Ga naar inhoud

lisa1701 : 26 april 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Net al terug gebeld door de kliniek. Maandag 19 juli is de eerste optie. De nazorg schijnt altijd door de arts zelf te doen.

 

Misschien is er eerder een gaatje vrij, omdat de ingreep maar een half uur kost. Degene die over het rooster gaat, laat het mij weten als het eerder kan.

 

Weet niet of het handig is om 2 dagen later op vakantie te gaan. In principe wordt er maar een heel klein gaatje gemaakt. Ik ga het sowieso nog even navragen wat het herstel inhoudt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, lisa1701 zei:

Net al terug gebeld door de kliniek. Maandag 19 juli is de eerste optie. De nazorg schijnt altijd door de arts zelf te doen.

 

Misschien is er eerder een gaatje vrij, omdat de ingreep maar een half uur kost. Degene die over het rooster gaat, laat het mij weten als het eerder kan.

 

Weet niet of het handig is om 2 dagen later op vakantie te gaan. In principe wordt er maar een heel klein gaatje gemaakt. Ik ga het sowieso nog even navragen wat het herstel inhoudt.

 

Er wordt in ieder geval actie ondernomen! Duimen dat het eerder kan! Sterkte nogmaals 🍀🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@lisa1701 Hoi Lisa, ik lees net je verhaal en wat een moeilijke periode zeg. ik ben zelf op 20 november geopereerd bij Boerhaave en ik heb ook een hele lange tijd veel pijn en last gehad. het gevoel dat je implantaat los zit heb ik ook gehad en dat duurde bij mij echt wel een poosje voordat het weg was...en dan bedoel ik meer dan 8 wkn. ik heb dit op de 3maandelijkse controle ook aangekaart en ze zagen niks raars, ook heb ik toen aangegeven dat ik nog veel pijn had. Helaas is het niet standaard voor iedereen en verschilt het per persoon, ik kon na ong 6.5 mnd pas weer een beugelbh aan.

 

Ik heb snachts nog steeds wel last en dan draai ik me weer terug op mijn rug wat op dat moment ook weer pijn doet. Je spijt herken ik heel goed, ik had de eerste week zelfs bestboobie een bericht gestuurd hoe lang ik moest wachten voordat ze eruit konden. nu na 8 mnden kan ik zeggen dat de pijn een stuk minder is, overdag heb ik geen pijn meer en nu heb ik zelfs nachten dat ik niks meer voel. het gevoel dat je implantaat loszit heb ik ook niet meer en ze beginnen steeds soepeler te worden. 6 wkn is echt basisherstel en ik begrijp nu wat ze bedoelen met.....het kost je een jaar. wij denken soms..oohh dit doen we wel ff maar ik besef nu dat het echt een zware operatie is en het kost ook echt een jaar voordat je hersteld bent. ik hoop dat je snel van je klachten af bent en laat het er niet bij zitten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Lara21 zei:

@lisa1701 Hoi Lisa, ik lees net je verhaal en wat een moeilijke periode zeg. ik ben zelf op 20 november geopereerd bij Boerhaave en ik heb ook een hele lange tijd veel pijn en last gehad. het gevoel dat je implantaat los zit heb ik ook gehad en dat duurde bij mij echt wel een poosje voordat het weg was...en dan bedoel ik meer dan 8 wkn. ik heb dit op de 3maandelijkse controle ook aangekaart en ze zagen niks raars, ook heb ik toen aangegeven dat ik nog veel pijn had. Helaas is het niet standaard voor iedereen en verschilt het per persoon, ik kon na ong 6.5 mnd pas weer een beugelbh aan.

 

Ik heb snachts nog steeds wel last en dan draai ik me weer terug op mijn rug wat op dat moment ook weer pijn doet. Je spijt herken ik heel goed, ik had de eerste week zelfs bestboobie een bericht gestuurd hoe lang ik moest wachten voordat ze eruit konden. nu na 8 mnden kan ik zeggen dat de pijn een stuk minder is, overdag heb ik geen pijn meer en nu heb ik zelfs nachten dat ik niks meer voel. het gevoel dat je implantaat loszit heb ik ook niet meer en ze beginnen steeds soepeler te worden. 6 wkn is echt basisherstel en ik begrijp nu wat ze bedoelen met.....het kost je een jaar. wij denken soms..oohh dit doen we wel ff maar ik besef nu dat het echt een zware operatie is en het kost ook echt een jaar voordat je hersteld bent. ik hoop dat je snel van je klachten af bent en laat het er niet bij zitten! 

