Ga naar inhoud

lisa1701 : 26 april 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Het was weer een ontzettende rollercoaster voor mij deze week. Vorige week ben ik weer begonnen met werken. Dit deed ik meteen fulltime. Helaas was dat een verkeerde keuze. Elke dag kreeg ik eerder op de dag pijn aan mijn verrekte borstspier. Ik belde de kliniek en zij zeiden dat rust het beste medicijn was. Maar hoe kan ik weinig pijn hebben gevoeld in de 2 weken na de verrekking waarin in 100% rust hield. Rust is dus ook niet alles.. dacht ik.

 

Zondag toch besloten om een paar dagen afwezig te zijn van mijn werk. Ik trok de pijn niet en het werken zal het herstel n iet bevorderen. Dinsdag ben ik langs een fysiotherapeut gegaan. Hij geeft aan dat mijn lichaam een klap heeft gekregen op meerdere vlakken: 2 operaties, de verrekte spier en daarnaast het 5 weken stilzitten en vervolgens weer volop gaan werken. Ik heb pijn in allerlei spieren. Spieren die nog moeten helen, maar ook spieren die ik heb gebruikt omdat ik rare houding begon aan te nemen vanwege de pijn.

 

Op advies van de arts slik ik nu 4x per dag paracetamol. Hij zegt dat ik daarnaast nog ibuprofen moet slikken. Dat versterkt elkaar. De huisarts adviseert om het alleen bij de paracetamol te houden. Ik heb tot nu toe de ibu's erbij genomen, want zelfs dan ben ik niet pijnvrij. Ik kijk het over een paar dagen aan of ik die weg laat.

 

Vandaag weer begonnen met werken. Ik heb afgesproken om in ieder geval deze en volgende week halve dagen te gaan werken. Heb vanmiddag even lekker geslapen. Weliswaar op mijn zij, wat heeeeerlijk was na al die weken. Toch nog even de kliniek gebeld. Ze raden het af tot 6 weken, maar als het goed voelt mag het best af en toe. Slaap bevordert het herstel natuurlijk ook.

 

Vannacht maar weer op mijn rug gaan slapen. Ook omdat mijn linkerborst nog steeds niet volledig is ingekapseld. Ben nu 6,5 week po en de tweede operatie is 4 weken geleden. Ik wacht nog een week af en anders ga ik maar weer langs. Het is namelijk niet het enige wat nog gek voelt. Ik heb sinds 3 weken het geluid van luchtbelletjes/scheetjes uit mijn ene borst. Mogelijk door de klap van het dichttrekken van de deur is er vocht in gekomen. Maarja, dat dat dan weer al 3 weken duurt en niet over gaat, vind ik ook weer gek.

 

Het is voor mij nu even heel zwaar. Ik kan niet optimaal bewegen, heb veel pijn en het lijkt maar niet vooruit te gaan. Mijn werk is gelukkig meegaand. Normaalgesproken ben ik nooit ziek en ben ik erg sportief. Zij zien ook dat ik niet zomaar om minder uur vraag, gelukkig.

 

Hopelijk gaat het vanaf nu beter. Mijn geduld en tranen zijn op.. Ik wil weer gezond zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701 jeetje meid wat vind ik dit toch klote voor je!!😔❤ ik weet niet of ik dat mag zeggen hier maar ik doe het gewoon even. Ik kan heel goed begrijpen dat je al deze twijfels hebt want gek is het wel een beetje allemaal. Je verwacht na 4 weken toch iets heel anders dan dit,dat begrijp ik heel goed😉gelukkig dat je werk begrip heeft voor de situatie dat scheelt toch een hoop ookal is het natuurlijk niet ideaal en zou je het liever anders zien. Je hebt best een heftige periode achter de rug meid..gun jezelf ook een beetje de rust en tijd om daarvan bij te komen😘  je bent niet alleen he!! een hele dikke knuffel xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @lisa1701 ik schrik er een beetje van. Wat ontzettend vervelend voor je 😢. Ik begrijp heel goed dat je gewoon lekker wil genieten en je weer fit wilt voelen. 
Ik denk dat het beste is om zelf aan te voelen wat nu goed voor je herstel is. Stress in ieder geval vermijden. 
 

