Ga naar inhoud

lisa1701 : 26 april 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

22 uur geleden, boob1234 zei:

Die kruipende dagen klinkt bekend. We moeten maar proberen te genieten van de verplichte rust. Bedankt voor de waarschuwing, vond het zo balen voor je..,

 

Wij hebben 16/8 startweek en 23/8 starten. Alle meubels staan aan de kant, dus nog even een excuus verzinnen dat ik het niet zelf kan doen.

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Er is inderdaad huid weggehaald bij de borstplooi, niet bij de tepel. Ik heb alleen als ik nu kijk het idee dat dit niet genoeg was en ik nog steeds best wel hang heb 😌 Maar voor nu maar geduld hebben, misschien wordt het nog wel mooi. Benieuwd naar jouw nieuwe foto! En fijn dat je niet ziet dat je implantaten hebt. Ben je afgezien van de klachten wel blij met het resultaat?

@boob1234 Heb in je album gespiekt. Vind het er mooi en natuurlijk! Ook zijn ze weer mooi vol. Zou nog niet te kritisch zijn. De borsten gaan nog veel veranderen!

 

Is er een collega die je in vertrouwen kan nemen? Lijkt mij fijn voor dit soort dingen als meubels tillen.

 

Ben op zich wel tevreden met het resultaat, maar dat is nog moeilijk te voelen door al het gedoe heen. Achteraf had ik misschien toch de 355cc willen kiezen of high profile (hier had ik zelf geen weet van het bestaan van, mijn pc heeft mij hierin geen keuze gegeven).

 

Hoop gewoon goed te herstellen nu en over een tijdje weer alles te kunnen. Nu voelt het alleen nog alsof ik er (ook qua gezondheid) op achteruit ben gegaan. Hopelijk trekt dat gevoel weg wanneer de klachten ook minder zijn.

 

Hoe gaat het met jou nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, lisa1701 zei:

@boob1234 Heb in je album gespiekt. Vind het er mooi en natuurlijk! Ook zijn ze weer mooi vol. Zou nog niet te kritisch zijn. De borsten gaan nog veel veranderen!

 

Is er een collega die je in vertrouwen kan nemen? Lijkt mij fijn voor dit soort dingen als meubels tillen.

 

Ben op zich wel tevreden met het resultaat, maar dat is nog moeilijk te voelen door al het gedoe heen. Achteraf had ik misschien toch de 355cc willen kiezen of high profile (hier had ik zelf geen weet van het bestaan van, mijn pc heeft mij hierin geen keuze gegeven).

 

Hoop gewoon goed te herstellen nu en over een tijdje weer alles te kunnen. Nu voelt het alleen nog alsof ik er (ook qua gezondheid) op achteruit ben gegaan. Hopelijk trekt dat gevoel weg wanneer de klachten ook minder zijn.

 

Hoe gaat het met jou nu?

Ah lief, dank je! Ik merk dat ik het allemaal een beetje los kan laten. Het heeft inderdaad tijd nodig en ik wacht maar rustig af. Heb me voorgenomen om 1keer per week een foto te nemen en niet vaker.

 

ik kan me voorstellen dat het voor jou lastig is om blij te zijn. Alle gevoelens gaan natuurlijk door elkaar lopen. Hoop heel erg dat dat gaat komen. Wat betreft high profile of niet; toen ik voor minder cc ging, werd het moderate profile zodat de breedte wel gelijk zou blijven. Scheelde geloof ik 1,4 cm in projectie, dus niet een heel groot verschil.

 

Wbt collega in vertrouwen nemen ben ik aan het twijfelen. Heb het wel 1 bij andere bouw verteld. Van de twee kleutercollega’s aan wie ik het zou willen vertellen is er 1 met verlof en de andere hoogzwanger, dus dat schiet niet op. Jij hebt het uiteindelijk je directeur/trice verteld denk ik? Heb je ook collega’s ingelicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-8-2021 om 13:29, boob1234 zei:

Ah lief, dank je! Ik merk dat ik het allemaal een beetje los kan laten. Het heeft inderdaad tijd nodig en ik wacht maar rustig af. Heb me voorgenomen om 1keer per week een foto te nemen en niet vaker.