Hey @Lara21 wat een heftig verhaal heb jij ook. Heb gekeken of ik een verslag van je kon lezen. (Deze heb je helaas niet of kan ik niet vinden🙈) Vind je verhaal erg interessant, ben zelf ook geholpen bij Boerhaave en heb ook veel pijn gehad de eerste 4-5 weken. Daarna ging het steeds beter. Ben inmiddels 11,5 week onderweg, maar ben ook nog steeds niet 100% pijnvrij. Het is allemaal wel acceptabel, maar is gewoon aanwezig. (als je begrijpt wat ik bedoel) Draag 's nachts nog steeds m'n PO-bh omdat ik zonder niet prettig vind. Ook als ik een drukke week heb gehad op werk moet ik echt een paar dagen een stapje terug doen. Ben ook wel gaan sporten, maar dat doe ik ook op halve krachten. Omdat jij een stuk verder bent dan mij en ook klachten ervaart na een wat langere periode krijg ik hoop dat het goed komt op de lange termijn. Wens je heel veel succes met het laatste stukje herstel en hoop dat je snel helemaal pijn vrij bent. Bedankt voor het delen van je ervaring. Ben je verder wel tevreden met je bv? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Lottje72 zei:

Hey @Lara21 wat een heftig verhaal heb jij ook. Heb gekeken of ik een verslag van je kon lezen. (Deze heb je helaas niet of kan ik niet vinden🙈) Vind je verhaal erg interessant, ben zelf ook geholpen bij Boerhaave en heb ook veel pijn gehad de eerste 4-5 weken. Daarna ging het steeds beter. Ben inmiddels 11,5 week onderweg, maar ben ook nog steeds niet 100% pijnvrij. Het is allemaal wel acceptabel, maar is gewoon aanwezig. (als je begrijpt wat ik bedoel) Draag 's nachts nog steeds m'n PO-bh omdat ik zonder niet prettig vind. Ook als ik een drukke week heb gehad op werk moet ik echt een paar dagen een stapje terug doen. Ben ook wel gaan sporten, maar dat doe ik ook op halve krachten. Omdat jij een stuk verder bent dan mij en ook klachten ervaart na een wat langere periode krijg ik hoop dat het goed komt op de lange termijn. Wens je heel veel succes met het laatste stukje herstel en hoop dat je snel helemaal pijn vrij bent. Bedankt voor het delen van je ervaring. Ben je verder wel tevreden met je bv? X

Hai, het komt echt wel weer goed maar sommigen hebben gewoon wat meer tijd nodig. ik heb ook heel lang mijn po bh aangehad en af en toe nog steeds als ik last krijg van de beugels, dan doe ik weer een paar dgn een bh zonder beugel of de po bh aan. ik ben nu wel tevreden met mijn borstvergroting en het klopt wat ze zeggen...je went snel aan de grootte;) . soms denk ik...voor zoveel pijn die ze hebben veroorzaakt hadden ze best wat groter mogen zijn hahah. maar goed, meer dan 300cc kon er niet in en het is prima zo want een slag groter is na een tijd ook weer normaal. 

 

11.5 week is nog niet veel dus neem je tijd en voor je het weet ben je hopelijk pijnvrij. ik heb idd geen verslag, die periode was te heftig en had er niet veel zin in. mocht je nog wat vragen hebben dan kun je me altijd een berichtje sturen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Lara21 bedankt voor je reactie😃 doet me goed om te lezen dat het na verloop van tijd goed komt, heb ook weer contact gehad met de kliniek en die zeggen ook dat het lichaam moet wennen aan de "nieuwe" situatie en dat het wel tot een jaar kan duren🙈 Aan jou antwoord hecht ik meer waarde omdat jij het zelf ervaart en bij de kliniek heb ik soms het gevoel dat ze het gewoon maar zeggen dat alles normaal is en bij het herstel hoort. Geduld blijft het magische woord😉 Goed weekend. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Sorry voor de late reactie. Drukke week gehad. Nu vakantie! 😁

 

Het gaat redelijk goed met mij. Ik kan weer langzamerhand mijn leven oppakken: rustig sporten, verjaardagen etc. Dat doet mij goed. Woensdag staat de vakantie naar Portugal nog steeds gepland. Ondanks code oranje toch van plan te gaan. Even een weekje relaxed!