Ik denk aan je! Dikke knuffel! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @lisa1701 lees al een tijdje met je mee, maar nog niet gereageerd. Pfff wat een verhaal heb je, het zit je allemaal niet mee. Vind het allemaal erg vervelend voor je en snap je volkomen dat je van de pijn af wil en je weer gezond wil zijn. Wij lopen redelijk met elkaar op ik ben de 23e geopereerd ook bij Boerhaave. Hoop dat de pijn snel minder wordt en je alsnog lekker kan gaan genieten. Ook een dikke knuffel van mij. X

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701, ik lees ook al even mee, maar nog niet gereageerd. Wat ontzettend K dat het nog niet lekker gaat. 
Het gevoel van bubbeltjes in de borsten kom ik hier wel eens meer tegen. Ik lees dan dat dat vocht is wat aan het wegtrekken is. Begrijp dat je na 6,5 week er wel klaar mee bent. @Noor45 heeft ook lang pijnklachten gehad. Ze dacht zelf dat het nog zwelling was wat aan het zeuren was. Afgelopen week was de pijn ineens verdwenen en kwam er rust. 
Hoop dat het bij jou ook snel weg trekt en anders gewoon nog een keer de kliniek bellen!

Heel veel sterkte en goed herstel!!!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooh @lisa1701 wat een domper! Ik had zo gehoopt dat het na de 2e operatie opknappend heen zou zijn! Die bubbels heb ik vaker gelezen idd! Vocht, maar ook lucht wat tijdens de operatie in de holte komt. Trekt weg lees ik! Maar na 6,5 week ben je idd ook een keer klaar met klachten, snap ik.

Maar probeer niet boos te zijn op jezelf hoor! Probeer je rust te pakken nu, en alleen even aan jezelf te denken (hoe moeilijk ook!).

dikke knuffel!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701Ach meid, wat vind ik het rot om te lezen dat je je zo voelt.. 
Ik ben nu precies 3 weken PO, en heb wel aanhoudend last van een soort reutelend/bubbelend gevoel in mijn linkerborst, en ook het gevoel alsof mijn prothese daar los zit met lopen. Dit nagevraagd aan de arts en hij gaf aan dat dit er echt bij hoort, is vocht wat aan het wegtrekken is. Dus eigenlijk juist een positief teken. Dit zou het bij jou natuurlijk ook kunnen zijn.

 

Maar al bij al snap ik heel goed dat alles wat je nu voelt eigenlijk al te veel is. En dat samen met het niet ideaal slapen maakt het een hele rollercoaster. 

Wel heel fijn dat ze op je werk zo meegaand zijn. Dan hoef je daar in ieder geval nu niet over in te zitten. 


Ik hoop zo dat je je snel beter gaat voelen, en dat je straks van de zomer hier op terug kan kijken, en alsnog enorm blij kan zijn met dit hele avontuur en het eindresultaat!🥰

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @lisa1701 wat ontzettend naar voor je. Is het nu je borst waar je voor een tweede x aan bent geopereerd waar je nu nog last van hebt of is het de andere kant?  Het klinkt inderdaad als vocht, misschien door de klap met het dichttrekken van de deur. Ik heb zelf tot 5,5 week pijn gehad links. Ook door vocht. Borst zakte ook minder goed. En heb heel lang plopjes gevoeld. Ook ik heb heel erg veel met de kliniek gebeld, extra controles gehad, gemaild enz. Ik had geruststelling nodig en ik snap daarom dat jij dit ook zoekt en ik vind het ook niet gek als je een afspraak voor volgende week maakt. Ben je wel blij met hoe je borsten er nu uitzien ? Het voelt enorm rot nu. Hoop zo dat je pijn snel minder wordt. Dikke knuffel. Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

Bedankt voor jullie steun. Doet me heel goed. Ik realiseer mij (nu pas) dat ik geduld moet hebben en dat ik echt rust moet nemen. Ik probeer dat ook echt, maar het lijkt vaak niet genoeg. Pijn in mijn schouders en ook schouderblad. Dat vind ik vooral gek.. Het is niet meer alleen in mijn borst. Daardoor heb ik het gevoel dat dit nog een tijdje gaat duren.. 😕

