ben ik over een tijdje ook weer klaar om te sporten als mijn lichaam het toe laat. Op dit moment heb ik het gevoel dat het allemaal nog een tijd gaat duren. Ik probeer nu wel echt minder te eten, omdat ik weinig beweeg (vooral de slechte extra's). Mijn lichaam went ondertussen aan het minder eten, gelukkig. Geen zin om straks mooie boobies te hebben en een blubberbuikie haha. Al zij een vriend van me dat mijn buik nu wat dikker mag zijn, omdat de boobs ook groter zijn 😂

 

Groetjes 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2021 om 19:32, Wendy2020 zei:

Bij mij gaat het tot nu toe redelijk met de zenuwen, vandaag voor de test geweest en as vrijdag om 11:00 mag ik mij melden! Komt nu echt dichtbij! 
 

Ik heb net in je album gekeken, wat een mooie maat! 
Wat vervelend dat je je zo’n zorgen maakt, maar wel erg begrijpelijk in jouw situatie. Hopelijk heb je genoeg afleiding en kan je de zorgen af en toe een beetje loslaten 💖

Spannend! Wat krijg je er ook alweer in? Heb je al een album? Fijn dat je in de ochtend aan de beurt bent! Heel veel succes 🥰 slaap lekker straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, lisa1701 zei:

Spannend! Wat krijg je er ook alweer in? Heb je al een album? Fijn dat je in de ochtend aan de beurt bent! Heel veel succes 🥰 slaap lekker straks.

Dank je! 🥰

380 links en 360 rechts Motiva demi dual plane. Ja heerlijk 11:00 melden en als alles goed loopt 12:30 OK. En het is gebruikelijk om de volgende dag tussen 10:00-11:00 opgehaald te worden. Kan mijn vriend ook nog een klein beetje uitslapen haha

 

Hoe is het nu met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701Sorry ik was te vroeg, lees nu je verhaal erboven. 
Wat vervelend dat je dat gevoel ervaart, maar ik snap wel dat je je ook wat sneller zorgen maakt na alles. 
 

haha precies dat dacht ik dus ook “als ik nou wat grotere boobs heb, mag mijn buikje dan ook wat meer worden?😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2021 om 19:28, Noor45 zei:

Ik heb ook echt m’n pijntjes nog en we zijn ongeveer tegelijk geopereerd. Zolang het niet rood wordt of dat je koorts krijgt en het niet opeens veel erger wordt, is het geloof ik niet erg. En bij twijfel bel ik de kliniek. Boerhaave is gelukkig heel goed bereikbaar. Voordeel van pijn voelen is dat je in elk geval niet teveel gaat doen, zo probeer ik er maar naar te kijken. x

Fijn he, dat ze zo goed bereikbaar zijn. Echt een groot pluspunt van de kliniek. Hopelijk worden de pijntjes etc steeds minder. We gaan er maar vanuit dat het erbij hoort. Knuffel! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Wendy2020 zei:

Dank je! 🥰

380 links en 360 rechts Motiva demi dual plane. Ja heerlijk 11:00 melden en als alles goed loopt 12:30 OK. En het is gebruikelijk om de volgende dag tussen 10:00-11:00 opgehaald te worden. Kan mijn vriend ook nog een klein beetje uitslapen haha

 

Hoe is het nu met je? 

Blijf je de nacht daar slapen? Ik liep na 3,5 uur de kliniek weer uit. Ging heel snel allemaal!

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2021 om 20:37, Jill olivia zei:

@lisa1701 Wat fijn dat je nu even lekker 1,5 week vrij bent! En dan daarna mischien zelfs wel opbouwen hoor. Goed kijken hoe je je voelt na twee operaties! Ik vind nog dat een hoop van de meiden hier heel sterk zijn hoor na de operatie ik was een aardig wrak😂😂 Ik ben zeven weken post operatief na m’n prothese wissel na vijftien jaar😊 ik zal je toevoegen! Mag ik ook bij jou meekijken alsjeblieft? 