 

Morgen ben ik 12 weken po. Wat gaat de tijd snel. Maar als ik het terug kon draaien en kijk herstel opnieuw kunnen doen had ik het gedaan. Besef me dat ik echt wel veel te snel weer van alles ben gaan doen. Maarja, terugdraaien kan niet, dus probeer ik nu goed na te denken over de beslissingen die ik neem.

 

Ik kon afgelopen week terecht voor het weghalen van het vocht, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan. Ik dacht dat de ingreep allemaal wel mee viel (gaatje prikken, vocht wegzuigen en klaar). Maar de kliniek noemde het ook een operatie en gaf aan echt een week volledig rust te nemen, niet mogen auto te rijden en het meest vervelende: dat het weer open is, dus kan je een infectie oplopen. En met het warme weer in Portugal lijkt mij dat dan ook niet ideaal.

 

Ik twijfel nog om het alsnog te laten doen als ik terug kom van vakantie of dat ik geduld moet hebben totdat het vanzelf weg gaat. Die linkerkant voelt echt niet prettig. Ik wil er het liefst nu vanaf, maar dat gaat niet. Ik zit nog in een tweestrijd. Voor mijn gevoel verbetert het niet. En het niet weten wanneer het over is.. daar word ik onzeker van.

 

Nu eerst op vakantie en dan denk ik dat ik eerst de 3 maanden controle ga inplannen en het dan nog eens met de arts ga bespreken.

 

Hoe is het met met jullie @Noor45 @Wendy2020 @Von5385?

 

😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-7-2021 om 10:19, Lara21 zei:

@lisa1701 Hoi Lisa, ik lees net je verhaal en wat een moeilijke periode zeg. ik ben zelf op 20 november geopereerd bij Boerhaave en ik heb ook een hele lange tijd veel pijn en last gehad. het gevoel dat je implantaat los zit heb ik ook gehad en dat duurde bij mij echt wel een poosje voordat het weg was...en dan bedoel ik meer dan 8 wkn. ik heb dit op de 3maandelijkse controle ook aangekaart en ze zagen niks raars, ook heb ik toen aangegeven dat ik nog veel pijn had. Helaas is het niet standaard voor iedereen en verschilt het per persoon, ik kon na ong 6.5 mnd pas weer een beugelbh aan.

 

Ik heb snachts nog steeds wel last en dan draai ik me weer terug op mijn rug wat op dat moment ook weer pijn doet. Je spijt herken ik heel goed, ik had de eerste week zelfs bestboobie een bericht gestuurd hoe lang ik moest wachten voordat ze eruit konden. nu na 8 mnden kan ik zeggen dat de pijn een stuk minder is, overdag heb ik geen pijn meer en nu heb ik zelfs nachten dat ik niks meer voel. het gevoel dat je implantaat loszit heb ik ook niet meer en ze beginnen steeds soepeler te worden. 6 wkn is echt basisherstel en ik begrijp nu wat ze bedoelen met.....het kost je een jaar. wij denken soms..oohh dit doen we wel ff maar ik besef nu dat het echt een zware operatie is en het kost ook echt een jaar voordat je hersteld bent. ik hoop dat je snel van je klachten af bent en laat het er niet bij zitten! 

Hi @Lara21,

 

Bedankt voor het delen van je verhaal. Het is fijn om te lezen dat het vaker voor komt en het dus niet zo raar is.

 

Wat fijn dat jij nu een stuk minder klachten hebt. Toch vind ik het nog steeds confronterend om te lezen dat je na zo'n lange tijd nog best wat klachten/pijn hebt.

 

Na hoeveel tijd had jij niet meer dat gevoel dat die implantaat los zat? Had jij ook dat je hem op en neer voelt bewegen als je loopt? En ik voel een beetje die ruwe structuur licht schuren. Dat is een vervelend gevoel. Ik kan ook niet snelle bewegingen maken zoals dansen of "snelwandelen". Dan voel ik het echt op en neer gaan. En bij die rechterkant voel ik dan niks, gewoon alsof het helemaal mijn borst is.

 

Ik moet toegeven dat het me echt allemaal heel erg tegenvalt. De eerste 2 weken ging het heel goed en daarna niet meer. De kliniek heeft inderdaad gezegd dat het een jaar kan duren voordat alle pijntjes weg zijn maar ze houden ook wel erg vast aan die 6 weken en dat is dus voor lang niet iedereen het geval.