 

@Noor45 Ik heb last van mijn linkerborst. Dit is de kant van het hard dicht trekken van de deur.. De rechterkant is opnieuw geopereerd. Daarom vind ik het ook zo vervelend dat links pijn doet. Het voelt gewoon niet goed ofzo. Ik besef me dat mijn lichaam een klap heeft gehad en dat het herstel misschien lang duurt. Maarja.. gisteren niet op tijd de paracetamol genomen en het gevoel dat mijn borsten in de fik stonden, zo gloeiden ze. Gewoon echt het gevoel dat dit voorlopig niet gaat stoppen..

 

Heb met de kliniek gebeld. Ik kan maandag terecht. Eerder was mijn arts er niet of kon ik zelf niet. Aan de ene kant prima dat het over een week is. Dan probeer ik nu nog geduld te hebben en als het volgende week nog steeds zo is dan snapt de arts dat er (8 weken po) iets misschien niet helemaal juist is.

 

Nogmaals bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. Daar haal ik veel steun uit. Vriendinnen die mij ook steunen, maar jullie hebben dezelfde operatie gehad en daardoor weten jullie beter in welk schuitje ik zit. Thank you all!

 

🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2021 om 14:26, Wendy2020 zei:

@lisa1701Ach meid, wat vind ik het rot om te lezen dat je je zo voelt.. 
Ik ben nu precies 3 weken PO, en heb wel aanhoudend last van een soort reutelend/bubbelend gevoel in mijn linkerborst, en ook het gevoel alsof mijn prothese daar los zit met lopen. Dit nagevraagd aan de arts en hij gaf aan dat dit er echt bij hoort, is vocht wat aan het wegtrekken is. Dus eigenlijk juist een positief teken. Dit zou het bij jou natuurlijk ook kunnen zijn.

 

Maar al bij al snap ik heel goed dat alles wat je nu voelt eigenlijk al te veel is. En dat samen met het niet ideaal slapen maakt het een hele rollercoaster. 

Wel heel fijn dat ze op je werk zo meegaand zijn. Dan hoef je daar in ieder geval nu niet over in te zitten. 


Ik hoop zo dat je je snel beter gaat voelen, en dat je straks van de zomer hier op terug kan kijken, en alsnog enorm blij kan zijn met dit hele avontuur en het eindresultaat!🥰

Hi @Wendy2020,

 

Vervelend dat jij ook dat ook ervaart. Laat maar weten als het gevoel dat het los zit verdwenen is. Wanneer begin jij weer met werken? Wel uitkijken met het tillen op je werk hoor. Beter niet achteraf spijt hebben.

 

Ik hoop echt dat het met de zomer allemaal over is. Heb de eerste week van de schoolvakantie een weekje weg geboekt. Voelde een beetje dubbel, omdat ik me totaal nog niet fit en gezond voel, maar ik hoop gewoon echt dat het dat allemaal voorbij is.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701Meid je hebt groot gelijk dat je een weekje weg hebt geboekt, dan heb je iets voor ogen en iets om naar uit te kijken! Heerlijk! Ga je naar het buitenland? We gaan ervoor dat jij je strakjes top en stralend voelt op vakantie!

Maar tegelijkertijd snap ik je heel goed. Bij mij is het 'loszittende' gevoel ook nog niet over. Ik voel het eigenlijk constant als ik loop.. ik ben nu 3,5 week PO. Dit is mijn linkerborst, en hier ervaar ik eigenlijk vanaf het begin al iets meer problemen mee. Deze zakt ook totaal niet, echt een wereld verschil met rechts. Maar hopelijk lost de borstband die ik nu om heb dit wat op.. 

Zodra het gevoel wegtrekt zal ik je dit zeker laten weten! 

 

Ik ben vandaag begonnen met werken. Was best pittig eigenlijk... ik ben uiteindelijk eerlijk bij de leiding aan gaan geven wat voor operatie ik heb gehad, dat ik hier mijn eigen vakantiedagen voor heb opgenomen maar dat ik 9 uur vrij veel vindt, dat ze het weten mocht er wat zijn. Maar er werd niet echt op gereageerd, en er werd al helemaal niks vermeld over mogelijk iets eerder naar huis of wat. Dus ik heb netjes mijn dag uitgezeten :)
Komt uiteindelijk ook wel goed, maar toch.. 