Wauw, je prothese wissel is goed gelukt! Prachtig!! Zijn ze niet zwaar? haha. Hoe voel jij je nu? Hoe lang duurde het nu bij jou voordat je je weer ok genoeg voelde om weer je normale leven op te pakken? Trouwens, wat een prachtig figuur heb je! Complimenten!!

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2021 om 20:13, Diana75 zei:

@lisa1701, ik heb even gespiekt, maar ik zie echt wel verschil, een

vollere borst!

Goed om te horen dat jouw gedachtes niet meer alle kanten op gaan. Het is een proces en je gaat merken stap voor stap iets beter. Eerst het vertrouwen meer terug krijgen, dan is er ruimte om blij te worden met je nieuwe boobies. 
Heerlijk dat de nachten redelijk goed gaan, dan rust je in ieder geval uit. 
Zo fijn om lieve mensen om je heen te hebben die weten wat je nodig hebt!

Ik ga jou ook toevoegen in mijn album!

x

Dankjewel ! Heb je helemaal gelijk in 🥰 

 

Bij jou ziet het er ook erg mooi uit!! Mooi vol en dicht bij elkaar, maar niet te dicht! Echt prachtig! 😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2021 om 19:26, Daniëla89 zei:

@lisa1701 ik heb je toegevoegd👍🏼 Heb even gespiekt ziet er prachtig uit hoor!😉zag er wel pijnlijk uit de eerste dagen. Hoop dat je je al iets beter voelt nu😘 lekker uitrusten xxxx

Gek genoeg is het nu pijnlijker dan toen.. Het zag er pijnlijk uit, maar voelde niet zo!

 

Bij jou ziet het er ook prachtig uit! Mooi vorm en passend bij je lichaam! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2021 om 18:33, Von5385 zei:

Thnx! 
Ik durf hier bijna niet meer te zeggen dat ik me echt goed voel en het goed gaat🙈. Ik hoop dat het zo blijft en ik niet alsnog complicaties ga krijgen... (ja ook ik heb die angst). 
 

Nee ik hoef nog niet te werken. Ik zit sinds begin maart in de ziektewet. Vandaar ook dat ik nu de knoop had doorgehakt om de borstvergroting te doen. Anders had ik waarschijnlijk de zomervakantie ervoor opgeofferd maar dat is nu niet nodig. 
Voordeel is ook dat ik na 12 jaar op dezelfde school te hebben gewerkt sinds dit schooljaar in de vaste vervangerspool ben gegaan. Dus had geen verantwoordelijkheid voor 1 klas. 
Gelukkig staat de borstvergroting mijn andere herstel niet in de weg. ☺️

Ik snap je goed hoor! Na mijn eerste operatie voelde ik me ook een fris kippie, weinig last. Ben blij dat je je zo goed voelt!! 😘

 

Fijn dat je geen rekening hoeft te houden met werk. Kan je lekker alles op je tempo doen. Hopelijk gaat je andere herstel ook spoedig 😘

 

Wat heb jij trouwens tegen je eigen kinderen gezegd? En hoe reageerde ze?

 

Slaap lekker xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701

2 uur geleden, lisa1701 zei:

Gek genoeg is het nu pijnlijker dan toen.. Het zag er pijnlijk uit, maar voelde niet zo!

 

Bij jou ziet het er ook prachtig uit! Mooi vorm en passend bij je lichaam! 😘

 

lief zeg je compliment dank je wel! In het begin waren ze wel zwaar maar nu niet meer😊 het stond echt zo bizar strak dat is nu weg. Ik ervaar nog af en toe steken tussen m’n borsten bij de aanhechting als ik veel heb gedaan op m’n werk. Ik heb er best wel even over gedaan om te herstellen. Had er ook vier weken vrij voor genomen. Eerste week had ik veel pijn tweede werd beter en derde voelde ik me steeds fitter en na vierde week weer top. Heb me wel streng aan de voorschriften gehouden. Vandaag weer gesport in de sportschool yeeeeah! Heb je album gekeken vind ze echt mooi heel vol ook 😍 wat was je blauw zeg poe! Pittig! Goede nacht toegewenst xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.