 

ik heb ook gedacht aan het eruit laten halen soms denk ik nog steeds wel aan. Maar als ik dan mijn voorsituatie bekijk op de foto's, dan besef ik weer hoe mooi mijn borsten nu zijn geworden en dan is eruit halen ook zonde..

 

Ben jij na de 3 maandcontrole nog eens op controle geweest? 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-7-2021 om 11:33, Lottje72 zei:

Hey @Lara21 wat een heftig verhaal heb jij ook. Heb gekeken of ik een verslag van je kon lezen. (Deze heb je helaas niet of kan ik niet vinden🙈) Vind je verhaal erg interessant, ben zelf ook geholpen bij Boerhaave en heb ook veel pijn gehad de eerste 4-5 weken. Daarna ging het steeds beter. Ben inmiddels 11,5 week onderweg, maar ben ook nog steeds niet 100% pijnvrij. Het is allemaal wel acceptabel, maar is gewoon aanwezig. (als je begrijpt wat ik bedoel) Draag 's nachts nog steeds m'n PO-bh omdat ik zonder niet prettig vind. Ook als ik een drukke week heb gehad op werk moet ik echt een paar dagen een stapje terug doen. Ben ook wel gaan sporten, maar dat doe ik ook op halve krachten. Omdat jij een stuk verder bent dan mij en ook klachten ervaart na een wat langere periode krijg ik hoop dat het goed komt op de lange termijn. Wens je heel veel succes met het laatste stukje herstel en hoop dat je snel helemaal pijn vrij bent. Bedankt voor het delen van je ervaring. Ben je verder wel tevreden met je bv? X

Hi @Lottje72,

 

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat jij 3 dagen eerder bent geopereerd dan ik. We lopen dus ongeveer gelijk.

 

Wat voor klachten ervaar jij nog? Ik draag ook 's nachts nog steeds mijn po bh. Dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven. Tot nu toe vind ik het lekkerder slapen met bh, omdat het veilig voelt.

 

Ik ga morgen een bikini kopen voor vakantie. Had wat setjes besteld, maar die hebben geen ondersteuning. Dus dat lijkt mij voor nu nog niet handig. Jij al een mooie bikini gekocht?

 

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2021 om 23:03, lisa1701 zei:

Hi @Lottje72,

 

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat jij 3 dagen eerder bent geopereerd dan ik. We lopen dus ongeveer gelijk.

 

Wat voor klachten ervaar jij nog? Ik draag ook 's nachts nog steeds mijn po bh. Dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven. Tot nu toe vind ik het lekkerder slapen met bh, omdat het veilig voelt.

 

Ik ga morgen een bikini kopen voor vakantie. Had wat setjes besteld, maar die hebben geen ondersteuning. Dus dat lijkt mij voor nu nog niet handig. Jij al een mooie bikini gekocht?

 

Groetjes!

 

Hey @lisa1701 de klachten die ik ervaar zijn minder dan hoe jij ze omschrijft, ik heb met name last als ik te veel doe (sporten, werk, huishoudelijke taken enz.) Dan verkrampen ze een soort en voel ik ze erg zitten, als ik dan weer m'n rust neem zakt het af (Dan bedoel ik niet na een uur ofzo, maar echt 1 of 1,5 dag). Ook heb ik af en toe nog steken, voornamelijk "achter" mijn tepels die ook nog gevoelig zijn en dat is ook waarom ik nog met mijn PO-bh slaap. Al met al gaat het wel steeds beter.😉

 

Vind het erg naar voor je dat jij nog zoveel pijn ervaart, wel goed van je dat je het vocht weghalen tot evt na je vakantie laat zitten. Hoop van harte voor je dat je vakantie je zo goed doet dat het een stuk beter gaat als je weer thuis komt. Wens je een hele fijne vakantie en geniet ervan.☀️😎

 

Is het gister nog gelukt met een bikini kopen? 

Ik heb wel al een bikini gescoord die heb ik zondag even uitgeprobeerd😁

 

Fijne vakantie 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2021 om 22:57, lisa1701 zei:

Hi @Lara21,

 

Bedankt voor het delen van je verhaal. Het is fijn om te lezen dat het vaker voor komt en het dus niet zo raar is.

 

Wat fijn dat jij nu een stuk minder klachten hebt. Toch vind ik het nog steeds confronterend om te lezen dat je na zo'n lange tijd nog best wat klachten/pijn hebt.