 

Hoe doe jij het nu met je werk? Werk je nog halve dagen? 
Misschien een idee om een wekkertje te zetten voor je pijnstilling? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@lisa1701Meid je hebt groot gelijk dat je een weekje weg hebt geboekt, dan heb je iets voor ogen en iets om naar uit te kijken! Heerlijk! Ga je naar het buitenland? We gaan ervoor dat jij je strakjes top en stralend voelt op vakantie!

Maar tegelijkertijd snap ik je heel goed. Bij mij is het 'loszittende' gevoel ook nog niet over. Ik voel het eigenlijk constant als ik loop.. ik ben nu 3,5 week PO. Dit is mijn linkerborst, en hier ervaar ik eigenlijk vanaf het begin al iets meer problemen mee. Deze zakt ook totaal niet, echt een wereld verschil met rechts. Maar hopelijk lost de borstband die ik nu om heb dit wat op.. 

Zodra het gevoel wegtrekt zal ik je dit zeker laten weten! 

 

Ik ben vandaag begonnen met werken. Was best pittig eigenlijk... ik ben uiteindelijk eerlijk bij de leiding aan gaan geven wat voor operatie ik heb gehad, dat ik hier mijn eigen vakantiedagen voor heb opgenomen maar dat ik 9 uur vrij veel vindt, dat ze het weten mocht er wat zijn. Maar er werd niet echt op gereageerd, en er werd al helemaal niks vermeld over mogelijk iets eerder naar huis of wat. Dus ik heb netjes mijn dag uitgezeten :)
Komt uiteindelijk ook wel goed, maar toch.. 

 

Hoe doe jij het nu met je werk? Werk je nog halve dagen? 
Misschien een idee om een wekkertje te zetten voor je pijnstilling? 

@Wendy2020 goed je grens aangeven op de werk hoor. Ik heb de eerste week met pijn doorgelopen. En als ik er nu aan terug denk, dan is dat dus echt niet slim geweest. Vervelend dat er niet echt op gereageerd werd.. Ik werk nu nog halve dagen. In ieder geval voor deze week nog. Daar ben ik heel blij mee.

 

Waar helpt die borstband eigenlijk voor? Sinds wanneer draag je die?

 

Heb een vakantie naar Portugal geboekt! Lekker een plaatsje aan de kust. Zo'n, zee, strand, heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, lisa1701 zei:

@Wendy2020 goed je grens aangeven op de werk hoor. Ik heb de eerste week met pijn doorgelopen. En als ik er nu aan terug denk, dan is dat dus echt niet slim geweest. Vervelend dat er niet echt op gereageerd werd.. Ik werk nu nog halve dagen. In ieder geval voor deze week nog. Daar ben ik heel blij mee.

 

Waar helpt die borstband eigenlijk voor? Sinds wanneer draag je die?

 

Heb een vakantie naar Portugal geboekt! Lekker een plaatsje aan de kust. Zo'n, zee, strand, heerlijk!

@lisa1701Oh heerlijk Portugal! ☀️ 

 

De borstband moet ervoor zorgen dat de protheses wat sneller gaan zakken. Deze zitten echt nog vrij hoog. Ik draag hem nu sinds afgelopen donderdag, en moet hem 2 weken dag en nacht dragen. 


Rustig aan deze week, en hopelijk kan de arts je maandag wat geruststellen! 😘
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik ben blij dat je een afspraak hebt Lisa. Je bent 7 weken PO en het zou minder moeten worden. Ben heel benieuwd wat er gezegd wordt. 
heerlijk vooruitzicht  Portugal. Het duurt nog een paar weken, dus geen zorgen maken erover naar juist op verheugen. 
Mijn linkerborst speelt ook weer wat op sinds 2 dagen. Die kant zit ook echt hoger dan rechts. Soms denk ik dat het litteken daar te strak zit waardoor de prothese minder goed kan zakken. Heb m’n sport bh naar weer even aangetrokken vandaag. 