 

ik kan me voorstellen dat het voor jou lastig is om blij te zijn. Alle gevoelens gaan natuurlijk door elkaar lopen. Hoop heel erg dat dat gaat komen. Wat betreft high profile of niet; toen ik voor minder cc ging, werd het moderate profile zodat de breedte wel gelijk zou blijven. Scheelde geloof ik 1,4 cm in projectie, dus niet een heel groot verschil.

 

Wbt collega in vertrouwen nemen ben ik aan het twijfelen. Heb het wel 1 bij andere bouw verteld. Van de twee kleutercollega’s aan wie ik het zou willen vertellen is er 1 met verlof en de andere hoogzwanger, dus dat schiet niet op. Jij hebt het uiteindelijk je directeur/trice verteld denk ik? Heb je ook collega’s ingelicht?

@boob1234 Ahh jammer dat de twee collega's, aan wie je het zou willen vertellen, er niet zijn op het moment. Kan degene uit de andere bouw je niet helpen met het sjouwen van de tafels en stoelen? Dan heb je dat maar gehad en dan kan je het later, als je wil, nog aan iemand anders vertellen.

 

Ik had het meteen aan m'n directrice verteld en vroeg ook een aantal extra dagen vrij voor het herstel. Uiteindelijk heb ik het aan het hele team verteld. Dit was niet geheel vrijwillig. Mijn directrice te forceerde het. Ik vond het niet prettig dat zij mij in die positie bracht. Mijn privé is op meerdere momenten op tafel gelegd wanneer ik er zelf niet om gevraagd had. Hier ben ik over in gesprek gegaan met mijn directrice. Zij heeft deels haar excuses aangeboden.

 

Ik zou zeggen: hou het bij een/een paar die je vertrouwt. De rest hoeft het in principe niet te weten.

 

Wanneer mag je op je eerste controle? 

 

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, lisa1701 zei:

@boob1234 Ahh jammer dat de twee collega's, aan wie je het zou willen vertellen, er niet zijn op het moment. Kan degene uit de andere bouw je niet helpen met het sjouwen van de tafels en stoelen? Dan heb je dat maar gehad en dan kan je het later, als je wil, nog aan iemand anders vertellen.

 

Ik had het meteen aan m'n directrice verteld en vroeg ook een aantal extra dagen vrij voor het herstel. Uiteindelijk heb ik het aan het hele team verteld. Dit was niet geheel vrijwillig. Mijn directrice te forceerde het. Ik vond het niet prettig dat zij mij in die positie bracht. Mijn privé is op meerdere momenten op tafel gelegd wanneer ik er zelf niet om gevraagd had. Hier ben ik over in gesprek gegaan met mijn directrice. Zij heeft deels haar excuses aangeboden.

 

Ik zou zeggen: hou het bij een/een paar die je vertrouwt. De rest hoeft het in principe niet te weten.

 

Wanneer mag je op je eerste controle? 

 

Groetjes!

 

Poe heftig dat ze je in die positie heeft gebracht, niet fijn. Hopelijk krijg je er wel veel begrip en hulp door straks als je weer gaat werken en het misschien niet altijd soepel gaat .

Ik heb volgende week maandag mijn controle en dan gaan de pleisters eraf. Nu helemaal geen last van de incisies, deze zijn door de gedeeltelijke lift groter dan normaal. Hopelijk blijft dit ook zo na het verwijderen van de pleisters

 

Hoe voel jij je nu? Lukt het je om het rustig aan te doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2021 om 10:23, boob1234 zei:

Poe heftig dat ze je in die positie heeft gebracht, niet fijn. Hopelijk krijg je er wel veel begrip en hulp door straks als je weer gaat werken en het misschien niet altijd soepel gaat .

Ik heb volgende week maandag mijn controle en dan gaan de pleisters eraf. Nu helemaal geen last van de incisies, deze zijn door de gedeeltelijke lift groter dan normaal. Hopelijk blijft dit ook zo na het verwijderen van de pleisters

 

Hoe voel jij je nu? Lukt het je om het rustig aan te doen? 

Gelukkig heb je er geen last van!

 

Hier gaat het goed. Het is nog altijd erg gevoelig en er zit nog wat vocht bij de rechterkant. Dit heeft nog tijd nodig om weg te trekken. Ik voel het zitten, maar het is niet echt pijnlijk. Maar hoop niet dat t nog maanden duurt om weg te trekken.

 

Het gaat verder prima. Eindelijk eens tijd om serieus te bingewatchen. Heb/maak daar normaalgesproken geen tijd voor. Ik onderneem wel kleine dingen met dit mooie weer, maar kijk wel uit.