 

Na hoeveel tijd had jij niet meer dat gevoel dat die implantaat los zat? Had jij ook dat je hem op en neer voelt bewegen als je loopt? En ik voel een beetje die ruwe structuur licht schuren. Dat is een vervelend gevoel. Ik kan ook niet snelle bewegingen maken zoals dansen of "snelwandelen". Dan voel ik het echt op en neer gaan. En bij die rechterkant voel ik dan niks, gewoon alsof het helemaal mijn borst is.

 

Ik moet toegeven dat het me echt allemaal heel erg tegenvalt. De eerste 2 weken ging het heel goed en daarna niet meer. De kliniek heeft inderdaad gezegd dat het een jaar kan duren voordat alle pijntjes weg zijn maar ze houden ook wel erg vast aan die 6 weken en dat is dus voor lang niet iedereen het geval.

 

ik heb ook gedacht aan het eruit laten halen soms denk ik nog steeds wel aan. Maar als ik dan mijn voorsituatie bekijk op de foto's, dan besef ik weer hoe mooi mijn borsten nu zijn geworden en dan is eruit halen ook zonde..

 

Ben jij na de 3 maandcontrole nog eens op controle geweest? 

 

Groetjes!

he meid,

 

na die 3 maanden heb ik nog wel even last gehad van dat losse gevoel. ik weet het niet exact maar denk nog een maand ofzo. Het was inderdaad een gevoel alsof er van binnen iets op en neer ging, ook aan de linkerkant, bij mij was links sws een stuk dikker gelijk na de operatie. Ik heb gelijk na de operatie een en al ongemak gehad, het begon niet een paar wkn later bij mij. Heel veel steken, ander soort pijn, snachts wakker worden door de pijn...dus niet wat ik ervan had verwacht maar het is en blijft een heftige operatie. 

 

Na die 3 mnd ben ik niet op controle geweest, alleen bij de huisarts en zij voelde geen rare dingen. Ik ging voor iets anders maar ze wilde het toch even controleren zei ze. Het duurt gewoon wat langer bij sommigen, het is helaas niet anders. Maar mocht je het niet vertrouwen gewoon aan de bel trekken! Sterkte met alles en ik merkte wel dat het ongemak en de pijntjes wat erger werden als ik druk was geweest...ook na 3 mnd nog. neem je tijd!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @lisa1701 

Wat fijn dat je nu eindelijk vakantie hebt!! 
Hopelijk kun je er lekker van gaan genieten en probeer verder echt goed te luisteren naar je gevoel. Hoe moeilijk dat ook is! 
Ik denk dat ik het voor mijn vakantie ook niet gedaan zou hebben. Idd vooral vanwege infectiegevaar… 

 

Met mijn boobies gaat het goed.
Ik zie alleen enorm op tegen de vakantie. 

Deze week zijn mn kinderen er dus dat is fijn en dan kom ik de dagen wel door. Maar vrijdag avond gaan ze naar hun vader en met hem naar Oostenrijk op vakantie. 
Begin maart ben ik voor de 2e keer in een burn out terecht gekomen, daarnaast is mijn relatie begin april over gegaan. En ik ga verder niet op vakantie. (Laatste week van augustus 3 nachtjes weg) 

Dus dan duren 6 weken (na deze week nog 5) erg lang. En aangezien ik al sinds maart thuis zit begin ik me meer en meer alleen te voelen.  
Na de vakantie wel weer reïntegreren maar ook dat heeft tijd nodig. 
Ook hierbij is geduld het toverwoord. Maar wil gewoon weer kunnen genieten en geen zorgen aan mn kop hebben! 
Dus al met al niet heel positief verhaal. Sorry daarvoor. 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2021 om 06:03, Lottje72 zei:

Hey @lisa1701 de klachten die ik ervaar zijn minder dan hoe jij ze omschrijft, ik heb met name last als ik te veel doe (sporten, werk, huishoudelijke taken enz.) Dan verkrampen ze een soort en voel ik ze erg zitten, als ik dan weer m'n rust neem zakt het af (Dan bedoel ik niet na een uur ofzo, maar echt 1 of 1,5 dag). Ook heb ik af en toe nog steken, voornamelijk "achter" mijn tepels die ook nog gevoelig zijn en dat is ook waarom ik nog met mijn PO-bh slaap. Al met al gaat het wel steeds beter.😉

 

Vind het erg naar voor je dat jij nog zoveel pijn ervaart, wel goed van je dat je het vocht weghalen tot evt na je vakantie laat zitten. Hoop van harte voor je dat je vakantie je zo goed doet dat het een stuk beter gaat als je weer thuis komt. Wens je een hele fijne vakantie en geniet ervan.☀️😎

 

Is het gister nog gelukt met een bikini kopen? 