Het is wat met onze linkerkant he @lisa1701 en @Wendy2020 😉  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2021 om 09:05, Noor45 zei:

Hoi. Ik ben blij dat je een afspraak hebt Lisa. Je bent 7 weken PO en het zou minder moeten worden. Ben heel benieuwd wat er gezegd wordt. 
heerlijk vooruitzicht  Portugal. Het duurt nog een paar weken, dus geen zorgen maken erover naar juist op verheugen. 
Mijn linkerborst speelt ook weer wat op sinds 2 dagen. Die kant zit ook echt hoger dan rechts. Soms denk ik dat het litteken daar te strak zit waardoor de prothese minder goed kan zakken. Heb m’n sport bh naar weer even aangetrokken vandaag. 

Het is wat met onze linkerkant he @lisa1701 en @Wendy2020 😉  

@Noor45Nou zeg dat wel! Het is wat met ons 🙈Hoe gaat het nu met je? Heb je al wat minder last? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 thanks voor je berichtje. Lief dat je eraan denkt. Hoe is het met jou? Met het sporten? En de pijntjes?

 

Gisteren had ik inderdaad mijn afspraak bij de kliniek. Alles zag ik goed uit zei de arts. Ik moet geduld hebben. Die verkeerde beweging met die deur heeft gezorgd voor vocht. Daardoor voelt het allemaal nog niet fijn. Pijnklachten bij m'n schouder en nek zijn links van die verrekking maar op de andere plekken van stress. Moet weer vertrouwen krijgen in m'n lichaam en dat het goed komt, zegt hij.

 

Dat het vocht na 6 weken nog steeds niet weg is, vind ik vervelend. Ook geef dat een druk op mijn borst die voor klachten zorgt (pijn/druk en gevoel van loszittende implantaat omdat deze misschien een beetje van zijn plek is door het vocht). De arts gaf aan dat het eventueel mogelijk is om het vocht weg te laten halen door middel van een naald bij echografie. Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan en heb dit besproken. Zij hebben mij doorverwezen naar het ziekenhuis waar ik een echo kan laten maken. Vervolgens zal ik met de huisarts of het ziekenhuis kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn. Het weghalen van het vocht kan namelijk alleen als het vocht op een plek zit. Dit is nog even afwachten dus.

 

De arts zegt dat het nog wel weken kan duren voordat het vocht weg is getrokken. Vandaar dat ik ga kijken naar een andere optie. Toen ik vroeg of ik al naar de sauna mag, gaf de arts aan dat dit nog niet handig is in verband met het vocht en dat hij adviseert nog 2/3 maanden te wachten. Daaruit kan ik concluderen dat het "vochtprobleem" dus misschien ook wel zo lang kan duren.

 

Ik werd deze week nog halve dagen. Voor volgende week heb ik het nog niet besproken met mijn directrice. Wel zou ik het nog fijn vinden om een weekje halve dagen te werken. En de andere kant zou ik het wel al graag willen proberen, maar aangezien rust het beste medicijn is wil ik misschien toch vragen om een weekje extra halve dagen. Zal ik waarschijnlijk vrijdag weer met mijn directrice te bespreken.

 

Ik blijf het lastig vinden, want ik probeer zo positief en vrolijk mogelijk te zijn. Soms als mijn directrice dan op dat het "beter" gaat. Dan hoop ik vaak dat ze niet gelijk verwacht dat ik weer gelijk vooruit ga werken. Ik heb dan soms het idee dat ik dan maar minder positief moet zijn omdat dat een betere afspiegeling is van hoe ik mij van binnen voel. Blijft een dingetjes. Gelukkig is het over 3,5 week vakantie en kan ik me helemaal op mezelf focussen.

 

Hoe is het met jou @Wendy2020?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701Ik kan me zo inbeelden hoe je je voelt als ik je verhaal zo lees, het is echt alles bij elkaar wat zorgt voor een compleet plaatje.. 

Allereerst vind ik het heel goed van je dat je langs bent gegaan voor een extra controle afspraak. 
 