 

Vandaag op controle geweest. Genezing ziet er goed uit. Knoopjes van de hechting verwijderd en nieuwe pleister gekregen die er volgende week af mag. Over 3 a 4 maanden nog 1 laatste controle.

 

Hopelijk gaat het vanaf nu in een stijgende lijn.

 

Groetjes!

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2021 om 17:42, Von5385 zei:

Fijn om te horen meis! 
Hopen dat de vocht idd snel wegtrekt en je echt kunt gaan genieten. 
Goed van je dat je echt de rust neemt maar ook lekker erop uit gaat. 
knuffel!! 

Dankjewel @Von5385! Hoe is het met jou nu?

 

Heb rechts nog steeds zo'n lichtpijnlijk gevoel door overig vocht. Geduld raakt een beetje op. Merk dat ik ook weer veel aan het ondernemen ben.. moet weer ff rust pakken, want over een week weer aan het werk..

 

Toch gek dat er ik sinds het sporten, net 2 dagen voor die laatste ingreep, er last van begon te krijgen. Alsof er door het trainen (ook beetje bovenlichaam gedaan op advies van de fysio ivm stijfheid voorkomen) het vocht is verplaatst.. 

 

Nja, hoe dan ook, het moet vanzelf weg gaan, maar het is een vervelend gevoel.. en duurt gewoon lang nu.. morgen al 16 weken po.. maargoed, heeft meer tijd nodig na die andere ingrepen natuurlijk...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat het allemaal lang duurt voor je. Je hoopt gewoon na die 6 weken alles weer te kunnen en te genieten van je boobies. 
Helaas is het bij jou anders verlopen en ik kan me indenken dat je er klaar mee bent. 

 

Idd gek dat je na het sporten weer last kreeg. 
 

Met mij gaat t oké. De ene dag beter dan de andere dag.  De dagen kruipen voorbij. Volgende week een paar dagen naar zeeland met mn kids. Toch even eruit in deze “herfst”vakantie🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hi dames,

 

Ik ben even een tijdje afwezig geweest van het forum. Het kan veel steun bieden, maar de laatste tijd gaf het mij eerder verwarring, dus heb er bewust voor gekozen even niet online te zijn.

 

Het gaat prima met mij. De laatste ingreep is nu 5,5 week geleden, dus dat schiet alweer op. Het is een pittige tijd geweest. Voor mijn borstvergroting leek mij een leven met mooie borsten velen malen leuker. Tot nu toe is dat voor mij nog niet het geval geweest. De complicaties en alles wat daarbij kwam kijken hebben veel impact op mij gehad. Van een sterke vrouw ben ik gegaan naar een vrouw die haar lichaam nog steeds niet vertrouwt, niet fit is, nog dagelijks pijntjes heeft en altijd op dr hoede is om bepaalde situaties te voorkomen waarbij er weer iets mis zal gaan. Dat frustreert mij enorm.

 

Heb daardoor nog steeds een gevoel van spijt en als ik het terug kon draaien had ik het echt gedaan. Mijn borsten staan ook niet zo dicht bij elkaar, dus heb niet echt een decolleté. Dat vind ik ook erg jammer. In verhouding vind ik het allemaal niet waard geweest.

 

Mijn gedachtes schommelen nog vaak. Ik zal binnenkort ook met een professioneel iemand daarover gaan praten. Soms wil ik weer laten verwijderen en het ander moment hoop ik dat ik over een tijdje wel weer goed hersteld ben en ik dan eindelijk kan genieten ervan. In een deel van mijn borsten heb ik nog steeds geen gevoel. Dat vind ik erg vervelend. Lees soms dat dat helemaal niet meer terugkomt en ben daar best bang voor.

 

Hopelijk gaat het vanaf nu in een stijgende lijn..

 

Bedankt voor jullie vraag naar hoe het gaat. Dat waardeer ik! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verdrietig om te horen! Had zo gehoopt dat het na je 2e operatie beter zou gaan! Die emotionele rollercoaster blijft maar denderen. Wat goed dat je hulp inschakelt, dat kan soms net even een ruggesteun geven waardoor het allemaal beter te dragen is.

Ennuh, die sterke vrouw is er nog steeds volgens mij, je bent nog steeds leading en zet stappen om de trein weer rijdend te krijgen! 
Hang in There! Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.