Ik heb wel al een bikini gescoord die heb ik zondag even uitgeprobeerd😁

 

Fijne vakantie 😘

Hi @Lottje72,

 

Leuk dat je een bikini heb gescoord en uitgeprobeerd! Bij mij was het ook gelukt om er een te scoren. Het is een beugel bikini die niet voorgevormd is geworden. Iets wat ik eerder noooooit zou kopen omdat ik echt die opvulling wel nodig had. Nu vormt mijn borst mooi de bikini. Ik heb nog geen decolleté. Dat komt denk ik omdat ik low profile heb. Over een tijdje als alles mooi geheeld is etc ga ik een push up proberen. Als ik geen bh zie je bijna niet dat het nep is. Dat wilde ik graag. Al vind ik die decolleté bij anderen ook wel heel mooi staan! Hoe kijk jij nu tegen je eigen boobies aan?

 

Groetjes 😘

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2021 om 12:38, Lara21 zei:

he meid,

 

na die 3 maanden heb ik nog wel even last gehad van dat losse gevoel. ik weet het niet exact maar denk nog een maand ofzo. Het was inderdaad een gevoel alsof er van binnen iets op en neer ging, ook aan de linkerkant, bij mij was links sws een stuk dikker gelijk na de operatie. Ik heb gelijk na de operatie een en al ongemak gehad, het begon niet een paar wkn later bij mij. Heel veel steken, ander soort pijn, snachts wakker worden door de pijn...dus niet wat ik ervan had verwacht maar het is en blijft een heftige operatie. 

 

Na die 3 mnd ben ik niet op controle geweest, alleen bij de huisarts en zij voelde geen rare dingen. Ik ging voor iets anders maar ze wilde het toch even controleren zei ze. Het duurt gewoon wat langer bij sommigen, het is helaas niet anders. Maar mocht je het niet vertrouwen gewoon aan de bel trekken! Sterkte met alles en ik merkte wel dat het ongemak en de pijntjes wat erger werden als ik druk was geweest...ook na 3 mnd nog. neem je tijd!

 

 

Hi @Lara21,

 

Niet fijn dat het bij jou zo'n tijd duurde. Ik ben bang dat het bij mij ook nog wel een tijd zal duren. Soms vertrouw ik het niet. Vooral omdat m'n linkerborst best gek aanvoelt. Het voelt echt alsof er een bal in m'n borst zit die heen en weer beweegt (erg gevoelig). Met zwemmen beweegt het alle kanten op. Niet prettig. Ook is die tepel heel gevoelig. De arts zei een maandje geleden dat dat allemaal kan komen door het vocht wat er nog zit. Toch voelt t apart. In mijn rechtertepel heb ik nog steeds geen gevoel. Hoe zit dat bij bij jou? En bij de anderen die meelezen? Ben benieuwd.

 

Op woensdag 4 augustus heb ik de 3 maanden controle gepland. Ook wil ik dan kijken of ik het vocht dan nog weg laat halen. Aan de ene kant wil ik het wel doen. Want heb nog veel last. Maar aan de andere kant ben ik bang dat dat niet de problemen verhelpen en dat ik dan week moet herstellen van die gaatjes zonder het gewenste resultaat.. tweestrijd!!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2021 om 20:27, Von5385 zei:

Hey @lisa1701 

Wat fijn dat je nu eindelijk vakantie hebt!! 
Hopelijk kun je er lekker van gaan genieten en probeer verder echt goed te luisteren naar je gevoel. Hoe moeilijk dat ook is! 
Ik denk dat ik het voor mijn vakantie ook niet gedaan zou hebben. Idd vooral vanwege infectiegevaar… 

 

Met mijn boobies gaat het goed.
Ik zie alleen enorm op tegen de vakantie. 