Wat rot dat je nog zoveel last hebt van het vocht. Ik begrijp dat je naar de huisarts gaat en wil kijken of hier een andere oplossing voor is. Zeker als je over 3,5 week je vakantie in gaat en misschien juist wel even lekker een dagje naar de sauna had gewild om te relaxen bijvoorbeeld. Plus je wil gewoon dat het beter gaat en dat het opgelost wordt. 
 

Ik snap heel goed hoe moeilijk het is tegenover je werk, en vanaf de zijlijn praten is echt veel makkelijker aangezien ik ook niet goed zou weten wat ik zou doen in jouw situatie. Maar het beste medicijn is toch echt luisteren naar je lichaam. Dus als jij je er niet prettig bij voelt zou ik toch zeker aankomende week nog halve dagen blijven werken. 
 

Bij mij gaat het steeds wat beter, al zakt mijn linkerkant ondanks de borstband nog niet erg, en heb ik daar ook nog steeds het gevoel van een loszittende prothese… ben vrijdag 5 weken PO, dus weet ook even niet goed of ik maar moet afwachten of hier iets mee moet.. 

 

Verder merk ik dat ik op het werk toch snel iets te veel doe waardoor ik toch steken krijg in mijn borst, moet hier echt meer naar mijn eigen lichaam luisteren en toch echt nee verkopen een andere mensen.. 

 

@Noor45Hoe gaat het met jou? 
 

Het is allemaal maar wat met ons hè 🥰 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lisa,

 

Wat balen dat het nog steeds niet vlekkeloos verloopt. Ik hoop dat de echo je meer duidelijkheid kan geven of dat ze je kunnen helpen. Zo wil je de vakantie ook niet in gaan. 
 

Probeer op je werk echt niets te forceren. Als het niet gaat dan gaat het niet. Het is zonde om nu 3,5 week door te bikkelen om vervolgens in de zomervakantie te moeten herstellen. Het Onderwijs is zwaar zat dus je hebt de vakantie echt nodig om te ontspannen en het nieuwe schooljaar fris te starten. 
 

Neem je rust en neem je tijd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @lisa1701 vind het heel naar voor je dat je na 8 weken nog pijn hebt en vocht vasthoudt in je borsten. Dat doet inderdaad pijn weet ik ondertussen uit ervaring. Je moet echt weer vertrouwen terug krijgen en dat heeft tijd nodig, net zoals het tijd nodig heeft om het vocht te laten verdwijnen. Voor die 3,5 week zou ik proberen af te spreken of je die niet als halve dagen mag blijven werken. Het gaat toch nog niet. En daarna geen druk op jezelf leggen voor na de zomer, dat zie je dan wel weer. Eerst goed herstellen. Hier heb je niet om gevraagd. Een dikke knuffel voor jou. Laat je niet opjagen, en jaag jezelf ook niet op. xx

 

@Wendy2020 met mij gaat het goed. Ik ben vandaag 8 weken PO. Bij mij is het vocht nu wel echt weg en m'n borsten voelen steeds soepeler. Vind ze misschien nu een beetje aan de kleine kant, maar aan de anders bekeken, al m'n kleding staat prachtig en ze zitten niet in de weg met sporten. Ik voel er er niet opgelaten bij. Ze ogen echt heel natuurlijk. Ze worden elke dag mooier.

Vervelend dat jouw ene borst ook nog wat hoog zit. Je weet, dat was bij mij, zelfs met plaatsing boven de spier, ook zo. Nu wel gezakt, maar toch als ik een foto maak dan zie ik wel verschil. Meer dan als ik er gewoon mee in de spiegel kijk.

Ik kan die calvin klein bralette nog besteld, maar een L was te groot. Ik moet denk ik een M hebben. Ik vind m wel erg mooi.

 

@Von5385 hoe gaat het met jou? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45Ja ik moest toen ik vanochtend een foto maakte nog aan je denken dat jij het ook best een tijd hebt gehad dat links zoveel hoger bleef zitten. Ik hoop dat het nog wel gaat bijtrekken, maar aan de andere kant denk ik ook ik ben 4,5 week PO, dus ik moet ook nog niet zeuren.

Haha wat toevallig, wilde je inderdaad vragen welke maat je besteld had. Denk dat ik ook een M ga bestellen binnenkort. Wil toch stiekem al iets geshopt hebben ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.