Deze week zijn mn kinderen er dus dat is fijn en dan kom ik de dagen wel door. Maar vrijdag avond gaan ze naar hun vader en met hem naar Oostenrijk op vakantie. 
Begin maart ben ik voor de 2e keer in een burn out terecht gekomen, daarnaast is mijn relatie begin april over gegaan. En ik ga verder niet op vakantie. (Laatste week van augustus 3 nachtjes weg) 

Dus dan duren 6 weken (na deze week nog 5) erg lang. En aangezien ik al sinds maart thuis zit begin ik me meer en meer alleen te voelen.  
Na de vakantie wel weer reïntegreren maar ook dat heeft tijd nodig. 
Ook hierbij is geduld het toverwoord. Maar wil gewoon weer kunnen genieten en geen zorgen aan mn kop hebben! 
Dus al met al niet heel positief verhaal. Sorry daarvoor. 😔

Hi @Von5385,

 

Wat knap dat je je gevoel uit. Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen! Het is juist heel moedig. En het mag altijd!! Je mag ook altijd een privébericht sturen als je even je hart wil luchten!! Of een keertje samen naar het strand, onze boobies uitlaten haha! Fijn om te lezen dat jouw herstel goed gaat. Hopelijk zit er ook een stijgende lijn in je andere herstel. Wat heb jij veel meegemaakt in één periode!

 

Hier schommelt het met het herstel. De vliegreis was pittig. Vooral omdat ik in het vliegtuig toch een rare houding aan moest nemen. Rechts gaat verder prima, maar die linkerkant vervloek ik nog dagelijks. Zelfs nu in mijn nieuwe bikini kan ik er nog niet echt van genieten. Continu nog last. Ik probeer alsnog blij te zijn. Maar het besef dat een gezond lichaam ook heel veel waar is komt steeds weer terug. Hopelijk zijn we over een tijdje weer gezond en kunnen we alles weer!!

 

xxx 😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2021 om 21:27, Von5385 zei:

Hey @lisa1701 

Wat fijn dat je nu eindelijk vakantie hebt!! 
Hopelijk kun je er lekker van gaan genieten en probeer verder echt goed te luisteren naar je gevoel. Hoe moeilijk dat ook is! 
Ik denk dat ik het voor mijn vakantie ook niet gedaan zou hebben. Idd vooral vanwege infectiegevaar… 

 

Met mijn boobies gaat het goed.
Ik zie alleen enorm op tegen de vakantie. 

Deze week zijn mn kinderen er dus dat is fijn en dan kom ik de dagen wel door. Maar vrijdag avond gaan ze naar hun vader en met hem naar Oostenrijk op vakantie. 
Begin maart ben ik voor de 2e keer in een burn out terecht gekomen, daarnaast is mijn relatie begin april over gegaan. En ik ga verder niet op vakantie. (Laatste week van augustus 3 nachtjes weg) 

Dus dan duren 6 weken (na deze week nog 5) erg lang. En aangezien ik al sinds maart thuis zit begin ik me meer en meer alleen te voelen.  
Na de vakantie wel weer reïntegreren maar ook dat heeft tijd nodig. 
Ook hierbij is geduld het toverwoord. Maar wil gewoon weer kunnen genieten en geen zorgen aan mn kop hebben! 
Dus al met al niet heel positief verhaal. Sorry daarvoor. 😔

Hey lieve @Von5385 dat is ook niet makkelijk allemaal! Ben blij te lezen dat het met je borsten goed gaat. Maar snap je zorgen over het andere. Dan duurt een vakantie inderdaad wel lang en het uitzicht op re-integreren is natuurlijk ook best spannend. Dikke knuffel voor jou xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @lisa1701 fijn hier je update te lezen. Minder fijn dat je toch echt nog last hebt! ben heel benieuwd naar je 3 maanden controle.

Ik heb mijn controle pas 20 augustus i.v.m. vakantie.

Ik geniet ook van mijn vakantie nu en we gaan nog wel over een week. Daar kijk ik naar uit en voel me goed en heb zin om met m'n nieuwe bikini's het strand op te gaan. Heerlijk he geen vullingen meer en dus sneldrogend ipv de hele dag een natte bikini.

Succes 4 augustus xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Lisa! 
 

Wat balen dat de vlucht pittig was. Hopelijk kun je wel een beetje genieten van je vakantie in Portugal! 
Heb je verdiend na weer een enerverend schooljaar. (#thuisonderwijs😔🤪)   

Wat lief dat ik mn hart mag luchten bij je. Ik ben gisteren toevallig naar zee gereden en ga morgen weer naar huis.  Heel spannend om 2 nachtjes alleen weg te gaan maar moest even weg uit mijn omgeving. 

geniet lekker van je vakantie!! 😘😘
 

@Noor45 thnx voor je lieve berichtje. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, lisa1701 zei:

Hi @Von5385,

 

Wat knap dat je je gevoel uit. Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen! Het is juist heel moedig. En het mag altijd!! Je mag ook altijd een privébericht sturen als je even je hart wil luchten!! Of een keertje samen naar het strand, onze boobies uitlaten haha! Fijn om te lezen dat jouw herstel goed gaat. Hopelijk zit er ook een stijgende lijn in je andere herstel. Wat heb jij veel meegemaakt in één periode!

 

Hier schommelt het met het herstel. De vliegreis was pittig. Vooral omdat ik in het vliegtuig toch een rare houding aan moest nemen. Rechts gaat verder prima, maar die linkerkant vervloek ik nog dagelijks. Zelfs nu in mijn nieuwe bikini kan ik er nog niet echt van genieten. Continu nog last. Ik probeer alsnog blij te zijn. Maar het besef dat een gezond lichaam ook heel veel waar is komt steeds weer terug. Hopelijk zijn we over een tijdje weer gezond en kunnen we alles weer!!

 

xxx 😘😘

@Von5385, Die eerste zomer vakantie dat je jouw kinderen maar deels hebt is zo moeilijk! Ik begrijp wat je voelt en je hebt geen afleiding door werk. Sterker nog, kan me voorstellen dat je tegen het integreren na de zomervakantie opziet!

Hoop dat je vriendinnen en familie om je heen hebt die je kunnen helpen om afleiding te vinden. Ikzelf merk dat het overdag best goed gaat, maar tegen de avond word ik wat somber en verdrietig. 
Ik hoop dat je merkt dat de dagen toch voorbij gaan en dat je je wel oké voelt!

Dikke knuffel!! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel @Diana75. 😘

 

Mijn ex en ik zijn 3 jaar uit elkaar maar gingen (op het eerste jaar dat we niet meer samen waren) nog samen op vakantie voor de kinderen. 
Lang verhaal allemaal, net als de rollercoaster waar ik de afgelopen 3 jaar in heb gezeten. Maar men zegt dat t goed komt dus probeer daar maar aan vast te houden. ☺️ 
 

Wat zijn die avonden toch vervelend he 😢
knuffel terug!! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Von5385 zei:

Dank je wel @Diana75. 😘

 

Mijn ex en ik zijn 3 jaar uit elkaar maar gingen (op het eerste jaar dat we niet meer samen waren) nog samen op vakantie voor de kinderen. 
Lang verhaal allemaal, net als de rollercoaster waar ik de afgelopen 3 jaar in heb gezeten. Maar men zegt dat t goed komt dus probeer daar maar aan vast te houden. ☺️ 
 

Wat zijn die avonden toch vervelend he 😢
knuffel terug!! 😘

Laten we dan voor jou hopen dat die rollercoaster eindelijk te stilstand of een lage versnelling komt!

Het scheelt dat de dagen vanzelf voorbij gaan. Daar hoef je niets voor te doen. 
Ik duik dan vroeg mijn bed in op mindere dagen, wetend dat de volgende dag, de ochtend beter is.  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2021 om 14:51, lisa1701 zei:

Hi @Lottje72,

 

Leuk dat je een bikini heb gescoord en uitgeprobeerd! Bij mij was het ook gelukt om er een te scoren. Het is een beugel bikini die niet voorgevormd is geworden. Iets wat ik eerder noooooit zou kopen omdat ik echt die opvulling wel nodig had. Nu vormt mijn borst mooi de bikini. Ik heb nog geen decolleté. Dat komt denk ik omdat ik low profile heb. Over een tijdje als alles mooi geheeld is etc ga ik een push up proberen. Als ik geen bh zie je bijna niet dat het nep is. Dat wilde ik graag. Al vind ik die decolleté bij anderen ook wel heel mooi staan! Hoe kijk jij nu tegen je eigen boobies aan?

 

Groetjes 😘

 

 

 

Hey @lisa1701, ben even een paar dagen niet online geweest, erg druk gehad met werk....ben nu een beetje aan het bij lezen😅

Hoop voor je dat je idd in wat rustiger vaarwater terecht bent gekomen. Alvast een dikke knuffel😘

 

Wat fijn dat jij ook geslaagd bent voor een bikini, kan je helemaal volgen hoor. Ik had dat ook altijd😁Nu lekker een bikini zonder vulling, maar wel gevulde bikini😃 ik word er blij van😉

 

En als antwoord op je vraag kan ik alleen maar zeggen dat ik heel blij ben dat ik de stap gezet heb en nu eindelijk borsten heb😃

 

Groetjes😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.